DCB1 Βuffer (Salas)

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Χωρίς να αποκλείονται και τα άλλα, ο τύπος Β είναι προτιμότερος γιατί θέλουμε σύμφωνα με τις οδηγίες "Pairs in the 8 to 10mA Idss region are preferable".
 

minoas

New member
17 April 2007
26
Ευχαριστώ
Eγω τον έχω φτιάξει με 2SK170BL TOSHIBA
και είναι αυτήν την στιγμή ο pro που χρησιμοποιώ,
τον δάνεισα σε φίλο μου Ο οπειοσ του άρεσε αρκετά και θέλει να τον
φιαξει , απλώς θέλει παραπάνω κέρδος γιατί οι τελικοί του θέλουν περίπου 2 volt
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Εάν θέλει παραπάνω κέρδος από το 1Χ, τότε πολύ καλή περίπτωση είναι ο νέος προ του Salas DCG3, ιδανικός για όσους θέλουν ένα 2-3Χ το πολύ.

Με τι ποτ έχεις το DCB1?
Ο DCB1 είναι και η δική μου επιλογή για pre, τον έχω με R2R Ladder Attenuattor για ποτ.
 

minoas

New member
17 April 2007
26
DACT audio attenuators 20k ,έχω κάνει δυο με σκοπό να τον κάνω με xlr
στα fett εχω βαλει AMTRANS ( Carbon ) & Z-Foil στο σήμα
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Ωραία επιλογή τα DACT για ποτ εξασθενητή και με σωστότατη τιμή (20Κ).

Έχεις κάνεις δύο ξεχωριστά dcb1? Κάπου στην αρχή του νήματος είχε παρουσιαστεί σχεδιάγραμμα για το πως κάνεις balanced ένα κανονικό dcb1 και ένα μισό (δίχως τροφοδοσία).

Τις αντιστάσεις αυτές τις έβαλες εξ' αρχής ή το άκουσες πρώτα με τις αντιστάσεις που ειχε το κιτ του τσάγια;
Γράψε δύο λόγια τι αλλαγές εντόπισες εάν το είχες ακούσει και με τις αρχικές αντιστάσεις του κιτ οι οποίες ήταν χαμηλότατου ppm.
 

minoas

New member
17 April 2007
26
Έλα ναι είναι 2 πλακέτες πλήρες, αν και ακόμα δεν τον έχω κάνει dual
Τώρα όσον αφορά τις αντιστάσεις αυτές έβαλα από την αρχή όποτε δεν έχω
Μέτρο σύγκρισης.
Τώρα ακουστικά τι να πω, έλεγχο , ταχύτητα και ταυτόχρονα soft
στον πάγκο μου έχω αρκετούς προ πάντα κατασκευές από την εποχή elector
αυτός είναι ότι καλύτερο έχω φτιάξει πιστεύω ναι είναι καλός και σε balance τροπολογία όταν τον κάνω θα γράψω τις εντυπώσεις μου
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Ναι αυτά τα χαρακτηριστικά του ελέγχου, της ταχύτητας στα μεταβατικά και της ανάλυσης ειναι τα κύρια χαρακτηριστικά του, τα οποία φθάνουν στο μέγιστο της σχεδίασης όταν και το ποτ είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα με κορυφαία διαχωρισμό και ταύτιση των δύο καναλιών του.

Όταν βρεις χρόνο κάνε μια παρουσίαση της κατασκευής σου, σε αυτό το νήμα (με φώτο και ότι άλλο πιστεύεις ότι θα συμπληρώσει σωστά την περιγραφή σου).

Ο δικός μου είναι ρυθμισμένος σε hot-rod, με υλικά από το αντίστοιχο κιτ του Τσάγια, η υλοποίησή του δεν βρίσκεται σε αυτό το νήμα, τον είχα παρουσιάσει σε άλλο νήμα, με χρονολογική σειρά, εδώ1, εδώ2, εδώ3
 

Salas

AVClub Addicted Member
4 December 2006
1,973
οι διαφορες τους ειναι μονο στο Idss και εχει να κανει μονο κερδος αν δεν κανω μεγαλο λαθος
Ναι τα LSK170 εννοεί. Είναι IDSS κατηγορίες της Linear Systems. Τα Grade Β είναι για DCB1. Δεν προσφέρονται ταιριασμένα.
 

minoas

New member
17 April 2007
26
Re: Απάντηση: DCB1 Βuffer (Salas)

Ναι αυτά τα χαρακτηριστικά του ελέγχου, της ταχύτητας στα μεταβατικά και της ανάλυσης ειναι τα κύρια χαρακτηριστικά του, τα οποία φθάνουν στο μέγιστο της σχεδίασης όταν και το ποτ είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα με κορυφαία διαχωρισμό και ταύτιση των δύο καναλιών του.

Όταν βρεις χρόνο κάνε μια παρουσίαση της κατασκευής σου, σε αυτό το νήμα (με φώτο και ότι άλλο πιστεύεις ότι θα συμπληρώσει σωστά την περιγραφή σου).

Ο δικός μου είναι ρυθμισμένος σε hot-rod, με υλικά από το αντίστοιχο κιτ του Τσάγια, η υλοποίησή του δεν βρίσκεται σε αυτό το νήμα, τον είχα παρουσιάσει σε άλλο νήμα, με χρονολογική σειρά, εδώ1, εδώ2, εδώ3

θα το κάνω φίλε μου όταν είναι Έτοιμος σε κουτί ( τον έχω χύμα ) αν και είναι δύσκολο να φτάσω στο επίπεδο της κατασκευής σου συγχαρητήρια

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Ναι τα LSK170 εννοεί. Είναι IDSS κατηγορίες της Linear Systems. Τα Grade Β είναι για DCB1. Δεν προσφέρονται ταιριασμένα.

ευχαριστώ για την πληροφορία, βάση τιμής υπέθεσα ότι ήταν μαρσαρισμένα
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
minoas, μικρή σημασία έχει το πως το ολοκληρώνει ο καθένας μας και αισθητικά.
Το diy είναι πρωτίστως η χαρά της δημιουργίας από τα ίδια μας τα χέρια, μετά έρχονται και τα λοιπά.

Να μας ανεβάσεις και φώτο όταν το ολοκληρώσεις και σε κουτί, μη διστάσεις.
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
H ερώτηση είναι περί αναβάθμισης των αντιστάσεων στο τμήμα του σήματος.

Νομίζω ότι οι 8 αντιστάσεις που περιβάλλουν το χώρο εισόδου-εξόδου, τριγύρω από το ρελέ, πρέπει να είναι το τμήμα που πρέπει να επικεντρωθούμε.

Έχω δει ότι η diy κοινότητα έχει γράψει πολύ θετικά σχόλια για τις αντιστάσεις άνθρακα σε αυτό το σημείο (παρά μετάλλου) με ειδική μνεία στις αντιστάσεις Takman. Το μέλος minoas έχει βάλει Amtrans άνθρακα αλλά δεν έχει κάνει δοκιμή και με τις αρχικές μετάλλου για σύγκριση.
Φυσικά έχω δει και κατασκευές με πολύ extreme καταστάσεις όπως αντιστάσεις Foil Charcroft, Caddock Film ή ακόμη και Audio Note Tantalum.

Επειδή δεν είναι πολλές οι αντιστάσεις και το κόστος σχετικό...κάθε άποψη είτε δοκιμασμένη ή παραπάνω πληροφορία...ευπρόσδεκτη!
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Το είχα δει και παλιότερα, αν και δεν το είχα διαβάσει όλο.
Το έχω ξεκινήσει από την αρχή.
Παρόλο που η μεθοδοδολογία του έχει πάμπολλες παραμέτρους ως μεταβλητές, εντούτοις είναι από τις πιο ολοκληρωμένες προσωπικές εντυπώσεις σε δοκιμή αντιστάσεων και η αλλαγή έστω και μιας σειράς αντιστάσεων ίδιας θέσης δίνει αποτελέσματα ορατά.
Μου άρεσε η μέθοδος με τα πιν για την εύκολη αφαίρεση των αντιστάσεων.
Είναι πολύ μεθοδικός στη σκέψη του και συγκροτημένος στον τρόπο που εκφράζεται και συγκρίνει.

Ευχαριστώ Νικόλα.
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Έκανα που έκανα τη δουλειά για το αρχείο μου, ας τα μεταφέρω και εδώ για το μελλοντικό αναγνώστη του νήματος.

Ο Καναδός είχε κάνει εξαιρετικά καλή δουλειά στη σύγκριση, όχι σε θέματα μεθοδολογίας, αλλά στον τρόπο που παρουσίασε τις διαφορές.
Αν και το συνολικό αποτέλεσμα είναι προιόν ταιριάσματος τριών αντιστάσεων διαφορετικών που σχετίζονται στην τριγύρω περιοχή, εντούτοις η σταθερή αλλαγή μόνο της μία σειράς είχε διακριτά και σοβαρά αποτελέσματα.

Δυστυχώς από ότι κατάλαβα, ο άνθρωπος είχε σοβαρά προβλήματα υγείας με αποτέλεσμα να σταματήσει εντελώς ξαφνικά το Μάιο του 2015 και να μην επανέλθει ποτέ...αυτό κάτι σημαίνει δυστυχώς!

Τα αποτελέσματά του είναι τα ακόλουθα έχοντας ως βασικό συστατικό τις 220R Shinkoh Tantalum - 1Mega Riken Ohms και άλλαζε πάντα τις 220Κ.
Το γιατί το εξηγεί στο νήμα και ήταν η δική του τοποθέτηση.

220K Allen-Bradley @ 1W
Οργανικός, φυσικός και συνάμα ζεστός ήχος.
Δίνει μουσικό και συνεκτικό αίσθημα.
Σωστή τονικότητα, ευφωνικότητα, ισχυρό μπάσο αλλά στρογγυλό όχι σφικτό.
Timbers εξαιρετικά πλούσια, αρμονικές πολύ καλές, φωνές πιο πίσω όχι "στο πρόσωπο".

Έλλειψη ευκρίνειας στο συνολικό ήχο, ιδιαίτερα σε βιολιά, πιάνο και ακουστική κιθάρα. Χάνεται κάπως το τσίμπημα των χορδών της κιθάρας, το τρίψιμο του δοξαριού στα βιολιά ή τα κύμβαλα που χτυπούν σε κάθε νότα του πιάνου.
Τα όργανα είναι λίγο υπερμεγέθη συγκρινόμενα με την πραγματικότητα.
Η ησυχία γύρω από τα όργανα στο μέσο όρο, ενώ το φόντο είναι λίγο θορυβώδες όχι τόσο "κατάμαυρο" όπως σε άλλες υλοποιήσεις.

Συνολικά
Πολύ μουσικό, οργανικό και ευφωνικό άκουσμα, αλλά στο σύνολο χρωματίζουν. Ιδανικοί για ενισχυτές κιθάρας και σε συγκεκριμένες θέσεις.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

220K Amtrans AMRG @ 3/4W
Περισσσότερο ακριβής, μεγαλύτερη λεπτομέρεια, εικόνα, ησυχία γύρω από τα όργανα και περισσότερη διαφάνεια από Allen-Bradleys.

Έλλειψη σώματος, καθόλου πλούσιο στη μεσαία άνω και υψηλή περιοχή. Λεπτότητα, μη ευφωνικότητα.

Συνολικά
Τυπικός ήχος και μη μουσικός. Δεν είναι κακή επιλογή, αλλά δεν σε συνεπαίρνουν ηχητικά.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


220K Riken Ohms @ 1/2 Watts
Αρκετή μουσικότητα κοντά σε Allen-Bradleys, πολύ καλή ακρίβεια και εικόνα αλλά όχι τόσο όσο καταφέρνουν οι Amtrans, φωνές laid back με πλούσιο σώμα αλλά όχι υπερβολή, τέλεια ισορροπία.

Αρκετό μπάσο άμεσο όχι τόσο στρογγυλό όπως των Allen-Bradleys.
Πολύ καλή εικόνα όχι τόσο άριστη όπως των Amtrans αλλά πολύ κοντά αλλά σαφώς καλύτερη από Allen-Bradleys.

Η διαφάνεια ανάμεσα σε Amtrans & Allen-Bradleys με μια τάση να πλησιάζει προς Amtrans.

Ο ήχος δεν είναι τόσο πλούσιος όπως των Allen-Bradleys αλλά πλουσιότερος από Amtrans, διατηρεί μια φυσικότητα και ισορροπία με ταυτόγχρονο μουσικό αποτέλεσμα.

Συνολικά
Στέκονται ανάμεσα σε Allen-Bradleys και Amtrans με τάση να είναι περισσότερο μουσικό το αποτέλεσμα. Γενικά ισορροπία και σωστό ταίριασμα. Δεν είναι το τέλειο φυσικά.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


220K Audionote Tantalum
Σε σχέση με τις Rikens δίνουν αισθητά περισσότερο "αέρα", ακούς τον αέρα του δωματίου ηχογράφησης, περισσότερο και από Amtrans.
Η τονική ισορροπία είναι ελαφρώς προς τα επάνω, υπάρχει περισσότερη ενέργεια στην mid-bass περιοχή και στα πρίμα σε σύγκριση με Rikens, ενώ η μεσαία παραμένει περίπου η ίδια με ελαφρώς λιγότερο σώμα.
Οι άκρες στα έγχορδα είναι ελαφρώς πιο μαλακές από ότι στις Rikens.

Τα πρίμα έχουν ενέργεια και με το συνδυασμό των τριών που έχουν επιλεχθεί έχουν πολύ καλή ισορροπία.
Έχουν λίγο παραπάνω διαφάνεια από Rikens, κυρίως στα μικροδυναμικά, αλλά ελαφρώς λιγότερη μουσικότητα.
Αλλά πάντα υπάρχει ένα μικρό "αλλά» σε σχέση με τις Rikens. Δεν δίνουν ποτέ τη σταθερότητα της εικόνας και την εστίαση των Rikens.

Οι φωνές έχουν παρουσίαση μέσα στην αίθουσα, αλλά και πάλι με μία ελαφρώς μικρότερη πυκνότητα σε σχέση με τους Rikens.
Οι αρμονικές είναι πάρα πολύ καλές αλλά με μια ελάχιστη υστέρηση σε σχέση με τους Rikens και με μια τάση να τελειώνουν πιο γρήγορα.

H σκηνική παρουσία βαθειά και με ευρύτητα στα ίδια επίπεδα με Atrans.
Τα έγχορδα είναι όμορφα και φυσικά.

Συνολικά, διάφανη παρουσίαση, ανοιχτή και συνάμα απαλή και μαλακή. Η ενέργεια στα πρίμα είναι παρούσα αλλά δίχως να γίνεται πρόβλημα σε συνδυασμό με τις άλλες αντιστάσεις.
Στέκονται καλύτερα στο συνδυασμό των Shinkog + Riken από ότι Amtrans & Allen-Bradleys.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


220K Kiwame @1 w
Πολύ laid back παρουσίαση, απαλοί και εύκολοι στο άκουσμα.
Πλούσιοι, γλυκοί, όμορφα έγχορδα, μη ψηφιακός και γεμάτος ήχος αλλά δυστυχώς είναι έντονα χρωματισμένοι!
Χάνεις πολύ λεπτομέρεια, και οι άκρες γίνονται πολύ μαλακές. Η έλλειψη αέρα και η εστίαση είναι εμφανής.

Τα μπάσα είναι πλούσια αλλά όχι στρογγυλεμένα, τα μεσαία είναι καμμένα και επίπεδα. Μεγάλος ήχος μη ρεαλιστικός!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

220K Draloric @0,6 W

Οι Draloric είναι πολύ καθαροί, διάφανοι με μπόλικο αέρα.
Εικόνα και εστίαση παραμένουν με ακρίβεια και σταθερότητα.
Η σκηνική εικόνα είναι πολύ μεγάλη αλλά το βάθος είναι λίγο περιορισμένο δίνοντας ένα δισδιάστατο και επίπεδο ήχο όπως οι Kiwames.
Οι φωνές είναι μεγάλες αλλά παρουσιάζονται στο μπροστινό μέρος.
Τα μπάσα είναι ισχυρά και punchy, ίσως το καλύτερο μπάσο.

Ο ήχος γενικά είναι καλός μουσικά, αλλά η μουσική είναι τόσο γρήγορη και όχι τόσο ξεκούραστη.
Οι αρμονικές είναι περιορισμένες, ίσως η χειρότερη παρουσίαση από τις λοιπές, τα έγχορδα σε κιθάρες και τσέλα είναι πολύ λεπτά, το ίδιο και στο σαξόφωνο, ενώ το πιάνο είναι αφύσικο.

Γενικά, είναι το αντίθετο των Kiwames αλλά είναι πιο μουσικοί και πιο live από αυτές. Μεγάλη σκηνική παρουσία αλλά δεν ταιριάζουν με τις άλλες αντιστάσεις.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

220K Takman REX carbon film@ 1/2 watt
Συγκρινόμενοι με τα αντίστοιχα μετάλλου, οι rex carbon είναι πιο ζεστοί και με λιγότερο μέταλλο. Τα έγχορδα είναι μακράν πιο φυσικά.
Υπάρχει μια μικρή τάση χρωματισμού και έλλειψη διαφάνειας όπου περιορίζει την ποσότητα του αέρα.
Ο διαχωρισμός των οργάνων είναι κανονικός. Οι αρμονικές είναι καλές και με σωστό σβήσιμο.
Το μπάσο είναι μεγάλο και στρογγυλό με μια έμφαση στο mid-bass.

Η σκηνική εικόνα είναι όμοια με τις μετάλλου, με μια ελαφρώς λιγότερη ακρίβεια στην εστίαση.

Συνολικά, καλύτερη παρουσιάση σε σχέση με τις αντίστοιχες μετάλλου.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


220K PRP metal film (αντιστάσεις κιτ Τσάγια) m@ 1/4 watt
Ισχυρό και ελεγχόμενο βαθύ μπάσο είναι το πρώτο που καταλαβαίνεις, η μόνη αντίσταση που τις πλησιάζει πάρα πολύ κοντά είναι οι Draloric.
Η σκηνική παρουσία είναι μεγάλη και στις δύο διαστάσεις αλλά η ποσότητα του αέρα ανάμεσα στα όργανα είναι ελαφρώς περιορισμένος (η απόδοση στο μέσο όρο). Οπωσδήποτε η έκταση της σκηνικής παρουσίας είναι εκτεταμένη τεχνικά.

Η εστίαση είναι πολύ καλή όπως επίσης και η σταθερότητα της εικόνας. Όργανα και τραγουδιστές είναι πολύ καλά τοποθετημένοι.

Αλλά το μειονέκτημά τους είναι στη μεσαία περιοχή, όλη η ενέργεια των prp είναι στις χαμηλές και τις υψηλές και μάλιστα εντυπωσιακά, αλλά γρήγορα αισθάνεσαι ότι είναι συγκρατημένοι και θολοί στη μεσαία περιοχή σε σύγκριση με τους καλύτερους.
Οι φωνές έχουν έλλειψη στη διαφάνεια, την πυκνότητα και φυσικότητα. Οπωσδήποτε αυτός ο χαρακτήρας σε συνδυασμό με την ενίσχυση της ενέργειας στις υψηλές (ελαφρώς ξηρότητα), τείνουν στις φωνές, στα έγχορδα και στο πιάνο να γίνονται πολύ λεπτά και τεχνητά. Για τους ίδιους λόγους, οι αρμονικές και η τονικότητα είναι το αδύνατο σημείο τους.

Συνολικά, έχουν σαφή προσανατολισμό και βρίσκονται εύκολα και φθηνά ενώ στα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά δίνουν αξιοσημείωτο ήχο!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


220K (NOS) Western Electric K-20810 metal film
Οι πιο ισορροπημένες, φυσικές και οργανικές αντιστάσεις μετάλλου που δοκιμάστηκαν στη θέση 220Κ.

Ορθή αναπαραγωγή, μία "ενότητα" στον τρόπο που η μουσική παρουσιάζεται με την έννοια ότι τα πάντα παίζουν χωριστά αλλά όλα μαζί δένουν ως σύνολο.
Αυτές οι μη-μαγνητικές NOS αντιστάσεις προσφέρουν καλή εικόνα για τη μουσική. Μπορείτε να αισθανθείς τη ψυχή, τα συναισθήματα. Πολύ ευχάριστες!

Η σκηνική εικόνα είναι πολύ επεκτάσιμη και τρισδιάστατη. Δεν είναι εσφαλμένη πλάτυνση της σκηνικής εικόνας όπως στην περίπτωση των PRP, ενώ σε αφήνουν να ακούσεις ένα καλό ποσοστό του αέρα ανάμεσα στα όργανα, όχι όμως στα επίπεδα των Amtrans, Riken και Audionote.

Το χαμηλό είναι σφικτό και ελεγχόμενο, αλλά όχι τόσο βαθύ όσο των Dralorics και PRP, τα οποία υπερέχουν σε αυτόν τον τομέα. Σε σύγκριση φαίνεται να έχουν μια μικρή ενίσχυση στις άνω υψηλές. Οι αρμονικές είναι άνω του μέσου όρου και δίνουν ήχο γεμάτο, με καλή περιγραφή και είναι ότι καλύτερο έχω ακούσει σε μετάλλου.
Αν και οι αρμονικές είναι πολύ καλές, δεν είναι τόσο καλές όσο στις καλύτερες αντιστάσεις carbon & τανταλίου.

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο τους είναι ότι δεν έχουν αυτή τη νευρικότητα που χαρακτηρίζει τις μετάλλου, σε αφήνουν να χαλαρώσεις με τρόπο φυσικό.

Η διαφάνεις είναι πάνω από το μέσο όρο, όχι στα επίπεδα Riken, Audionote and Amtrans. Υπάρχει πολύ καλή ισορροπία σε λεπτομέρειες και ζεστασιά. Οι νότες σε τσέλο, πιάνο, ακουστική κιθάρα και σαξόφωνο, έχουν τον ακριβή ποσότητα δίχως να γίνονται αναλυτικές.
Τέλος οι φωνές είναι γεμάτες και δεν έχουν τον ελαφρύ αφύσικο μεταλλικό άκρρο που συναντάς στις περισσότερες αντιστάσεις φιλμ μετάλλου.

Συνολικά αυτές οι αντιστάσεις στέκονται δίπλα στις Riken & AudioNote, με μια "πάχυνση" σε σχέση με τις ανωτέρω εξαιτίας χρωματισμού, δίχως όμως τα επίπεδα διαφάνειας αυτών των αντιστάσεων.
Παραμένουν ως οι καλύτερες μετάλλου με στοιχεία ισορροπία, έλλειψης ψηφιακής χροιάς, μουσικές και οργανικές που έχουν δοκιμαστεί στη θέση αυτή.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


220K Ohmite "Little Rebel" carbon film @ 1/4 watt

Στην πραγματικότητα, αυτές οι 1/4 αντιστάσεις έχουν ένα πολύ καλό και ισορροπημένο αποτέλσμα συνολικά.
Έχουν ένα καλο επίπεδο διαφάνειας το οποίο επιτρέπει να διακρίνονται οι λεπτομέρειες αν και δεν είναι στον ίδιο βαθμό με τις καλύτερες του είδους όπως Amtrans, Audionote and Rikens.

Αυτές οι Ohmite ακούγονται όμορφα φυσικές και ευκολοάκουστες στα αυτιά μας.
Είναι ελαφρώς ευφωνικές, τα έγχορδα, drums και πιάνο έχουν καλά άκρα χωρίς να ηχούν νευρικά. Αυτά τα άκρα δεν έχουν καμία σχέση με το πως ηχούν σε μετάλλου (ή ακόμη και σε Rikens) αλλά τίποτα που να σε κάνει να παραπονεθείς...αν και σε κάποια σημεία έχουν ελαφρώς "πάχυνση".

Οι φωνές είναι ελαφρώς laid-back στην παρουσίασή τους αλλά έχουν καλή πυκνότητα, είναι μαλακές, ρεαλιστικές και ανθρώπινες.
Η εικόνα είναι σταθερή και καλή αλλά η εστίαση δεν είναι τόσο καλύ όπως στις καλύτερες.

Η σκηνική εικόνα είναι και στις δύο διαστάσεις βαθιά και πλατιά, ξανά καλή αλλά όχι εξωπραγματική! Η ποσότητα του αέρα ανάμεσα στα όργανα δεν είναι συγκλονιστική αλλά διακρίνεται εύκολα. Οι αρμονικές είναι στην κορυφή της βαθμίας και η αντήχηση είναι πολύ φυσική.

Τέλος, τα έγχορδα είναι ακριβή, φυσικά με σωστότατη τονικότητα.

Συνολικά - στη θέση των 220Κ - οι αντιστάσεις Ohmitte "Little Rebels" carbon films είχαν μια καλή απόδοση. Ακούγονται παρόμοια με τις Takman REX carbon films όπου και οι δύο είναι ξεκούραστες και φυσικές αλλά βρήκα ότι οι Ohmitte είναι πιο live, λιγότερο χρωματισμένες και συνολικά πιο μουσικές σε σχέση με τις Takamn.
Πάνω στο DCB1 αποδίδουν σωστά κάτι όπως οι Auricaps στους πυκνωτές, τίποτα εξαιρετικό αλλά και δίχως να πάσχουν πουθενά!
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Αυτές ενώ νομίζω ότι είχε γράψει ότι είχε για δοκιμή, εντούτοις δεν τις δοκίμασε ποτέ αν και είχε γράψει αρχικώς ότι είναι ότι πιο διάφανο έχει ακούσει.

Είναι η ίδια σειρά με τις CharCroft Z-Foil αλλά έχουμε ένα θέμα με τι τιμές που έχουν αλλά και με τις διαθέσιμες τιμές εύρους, για παράδειγμα 220Κ δεν έχει σε Vishay ενώ η CharCroft έχει 36 αγγλικές λίρες έκαστη! Η Visay αν βρεθεί...θα πηγαίνει κανένα 65άρι έκαστη!!!
 

minoas

New member
17 April 2007
26
Όπως είπα και παραπάνω έχω βάλει τις 220K Amtrans AMRG και 220 ΩΜ έχω βάλει VISHAY Z-FOIL, ήθελα να τις βάλω όλες Z-FOIL αλλά το κόστος ανέβαινε πολύ θα κάνω παρουσίαση σύντομα..
Έχω θέμα ,Πήρα ταιριασμένα απόν τον Γερμανό αλλά βλέπω διαφορά στο offset 1)0.40mv 2)5.40mv θα παραγγέλλω μονά να τα ζευγαρώσω μόνος μου
 
Last edited: