Αυτο ανέφερα και πιο πάνω. Ο χρόνος αντίδρασης περίπου 4 μηνών που έδωσαν ήταν αρκετός, όπως και το box που έδιναν δωρεάν ήταν μια καλή κίνηση αλλά μετά τελευταία νέα, φαίνεται ότι το έκοψαν το τελευταίο.Σενάριο για πρόωρη διακοπή συμβολαίου δεν υπάρχει αφού το on demand και το replay tv δεν θεωρούνται βασικές υπηρεσίες. Αλλά συμπληρωματικές. Αυτό αναφέρουν και τα συμβόλαια βέβαια. Θα έπρεπε όμως να υπάρχει μια μεταβατική περίοδος.
Και γιατί όχι; Δεν είναι βασική υπηρεσία εξάλλου. Το ότι θα κοπεί θα κοπεί. Και λογικά τώρα θα είναι οριστικό.Το πήγαν 31/8 για τη λήξη του replay on demand τώρα. Από 31/6 σε 31/7 σε 31/8. Θα πέσει πολύ κράξιμο αν το κόψουν και σου λένε ότι προλάβουμε να το γνωρίζει ο κόσμος και μετά το κόβουμε.
Στάλθηκε από το SM-T720 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιατί δεν είναι βασική υπηρεσία; Το θέμα δεν είναι μόνο το Replay TV αλλά και ότι βλέπεις μέσω του Cosmote TV Plus θα κοβόταν. Δηλαδή οι ταινίες, σειρές, παιδικά κλπ. Βασικότατη υπηρεσία είναι.Και γιατί όχι; Δεν είναι βασική υπηρεσία εξάλλου. Το ότι θα κοπεί θα κοπεί. Και λογικά τώρα θα είναι οριστικό.
Το τι θεωρείται βασική υπηρεσία το ορίζει το συμβόλαιο που υπέγραψες. Όχι η προσωπική άποψη του καθενός. Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα.Τελικά πετύχαμε με την 3η προσπάθεια.
Αφου το Τμήμα Ακυρώσεων είχε πει ότι θα μου στείλει καθώς ισχύει ακόμη και στέλνουν, είχαν περάσει 10 ημέρες και τίποτα.
Ξαναπαίρνω τηλ και λεω τι έγινε ρε παιδιά, με δουλεύετε; Και τελικά μου έστειλαν και μάλιστα μου είπαν ακριβώς πότε θα το παραλάβω (και το παρέλαβα).
Απορώ τι καταχώρησαν οι 2 προηγούμενοι υπάλληλοι που θα το έστελναν..
Γιατί δεν είναι βασική υπηρεσία; Το θέμα δεν είναι μόνο το Replay TV αλλά και ότι βλέπεις μέσω του Cosmote TV Plus θα κοβόταν. Δηλαδή οι ταινίες, σειρές, παιδικά κλπ. Βασικότατη υπηρεσία είναι.
Για εξήγησε μου λοιπόν εσύ που στο συμβόλαιο αναφέρεται για βασική υπηρεσία; Πουθενά. Το Cosmote TV Plus είναι βασικότατη υπηρεσία του FULL PACK. Γι αυτό λέγεται Full. Αλλωστε όταν πέρσι έκανα παζάρια να πέσουν από τα 22,75 και του είπα χάσατε Ισπανία, Αγγλία στο ποδοσφαίρο μου είπαν "δεν γίνεται, έχουμε εμπλουτίσει το περιεχόμενο των σειρών με πολλές νέες".Το τι θεωρείται βασική υπηρεσία το ορίζει το συμβόλαιο που υπέγραψες. Όχι η προσωπική άποψη του καθενός. Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα.
Πλήρες πακέτο λέγεται γιατί περιέχει όλα τα κανάλια. Οι υπηρεσίες on demand διατίθενται επιπρόσθετα με το βασικό πακέτο. Το αναφέρει και το συμβόλαιο. Οι εταιρίες cosmote και nova ξέρουν δυστυχώς τι κάνουν και τι τους επιτρέπει ο νόμος. Αν θεωρείς ότι θίγονται τα δικαιώματα σου κάνε επίσημη καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή για να φύγεις αζημίως.Για εξήγησε μου λοιπόν εσύ που στο συμβόλαιο αναφέρεται για βασική υπηρεσία; Πουθενά. Το Cosmote TV Plus είναι βασικότατη υπηρεσία του FULL PACK. Γι αυτό λέγεται Full. Αλλωστε όταν πέρσι έκανα παζάρια να πέσουν από τα 22,75 και του είπα χάσατε Ισπανία, Αγγλία στο ποδοσφαίρο μου είπαν "δεν γίνεται, έχουμε εμπλουτίσει το περιεχόμενο των σειρών με πολλές νέες".
Εσύ λες τα δικά σου, εγώ τα δικά μου.Πλήρες πακέτο λέγεται γιατί περιέχει όλα τα κανάλια. Οι υπηρεσίες on demand διατίθενται επιπρόσθετα με το βασικό πακέτο. Το αναφέρει και το συμβόλαιο. Οι εταιρίες cosmote και nova ξέρουν δυστυχώς τι κάνουν και τι τους επιτρέπει ο νόμος. Αν θεωρείς ότι θίγονται τα δικαιώματα σου κάνε επίσημη καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή για να φύγεις αζημίως.
Κάνε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και αν δεν στρώσει πάρε τηλ να στο αλλάξουν δωρεάν....Εχω το box που δινει η cosmote . Skyworth hy4415. Το χρησιμοποιω με wifi 5g συνδεση.Πολλες φορες χανει τη συνδεση και κολλαει ειδικα στο youtube και στην εφαρμογη disney+. Στην εφαρμογη της cosmote παιζει σωστα αν εξαιρεσουμε καμια φορα που πεφτει για λιγα δευτερολεπτα η ποιοτητα και επανέρχεται. Γνωριζει κανεις πως αντιμετωπιζετε αυτο;