Οδήγηση ATC SCM40

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,226
127.0.0.1
112db spl βγάζουν, αλλά κανείς δεν ακούει στο ένα μέτρο. :smile:
Ναι, δεν είπαμε ότι παίζουν σαν τρανζιστοράκι και πρέπει να ακουμπήσεις το αυτί σου στο ηχείο για να ακούσεις, αλλά πάρτι δεν κάνεις με 100db
Για να ακούσεις μουσική σε νορμάλ εντάσεις, μέσα σε σπίτι που κατοικούν και άλλοι άνθρωποι, δεν νομίζω ότι έχουν αντίπαλο στην τιμή τους.
Φτάνει να τα σεβαστείς και να τους δώσεις σωστό ενισχυτή, γιατί δεν καλύπτουν αδυναμίες της αλυσίδας.
 

geovar

AVClub Addicted Member
24 February 2008
1,698
Απάντηση: Re: Οδήγηση ATC SCM40

112db spl βγάζουν, αλλά κανείς δεν ακούει στο ένα μέτρο. :smile:
Ναι, δεν είπαμε ότι παίζουν σαν τρανζιστοράκι και πρέπει να ακουμπήσεις το αυτί σου στο ηχείο για να ακούσεις, αλλά πάρτι δεν κάνεις με 100db
Για να ακούσεις μουσική σε νορμάλ εντάσεις, μέσα σε σπίτι που κατοικούν και άλλοι άνθρωποι, δεν νομίζω ότι έχουν αντίπαλο στην τιμή τους.
Φτάνει να τα σεβαστείς και να τους δώσεις σωστό ενισχυτή, γιατί δεν καλύπτουν αδυναμίες της αλυσίδας.
Τζίμη ποια ATC έχεις;;
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,303
Παντως απο τοτε που διαβαζω εδω μεσα εχω δει τουλαχιστον τρια νηματα για ATC και πολλους πολλους οπαδους ειτε κατεχοντες ειτε αλλους που του τρεχουν τα σαλια με το ηχειο αυτο.

Αλλα τελικα απο οτι διαβαζω ειναι ηχειο του τυπου " το αγορασα αλλα με τι να το οδηγησω ;" Απαντηση 1) βαλτου βατ πολλα βατ (οποτε η Υπεξ η πολλα λεφτα) ...2) βαλτου ποιοτικα βατ (βλεπε παλι πολυ ακριβο ενισχυτη, προ-τελικο, ομοσταυλο).

Οποτε σαν σχεδιασμος αγορας για μενα ειναι προβληματικος και δε θα εμπαινε σε μια λιστα αγορας . Επειτα λεγεται και ενα " ε παρ'ολα αυτα μην περιμενετε σταθμες..." Παλι δεν καταλαβαινω ενα τετοιο επιχειρημα. Εαν εγω νοιωσω την αναγκη μιας Διονυσιακης ακροασης.
Βεβαια καποιος κατοχος θα πει "δεν υπαρχει" τετοιο ηχειο.
Ισως αλλα διατηρω τις αμφιβολιες μου. Ηχεια, μαρκες, προτασεις, ποιοτητες, η προσφορα ειναι τεραστεια στην αγορα πλεον.
Παντως διαπιστωνω οτι στην Γαλλια η μαρκα ειναι σχεδον αγνωστη αναμεσα στις μαρκες Αγγλικων ηχειων.

Εκανα flame, το ξερω αλλα δεν πειραζει, λιγη εικονοκλασια δεν κανει κακο...:AFADF0:
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,226
127.0.0.1
Από τη στιγμή που η εταιρία κυκλοφόρησε το ενεργό, δεν υπάρχει κανένας λόγος να ψάχνεται κάποιος. :smile:
Αναλόγως, αν δεν θέλεις να ψαχτείς και σου έχει κάτσει το παθητικό, παίρνεις τον ομόσταβλο και τελειώνεις.

Τα υπόλοιπα είναι για πειραματισμούς.

Και στάθμες (λογικές) θα πάρεις και ποιότητα.
Φυσικά θα πρέπει να αντέχεις την αλήθεια για την υπόλοιπη αλυσίδα σου, γιατί δεν θα σου καλύψει ατέλειες που τυχών υπάρχουν.
Αλλά αυτό δεν ψάχνουμε σε αυτό το χόμπι;
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,303
Παντως αυτο το ηχειο το εχω ακουσει στο Γιουτουμπ και παιζει υπεροχα. Πολυ, πως να το πω, καθαρα.

Μ'αρεσει και το παλαιομοδιτικο στιβαρο στυλ του.
Ελπιζω καποτε να το ακουσω απο κοντα να δω και τις σταθμες του σε δυναμικη μουσικη...

Επισης να προσθεσω οτι οι ομοσταυλοι ενισχυτες του ειναι πολυ ομορφοι αισθητικα. Πραγμα που για μενα παιζει ρολο εφοσον θα τους εχεις στο σαλονι σου για παντα.
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,226
127.0.0.1
Όταν λέμε ότι δεν έχει στάθμες, απλά σκέψου ότι τα 112db άλλα ηχεία τα έχουν με 1W ενίσχυση.
Όλα σχετικά είναι. :smile:



Όνειρο Γιώργο μου τα 50άρια και όπως έχουν πάει τα πράγματα μάλλον άπιαστο πλέον.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,636
Kως
Παντως αυτο το ηχειο το εχω ακουσει στο Γιουτουμπ και παιζει υπεροχα. Πολυ, πως να το πω, καθαρα.

Μ'αρεσει και το παλαιομοδιτικο στιβαρο στυλ του.
Ελπιζω καποτε να το ακουσω απο κοντα να δω και τις σταθμες του σε δυναμικη μουσικη...

Επισης να προσθεσω οτι οι ομοσταυλοι ενισχυτες του ειναι πολυ ομορφοι αισθητικα. Πραγμα που για μενα παιζει ρολο εφοσον θα τους εχεις στο σαλονι σου για παντα.

Το θέμα της απόκτησης του συγκεκριμένου ηχείου,πρέπει να 'ζυγιστεί' από πολλές πλευρές..
Ας είμαστε ρεαλιστές ,το ηχείο αυτό ξεκίνησε για εργαλείο,πρέπει να το ακούσεις με μεγάλη γκάμα μουσικών επιλογών...επειδή είναι αυστηρό όχι μόνο στους υπόλοιπους κρίκους της αλυσίδας,αλλά και στο software..
Θα απορρίψει πολλές εγγραφές,μέτριες παραγωγές και μπορεί να τονίσει κάποιες αστοχίες ,όπως π.χ. την παρήχηση των συριστικών,όταν έχει Copy protected το cd.
Ακόμα και δίσκους αναφοράς,με 'ατέλειες',μπορεί να στους 'φτύσει' στην μούρη και να μην το ξανα-κούσεις το ίδιο σιντάκι ξανά...
Το ευχάριστο είναι ότι η νέα σειρά έχει καλύτερα άκρα...απ την πρώην.
Όλα τα σύγχρονα ηχεία είναι πια πολύ αναλυτικά και αφήνουν πλεόνασμα 'πληροφορίας' να περάσει από τις μονάδες τους στον ακροατή,κάποια απ αυτά δεν είναι τόσο αυστηρά...το αναφέρω επειδή τα γούστα διαφέρουν ανά τους ακροατές..
Το να μετράει τέλεια,(θα πω μεγάλη κουβέντα),δεν είναι τόσο σίγουρο ότι θα το εκτιμήσει δεόντος ο ..κάθε ακροατής,έστω και αν είναι μεγάλο πλεονέκτημα..
Θα θυμάστε οι παλιότεροι τα vintage Proac που είχαν μονάδες ATC,πως έπαιζαν και τι διαφορετικά ακούσματα 'έβγαιναν από κάποια ματσαρίσματα ...αν τα θυμάστε στην Τοσίτσα 1 και Μπουμπουλίνας.
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,303
Το θέμα της απόκτησης του συγκεκριμένου ηχείου,πρέπει να 'ζυγιστεί' από πολλές πλευρές..
Ας είμαστε ρεαλιστές ,το ηχείο αυτό ξεκίνησε για εργαλείο,πρέπει να το ακούσεις με μεγάλη γκάμα μουσικών επιλογών...επειδή είναι αυστηρό όχι μόνο στους υπόλοιπους κρίκους της αλυσίδας,αλλά και στο software..
Θα απορρίψει πολλές εγγραφές,μέτριες παραγωγές και μπορεί να τονίσει κάποιες αστοχίες ,όπως π.χ. την παρήχηση των συριστικών,όταν έχει Copy protected το cd.
Ακόμα και δίσκους αναφοράς,με 'ατέλειες',μπορεί να στους 'φτύσει' στην μούρη και να μην το ξανα-κούσεις το ίδιο σιντάκι ξανά...
Το ευχάριστο είναι ότι η νέα σειρά έχει καλύτερα άκρα...απ την πρώην.
Όλα τα σύγχρονα ηχεία είναι πια πολύ αναλυτικά και αφήνουν πλεόνασμα 'πληροφορίας' να περάσει από τις μονάδες τους στον ακροατή,κάποια απ αυτά δεν είναι τόσο αυστηρά...το αναφέρω επειδή τα γούστα διαφέρουν ανά τους ακροατές..
Το να μετράει τέλεια,(θα πω μεγάλη κουβέντα),δεν είναι τόσο σίγουρο ότι θα το εκτιμήσει δεόντος ο ..κάθε ακροατής,έστω και αν είναι μεγάλο πλεονέκτημα..
Θα θυμάστε οι παλιότεροι τα vintage Proac που είχαν μονάδες ATC,πως έπαιζαν και τι διαφορετικά ακούσματα 'έβγαιναν από κάποια ματσαρίσματα ...αν τα θυμάστε στην Τοσίτσα 1 και Μπουμπουλίνας.

Westsound μπορω να σε ρωτησω με τι ηχεια ακους αυτην την στιγμη ;

Συμφωνω οτι για να αποκτησεις αυτα τα ηχεια πρεπει να το ζυγισεις... Για μενα ειναι αρνητικη η απαντηση για το αυτο που δινει με αυτο που απαιτει.
Δηλαδη ειτε ενισχυτες τερατα, αρα πληρωνε, με μικρα για τα γουστα μου υψη, ειτε ενεργητικη οψιον που δεν ειμαι υπερ.
Ασχετα αν το αγορασαν καποτε οι Φλοϋντ η οχι ... και τι αλλο αγορασν εξαλλου.

αλλα πες μου τα ηχεια σου με ενδιφερει η δικη σου αποψη.
 

Γιώργος ΚΟΨ

AVClub Addicted Member
20 June 2006
2,896
GLYFADA
Δεν έχουν ATC μονο οι Pink Floyd.....


Ολη η λίστα...

Shure Microphones
Charlie Bolois Vertigo Recording Services, Los Angeles, USA
Nick Whitaker Electro-Acoustics, London England
Michael Cronin Acoustic Construction, Nashville, USA
Audi Acoustic Research, Ingolstadt, Germany
CE Electro-Acoustics, Hertfordshire, England
Northward Acoustics, Heymansdries, Belgium
Dolby Laboratories Inc., San Francisco, U.S.A.
ARTISTS & COMPOSERS

Todd Terje
Mark Knopfler
Lenny Kravitz
Ryan Tedder
Radical Redemption
Eric Johnson
Skin
Mark Mancina
Deep Forest
Zac Brown Band
Calvin Harris
Clint Black
Martina McBride
R3Hab
Pink Floyd
Ian Anderson
Les Rythmes Digitales/The Thin White Duke/Jacques Lu Cont
Enya
Roger Waters
Manfred Mann
Beck
Noisia
The Rolling Stones
Dhani Harrison
Kate Bush
Jack White
Rick Springfield
Fabian Lenssen
Ziggy Marley
Ray LaMontagne
Okan Ersan
Coldplay
James Newton Howard
Diana Krall
Headhunterz
Joe Satriani
The Killers
Sting
Jon Kennedy
David Gilmour
Mark Ronson
Tom Rowlands
Omar Hakim
Boaz van de Beats
John Powell
Buddy Miller
Zedd
Skrillex
Noisia
Sven Faulconer
Ben Wallfisch
Steve Dierkens
Big Kenny Alphin
Frank Ocean
Chainsmokers
Twenty One Pilots
Jack Antonoff
Bela Fleck
Erik Jan Grob
Boaz van de Beatz
Shalom Hanoch
Idan Raichel
Ori Kaplan
Adi Goldstein
Tomer Yosef
Amos Ben David
Itamar Ziegler
Justin Hawkins
Ian Brown
Simon Aldred
Richard Kruspe
Samy Deluxe
Stefan Betke (Pole)
Deadmau5
Mikko “Pantse” Syrjä (Eppu Normaali)
CLUBS

Aura,London, UK
Ronnie Scotts, London, UK
China White, London, UK
Maddox, London, UK
LUX, London, UK
CONCERT HALLS

Walt Disney Concert Hall, Los Angeles, USA
The Wigmore Hall, London, UK
Royal Opera House, London, UK
Sydney Opera House, Sydney, Australia
Bing Concert Hall, Stanford, UK
Shanghai Symphony Orchestra, Shanghai, China
FILM, POST & BROADCAST

BBC UK
London Studios (ITV)
London Post
Swedish Radio
Broadcast Station Sapporo
Polish Broadcast
CBC Canada
Asahi Television Tokyo
SBS Television Australia
Esprit Film & Television, Gloucestershire, England
Ishikawa Television Japan
Tokai Television Nagoya
Fuji Television Tokyo
WGBH Boston
Off the Fence, Bristol, England
Studio KGB, Paris, France
Studio Funk
ENGINEERS & PRODUCERS

John McBride
George Massenburg
Chuck Ainley
Byron Gallimore
Dhani Harrison
Matt Aitken
Greg Walsh
Bruce Leek
Hugh Padgham
Fred Vogler
Tony Wass
Steve Rosenthal
Ian Broudie
Peter Walsh
Michael Bishop
Rich Costey
Mike Roskelly
Mick Glossop
Steve Kempster
John Richards
Dennis Sands
John Kurlander
Ryan Ulyate
Frank Wolf
Mark Ronson
Joel Iwataki
Ali Staton
Bobby Fernandez
Fabian Lenssen
Dave Collins
Bob Ludwig
Gavin Lurssen
James Guthrie
Nathaniel Kunkel
Mikel F Krutzaga
John Rodd
Shawn Murphy
Rob Freidrich
Ed Cherney
T-Bone Burnett
Paul Hager
Bruce Swedien
Mark Needham
Michael Piersante
Joe Barresi
Niko Bolas
Peter Stengaard
Rafa Sardina
Steve Perry
Ziggy Marley
Dana Nielsen
Chas Sandford
Ryan Freeland
Chris Lindsey
F. Reid Shippen
Michael Fuller
Lyle Workman
Glen Ballard
Adam Hawkins
Mark Hornsby
Danny Leake
Michael Cohen
Mark Mancina
Herb Tassin
Mike Wells
Ed Hamilton
Beau Burchell
David Bock
Eric Talbot
Greg Hayes
Tucker Martine
John Ovnik
Jason Lehning
Jason Keillor
Simon Franglen
Zak Starkey
Simon Rhodes
Robert Caranza
Vance Powell
Alan Meyerson
Calvin Harris
Stuart Price
Tom Elmhirst
Michael Brauer
Alan Moulder
Martin Stibernik
Val Garay
Max Martin
John Cuniberti
Joel Hamilton
Kent Hooper
Giles Martin
Joe Chiccarelli
Craig Bauer
Josh Gudwin
Jef Martens
Ted Jensen
Chris Gehringer
Joe Laporta
Greg Calbi
Ryan Smith
Randy Merrill
Barry Grint
Mat Mitchell
Josh Smith
Anthony Baldino
Matt Knoble
Mike Picotte
Jim Hamilton
Pablo Caceres
Ken Love
Kevin Kadish
Jake Portrait
Mark Hornsby
Holger Schwedt
Paul Power
Chris Beckers
Louis Lahav
Ron Tichon
Aran Lavi
Ronen Roth
Ori Zakh
Udi Simhon
Udi Koomran
Doron Plascow
Eran Alpern
Raz Burg
Ariel Keshet
Rich Turvey
Tim Wills
Ralf Christian Mayer
Chris von Rautenkranz
Kaspar Wiens
Philipp Steinke
Henning Verlage
Riku Mattila
INSTITUTIONS

