Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέος Sony BRAVIA VPL-HW10
Οι ψηφιακες καμερες εχουν δυνατοτητα για αριστη κινηση αν κινηματογραφουν στα 60fps, ομως στα 24fps, οντως πιθανον να "αναδεικνυουν" το χαμηλο sample rate των 24 καρε το δευτερολεπτο (περισσοτερα ισως γνωριζουν μελη οπως ο Kosh).
Παντως επειδη και το φιλμ ψηφιοποιειται σε υψηλη αναλυση για να φτασει στο σπιτι μας σε Bluray 1080p 24fps,θεωρω πως αυτο το νεο ΗD υλικο σε συνδιασμο με τα προβολικα μεσα υψηλης αναλυσης, "ξεγυμνωνουν" το 24fps judder το οποιο, μεχρι προτινος, κρυβοταν ειτε κατω απο την θολουρα των 576 γραμμων του DVD ειτε κατω απο την θολουρα των παλαιοτερων μεσων προβολης (οπως οι CRT)..
Στο φίλμ καταλαβαίνω οτι σώζεται λίγο η κατάσταση ,ειδικά εάν γράφεις τα γρήγορα παναρίσματα με λίγο μεγαλύτερο διάφραγμα ώστε να βγαίνει περισσότερο motion blur.
Στις ψηφιακές τωρα δεν ξέρω με τα ccd τι γίνεται. Λογικα θα γράφουν χειρότερη κίνηση λόγω γρήγορων αισθητήρων κτλ.
Οι ψηφιακες καμερες εχουν δυνατοτητα για αριστη κινηση αν κινηματογραφουν στα 60fps, ομως στα 24fps, οντως πιθανον να "αναδεικνυουν" το χαμηλο sample rate των 24 καρε το δευτερολεπτο (περισσοτερα ισως γνωριζουν μελη οπως ο Kosh).
Παντως επειδη και το φιλμ ψηφιοποιειται σε υψηλη αναλυση για να φτασει στο σπιτι μας σε Bluray 1080p 24fps,θεωρω πως αυτο το νεο ΗD υλικο σε συνδιασμο με τα προβολικα μεσα υψηλης αναλυσης, "ξεγυμνωνουν" το 24fps judder το οποιο, μεχρι προτινος, κρυβοταν ειτε κατω απο την θολουρα των 576 γραμμων του DVD ειτε κατω απο την θολουρα των παλαιοτερων μεσων προβολης (οπως οι CRT)..