Κων/νος Γιάνναρης

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

LEO09

Senior Member
28 January 2007
639
Athens
Γεννήμενος στην Αθήνα, έφυγε νωρίς για σπουδές στην Αγγλία.
Στα πρωτα του βηματα άρχισε να κάνει τις πρώτες του μικρού μήκους ταινίες που πήραν μέρος σε πολλά φεστιβάλ και έφυγαν με πολλές βραβεύσεις. Έκανε επίσης ταινίες για το Channel 4 και το BBC και μετά...αποφάσισε να έρθει στην Ελλάδα. Τον πρωτοείδαμε στο Φεστιβάλ Δράμας με το Μια θέση στον ήλιο που πήρε και το βραβείο καλύτερης μικρού μήκους ταινίας.
4 ειναι τα εργα του με τα οποια εχει οπως φαινεται κερδισει το κοινο του.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ 1998

ΜΑΥΡΟ ΓΑΛΑ 1999

15ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2001

ΟΜΗΡΟΣ 2004

Οι ταινιες του εχοντας ρεαλισμο & μεταφεροντας στους θεατες την Ελληνικη
πραγματικοτητα μεσα απο καταστασεις περιεργες,ειτε αφορουν αλλοδαπους
ειτε Ελληνες στοχευουν σε βαθεια πολιτικοκοινωνικα μηνυματα χωρις να
γινονται κουραστικες αλλα αντιθετα ενδιαφερουσες.
Οι ηρωες μεσα απο τις ταινιες του φθανουν στην θαυματουργή λύτρωση
μεσα απο τον χωρο της μεταφυσικης (15Αυγουστος) η στην απογνωση
(Ομηρος).
Δεμενα σεναρια & παντα καλη μουσικη υποκρουση συνοδευουν τα εργα του
& αψογες οι ερμηνειες απο τους περισσοτερους ηθοποιους.
Νομιζω οτι δεν εχει φτασει στο ζενιθ της καριερας του ειναι καπου ενδιαμεσα
αλλα εχει ηδη ξεχωρισει αναμεσα στους νεοτερους σκηνοθετες που
διαθετουμε στον φτωχο νεο Ελληνικο κινηματογραφο.
Οσοι δεν ετυχε να δουν εργα του ας ξεκινησουν απο τον Ομηρο το ποιο
προσφατο για να πανε στον 15Αυγουστο (ολα τα εργα του υπαρχουν στα videoclub)αξιζει η θεαση τους μπροστα στις τοσες Αμερικανομουφες..
Oσοι παλι ετυχε να τα δειτε τα σχολια σας ειναι απαραιτητα ετσι για να
κανουμε ενα διαλειμμα απο τον ξενο κινηματογραφο.-bye-
 

Attachments

  • 1241[1].jpg
    1241[1].jpg
    7.1 KB · Views: 12
  • 2486[1].jpg
    2486[1].jpg
    9.7 KB · Views: 11
  • 4298_22[1].jpg
    4298_22[1].jpg
    4.8 KB · Views: 12
  • 986[1].jpg
    986[1].jpg
    6.7 KB · Views: 11
Last edited by a moderator:

spycon69

Banned
22 June 2006
1,218
Re: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΗΣ

Τον συγκεκριμένο κύριο τον θεωρώ ως έναν ακόμη ατάλαντο κινηματογραφιστή ο οποίος - μέσω της πρόκλησης του κοινού αισθήματος - προσπαθεί να κερδίσει την δημοσιότητα και κατ'επέκταση την εμπορική επιτυχία με εντελώς άκομψο τρόπο. ΙΜΗΟ φυσικά...
 

LEO09

Senior Member
28 January 2007
639
Athens
Απάντηση: Re: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΗΣ

Τον συγκεκριμένο κύριο τον θεωρώ ως έναν ακόμη ατάλαντο κινηματογραφιστή ο οποίος - μέσω της πρόκλησης του κοινού αισθήματος - προσπαθεί να κερδίσει την δημοσιότητα και κατ'επέκταση την εμπορική επιτυχία με εντελώς άκομψο τρόπο. ΙΜΗΟ φυσικά...

