LG LW980S Cinema LED-LCD/3D/Smart TV : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,814
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Επισης ...

ο Γιαννης μου συνεστησε να κρατησω αλλον εναν χρονο την LG ... πριν την δωρισω :laugh:
Σκεφτομαι να την δωρισω στον ιδιο αφου γνωριζει πως να την κανει μαθημα προς αποφυγη
(οταν ανοιξει την σχολη του :p). Νιωθω περηφανος που θα συνεισφερω στην τεχνολογικη
καταρτιση της μαθητιωσας νεολαιας (... οταν ανοιξει η μεγαλη Mαυρογατιος Σχολη -bye-)
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Θα διαβάσει κανείς που δεν σε ξέρει και θα νομίσει ότι όντως τα είπα και έκανα όλα αυτά... :smash: :laugh:
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,814
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Oτι μου ρυθμισες την οθονη πολυ καλυτερα απο πριν ... δεν εγραψα κατι αναληθες.
Οτι μου συνεστησες να δωρησω την LG ... ε οκ, λεμε και καμια κουβεντα παραπανω.

:marchmellow:

Τελικα ... η Μεγιστη του Γενους Μαυρογατιος Σχολη ... ποτε ανοιγει ?
 
Last edited:

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Μετά από πολύ γκρίνια για το θέμα του judder (μέρος της οποίας είναι αποτυπωμένο και στο παρόν thread :p ) και αφού ο φίλος Μάνος πείστηκε ότι η τηλεόρασή του δεν είναι χαλασμένη, καταφέραμε να συντονίσουμε τα προγράμματά μας, ώστε να έχουμε την ευκαιρία να ρίξουμε μια ματιά στη ναυαρχίδα της LG για το έτος 2011...

H πρώτη επαφή έγινε με την τηλεόραση να παίζει τη σκηνή του Pod Racing από το BluRay του Star Wars Episode I - The Phantom Menace, όπου ήταν εμφανές πως κάτι πήγαινε πολύ στραβά: η έρημος ήταν βαμμένη σε αποχρώσεις του ροζ, τα λευκά μπλέδιζαν έντονα, ενώ ένιωθες και το φως να σου καίει τα μάτια, ακόμα και στις σκηνές που ήταν υπό σκιά... :laugh:




Όλα αυτά επιβεβαιώθηκαν και από τον αισθητήρα, ο οποίος έδειξε μία "παγωμένη" κλίμακα του γκρι, με ΔΕ>50, με σημαντικές αποκλίσεις και στο χρώμα. Η φωτεινότητα του πάνελ βρέθηκε ορισμένη στα 335-336 cd/m² !!!
Υπαίτιος για το ανωτέρω χάλι, ήταν η αντιγραφή κάποιου σετ ρυθμίσεων από το internet σε συνδυασμό με λίγο χέρι (sic) από τον ιδιοκτήτη της τηλεόρασης... :p

Γυρνώντας απλά στην εργοστασιακή προρρύθμιση του ISF mode, πήραμε ένα βελτιωμένο αποτέλεσμα, με την αρμόζουσα φωτεινή εκπομπή από το πάνελ, για τις συνθήκες παρακολούθησης στον χώρο του Μάνου:




Σε σχέση με άλλες LG που έχουμε δει (που ήταν όμως στις πρώτες 100-300 ώρες λειτουργίας τους), η κλίμακα του γκρι είχε μεγαλύτερη απόκλιση από το αναμενόμενο και μάλιστα προς το ψυχρό. Άραγε αυτό να αποτελεί ιδιομορφία του συγκεκριμένου κομματιού ή μήπως οι LED-LCD που χρησιμοποιούν μπλε διόδους με φώσφορο να "φεύγουν" αντίθετα από τα υπόλοιπα μέσα προβολής; Αυτό είναι ένα ερώτημα για το οποίο θα έχουμε κάποια επιπλέον στοιχεία προς την απάντησή του, όταν θα έχουμε την ευκαιρία να ξαναμετρήσουμε τη συγκεκριμένη τηλεόραση μετά από κάποιες ώρες λειτουργίας...

Ακολούθως, αποφασίσαμε να παίξουμε λίγο με την πληθώρα ρυθμιστικών που διαθέτει το ISF mode:






Οι ρυθμίσεις που έδωσαν τα ανωτέρω αποτελέσματα στην τηλεόραση του Μάνου, ήταν:

PICTURE
Aspect Ratio: Just Scan
Energy Saving: Off
Picture Mode: ISF Expert 1
Backlight: 30
Contrast: 83
Brightness: 52
H-Sharpness: 48
V-Sharpness: 48
Colour: 50
Tint: 0
TruMotion: Off
LED Local Dimming: Low
Expert Control
Dynamic Contrast: Off
Noise Reduction: Off
MPEG Noise Reduction: Off
Super Resolution: On
Black Level: Low
Real Cinema: On
Colour Gamut: BT.709
Edge Enhancer: Off
xvYCC: Auto
Expert Pattern: Off
Colour Filter: Off
Colour Temperature: Warm
Gamma: 2.4
Method: 10 Point IRE
Pattern: Outer
10: R 1/G 0/B 3
20: R 3/G -1/B 2
30: R 3/G -1/B -1
40: R 2/G -1/B -3
50: R 4/G 0/B -4
60: R 4/G 0/B -2
70: R 4/G 0/B 0
80: R 4/G 0/B -1
90: R 3/G 0/B 2
100: R 0/G -1/B 0
Colour Management System
Red Colour: 3
Red Tint: -2
Green Colour: -1
Green Tint: 19
Blue Colour: 6
Blue Tint: 30
Yellow Colour: -4
Yellow Tint: -4
Cyan Colour: 9
Cyan Tint: 3
Magenta Colour: 5
Magenta Tint: 2
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]

Η φωτεινή εκπομπή του πάνελ, ορίστηκε στα ~120 cd/m² (η μέγιστη ικανότητα της τηλεόρασης είναι στα 452 cd/m²). Η αντίθεση κατά πλήρες ANSI, με το Local Dimming στο Low μετρήθηκε στα 1637:1...


Με το Local Dimming στο Off, η αντίθεση ANSI πέφτει στα μόλις 770:1...

 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Ως player χρησιμοποιήθηκε το Samsung HT-D6750W, το οποίο παρεμπιπτόντως μας εξέπληξε με τη δυνατότητά του να εξάγει σήμα 24p και σε λειτουργία media-player...

Όσον αφορά τη δυνατότητα σωστής αναπαράστασης των 24p από την τηλεόραση, δεν μας άφησε απόλυτα ικανοποιημένους. Με το Real Cinema στο On, το πάνελ φάνηκε να ανανεώνει σωστά ως όφειλε, με 10:10 pulldown, αλλά ο οπίσθιος φωτισμός δεν έδειχνε ικανός να "ακολουθήσει". Κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια, δεν παρατηρούνταν προβλήματα, αλλά όταν υπήρχε κίνηση αντικειμένου κατά τον οριζόντιο άξονα, που ανάγκαζε το σύστημα local dimming να μεταβάλλει κατά μικρές βαθμίδες τη φωτεινότητα στις ζώνες (π.χ. λευκό αντικείμενο σε λιγότερο φωτεινό φόντο), το judder φαινόταν πιο έντονο, χωρίς όμως αυτό να οφείλεται σε μπέρδεμα του pulldown ή frame drop/stutter. Εικάζω ότι η οδήγηση των ζωνών γίνεται με PWM και το όλο φαινόμενο οφείλεται στις μεταβολές του συγχρονισμού των ριπών PWM με την εγγενή συχνότητα σάρωσης του πάνελ...

Στα λοιπά, γνωστά motion tests, μας έδωσε τα αναμενόμενα για μια τηλεόραση πραγματικών 200/240Hz (1080 γραμμές στο APDC@6,5ppf, σχεδόν 4 γραμμές στα δικά μας). Το τηλεοπτικό και η επεξεργασία σημάτων SD, δεν εξετάστηκαν καθόλου.

Στο κομμάτι του local dimming, παρέχονται 4 επιλογές: Off, Low, Medium και High. Από αυτές, μόνο η Low έχει νόημα ύπαρξης. Στην Off, το μαύρο είναι απλά κακό και όλες οι σκοτεινές σκηνές φαίνονται σαν μέσα από πυκνή ομίχλη. Στις Medium και High πάλι, ο επεξεργαστής ελέγχου του οπίσθιου φωτισμού δείχνει υπερβάλλοντα ζήλο στο να θεωρήσει ότι δεν υπάρχει εικόνα στις σκοτεινές σκηνές, σβήνοντας εντελώς τις περισσότερες ζώνες και ανάβοντας πολύ λίγο τις ζώνες πίσω από φωτισμένα αντικείμενα, με αποτέλεσμα να κρασάρει το σύμπαν. Μπορεί να μην μπορείτε να δείτε τί συμβαίνει στις πολύ σκοτεινές σκηνές, αλλά απολαμβάνετε απόλυτο μαύρο... :laugh: Στην Low, το σύστημα local dimming καταφέρνει να ανεβάσει την αντίθεση του S-IPS σε επίπεδα MVA, με πολύ στρωτή λειτουργία και χωρίς ενοχλητικές παρενέργειες (πλην του μικρού θέματος με το judder στα 24p που αναφέρθηκε προηγουμένως). Προκειμένου να γίνουν όλα αυτά ευκολότερα κατανοητά, ετοιμάσαμε κι ένα μικρό βιντεάκι γύρω από τη λειτουργία του συστήματος local dimming και τις επιπτώσεις του σε μια σκοτεινή σκηνή:

http://www.youtube.com/watch?v=LorPFn-s1K8

Τέλος, ορίστε και μερικές φωτογραφίες από τις γνωστές πλέον σκηνές: :p















 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,814
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Γιαννη

Θα θελα πολυ να σε ευχαριστησω (ξανα) για τα οσα κατεγραψες .... αλλα
ΔΕΝ καταλαβαινω ΓΡΙ απο αυτα που γραφεις, αδερφεεεεεε !!!!

Grayscale Calibration, Color Management System, Saturation Sweeps .... (?????) .....

Μονο στις μεγιστες τιμες φωτεινοτητας και το Local Dimming μπορω να αποφανθω κατι σιγουρο :
χρησιμοποιουσα την LG σαν προβολεα νυχτος !!!

Ομως, σε ολα τα αλλα ... ποιος ηρθε ? ... :speechless-smiley-0 .... (που να ημουν και απων :p)
 
Last edited:

antoineg

New member
2 December 2012
23
:SFGSFGSF: JL_?
Για άλλη μιά φορά μας θύμισες ότι η τυφλή αντιγραφή ρυθμίσεων του κάθε φούφουτου από το internet αποτελεί εγκληματική ενέργεια!
Ολοι μας μπορούμε μέσα σε ένα δεκάλεπτο να ρυθμίσουμε, τουλάχιστον στα βασικά, σωστά τη τηλεόραση μας στις συνθήκες θέασης του χώρου μας με τα Basic Settings του AVS HD.
Ακόμα και εγώ που είμαι παντελώς άσχετος τα κατάφερα :2thumb22sup:
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,814
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Λοιπον, ας τα παρω ολα απο την αρχη. Eνα-ενα ....

Θα μου πειτε "γιατι δεν τα πηρες απο την αρχη, οταν εχεις τον Γιαννη διπλα σου ?"
Γιατι ο Γιαννης ηταν locked-on target επι πεντε ωρες. Δεν υπηρχε περιπτωση να του αποσπασεις την προσοχη
και να ρωτησεις οτιδηποτε (και λιγα ειπα ... :p). Καλυτερα για την μεθοδολογια (αλλα καθολου για μενα .... :p).

Γιαννη
Κριμα που πρεπει να σε ρωταω πραγματα ... εξ αποστασεως, αλλα μαλλον ειναι σχημα οξυμωρο να μιλαμε και γραφουμε
για την δικη μου τηλεοραση και .... ο πρωτος (και μεγας) χασκοντας να ειμαι ΕΓΩ :marchmellow:

1) Τι ειναι το ΔΕ και γιατι ειναι καλυτερο να μην υπερβαινει την μοναδα (0.97) ? Τι αλλαξες και στα μισα της διαδρομης
επεσε απο το 53 στο 31 ? (μπορει να ημουν πανω απο το κεφαλι σου αλλα δεν καταλαβαινα γρι .... τα θυμασαι !)

2) Γιατι πρεπει τα cd/m2 της φωτεινοτητας να βρισκονται γυρω στα 120 και οχι ας πουμε στα 335 (η 452) ?
Περισσοτερη φωτεινοτητα σημαινει αναλυτικοτερη χρωματικη αποδοση ακομα και των απειροελαχιστων διαβαθμισεων
που πριν δεν ηταν ορατες, ετσι δεν ειναι ?

3) Οι μπαρες στο κεντρο και κατω της καρτελλας του Color Management System (CMS) Adjust, κατω απο τον τιτλο
DeltaE 2000, γιατι ειχαν Red, Blue και Μagenta τοσο κατεβασμενα σε σχεση με τα Cyan και White (περιπου στα μισα
του καλιμπραρισματος) ? Στις τελικες καρτελλες ειναι περιπου εξισοροπημενες οι τιμες αλλα δεν ειναι στις πρωτες.
Τι αλλαξες ?

4) Την εργοστασιακη ρυθμιση ISF ποιος την εχει επιβαλλει στους κατασκευαστες οθονων και γιατι ?
(μου ειπες ... αλλα ξεχασα :p)

5) Τι ειναι Color Gamut = BT.709 και γιατι προτιμαται απο τις αλλες δυο επιλογες ?

6) Τι μετραει αυτο το Method : 10 point IRE ? Τι ειναι το IRE ?

7) Τι σημαινει Color Tint και γιατι η συνιστωσα του Blue ειναι στον θεο (+30) ενω οι υπολοιπες συνιστωσες εχουν
ακομα και αρνητικο προσημο ?

8) Τι σημαινει 10:10 pulldown ?

9) Tι ειναι ριπες PWM και τι ειναι Ζωνες ?

10) Tι ειναι APDC@6,5 ppf (τι μετραει ...) ?


Για ολα τα υπολοιπα (λιγο-πολυ) καταλαβαινω την χρησιμοτητα τους (νομιζω, δηλαδη ...)
Αναμενω τα φωτα σου ..... :p
 
Last edited:

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
8) Τι σημαινει 10:10 pulldown ?

Αναπαραγωγή του ίδιου καρέ 10 φορές συνεχόμενα στα αρχεία 1080/24p δηλαδή...
24 Hz x 10 =240 Hz (ανανέωση οθόνης)


9) Tι ειναι ριπες PWM και τι ειναι Ζωνες ?

Local dimming zones (αριθμών ζωνών τοπικού ελέγχου στις direct LED)
PWM=pulse width modulation -> τρόπος ελέγχου των LED με βάση το εύρος και την συχνότητα παλμού


10) Tι ειναι APDC@6,5 ppf (τι μετραει ...) ?

Moving picture resolution -> Ανάλυση κινούμενης εικόνας , το μέγιστο είναι 1080 γραμμές

....
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Λοιπον, ας τα παρω ολα απο την αρχη. Eνα-ενα ....

Θα μου πειτε "γιατι δεν τα πηρες απο την αρχη, οταν εχεις τον Γιαννη διπλα σου ?"
Γιατι ο Γιαννης ηταν locked-on target επι πεντε ωρες. Δεν υπηρχε περιπτωση να του αποσπασεις την προσοχη
και να ρωτησεις οτιδηποτε (και λιγα ειπα ... :p). Καλυτερα για την μεθοδολογια (αλλα καθολου για μενα .... :p).

Γιαννη
Κριμα που πρεπει να σε ρωταω πραγματα ... εξ αποστασεως, αλλα μαλλον ειναι σχημα οξυμωρο να μιλαμε και γραφουμε
για την δικη μου τηλεοραση και .... ο πρωτος (και μεγας) χασκοντας να ειμαι ΕΓΩ :marchmellow:

Πριν συνεχίσεις την ανάγνωση, ρίξε πρώτα μια ματιά στα πρώτα δύο post εδώ...

1) Τι ειναι το ΔΕ και γιατι ειναι καλυτερο να μην υπερβαινει την μοναδα (0.97) ? Τι αλλαξες και στα μισα της διαδρομης
επεσε απο το 53 στο 31 ? (μπορει να ημουν πανω απο το κεφαλι σου αλλα δεν καταλαβαινα γρι .... τα θυμασαι !)

Το ΔΕ είναι μονάδα μέτρησης της διαφοράς από την αναφορά. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι υπολογισμού των ΔΕ, άλλοι πιο κατάλληλοι για την κλίμακα του γκρι και άλλοι πιο κατάλληλοι για το χρώμα. Τυπικά, θεωρείται ότι 1 ΔΕ είναι η ελάχιστη διαφορά που μόλις μπορεί να διακρίνει το ανθρώπινο μάτι, ενώ μέχρι και 3-4 μονάδες ΔΕ θεωρείται ανεκτή απόκλιση που δεν πρόκειται να προβληματίσει.

Από το 53 στο 31 πέσαμε πηγαίνοντας απλά από τις "δικές σου" ρυθμίσεις στις default του ISF mode... :p

2) Γιατι πρεπει τα cd/m2 της φωτεινοτητας να βρισκονται γυρω στα 120 και οχι ας πουμε στα 335 (η 452) ?
Περισσοτερη φωτεινοτητα σημαινει αναλυτικοτερη χρωματικη αποδοση ακομα και των απειροελαχιστων διαβαθμισεων
που πριν δεν ηταν ορατες, ετσι δεν ειναι ?

Μετά από πολλές δοκιμές που έγιναν στο παρελθόν από τους κατεξοχήν ειδικούς οργανισμούς που ασχολούνται με την ηλεκτρονική εικόνα (ITU, EBU, κτλ.), βρέθηκε ότι για μέσα προβολής στα μεγέθη των τηλεοράσεων και θέαση σε σκοτεινό ή με χαμηλό περιβάλλοντα φωτισμό, χώρο, το λευκό δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 100-137 cd/m², ώστε το μάτι μας να διατηρεί την μέγιστη ικανότητα αντίληψης δυναμικής περιοχής, χωρίς οφθαλμική κόπωση. Τα 120 cd/m² είναι το golden standard που χρησιμοποιείται στην πλειοψηφία των επαγγελματικών μόνιτορ αναφοράς, εκεί που γίνεται το μοντάζ, η επεξεργασία και το mastering του κινηματογραφικού και τηλεοπτικού υλικού...

3) Οι μπαρες στο κεντρο και κατω της καρτελλας του Color Management System (CMS) Adjust, κατω απο τον τιτλο
DeltaE 2000, γιατι ειχαν Red, Blue και Μagenta τοσο κατεβασμενα σε σχεση με τα Cyan και White (περιπου στα μισα
του καλιμπραρισματος) ? Στις τελικες καρτελλες ειναι περιπου εξισοροπημενες οι τιμες αλλα δεν ειναι στις πρωτες.
Τι αλλαξες ?

Είναι τα ΔΕ του χρώματος αυτά. Στις πρώτες καρτέλες, είναι πριν τη ρύθμιση...

4) Την εργοστασιακη ρυθμιση ISF ποιος την εχει επιβαλλει στους κατασκευαστες οθονων και γιατι ?
(μου ειπες ... αλλα ξεχασα :p)

Δεν την έχει επιβάλλει κανείς. Ο ISF (Imaging Science Foundation) είναι ένας οργανισμός που ιδρύθηκε το 1994 από calibrators και άλλους ειδικούς της εικόνας και ένας από τους στόχους του είναι η προώθηση της σωστής εικόνας στα καταναλωτικά μέσα προβολής. Μία εταιρεία, μπορεί να πάρει πιστοποίηση από τον ISF για κάποιο mode λειτουργίας ενός μέσου προβολής, το οποίο σημαίνει ότι θα πρέπει να παρέχεται ένα μίνιμουμ ρυθμιστικών εκεί που να επιτρέπει το calibration, αλλά κάποια άλλη εταιρεία μπορεί να παρέχει το ίδιο σετ ρυθμιστικών χωρίς να έχει πάρει πιστοποίηση/άδεια από τον ISF...

5) Τι ειναι Color Gamut = BT.709 και γιατι προτιμαται απο τις αλλες δυο επιλογες ?

To BT.709 είναι ο χρωματικός χώρος (color space) των σημάτων HD.

6) Τι μετραει αυτο το Method : 10 point IRE ? Τι ειναι το IRE ?

Είναι μέθοδος ρύθμισης της κλίμακας του γκρι σε 10 σημεία. Αν και σε σχέση με τους αρχικούς ορισμούς της εποχής των CRT δεν είναι ακριβώς σωστή η αντιστοιχία, πλέον οι περισσότεροι με τα 100IRE εννοούν το λευκό, με το 0IRE το μαύρο και τα υπόλοιπα είναι τα ενδιάμεσα βήματα...

7) Τι σημαινει Color Tint και γιατι η συνιστωσα του Blue ειναι στον θεο (+30) ενω οι υπολοιπες συνιστωσες εχουν
ακομα και αρνητικο προσημο ?

Στη συγκεκριμένη τηλεόραση, τo Tint ρυθμίζει την απόχρωση (Hue) ενός χρώματος, ενώ το Colour την φωτεινότητα του (και ελάχιστα τον κορεσμό, Lightness & Saturation). Οι τιμές που θα δωθούν σε αυτά τα ρυθμιστικά, εξαρτώνται από τις αποκλίσεις που θα χρειαστούν διόρθωση... ;)

8) Τι σημαινει 10:10 pulldown ?

Σημαίνει ότι κάθε καρέ του αρχικού σήματος επαναλαμβάνεται 10 φορές (ώστε τα 24 καρέ να ταιριάξουν σε 240Hz).

9) Tι ειναι ριπες PWM και τι ειναι Ζωνες ?

Ο οπίσθιος φωτισμός στην τηλεόρασή σου, είναι χωρισμένος σε 96 ζώνες (12x8). Η κάθε ζώνη μπορεί να μεταβάλλει τη φωτεινότητα της ανεξάρτητα από τις άλλες (αυτό που λέμε Local Dimming). Κατά πάσα πιθανότητα, η οδήγηση των LED κάθε ζώνης, δεν γίνεται με αναλογικούς ροοστάτες, αλλά με ρεύματα PWM (ρίξε μια ματιά εδώ).

10) Tι ειναι APDC@6,5 ppf (τι μετραει ...) ?

Είναι εκείνο το τεστ με τις κάθετες γραμμές που λεπταίνουν και τον τύπο που μιλούσε ιαπωνικά στην αρχή... :p Με αυτό, ελέγχεις την ικανότητα καθαρότητας της κίνησης σε σήματα 60i. Το ppf είναι η ταχύτητα κίνησης του pattern (pixels per field). Στα επαγγελματικά reviews από τις γνωστές σελίδες, χρησιμοποιούν το 6,5ppf. Αν θυμάσαι, στην τηλεόρασή σου είχαμε δει και το 18,5ppf (εκεί που σου είχα πει ότι είναι όντως 200άρα).
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,814
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Γιαννη,
θυμασε "τον τυπο που καπνιζε τσιγαρακι κατω αριστερα στο ισογειο" ?

Το γυρισε στα πουρα !!!!
Και μεχρι τον Σεπτεμβριο τον βλεπω να καπνιζει βεγγαλικα ! .... :icon15:

Local Dimming στο High .... ΔΕΝ ΒΑΖΩ .... ακομα και αν ο τυπος βαλει φωτια στον σκουπιδοτενεκε !
 
Last edited:

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,814
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Aσε, μου ρχεται να τα σπασω ολα .....

Ευτυχως, ειναι την στιγμη που ανοιγει η τηλεοραση.
Αμεσως μετα αναλαμβανει το LED Local Dimming.
Αλλα τι να το κανεις ? Ξερεις οτι ειναι εκει.
Καπακωμενο απο το Local Dimming.

(σιχτιρ .... :icon15:)
 

Leonid

AVClub Addicted Member
29 June 2010
2,813
Κύροι αν κατάλαβα καλά μιλάτε για τα γνωστά συννεφάκια; Τι έγινε αυτά με τη πάροδο του χρόνου επιδεινώνονται;
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,464
Θεσσαλονίκη
Στο τελος της 10ετιας που θα την κρατησεις δηλαδη θα μοιαζει με καπνιστηριο στο αεροδρομιο της ρωμης χαχαχα!