London College Of Music
US Airforce
Cambridge University
Cleveland Institute Of Music
Fife College
Birmingham University
Essex University
Bristol University
The Colburn School, USA
Surrey University
University of Chichester, UK
The Tate Gallery
Leeds Beckett University, UK
University Of Wales
Columbia University Chicago
Berklee School Of Music, USA
Library Of Congress USA
Istanbul Tech. University
Conservatory of Recording Arts and Sciences
Museum of World’s High End Audio and Visuals, Yangjiang, China
Bath University
The Hochschule für Musik Detmold, Germany
High School of the Arts, Utrecht, Netherlands
Prince Claus Conservatoire, Groningen, Netherlands
Peabody Conservatory, Baltimore, Maryland, USA
STUDIOS & SOUNDSTAGE

Abbey Road Studios, London, UK
East West Studios, Los Angeles, USA
Mike Wells Mastering, Los Angeles, USA
Real Songs, Los Angeles, USA
Blue Man Productions New York, USA
Washhouse Studios, Hawaii/ San Francisco
The Bridge Recording, California, USA
Barefoot Recording, Los Angeles, USA
The Great Divide Studios, Colorado, USA
Manifold Recording, North Carolina, USA
Odds On Studios , Las Vegas, USA
Wire Road Studios, Texas, USA
Ex’Pression Center, Bay Area, California, USA
25th St Recording, Oakland, California, USA
Front Stage, Nashville, Tennessee, USA
Java Jive Studios, Nashville, Tennessee, USA
Alchemy Mastering, London, UK
Dean Street, London, UK
DVR Mastering, Bonheiden, Belgium
Lurssen Mastering, Los Angeles, California, USA
Wisseloord, Holland
Snap! Studios, London, UK
K&A Productions, Hertfordshire, UK
The Astoria Studio, London, UK
Bunkersound, North Carolina
Kore Studios, London
Beacon Recording Studios, Dublin, Ireland
Angel Studios, London, UK
Matrix, London, UK
Boogiepark Studios, Hamburg, Germany
Sirensound Audio Archiving, Gloucestershire, UK
Dave Collins Mastering
Orrong Studio, Japan
Yellow Shark, Gloucestershire, UK
Sweetwater Studios, Fort Wayne, USA
Black Lab, Nashville, Tennessee, USA
Abko, New York, USA
Backstage, Nashville, Tennessee, USA
Spectral Harmony, Mumbai, India
Sanctury Mobiles (Music Vault), London, UK
Hammon, Tel Aviv
Zaza Tel, Aviv
Third Man Records, Nashville, Tennessee
Loco, Wales
Lakeside Studio, Zuchwil, Switzerland
Loud Recording, Nashville, Tennessee, USA
Bonati Mastering, Brooklyn, New York
Loud Mastering, Taunton, England
Allen Hunnie Mastering
Studio G, Brooklyn
Air, London, UK
Arc Studio, Aberdeenshire, Scotland
Kash Productions, Madrid, Spain
The Dairy, London, UK
Will Shapland Mobiles
Sain Records, Wales, UK
Trypoul Recording Studios, Neerkant, Netherlands
Mute Records, London, UK
Angell Sound, London, UK
Mosfilm, Moscow, Russia
The Premises Studios, London, UK
Beechpark Studios, Dublin, Ireland
Great Divide Studios, Aspen, USA
British Grove Studios, London, UK
Rainmaker Studios, Richmond, Virginia, USA
RDB Adlabs Kolkata
Riverlight Studios, London, UK
Royal Palace Studio, Brunei
Keynote Studios, Homebush, Alabama, USA
HP Mastering, Hamberg, Germany
Seismosonic, Lonsee, Germany
Audionerve, Hamberg, Germany
Cutting Room Studios, Stockholm, Sweden
The Ranch Mastering, Beacon, New York
MG Sound, Vienna, Austria
Skye Mastering, Isle of Skye, Scotland
MARSH Recording Studio, Slovenia
Maratone, Sweden
Telegraph Mastering, Portland
DSD Mastering, Paris
Archive Mastering, Halifax, Canada
Zino Mikorey Mastering, Berlin
Yves Roussel Mastering, Barcelona
Red Bull Studios, Worldwide
Josh Bonati Mastering, New York
KMS Mastering, Switzerland
Sterling Sound, Nashville
Five/Four Productions, Ohio
Bunker Studios, New York
Nightbird Studios, West Hollywood
Indie House, Miami
Sweetwater Studios
The Hideout Studios, Las Vegas
Tone Studio, Korea
KoKo Sound studio, Korea
821 Sound Studio, Korea
Akdang Eban Studio, Korea
Tov Studio, Korea
Sound Tree, Korea
Power Sound Studios, Amsterdam
Studio 150, Amsterdam
Exalto Studio, Haarlem, Netherlands
Knob Studio, Israel
Anova Music, Israel
Jaffa Sound Arts, Israel
Parr Street Studios, Liverpool
Rak Studios
Scape Mastering, Germany
Man Made Mastering, Berlin
The Sound of JJ

http://atcloudspeakers.co.uk/client-list/
 

Th.ARvan

New member
24 May 2011
96
Και τι ακριβώς σημαινει για εμάς αυτή η λίστα;
Κάνουμε την ίδια δουλειά με τους Pink Floyd;
Εχουμε το ίδιο budget;
Κανείς δεν αμφισβήτησε την ATC στον επαγγελματικό χώρο.
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,226
127.0.0.1
Σημαίνει ότι κάποιοι "ψαγμένοι" με τον ήχο την εμπιστεύονται. :nounder:

H ATC δεν έχει μόνο ακριβά ηχεία.
Έχει και τα μικρά της που παίζουν κάτω από τα 1000 .
Και μπορεί να μην έχουν τις ίδιες μονάδες με τα μεγάλα, η τεχνογνωσία όμως παίζει ρόλο σε μία εταιρία.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,170
Αγιοι Αναργυροι
Σημαίνει ότι κάποιοι "ψαγμένοι" με τον ήχο την εμπιστεύονται. :nounder:

H ATC δεν έχει μόνο ακριβά ηχεία.
Έχει και τα μικρά της που παίζουν κάτω από τα 1000 .
Και μπορεί να μην έχουν τις ίδιες μονάδες με τα μεγάλα, η τεχνογνωσία όμως παίζει ρόλο σε μία εταιρία.

πριν πολλά χρόνια θυμάμαι σε ομαδική δοκιμή μικρών ηχείων στον Ηχο, 3 ζευγάρια είχαν ξεχωρίσει.
ATC, Sonus faber και το baby της Audio Spectrum.
η σειρά που τα αναφέρω είναι τυχαία..
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,226
127.0.0.1
Τα Sonus Faber είναι αγάπη!
Να είχα δύο Guarneri αγκαλιά :drool:


Αυτά βέβαια είναι μικρά στο μάτι μεγάλα... στην τιμή!
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,170
Αγιοι Αναργυροι
έχουν και άλλοι το συνήθειο να τσεκάρουν τα ηχεία με σόλο ντραμς βλέπω..:laugh:

σκέφτομαι κάποια στιγμή να ανοίξω νήμα στην μουσική κατηγορία για τα άλμπουμ με σόλο ντραμς..
να προτείνει και να βάλει ο καθένας το δικό του να το ακούσουμε.
πρέπει πρώτα να βρω όλα όσα έχω.. και αυτό θέλει χρόνο γμτ..
επίσης πρέπει να τσεκαριστεί αν υπάρχει ήδη ανάλογο νήμα. κάτι που δεν έχω κάνει ακόμα...
υπάρχει άραγε; ξέρει κανείς;;

ΥΣ..
κοίτα τώρα σύμπτωση.. ακούω ένα παλιό άλμπουμ του Steve Hackett και στο κομμάτι "clocks" άρχισαν τα "όργανα".
για λίγο το πανηγύρι, αλλά θα μπορούσε και αυτό να μπει στην λίστα....
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,102
Αθήνα, Ηλιούπολη
Για Καλημέρα!
Ετοιμάστε το σύστημα!
Οι μηχανές στο φουλ!
GET READY!


Κάτι κλασσικό!

The Sheffield Drum Record

Το ίδιο σε άλλη μεταφορά Youtube


Ποιά από τις δυό μεταφορές
(=ψηφιοποιήσεις) είναι η καλύτερη; :cool: :grandpa: