Χρησιμοποιώντας την Φόρμα επικοινωνίας εξυπηρέτησης πελατών μου ζητήθηκαν επιπλέον διευκρινήσεις σχετικά με το αίτημά μου: αν έχω κατεβάσει το νέο app, το λειτουργικό π.χ. ios, android της συσκευής, τον κατασκευαστή πχ Samsung & το μοντέλο της συσκευής. Σε νέα επικοινωνία στέλνω τις ζητούμενες διευκρινήσεις και ένα recording αναπαραγωγής του προβλήματος πάλι μέσω της φόρμας επικοινωνίας εξυπ. Πελατών.
Το μήνυμα που λαμβάνω με email:
«Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας. Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με κωδικό ΧΧ-ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ και μετά από διερεύνηση των στοιχείων σχετικά με την σύνδεση Υ-ΥΥΥΥΥΥΥ, σας ενημερώνουμε ότι έγινε έλεγχος και το πρόβλημα έχει αποκατασταθεί. Παρακαλούμε δοκιμάστε εκ νέου"
Δεν θα μπορούσε να ήταν πιο εύκολο.
ΤΗΝΧ! στους εργαζόμενους της εξυπηρέτησης πελατών και της τεχνικής υποστήριξης της NOVA.
Το μήνυμα που λαμβάνω με email:
«Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας. Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με κωδικό ΧΧ-ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ και μετά από διερεύνηση των στοιχείων σχετικά με την σύνδεση Υ-ΥΥΥΥΥΥΥ, σας ενημερώνουμε ότι έγινε έλεγχος και το πρόβλημα έχει αποκατασταθεί. Παρακαλούμε δοκιμάστε εκ νέου"
Δεν θα μπορούσε να ήταν πιο εύκολο.
ΤΗΝΧ! στους εργαζόμενους της εξυπηρέτησης πελατών και της τεχνικής υποστήριξης της NOVA.