έρευνα για το ίντερνετ (Help)

Status
Not open for further replies.

stefanospsych

New member
4 May 2011
1
Γεια σας. Είμαι φοιτητής στο Πρόγραμμα Ψυχολογίας στο ΕΚΠΑ και στα πλαίσια της πτυχιακής μου εργασίας κάνω μια έρευνα με θέμα τον εθισμό στο ίντερνετ.
Αν είστε 18-30 και θέλετε να συμμετάσχετε, μπορείτε να κατεβάσετε τα ερωτηματολόγια της έρευνας εδώ:
http://www.2shared.com/document/gNfzY2tS/_online.html
και να μου τα στείλετε συμπληρωμένα στο:
[email protected]
Είναι τρία ερωτηματολόγια και για να τα συμπληρώσετε θα χρειαστείτε περίπου 30 λεπτά. Ευχαριστώ πολύ.

συναδελφος με την κυρια ?

απ την ιδια εταιρεια ?

μας ειχε πει απο ενα τει οτι ειναι ( για να λετε τα ιδια αλλη φορα γι αυτο )

αξιότιμε κύριε
Όντας καθηγητής σε ΑΣΕΙ (ΑΕΙ) και έχοντας δώσει διπλωματικές εργασίες συμμετέχοντας παράλληλα σε αρκετά ερωτηματολόγια σπουδαστών έχω να κάνω μερικές παρατηρήσεις σχετικά με το ερωτηματολόγιο σας κυρίως για να προστατέψω το κύρος της εργασία σας.

το ερωτηματολόγιο θα πρέπει να αναφέρει

1) το Πανεπιστήμιο για το οποίο γίνεται η έρευνα
2) Το τμήμα (είστε φοιτητής του τμήματος ΦΠΨ ή αλλου τμήματος)
3) Το εργαστήριο
4) Τον επιβλέποντα καθηγητή
5) Τον τίτλο της πτυχιακής εργασίας και το ονοματεπώνυμο του εκπονούντα

επίσης καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσετε κάποιο email του πανεπιστημίου της μορφής [email protected]. αν δεν έχετε προσωπικό account μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα account του τομέα σας η ακόμη καλύτερα να δημιουργήσεται σε συννενόηση με τον τοπικό adminitrator σας ένα account για τους σκοπούς της πτυχιακής σας εργασίας (διότι καταλαβαίνω ότι υπάρχει το πρόβλημα του spamming).

προσωπικά με στεναχωρεί το γεγονός κάποιος δημόσιος φορέας και μάλιστα πανεπιστημιακό ίδρυμα να χρησιμοποιεί account της μορφής [email protected] και 2shared.com τη στιγμή που υπαρχει το δίκτυο της ΕΔΕΤ.

Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται !! :7SFGSFG: :ADFADF1:

αγαπητά μέλη κάνω μια έρευνα έρανο για της επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης