Re: Απάντηση: Γνώμες για Living Voice Auditorium OBX-RW4
Τα άκουσα λίγο πριν την επίθεση του ιού στο τελευταίο μου ταξίδι εκτός Ελλάδος.
Δυστυχώς εκείνο το απόγευμα ακούσαμε πάρα πολλούς συνδυασμούς ηχείων και ενισχυτών και η ακουστική μνήμη μου μπορεί να με απατά.
Αυτό που θυμάμαι στα σίγουρα είναι ότι παρά τα καταπληκτικά τους χαρακτηριστικά και την αρκετά τσιμπημένη τιμή τους δεν ξεχωρίζουν ακουστικά.
Με άλλα λόγια κατά την ακρόαση τους δεν θυμάμαι να με συγκίνησαν ιδιαίτερα σε κάποιο συγκεκριμένο τομέα.
Αυτα τα ολίγα χωρίς να θέλω να σε απογοητέυσω.
Μήπως αναλύεις με άλλα λόγια την 'ουδετερότητα'?
Εμένα με το sugden 21 SE ,και τον World Designs ολοκληρωμένο μ άρεσε το μπάσο.
Πατροπαράδοτη Βρετανική σχολή,(όσες εταιρείες έμειναν πιστές τέλος πάντων),που σε βάζει στο ..κέντρο του έργου,χωρίς να ξεχωρίζεις..κάτι σαν τα Neat ,Castle,Roxsan,Cyrous,Meridian,Linn παλιές σειρές,Heybrook,κ.λ.π.
Κάποιες απ τις υπόλοιπες έχουν αλλάξει προσανατολισμό...σειρά 700 της B&W π.χ. παλιά με τελευταίες,Monitor Audio παλιότερες με νέες .
Ίσως κάτι που πρέπει να λαβει υπόψη του κάποιος είναι ότι τα Βρετανικά ηχεία έχουν τιουναριστεί με Βρετανικούς ενισχυτές...
Κάτι Roxsan που είχα παλιά έπαιζαν με Cyrous και όχι με ακριβότερα ...
Το S 37 το πήρα απ το συγχωρεμένο υπόγειο της ΗΧΟΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ,και ο λόγος που το πήρα ήταν η 'ζωντάνια' του σε σχέση με τα υπόλοιπα του χώρου,όπως είπα και παλιότερα,αλλά το θέμα έχει να κάνει με τις 50...'αποχρώσεις του ουδέτερου'..έτσι όπως το αντιλαμβάνεται ο καθένας μας και όχι όπως δείχνουν οι μετρήσεις.
Μεγάλο θέμα,ας το αφήσω για να μην ανοίξω ...ασκούς.
Μια υποσημείωση:πολλοί συν-χομπίστες έχουν το π.χ. Jazz At the Pawnshop στις συλλογές τους και μάλιστα στις 'αναφορές', χωρίς να έχουν ακούσει τον Arne Domnerous μία φορά live,κρίνουν το παίξιμο σαν να είναι οι ίδιοι...(κάποιοι λέω)...το κλείνω εδώ.