Αρθρο για τις 4K τηλεοράσεις

Stergios Giotas

AVClub Enthusiast
4 November 2006
833
Re: Αγορά Philips 50PUS7304 - The One

Έχει δηλαδή το πάνελ της Philips την ίδια συμπεριφορά με το RGBW structure της LG;




Ρίξε παρακάτω μια ματιά σχετικά με το τελικά αποδεκτό πρότυπο μέτρησης ενός πάνελ ονόματι contrast modulation, μετά από την προσφυγή της Lg στην ανεξάρτητη αρχή ICDM και τη διαμάχη της με τη Samsung για το αν τα πάνελ της πρώτης είναι όντως 4κ, μπας και σε διαφωτίσει περισσότερο. Εγώ πάντως είμαι πιο μπερδεμένος από πριν. Μπάχαλο η όλη υπόθεση!


At this year’s general meeting, the ICDM stipulated that contrast modulation should be used to redefine what resolution is. The picture below shows one of the methods the ICDM employs to measure the resolution of a display. Contrast modulation shows how clear the letters “mmme” look on a single line of a display with the resolution of 3840x2160. You can see how the higher contrast modulation is, the clearer the letters are. With a lower contrast modulation, the letters become more blurred because it is difficult to distinguish between the black and white lines.

For analog TVs, a contrast modulation of 50 percent was considered sufficient. But now, a contrast modulation of 95 percent is the average for RGB TVs.


https://news.samsung.com/global/icdm-decides-theres-more-to-resolution-than-pixel-count
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Απάντηση: Αγορά Philips 50PUS7304 - The One

To παραπανω αρθρο μας λεει απλως οτι τα παλια στατικα pattern αναλυσης δεν μας κανουν πλεον, γιατι μπορουν να ξεγελαστουν.
Θα πρεπει να αναφερεται το contrast modulation του pattern και θα πρεπει ενα panel να βγαζει τις ιδιες γραμμες με οποιοδηποτε contrast modulation.

Contrast modulation σημαινει η διαφορα αντιθεσης σαν ποσοστο, μεταξυ των γραμμων αναλυτικοτητας.

Αν για παραδειγμα εχεις απολυτα ασπρες και μαυρες γραμμες, το cm ειναι 100%. Αν ειναι γκρι 50% και μαυρο, ειναι cm 50%.
Αν ειναι ενα κοκκινο Α φωτεινοτητας και ενα κοκκινο Α/2 φωρεινοτητας, το cm ειναι παλι 50%.


Προφανως, τα ψευτο 4Κ πανελ, (της philips) θα δωσουν αναλυση 4Κ μονο με cm 100%.
Της LG θα τη δωσουν και σε αλλα cm αν ειναι σε κλιμακα γκρι, αλλα σε εγχρωμο Pattern δεν θα δωσουν 4Κ ουτε σε cm100%.

Το contrast modulation για το οποιο μιλαμε εδω δεν εχει να κανει με την αντιθεση του panel, αλλα με την αντιθεση της λεπτομερειας.
Ενα burst αναλυτικοτητας σε διάφορα cm:

View attachment 163207


Βεβαια το αρθρο καπου πασχει γιατι αυτου και αυτου του τυπου τα pattern περνανε απο τα rgbw σε οποιοδηποτε cm, τα pentile ειναι που κοβονται απο τετοια pattern.
Για τη νεα γενια ψευτο μεγαλης αναλυσης, θες pattern γκρι σε γκρι ή χρωμα.


Ο JL_? που αυτα τα παιζει στα δαχτυλα, φανταζομαι καποια στιγμη θα τοποθετηθει λεπτομερως. :coool:
 

papasouzakias

Moderator
Staff member
13 May 2009
4,523
AVC Revo's "Global TV Brand Shipment Monthly Data Report" shows that in the first half of 2019, global TV brand shipments reached 98.16 million units, down 0.7% year-on-year, of which OLED TV shipments were 1.2 million units, up 21% year-on-year.


