Re: Αγορά τηλεόρασης 46"... επιτέλους!
οσους διαβασα που εχουνε 3D dlp projector λενε οτι το 3D του ειναι παρα παρα παρα πολυ μπροστα απο αυτο των τηλεορασεων plasma/lcd ακομα και στα 720p με χειροτερα χρωματα/μαυρο/κινηση κτλπ.
Η διαφορα ειναι χαωδης.
Xαώδης, είναι βασικά η διαφορά στην ποιότητα απεικόνισης μεταξύ μιας προβολικής τηλεόρασης με έναν καθαυτό, καλό προβολέα ή με μία συμβατική LCD/Plasma τηλεόραση. Η γωνία θέασης και το ANSI Contrast των προβολικών τηλεοράσεων, είναι αστεία ακόμα και για μια μέτρια LCD τηλεόραση, παρόλαυτα ο υποτιθέμενος αγοραστής της Samsung Plasma στάθηκε μόνο στο crosstalk, το οποίο ακόμα και στα DLP δεν είναι απολύτως μηδενικό, όπως ισχυρίζεται. Το DMD μπορεί να έχει τη δυνατότητα να κλείσει και να ανοίξει τα καθρεφτάκια του αστραπιαία, αλλά θα πρέπει να μπορούν να ακολουθήσουν και τα γυαλιά και ο επεξεργαστής εικόνας σε αυτή την ταχύτητα, κάτι που δεν φαίνεται να επιβεβαιώνεται από τους χρόνους απόκρισης των γυαλιών και τις μετρήσεις motion resolution των μονότσιπων προβολικών DLP...
Το crosstalk ειναι 0δενικο απο τον προβολεα και εξαρτατε μονο απο τα γυαλια
σε πραγματικες δοκιμες dlp + xpand γυαλια (pi cell) = 0δενικο crosstalk.
Απο μετρησεις με παλμογραφο τα xpand γυαλια ειναι τα καλυτερα που κυκλφορουνε.
Το 3D ειναι φοβερο αρκει να μην υπαρχει crosstalk.
Οι plasma ασχετα με το τι λενε μερικοι οτι δεν εχουνε crosstalk εχουνε και μαλιστα βγαζει ματια οι lcd ακομα περισσοτερο.
Σε μερικα χρονια θα το λυσουνε το θεμα στις τηλεορασεις μεχρι τοτε dlp για οποιον θελει 3D.
Πρακτικά, δεν υπάρχει απολύτως μηδενικό display crosstalk σε καμμία υλοποίηση του στερεοσκοπικού 3D. Aκόμα και το "καλό", κινηματογραφικό 3D με τα πολωτικά γυαλιά, έχει ένα πολύ ελάχιστο crosstalk, μιας και για λόγους κόστους, αλλά και επειδή πρέπει να μπορούν να δουν περισσότερα από ένα, άτομα, η πόλωση του φωτός που εφαρμόζεται, δεν είναι απόλυτη.
Είναι λοιπόν ανούσιο να περιμένουμε την μαγική τεχνολογία που θα μας προσφέρει απολύτως μηδενικό display crosstalk στο στερεοσκοπικό 3D, καθώς αυτό είναι δυνατόν να συμβεί μόνο αν έχουμε δύο ξεχωριστές οθόνες που θα τροφοδοτούν ανεξάρτητα η μία από την άλλη, τα μάτια μας. Με μία οθόνη, είτε με γυαλιά, είτε χωρίς, απαιτείται παραβίαση των νόμων της φύσης για να εκμηδενιστεί παντελώς το display crosstalk.
Άρα, ο ρεαλιστικός στόχος, είναι το μειωμένο crosstalk και όχι το μηδενικό. Σε σχέση με τις υλοποιήσεις με γυαλιά ενεργού φωτοφράκτη, εφόσον θεωρήσουμε πως αυτά είναι ίδιας ποιότητας, το λιγότερο crosstalk αναμένεται να το δούμε σε DLP, έπειτα σε CRT/Plasma και στο τέλος της κατάταξης βρίσκονται οι LCD. Eπειδή όμως στην πράξη, δεν είναι όλα τα γυαλιά το ίδιο γρήγορα, ενώ και οι παρεμβάσεις των επεξεργαστών των τηλεοράσεων στην εικόνα 3D φαίνεται να εμφανίζουν διακυμάνσεις από εταιρεία σε εταιρεία, ενδεχομένως οι αναμενόμενες διαφορές να αμβλυνθούν ή να υπερτονιστούν. Επί του παρόντος, μεταξύ των 3D FullHD τηλεοράσεων, οι απόψεις από όλο τον κόσμο συγκλίνουν στην VT20, ως καλύτερης. Αυτό δε σημαίνει πως είναι τέλεια, αλλά μεταξύ όλων των 3D FullHD τηλεοράσεων που υπάρχουν αυτή τη στιγμή, είναι η πιο πειστική σε 3D αναπαράσταση...
Τη δεκαετια του 50 ειχανε παρα πολυ crosstalk και τρελη ζαλη με το αθλιο αναγλυφο 3D.
To καλο 3D ειρθε με τα πολωτικα γυαλια στο cinema.
Τη δεκαετία του '50 δεν είχανε πάρα πολύ crosstalk και τρελή ζάλη (όχι τουλάχιστον περισσότερο απ' ό,τι σήμερα), καθώς τότε εμφανίστηκε το καλό 3D με τα πολωτικά γυαλιά. Το ανάγλυφο, είχε χρησιμοποιηθεί τη δεκαετία του '30 και του '40 στον κινηματογράφο.
ναι με γυαλια ενεργού φωτοφράχτη υπαρχουνε εδω και χρονια crt
οχι 20 αλλα 10-15 σιγουρα και το αποτελεσμα στο crosstalk ειναι χειροτερο
απο lcd.
Τα πρώτα γυαλιά ενεργού φωτοφράκτη, κυκλοφόρησαν το 1985 από την Stereographics Corporations (στη φωτό, είναι το μοντέλο του 1986):
Το 1987 μάλιστα, είχε κυκλοφορήσει ένα μοντελάκι γυαλιών ενεργού φωτοφράκτη για στερεοσκοπικό 3D και από την Sega, για την παιχνιδοκονσόλα της, Master System (τα οποία κόστιζαν ακριβότερα από την ίδια την κονσόλα :rofl
:
Επίσης, ήδη από την δεκαετία του '70, υπήρχε η δυνατότητα για 3D με βιντεοπροβολείς CRT και πολωτικά γυαλιά, σε επαγγελματικές εγκαταστάσεις (simulators, theme parks, ερευνητικά κέντρα, κτλ.).