Αποψη σου & σεβαστη βεβαιως αλλα.
1.Αταλαντο δεν θα ελεγα εναν σκηνοθετη που εχει ηδη καμποσα
βραβεια χωρις να ανηκει στο γνωστο κυκλωμα του Ελλην.σινεμα
2.Κατορθωσε με τον 15Αυγουστο το 2002 να κοψει περιπου 100.000
εισιτηρια οταν αλλες Ελλην.ταινιες με το ζορι 15.000 εισιτηρια &
μιλαμε για χρονια που παιζοταν το Μιλα της του Αλμαδοβαρ & αλλες
αξιολογες ταινιες..
3.Μεσω της προκλησης του κοινου αισθημ....κλπ μαλλον αναφερεσαι στον
ΟΜΗΡΟ γιατι στα υπολοιπα εργα δεν προκαλει.
Εξαλλου το να προκαλεις δεν ειναι & κακο στο σινεμα αρκει να το κανεις
σωστα οπως νομιζω κανει.
 
18 June 2006
8,260
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΗΣ

Για μένα ο Γιάνναρης εξελίσσετε σε μεγάλο κεφαλαίο του ελληνικού σύγχρονου κινηματογράφου . Θέλει λίγο ( έως πολύ) δουλεία ακόμα αλλά έχει όλα τα φόντα για ένα λαμπρό μέλλον . Οι ταινίες του έχουν κάτι να πουν και οι εικόνες του προσδίδουν έναν άνθρωπο που ξέρει να κόβει κάδρα και γωνίες. Εγώ προσωπικά περιμένω πολλά απ αυτόν.
 

LEO09

Senior Member
28 January 2007
639
Athens
Απάντηση: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΗΣ

Για μένα ο Γιάνναρης εξελίσσετε σε μεγάλο κεφαλαίο του ελληνικού σύγχρονου κινηματογράφου . Θέλει λίγο ( έως πολύ) δουλεία ακόμα αλλά έχει όλα τα φόντα για ένα λαμπρό μέλλον . Οι ταινίες του έχουν κάτι να πουν και οι εικόνες του προσδίδουν έναν άνθρωπο που ξέρει να κόβει κάδρα και γωνίες. Εγώ προσωπικά περιμένω πολλά απ αυτόν.

Μαζι σου 100%!!!
 

spycon69

Banned
22 June 2006
1,218
Re: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΗΣ

Θα συμφωνήσω με τον Κώστα μόνο ως προς το οτι "γνωρίζει να κόβει κάδρα και γωνίες"...απο εκει και πέρα...και στις 2 ταινίες του που έχω δει "όμηρος" & "15αυγουστος" θεωρώ οτι πατάει σε ευαίσθητες - για τον Έλληνα χορδές - και σε τελική ανάλυση χωρίες λόγο...
 

christos

Supreme Member
6 August 2006
5,483
πέρα μαχαλάς
Απάντηση: Re: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΗΣ

Τον συγκεκριμένο κύριο τον θεωρώ ως έναν ακόμη ατάλαντο κινηματογραφιστή ο οποίος - μέσω της πρόκλησης του κοινού αισθήματος - προσπαθεί να κερδίσει την δημοσιότητα και κατ'επέκταση την εμπορική επιτυχία με εντελώς άκομψο τρόπο. ΙΜΗΟ φυσικά...

+1
 

LEO09

Senior Member
28 January 2007
639
Athens
Απάντηση: Re: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΗΣ

Θα συμφωνήσω με τον Κώστα μόνο ως προς το οτι "γνωρίζει να κόβει κάδρα και γωνίες"...απο εκει και πέρα...και στις 2 ταινίες του που έχω δει "όμηρος" & "15αυγουστος" θεωρώ οτι πατάει σε ευαίσθητες - για τον Έλληνα χορδές - και σε τελική ανάλυση χωρίες λόγο...

Εγω παλι φιλε συμφωνω με τον Κωστα οτι ειναι το νεο ανερχομενο
κεφαλαιο για το καινουργιο Ελληνικο σινεμα
εξαλλου δεν υπαρχουν
& πολλοι αξιολογοι νεοι σκηνοθετες για να περιμενουμε κατι.
Οσο για τις ευαισθητες χορδες πιστευω οτι θιγει καθημερινα προβληματα
κρατοντας σωστες αποστασεις.
 

