Ο Θόδωρας Σπίνουλας αν θυμάμαι καλά 1982 ή '83 τον παρουσίασε
ως δίσκο αναφοράς στον "Ήχο". Την άλλη μέρα αγόρασα για πρώτη φορά
ένα LP με δημοτικά τραγούδια.
Προστατευόμενο με ένα νάυλον κάλλυμα, βρίσκω ξανά τον δίσκο σε μια
γωνιά κάποιας ντουλάπας. Ένα υπέροχο εξώφυλλο του ζωγράφου Θεόφιλου.
Το χαρτόνι σκληρό θυμίζει αμερικάνικο βυνίλιο. Στο εσώφυλλο τα λόγια των τραγουδιών. Η γαλάζια ετικέτα της columbia στη μέση και γύρω γύρω τα μαύρα αυλάκια του σκληρού βυνιλίου. Made and printed in Greece by EMI.
Ουρανίου Μπουζιάνη 3, Θεσσαλονίκη.
Δίπλα μου τα φτηνιάρικα cd. Σε λίγο θα τον ακουμπήσω στο πλατό του MKII.
Ποια νοσταλγία; Εδώ είναι η σύγκριση και η μεγάλη νίκη του ελληνικού βυνιλίου, του ελληνικού τραγουδιού. Τα cdακια γύρω μου το κοιτάζουν με απορία.
Την εποχή εκείνη καμιά εταιρεία δεν μας έδινε δίσκο δημοτικής μουσικής με καλή εγγραφή. Βλέπετε, έχουμε συνδυάσει όλοι το δημοτικό μας τραγούδι με πανηγύρια και επετείους. Ενώ μια προσεγμένη δουλειά μπορεί να γίνει μια μεγάλη απόλαυση στο σαλόνι μας.
Ένα κανονάκι ανήγει τον δίσκο με ένα θανατηφόρο ταξίμι του Στεφανίδη.
Ο ρυθμός του χασάπικου μπαίνει με νέυρο από το τσουμπελέκι του Μπαλαμπάντη. Δεύτερο τραγούδι συρτό Ηπείρου με βιολί. Έρχεται ούτι, κλαρίνο και λαούτο. Η γκάιντα του Κεκέ. Το "Σαρανταπέντε μάστοροι" ξεκινά με δυνατά χτυπήματα στο μεγάλο νταούλι και είναι το μόνο όργανο που συνοδεύει τη χορωδία. Το λιτό "Ο Μαραντόν" με ποντιακή λύρα. Είσοδος της ορχήστρας σε 'ένα ζεμπέκικο Σμύρνης όπου η κύρια μελωδία παίζεται στο κλαρίνο. Βιολί στο "Μπάρμπα Μαθιό" και η μεγάλη μας Δόμνα μας ρίχνει κύματα του Αιγαίου στο σαλόνι μας. "Ρούσα Παπαδιά" κολλητά στη φωνή της Σαμίου βιολί, λαούτο, κλαρίνο
ΕΧΕ ΓΕΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑ
ΔΟΜΝΑ ΣΑΜΙΟΥ
Γιατι αυτη ειναι Ελληνικη καλη μουσικη
ως δίσκο αναφοράς στον "Ήχο". Την άλλη μέρα αγόρασα για πρώτη φορά
ένα LP με δημοτικά τραγούδια.
Προστατευόμενο με ένα νάυλον κάλλυμα, βρίσκω ξανά τον δίσκο σε μια
γωνιά κάποιας ντουλάπας. Ένα υπέροχο εξώφυλλο του ζωγράφου Θεόφιλου.
Το χαρτόνι σκληρό θυμίζει αμερικάνικο βυνίλιο. Στο εσώφυλλο τα λόγια των τραγουδιών. Η γαλάζια ετικέτα της columbia στη μέση και γύρω γύρω τα μαύρα αυλάκια του σκληρού βυνιλίου. Made and printed in Greece by EMI.
Ουρανίου Μπουζιάνη 3, Θεσσαλονίκη.
Δίπλα μου τα φτηνιάρικα cd. Σε λίγο θα τον ακουμπήσω στο πλατό του MKII.
Ποια νοσταλγία; Εδώ είναι η σύγκριση και η μεγάλη νίκη του ελληνικού βυνιλίου, του ελληνικού τραγουδιού. Τα cdακια γύρω μου το κοιτάζουν με απορία.
Την εποχή εκείνη καμιά εταιρεία δεν μας έδινε δίσκο δημοτικής μουσικής με καλή εγγραφή. Βλέπετε, έχουμε συνδυάσει όλοι το δημοτικό μας τραγούδι με πανηγύρια και επετείους. Ενώ μια προσεγμένη δουλειά μπορεί να γίνει μια μεγάλη απόλαυση στο σαλόνι μας.
Ένα κανονάκι ανήγει τον δίσκο με ένα θανατηφόρο ταξίμι του Στεφανίδη.
Ο ρυθμός του χασάπικου μπαίνει με νέυρο από το τσουμπελέκι του Μπαλαμπάντη. Δεύτερο τραγούδι συρτό Ηπείρου με βιολί. Έρχεται ούτι, κλαρίνο και λαούτο. Η γκάιντα του Κεκέ. Το "Σαρανταπέντε μάστοροι" ξεκινά με δυνατά χτυπήματα στο μεγάλο νταούλι και είναι το μόνο όργανο που συνοδεύει τη χορωδία. Το λιτό "Ο Μαραντόν" με ποντιακή λύρα. Είσοδος της ορχήστρας σε 'ένα ζεμπέκικο Σμύρνης όπου η κύρια μελωδία παίζεται στο κλαρίνο. Βιολί στο "Μπάρμπα Μαθιό" και η μεγάλη μας Δόμνα μας ρίχνει κύματα του Αιγαίου στο σαλόνι μας. "Ρούσα Παπαδιά" κολλητά στη φωνή της Σαμίου βιολί, λαούτο, κλαρίνο
ΕΧΕ ΓΕΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑ
ΔΟΜΝΑ ΣΑΜΙΟΥ
Γιατι αυτη ειναι Ελληνικη καλη μουσικη