2018-2019Q2 global TV shipments (in million units) and year-on-year situation (%)

16c4ca2c08a45213fe2d8a90.png!custom660.jpg



2019H1 global TV major brand shipments (in million units) and year-on-year situation (%)

16c4ca2c03543eb3fd9eac97.png!custom660.jpg




AVC Revo's "China TV Manufacturer Export Data Report" shows that in the first half of 2019, TV manufacturers in China exported a total of 60.6 million units, a year-on-year increase of 16.7%. In the first quarter of 2019, it increased by 22.1%; in the second quarter of 2019, it increased by 12.3%.


Mainland China TV manufacturer 2018Q1~2019Q2 export trend (million units)

16c45ee086a157f3fc36d7ac.png!custom660.jpg



China's TV export machine FOB price monthly trend (in US Dollars)

16c45ee08f115863fe21e103.png!custom660.jpg



2019H1 mainland TV export TOP12 enterprise situation (in million units)


16c45ee08f115803feb10110.png!custom660.jpg




The future trend of TV export in China (100 million units)


16c45ee090415813fe27fa68.png!custom660.jpg



https://translate.google.com/translate?sl=zh-CN&tl=en&u=https://xueqiu.com/3436225335/130504092
https://translate.google.com/translate?sl=zh-CN&tl=en&u=https://xueqiu.com/3436225335/130415911
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Κάτι περίεργο συμβαίνει με τις μετρήσεις του πάντως...

25000:1 αντίθεση σε SDR και 125000:1 σε HDR; Γιατί αυτή η διαφορά και γιατί δεν του έκανε καμμιά εντύπωση;
 

papasouzakias

Moderator
Staff member
13 May 2009
4,523
Filmmakers Mode κατά του Motion Smoothing

Είχαμε αναφέρει πριν από έναν χρόνο περίπου την σχετική πρόθεση μερικών από τους μεγαλύτερους κινηματογραφικούς σκηνοθέτες και σήμερα οι κατασκευαστές δείχνουν εν τέλει να... υποκύπτουν στις επιθυμίες τους ή, το λιγότερο, να τις σέβονται. Ο λόγος για την UHD Alliance, την συμμαχία εταιρειών τεχνολογίας και θεάματος που ξεκίνησε το 2015 για να προωθήσει την εικόνα 4Κ και - θεωρητικά - το συμφέρον του καταναλωτικού κοινού απέναντί της, η οποία ανακοίνωσε πως τουλάχιστον τρεις κατασκεάστριες θα προσφέρουν μελλοντικά αυτό που εν πολλοίς οι σκηνοθέτες ζήτησαν: μία λειτουργία που διαμορφώνει την εικόνα των τηλεοράσεων με τέτοιο τρόπο ώστε αυτές, υποτίθεται, να αποδίδουν τις ταινίες με τον τρόπο που οι δημιουργοί τους τις φαντάστηκαν.

Η λειτουργία αυτή - ή μάλλον επιλογή που διαμορφώνει την εικόνα των τηλεοράσεων βάσει προκαθορισμένου σετ ρυθμίσεων - ονομάζεται Filmmaker Mode. Θα είναι διαθέσιμη σε μελλοντικές τηλεοράσεις των LG, Panasonic και Vizio (για την ώρα) και θα κάνει αυτόματα συγκεκριμένες αλλαγές στις ενεργές ρυθμίσεις της εκάστοτε τηλεόρασης - σε βάθος χρόνου θα ενεργοποιείται δε από το ίδιο το προς θέαση υλικό, αν αυτό έχει πιστοποιηθεί κατά Filmmaker Mode. Οι ρυθμίσεις που θα γίνονται είναι: επιβολή των κινηματογραφικής σάρωσης καρέ (24p), απενεργοποίηση της δημιουργίας πρόσθετων καρέ (frame interpolation), επιβολή του χρωματικού προτύπου D65 (χρωματική θερμοκρασία 6500Κ) τόσο στο περιεχόμενο HDR όσο και στο SDR, απενεργοποίηση της καταστολής κόκκου (noise reduction), απενεργοποίηση της αύξησης οξύτητας (sharpening), απενεργοποίηση άλλων ρυθμίσεων επεξεργασίας ή βελτίωσης εικόνας.

Για την προώθηση του Filmmaker Mode - αρχικά Reference Mode - άσκησαν πίεση επί σειρά μηνών σκηνοθέτες όπως οι Paul Thomas Anderson, Ryan Coogler, Patty Jenkins, Martin Scorsese και Christopher Nolan - όμως μάλλον "η πλάστιγγα έγειρε" όταν ενεπλάκη και ο... πολύς σε τέτοια θέματα James Cameron, ενώ την αμέριστη υποστήριξή τους δηλώνουν και οι Ava DuVernay, Ang Lee, Rian Johnson, JJ Abrams, M. Night Shyamalan, Christopher McQuarrie και οι Duffer Brothers. Όπως διακρίνει κανείς δεν πρόκειται μόνο για μεγάλους, αναγνωρισμένους σκηνοθέτες, αλλά και για δημιουργούς που δίνουν μεγάλη σημασία στην τεχνική πλευρά των σύγχρονων ταινιών, εμπλέκονται προσωπικά με την χρωματική διόρθωση των δικών τους και κατά συνέπεια θεωρούν πως δικαιούνται να έχουν γνώμη όσον αφορά στο πώς τα φιλμ τους δείχνουν στο σαλόνι μας.

Η δική μας γνώμη όσον αφορά όμως στην όλη πρωτοβουλία είναι διχασμένη και τα... συναισθήματά μας γι' αυτήν ανάμικτα. Από την μία πλευρά οι σκηνοθέτες έχουν εν μέρει δίκιο: πολλές από τις εξ ορισμού ρυθμίσεις απεικόνισης σχεδόν όλων των τηλεοράσεων, το πώς δηλαδή αυτές αποδίδουν υλικό αν δεν αλλάξει κανείς τίποτε στις παραμέτρους εικόνας με τις οποίες πωλούνται προρυθμισμένες στα καταστήματα, είναι κακές. Κάκιστες ίσως. Ειδικά η δημιουργία πρόσθετων καρέ είναι... κατανοητά μισητή από τον κόσμο του σινεμά (κάνει τις ταινίες να δείχνουν σαν βραζιλιάνικες σαπουνόπερες), ενώ και στοιχεία που συχνά είναι ηθελημένα, όπως π.χ. ο προσεκτικός "κόκκος" στην εικόνα, αλλοιώνονται από ρυθμίσεις που δεν έχουν σχεδιαστεί για σινε-χρήση.

Από την άλλη πλευρά έχουμε την αίσθηση πως... σαν πολύ εύκολα να αποδέχθηκε η UHD Alliance πως μπορεί να επιβληθεί "ελαφρά τη καρδία" ένα συγκεκριμένο σετ ρυθμίσεων σε τόσα πολλά διαφορετικά μοντέλα τηλεοράσεων που κυκλοφορούν στην αγορά. Αφενός δεν στηρίζονται όλες οι σύγχρονες τηλεοράσεις στην ίδια τεχνολογία απεικόνισης: οι τρεις επικρατέστερες, οι OLED, LCD (με περιμετρικό υποφωτισμό) και LED/LCD (με τοπικό υποφωτισμό) θα "μεταφράσουν" με διαφορετικά επίπεδα ακρίβειας π.χ. το χρωματικό πρότυπο D65. Επίσης τα φθηνότερα μοντέλα τηλεοράσεων χρησιμοποιούν ορισμένες από τις ρυθμίσεις βελτίωσης της εικόνας για να "κρύψουν τις αδυναμίες τους", κάτι που πιθανότατα δεν χρειάζεται να κάνουν τα ακριβά μοντέλα.

Υπάρχουν διάφορα άλλα αδιευκρίνιστα σημεία στην πρωτοβουλία του Filmmaker Mode και κρίνουμε μάλλον σκόπιμο να περιμένουμε, προκειμένου να διαπιστώσουμε πώς ακριβώς θα υλοποιηθεί. Οι LG και Panasonic ανακοίνωσαν πως θα το προσθέσουν σε μοντέλα τους του 2019 (αλλά όχι σε όλα) με αναβάθμιση λογισμικού, ενώ η Vizio πως θα το έχει ενσωματωμένο εξ αρχής στα μοντέλα της του 2020. Είναι πιθανό να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες για το Filmmaker Mode - και την πρόθεση άλλων κατασκευαστών όπως οι Sony, Samsung, TCL και HiSense να το ενστερνιστούν ή όχι - στο πλαίσιο της επερχόμενης έκθεσης IFA 2019 την ερχόμενη εβδομάδα. Έως τότε

https://www.athinorama.gr/digital/homecinema/article.aspx?id=2537356
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Δεν μπορουν οι κατασκευαστες tv να εχουν εργοστασιακη ρυθμιση frame interpolation στο OFF, σε περιπτωση που δεν ξερει να το απενεργοποιησει ο αρχαριος χρηστης. ? Και τι σημαινει θα "επιβαλλουν" το 24p. ?
Δεν θα αφηνουν την τηλεοραση να κλειδωσει σε 60hz για να δουλεψω εγω SVP αν θελω απο το Pc. ? Eλπιζω να εννοουν απλα πως θα γυριζει σε λειτουργια 24p η Tv αλλα θα μπορει να αλλαξει εν συνεχεια αν το θες.

Γιατι οταν μου γυρνανε τις σημερινες σκηνες με χερατες shaky καμερες και παναρισματα πιο γρηγορα και απο βολιδα σουτ, το judder πηγαινει συννεφο. Δεν μπορει να θελουν να με αναγκασουν με το ζορι. Και ο χατζ τι θα κανει τωρα. ? :laugh:

Επισης, το sharpness και το noise reduction τους πειραξε. ?

Eδω ο αλλος ακαλιμπραριστος πηγαινει και κανει και ενα boost στο χρωμα (vivid, ζωντανα, dynamic), πηγαινει και χαμηλωνει τη φωτεινοτητα μαυρου και κρασαρει τα παντα γιατι νομιζει οτι ετσι κανει το μαυρο πιο βαθυ, μετα βαζει και ενα gamma 1.9 επειδη δεν βλεπει τιποτα στα σκοτεινα. Κανετε ενα γενικο Lock στα παντα ολα. Να μαθει ο κοσμος να βλεπει σωστα, που τοσα χρονια τον εμαθαν καποιοι κατασκευαστες Tv's σε presets τερμα χρωμα, τερμα φως, τερμα ολα και τωρα αν τους βαλεις να δουν καλιμπραρισμενοι (οπως δηλαδη εμφανιζονται ολα στον πραγματικο κοσμο εξω) γκρινιαζουν πως ολα ειναι ατονα και ξεπλυμενα. Γιατι ως γνωστον οταν παμε βολτα στο παρκο, το γρασιδι φωσφοριζει και τα παντα λουζονται απο υπερκορεσμενο χρωμα και φως, λες και πεθανες και πηγες στον παραδεισο.

Υ.Γ.
Καλλα ρε J.J. και εσυ υπερ της ..ανιερης συμμαχιας. ? Που με τα παναρισματα σου και τα Lens flare εστειλες κοσμο και κοσμακη στα οφθαλμιατρεια. ?

Ετσι οπως τα κανατε, αφηστε τον κοσμο να βλεπει οπως του αρεσει. Οποιος θελει να δει σωστα, θα την ψαξει τη δουλεια και θα την βρει την ακρη του με τις ρυθμισεις. Αν ξερει να πειραζει τις ρυθμισεις για να τα χαλαει, ξερει και να τα ξανα βαζει εκει που ηταν.
 

slalom

AVClub Enthusiast
18 August 2010
1,100
Γιατι δεν τα γυριζουν σε HFR να τελειωνουμε?
Λειπει η τεχνολογια?
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Re: Απάντηση: Αρθρο για τις 4K τηλεοράσεις

Γιατι δεν τα γυριζουν σε HFR να τελειωνουμε?
Λειπει η τεχνολογια?

Πέρα από το κόστος που ανεβαίνει σημαντικά, τόσο για το γύρισμα, όσο και για τα εφφέ, απλά, δεν αρέσει στο κοινό που πληρώνει εισιτήριο για να δει τις ταινίες στον κινηματογράφο...

Τα Hobbit, μια μειοψηφία μόνο επέλεξε να τα δει σε HFR στο σινεμά, το Billy Lynn's Long Halftime Walk πήγε άπατο και το X-Men: Days of Future Past, παρότι γυρίστηκε σε HFR, δεν κυκλοφόρησε ποτέ έτσι λόγω αρνητικής αντίδρασης από το κοινό στα test screenings...

Για να δούμε πώς θα τα καταφέρει ο Cameron με τα sequel του Avatar...
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Αν η κινηση των καμερων ειναι πιο αργη και smooth, θα εξομαλυνθει η αισθηση βιντεΐλας.
48 ή 60 καρε ετσι οπως κινουνται οι καμερες τωρα, μαλλον θα απογοητευσουν.
Χρειαζεται εναν νεο προσδιορισμο η αντιληψη κινησης των καμερων. Μονο απο τον σπηλμπερκ θα το περιμενα, μιας και παντα φροντιζε για ηπια πλανα με γερανους, σιδηροτροχιες με αργες κινησεις κλπ
 

slalom

AVClub Enthusiast
18 August 2010
1,100
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αρθρο για τις 4K τηλεοράσεις

Πέρα από το κόστος που ανεβαίνει σημαντικά, τόσο για το γύρισμα, όσο και για τα εφφέ, απλά, δεν αρέσει στο κοινό που πληρώνει εισιτήριο για να δει τις ταινίες στον κινηματογράφο...

Τα Hobbit, μια μειοψηφία μόνο επέλεξε να τα δει σε HFR στο σινεμά, το Billy Lynn's Long Halftime Walk πήγε άπατο και το X-Men: Days of Future Past, παρότι γυρίστηκε σε HFR, δεν κυκλοφόρησε ποτέ έτσι λόγω αρνητικής αντίδρασης από το κοινό στα test screenings...

Για να δούμε πώς θα τα καταφέρει ο Cameron με τα sequel του Avatar...
Το Hobbit το ειχαν ηδη παιξει, και το ξαναβγαλανε σε HFR. Ποιος θα ξαναπηγαινε?
Το Billy Lynn's Long Halftime Walk εχασε απο το HFR, ή ηταν μαπα τελικα?

Τα εφε είναι ηδη πετσοκομμενα, η τανια ειναι 4Κ, και τα εφε τα γυριζουν σε 1080p
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αρθρο για τις 4K τηλεοράσεις

Το Hobbit το ειχαν ηδη παιξει, και το ξαναβγαλανε σε HFR. Ποιος θα ξαναπηγαινε?

Ταυτόχρονα έπαιζε η HFR εκδοχή με τις υπόλοιπες, απλά μόνο σε 3D και σε όσες αίθουσες τη σήκωναν τεχνικά...

Το Billy Lynn's Long Halftime Walk εχασε απο το HFR, ή ηταν μαπα τελικα?

Δεν το έχω δει ακόμα ολόκληρο, αλλά από κάποιες λίγες σκηνές που είδα σε αντιπαραβολή με την 24p εκδοχή, πάσχει σε σημαντικά μεγαλύτερο βαθμό από το ίδιο πρόβλημα που έπασχε και το Hobbit στην HFR εκδοχή: πολύ απλά, δεν μπορείς να κάνεις γύρισμα σε HFR με τα οπτικά κόλπα και την ερμηνευτική καθοδήγηση που έχεις μάθει από τα 24 καρέ, γιατί το αποτέλεσμα θα είναι ψεύτικο και αφύσικο. Πανοπλίες που φαίνονται μεταλλικές στα 24 καρέ, φαίνεται ότι είναι πλαστικό βαμμένο στα 48, ερμηνείες που είναι αποδεκτές/πειστικές στα 24 καρέ, μοιάζουν με κακό ερασιτεχνικό θίασο στα 60. Γενικά, χρειάζεται τελείως διαφορετική προσέγγιση σε όλο το κομμάτι της δημιουργικής αλυσίδας, για όποιον επιθυμεί να αφηγηθεί επιτυχημένα μια οπτικοακουστική ιστορία σε HFR και ακόμα δεν έχω δει κάποιο αξιόλογο δείγμα γραφής από μεγάλο στούντιο (αν και έχω πετύχει κάποιες επιτυχημένες προσεγγίσεις σε φεστιβάλ από μικρομηκάδες).

Μέχρι πάντως το κοινό που πληρώνει εισιτήριο στον κινηματογράφο να αρχίσει να αγκαλιάζει τις HFR παραγωγές, μην περιμένετε να γίνουν ο κανόνας...
 

slalom

AVClub Enthusiast
18 August 2010
1,100
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αρθρο για τις 4K τηλεοράσεις

Ταυτόχρονα έπαιζε η HFR εκδοχή με τις υπόλοιπες, απλά μόνο σε 3D και σε όσες αίθουσες τη σήκωναν τεχνικά...
Και ακριβοτερο εισιτηριο φανταζομαι
 

papasouzakias

Moderator
Staff member
13 May 2009
4,523
Fire TV comes to Europe with JVC, Toshiba, Grundig and OK TVs


Amazon has teamed up with television manufacturers JVC, Grundig, Toshiba and OK to bring its fleet of new Fire TV Edition sets to market.

Over the last year, Amazon and Best Buy have sold millions of Insignia and Toshiba Fire TV Edition smart TVs. Customer response continues to be positive—the devices have an average rating of more than 4 stars. Today, Amazon and Best Buy are excited to announce the first 65-inch Toshiba Fire TV Edition smart TV with Dolby Vision, which will be available for customers in the U.S. next month

We’re working with Grundig to launch eleven new Fire TV Edition smart TVs in Germany and Austria including the world’s first far-field Fire TV Edition smart TV - the Grundig OLED - Fire TV Edition Hands-free television with Alexa. We are also working with IMTRON, a MediaMarktSaturn Retail Group company, to launch a lineup of Fire TV Edition smart TVs under the private label "OK." — which will be available next year in Germany and Austria. Lastly, we are working with Dixon’s Carphone to launch the first Fire TV Edition smart TVs from JVC in the UK later this year.


https://blog.aboutamazon.com/devices/fire-tv-introduces-more-than-20-new-products
https://www.techradar.com/uk/news/a...xa-smart-tv-with-huge-fire-tv-edition-rollout
https://www.techradar.com/uk/news/first-look-jvc-fire-tv-edition-4k-hdr-tv
 

papasouzakias

Moderator
Staff member
13 May 2009
4,523
Metz ΤV: Έρχονται στην Ελλάδα


H ιστορική εταιρία κατασκευής τηλεοράσεων Metz έχει επιστρέψει στην αγορά τα τελευταία χρόνια μετά την εξαγορά της από τον κινεζικό κολοσσό Skyworth. Η Metz μάλιστα άλλαξε το λογότυπό της και το έκανε μπλε (www.metzblue.com/el-GR), ώστε να ξεχωρίζει από την παραδοσιακή Metz με τα φωτογραφικά φλας.


H νέα Μetz μέσω της Skyworth έχει ως πλάνο να κατακτήσει τις αγορές του κόσμου με τις τηλεοράσεις της. Επομένως ήταν θέμα χρόνου να χτυπήσει την πόρτα της αγοράς στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Η αντιπροσωπεία της Metz για την Ελλάδα και την Κύπρο είναι η CRC που δραστηριοποιείται στην αγορά από το 1963. Είναι μια πετυχημένη οικογενειακή εταιρία με έμπειρο προσωπικό και νέους ανθρώπους στην διοίκηση. Η έδρα της είναι στην Κύπρο και έχει αρχίσει ήδη να κυκλοφορεί τις τηλεοράσεις της Metz στο νησί.

Σύντομα η CRC ανοίγει γραφεία στην Ελλάδα για την προώθηση και διανομή των τηλεοράσεων της Metz και στην εδώ αγορά. Να θυμίσουμε ότι η Metz (Skyworth) έχει τηλεοράσεις Android TV τόσο με οθόνες LCD όσο και OLED.


http://www.hxoseikona.gr/nea/7434-metz-tv.html