Δημήτρης Αντωνόγλου

AVClub Addicted Member
17 June 2006
2,493
Χίος
Re: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΗΣ

Ο Γιάνναρης κάνει ότι οφείλει ένας σκηνοθέτης. Να κάνει το θεατή να σκεφτεί, ότι μπορεί να υπάρχει και άλλη σκοπιά σε ένα θέμα από την κολακία της μάζας, στην οποία επιδίδεται συστηματικά το κατεστημένο των Ελληνικών ΜΜΕ.
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Απάντηση: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΗΣ

Ο σημαντικότερος νέος Ελληνας σκηνοθέτης.Στον ´Ομηρο´κατασυκοφαντήθηκε εντελώς άδικα.
Σκηνοθέτης του σήμερα που αγγίζει θέματα της σύγχρονης Ελλάδας που έχει αλλάξει και λόγω τής εισόδου τών μεταναστών.
Ο ´Ομηρος´είναι ταινία αναφοράς,για μένα,γιατί περιγράφει το δράμα τών μεταναστών που δεν έχουν πιά πατρίδα (ούτε τον τόπο που εργάζονται,ουτε τον τόπο που προέρχονται).
Eιναι ψευδέστατο ότι στην ταινία δικαιολογείται η απαγωγή τών επιβατών.Περιγράφονται όμως τα αδιεξοδα τού απαγωγέα,αλλά και διαφόρων Νεοελλήνων επιβατών με θαυμαστό τρόπο.
Εάν η ταινία είχε πρωταγωνιστή Ελληνα μετανάστη στην Γερμανια που είχε κάνει την πειρατεία θα είχε σπάσει τα ταμεία.
Leo 09:grinning-smiley-043
 

LEO09

Senior Member
28 January 2007
639
Athens
Απάντηση: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΗΣ

Ο σημαντικότερος νέος Ελληνας σκηνοθέτης.Στον ´Ομηρο´κατασυκοφαντήθηκε εντελώς άδικα.
Σκηνοθέτης του σήμερα που αγγίζει θέματα της σύγχρονης Ελλάδας που έχει αλλάξει και λόγω τής εισόδου τών μεταναστών.
Ο ´Ομηρος´είναι ταινία αναφοράς,για μένα,γιατί περιγράφει το δράμα τών μεταναστών που δεν έχουν πιά πατρίδα (ούτε τον τόπο που εργάζονται,ουτε τον τόπο που προέρχονται).
Eιναι ψευδέστατο ότι στην ταινία δικαιολογείται η απαγωγή τών επιβατών.Περιγράφονται όμως τα αδιεξοδα τού απαγωγέα,αλλά και διαφόρων Νεοελλήνων επιβατών με θαυμαστό τρόπο.
Εάν η ταινία είχε πρωταγωνιστή Ελληνα μετανάστη στην Γερμανια που είχε κάνει την πειρατεία θα είχε σπάσει τα ταμεία.


Ευτυχως που υπαρχουν σωστες & ξεκαθαρες αποψεις σαν την δικη σου
γιατι βλεπω στο τελος οι νεοελληνες να εχουν για εθνικους κινηματογραφιστες τις τηλεοπτ.σειρες τυπου Ρε@@α-Παπαθ@ν@σιου..
 

Photis

Supreme Member
4 July 2006
4,796
behind the camera
Re: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΗΣ

Το πιο αξιοσημείωτο στοιχείο στην σκηνοθεσία του Γιάνναρη νομίζω πως έιναι ο εσωτερικός ρυθμός των πλάνων. Αυτό φάνηκε ξεκάθαρα στον Δεκαπενταύγουστο. Όσοι έχουν κάνει κινηματογράφο ξέρουν ότι ο ρυθμός της ταινίας είναι το δυσκολότερο σημείο της. Κι εκεί ο Γιάνναρης παίρνει αρκετά πάνω από τη βάση. Η θεματολογία του με αφήνει ίσως και αδιάφορο. Με την έννοια ότι αυτά που περιγράφει για τη ζωή των μεταναστών μας τα είπαν κι άλλοι πιο πριν και το ίδιο καλά (βλ. Γκορίτσα στο "Απ´το Χιόνι"). Σίγουρα προκαλεί με την ματιά τους στην σύγχρονη Ελλάδα (ή καλύτερα Αθήνα) αλλά αυτό δεν είναι και το καθήκον του σκηνοθέτη; Να σε βάζει σε σκέψεις; Ατάλαντος γιατί ακριβώς; Πως τον κρίνουμε; Κινηματογραφικά; Θεματολογικά; Πως; Για να ξέρουμε γιατί πράγμα μιλάμε ακριβώς.