δεν μπορώ να κάνω κάτι εδώ στην κατηγορία της μουσικής.Μπορείς να το μεταφέρεις όπου θες
κάποιος mod της κατηγορίας ή s.mod ας μεταφέρει το πόστ #869 του Γιώργου στο chat του 2κάναλου και μετά βλέπουμε...
δεν μπορώ να κάνω κάτι εδώ στην κατηγορία της μουσικής.Μπορείς να το μεταφέρεις όπου θες
Έγινε.δεν μπορώ να κάνω κάτι εδώ στην κατηγορία της μουσικής.
κάποιος mod της κατηγορίας ή s.mod ας μεταφέρει το πόστ #869 του Γιώργου στο chat του 2κάναλου και μετά βλέπουμε...
Θα ήταν παράληψη αν δεν έγραφα ότι όποιος ενδιαφέρεται συνολικά για τις συμφωνίες του Beethoven σε audiophile έκδοση και κλασσική ερμηνεία καταφεύγει στο κουτί του 1962-1963 με τον Karajan DG μεγάλο κάνιστρο (τουλίπα). Η ηχογράφηση της 7ης έστεκε αξιοπρεπέστατα δίπλα στο original source της Emil Berlin Studio.Ολοκλήρωσα της ακρόαση της 7ης Beethoven Carlos kleiber.
Άκουσα το cd, το sacd της esoteric, το original βινύλιο και την ανατύπωση original source της Berlin Classics.
Η ανατύπωση της Berlin Classics σε σχέση με το παλαιό βινύλιο και το cd ήταν σαν την ημέρα με την νύχτα. H ανατύπωση είχε περισσότερη λεπτομέρεια (ήταν απίστευτη) , καθαρότητα, όγκο. Αρκεί να ακούσετε τα τύμπανα. Με άλλα λόγια πετάτε το original βινύλιο.
Το sacd esoteric έπαιζε πάρα πολύ ωραία, συγκρίσημα με το βινύλιο. Αν όμως έπρεπε να κρατήσω το ένα μάλλον και οριακά θα διάλεγα το βινύλιο. Η μόνη μου παρατήρηση στο βινύλιο είναι ότι κάποιες λίγες στιγμές σε κρεσέντα ο ήχος πλησίαζε την παραμόρφωση. Προσοχή δεν άκουσα παραμόρφωση.
Να συμπληρώσω ότι η καλύτερη ίσως ηχογράφηση, η πλέον audiophile είναι η σχεδόν σύγχρονη του Rene Leibowitz, σε παραγωγή Charles Gerhardt και ηχοληψία Kenneth Wilkinson.Θα ήταν παράληψη αν δεν έγραφα ότι όποιος ενδιαφέρεται συνολικά για τις συμφωνίες του Beethoven σε audiophile έκδοση και κλασσική ερμηνεία καταφεύγει στο κουτί του 1962-1963 με τον Karajan DG μεγάλο κάνιστρο (τουλίπα). Η ηχογράφηση της 7ης έστεκε αξιοπρεπέστατα δίπλα στο original source της Emil Berlin Studio.
View attachment 227273
Καλό του δρόμο κι αυτουνού. Έφυγε βέβαια πλήρης ημερών.Osawa Boston Φανταστική συμφωνία- Emil Berlin.
Ο μεγάλος αυτός μαέστρος, ατέλειωτα χρόνια διευθυντής της Boston, απεβίωσε σε ηλικία 88 ετών.
Βγαίνουν όμως άλλα ενδιαφέροντα έργα σε καλή τιμή.Απ'ότι αναφέρουν η σειρά Original Source θα έχει να κάνει, αποκλειστικά και μόνο, με τις 4κάναλες ηχογραφήσεις του '70.
Οπότε μάλλον δεν θα τις δούμε όλες.
Προς μεγάλη μου απογοήτευση δεν θα δούμε και την 5η του Μπετόβεν με τον Kleiber γιατί λένε ότι η συγκεκριμένη ήταν 2κάναλη.
Αναφέρθηκαν κάποιες περιπτώσεις με ελλατωματικούς δίσκους, αλλά όχι πολλές. Κάτι που προκάλεσε σούσουρο στους εδώ αναλογικάριους είναι η κασετίνα με τις ηχογραφήσεις του William Steinberg.Γενικά, πάντως, 15-17 Ε ο δίσκος αυτών των συλλογών δεν είναι κακό, αντίθετα. Με την προϋπόθεσή πως η ποιότητα τους είναι όπως την περιγράφετε.
Ουφ, ησύχασα τώρα. Την έχω κι εγώ αυτή την ηχογράφηση και είναι πράγματι υπέροχη.Έτσι για την επόμενη σύγκριση έχω ένα βινύλιο της esoteric σε σχέση με το δικό μου που είναι μια επανέκδοση, μια narrow band decca.
Το original ήταν wide band.
View attachment 227952
Ωραία η μουσική, ωραία η εκτέλεση και θαυμάσιος ο ήχος. Δεν παρατήρησα διαφορές στην ποιότητα αναπαραγωγής ανάμεσα στα δύο βινύλια.
την δεξιά την έχω σε μια επανέκδοση της Speakers Corner. Δυναμικός ήχος με πολύ μπάσο, αλλά σκληρός. Θα πάρω καταναλωτικό δάνειο και θα αγοράσω την πρωτότυπη ή της Esoteric.Τρίβω το λυχνάρι και ζητάω από το τζίνι αυτό αλλά σε NM κατάσταση.
Loading…
www.discogs.com
Με τι επιστρέφει?
Για να μου κάνει οικονομία –έφερα δύο στην ίδια τιμή αφέντη- φέρνει αυτόν το δίσκο και το ίδιο sacd της esoteric.
(Μην σας μπερδεύει ο αριστερός δίσκος. Είναι η μεταγενέστερη ηχογράφηση του Kertesz με την London Symphony.
View attachment 227950
Λοιπόν και τα δύο παίζουν εκπληκτικά. Μια και το αναλογικό μου είναι καλύτερο από το ψηφιακό προκρίνω οριακά το βινύλιο από το sacd.
Σε σχέση με τα original source της DG είναι λίγο καλύτερα λόγω των καλύτερων original tapes της Decca. Όποιος σκέπτεται αναβάθμιση στο στερεοφωνικό βάζει αυτά και λέει που θα βρω καλύτερο σύστημα.
Συμπέρασμα. Πάντα αυτοπροσώπως ποτέ τζίνι για δίσκους