Απαράδεκτο πρόβλημα με Philips 40PFL5605H

trampakoulas

New member
27 June 2010
45
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα!

Δυστυχώς στο πρώτο μου post, αναγκάζομαι να εκφράσω τα παράπονά μου για την κακή εμπειρία που έχω από την εν λόγω τηλεόραση.

Η τηλεόραση αγοράστηκε πριν περίπου δύο μηνές από τον Κωτσόβολο, αντί 850 . Από την πρώτη κιόλας εβδομάδα παρουσιάστηκε το πρώτο πρόβλημα...

Πολλές φορές, όταν άνοιγες την τηλεόραση, καθώς και όταν γύρναγες από ψηφιακό σε αναλογικό σήμα, στην οθόνη εμφανιζόταν μία πράσινη στατική εικόνα και έπρεπε να ανοιγοκλείσεις την τηλεόραση για δεις κανονικά.
Μετά από επικοινωνία μας με το Service της Philips (στο οποίο μας παρέπεμψε ο Κωτσόβολος), κανονίστηκε συνάντηση σπίτι μας με έναν τεχνικό τους.
Ο τεχνικός ήρθε κανονικά στην ώρα του, έκανε αναβάθμιση λογισμικού, και μας διαβεβαίωσε ότι το πρόβλημα θα λυθεί.

Την επόμενη μέρα κιόλας, ανοίγουμε την τηλεοραση, και βλέπουμε αντί για την πράσινη στατική εικόνα που εμφάνιζε τόσο καιρό, μία μαυρίλα... Με λίγα λόγια, είχαμε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, απλώς μας άλλαξε το χρώμα....

Επικοινωνούμε πάλι αρχικά με τον Κωτσόβολο, στον οποίο ζητάμε αντικατάσταση της τηλεόρασης (δεν είχε ούτε ένα μήνα χρήσης και είχαμε δώσει και σχεδόν 900 ). Ο Κωτσόβολος μας την αρνείται, και μας διευκρίνησε ότι αν δεν πάει στο Service της Philips, προκειμένου να ελεχθεί και να εγκριθεί η αντικατάστασή της, δεν μπορεί να κοπεί οποιοδήποτε πιστωτικό.

Λογικό και το σεβαστήκαμε.

Εν συνεχεία, κανονίσαμε να περάσει μεταφορική εταιρία, προκειμένου να παραλάβει την τηλεοράση και να την πάει στο επίσημο Service της Philips. Από εκεί, μας ενημέρωσαν ότι θα χρειαζόταν αλλαγή το tuner και πως έπρεπε να περιμένουμε περίπου μία εβδομάδα.
Όντως κι έτσι έγιναν τα πράγματα. Μάλιστα μας διαβεβαίωσαν πως δεν επρόκειτο να ξαναεμφανιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα.

Ελά μου όμως που και πάλι παρουσιάζει πρόβλημα.....
Καθόμουν σήμερα, και με το που αλλάζω από ένα ψηφιακό κανάλι, σε ένα αναλογικό, πετάγεται πάλι μία μαύρη εικόνα. Αυτό συνέβη δύο φορές σε μία ώρα.

Σκέφτηκα να απευθυνθώ σε έσας, μιας καθώς αυτό που ζητώ τώρα πια εγώ, είναι να κοπεί πιστωτικό στο όνομα μου στο κατάστημα του Κωτσόβολου, προκειμένου να αγοραστεί μία άλλη τηλεόραση. Δεν θέλω ούτε καν αντικατάσταση από τη Philips, πόσο μάλλον αν με τραβάνε α´´λη μία βδομάδα χωρίς τηλεόραση, εν μέσω Mundial.

Γνωρίζετε αν υπάρχει περίπτωση να πετύχω κάτι τέτοιο (μέσω πίεσης είτε στον Κωτσόβολο ή στην Philips), ειδικά από τη στιγμή που το πρόβλημα παρουσιάζεται εδώ και δύο μηνές και με την κατασκευάστρια εταιρία να αδυνατεί να το εντοπίσει (πόσο μάλλον να το διορθώσει);
Φαντάζομαι το να πάω στον Κωτσόβλο και να αρχίσω τις φωνές δεν είναι λύση...:p

Ελπίζω να μην σας κούρασα με το μακροσκελές post μου.
Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας!
 
Λογικά, θα πρέπει να μεταφέρεις το αίτημα ότι θες τα χρήματά σου πίσω στην φίλιπς.
Από περιέργεια, με τι κεραία βλέπεις τηλεόραση; Μπορείς να δοκιμάσεις με εσωτερική κεραία;
Μήπως τα ψηφιακά και τα αναλογικά έχουν σημαντική διαφορά στην στάθμη του σήματος, και δημιουργούν πρόβλημα στο tuner;
(Ρωτάω για πρόσφατα είχαμε περίπτωση τηλεόρασης που δεν λάμβανε τα ψηφιακά γιατί το σήμα ήταν πολύ δυνατό).
 
Αν μπορεις παρε την tv παραμασχαλα και πηγαινε μονος σου στο service...δεν προκειται να βγαλεις ακρη αλλιως.

Πριν απο καποια χρονια ειχα παρει μια crt Philips 9406 αν θυμαμαι καλα η οποια απο την πρωτη μερα ειχε μια μαυριλα στην κατω δεξια γωνια της...

Ειχαν παρει την tv στο service και μου λεγανε οτι ηταν φυσιολογικο!
Του εβαλα και ανοιξαν μια ολοιδια που ειχαν εκει και ως θαυματος...καμια μαυριλα..με τα πολλα και αφου μιλησα με τον υπευθυνο μου την αλλαξαν με καινουργια.

Δεν ξερω πως ειναι τωρα το service της philips αλλα απο τοτε ορκιστηκα να μην ξαναπαρω tv philips μονο και μονο γιατι θελανε να με βγαλουν τρελο.

Στην περιπτωση σου θα την ξαναεστελνα με την διαφορα οτι θα πηγαινα και εγω εκει και να τους δειξω το προβλημα...αν σου το παιξουν τρελα και σενα ...καταγγελια σε ινκα,υπουργειο εμποριου,συνηγορο του πολιτη και τα συναφη.

Και ΜΟΝΟ που δεχτηκες να μπει κατσαβιδι σε tv ενος-δυο μηνων (κακος κατα την αποψη μου) νομιζω οτι αφησες αρκετα περιθωρια να διορθωσουν το λαθος τους.

Απο εδω και περα κυνηγα για καινουργια ή πιστωτικο.
 
Έχω μια Philips 42PFL5603D 42". Κάποιες φορές όταν βάζω ψηφιακό κανάλι (σινέ+, πρίσμα+ κ.τ.λ.), μαυρίζει η εικόνα και τότε ούτε εντολές δέχεται από το τηλεκοντρόλ, ούτε σβήνει (παρά μόνο αν την βγάλεις από την μπρίζα).

Κάτι ακόμη που δεν μου αρέσει είναι ότι αρκετές φορές ακούγεται βουητό από την τηλεόραση (νομίζω αυτό γίνεται περισσότερο αν όχι μόνο, όταν παίζει full HD (PS3, BLUERAY)).

Από ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ την πήρα. Την πλήρωσα πριν από περίπου 2 χρόνια 1300 ευρώ. Την είχαν ένα μήνα πριν πάω να αγοράσω τηλεόραση προσφορά κάπου 900 ευρώ. Όταν πήγα είπαν έληξε η προσφορά και την είχαν κάπου 1200 ευρώ. Ζήτησα να πληρώσω με δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας και τότε χρέωσαν την πιστωτική (αφού με ενημέρωσαν) +100 περίπου ευρώ, επειδή (μου είπαν) δεν δίνουν την τηλεόραση με άτοκες δόσεις. Έδωσα προκαταβολή κάπου 500 ευρώ και τα υπόλοιπα σε 12 δόσεις από ότι θυμάμαι.
 
Last edited:
Thanks για τις απαντήσεις!

Επικοινώνησα σήμερα με τον Κωτσόβολο.
Τους ζήτησα αντικατάσταση εξηγώντας τους όχι μόνο την κοροϊδία και την ανικανότητα της Philips να μου διορθώσει τη βλάβη, αλλά πως επίσης εγώ την τηλεόραση την αγόρασα δίνοντας τα πανέμορφα 850 ευρουλάκια από το κατάστημα του Κωτσόβολου.
Μου την αρνήθηκαν λέγοντάς μου πως πρέπει να απευθυνθώ για ακόμη μία φορά στο Service της Philips και να ζητήσω να κοπεί πιστωτικό.

Εν συνεχεία, επικοινώνησα και με τη Philips.
Εκεί, εμέσως πλην σαφώς μου είπαν πως πιστωτικό δεν πρόκειταί να μου κόψουν και πως θα πρέπει να ξαναπεράσουν για να την παραλάβουν για να ξανακοιτάξουν τί έχει.
Μάλιστα μου είπε ότι λογικό είναι οι ηλεκτρικές συσκευές να παρουσιάζουν που και που προβλήματα...
Είπα να της απαντήσω πως τόσα χρόνια, έχουμε ψυγεία, τηλεοράσεις, air-conditions, κουζίνες, πλυντήρια κτλ και δεν μας έχει χαλάσει σχεδόν τίποτα επειδή κανένα από αυτά δεν ήταν Philips.

Αύριο θα περάσω μία βόλτα από το κατάστημα του Κωτσόβολου που αγόραση την τηλεόραση, για να μιλήσω με τον υπεύθυνο. Αν μεσολαβήσει αυτός ασκώντας πίεση στη Philips (πράγμα φαντάζομαι δύσκολο) να κοπεί πιστωτικό έχει καλώς.

Διαφορετικά θα ξεκινήσω να στέλνω mails σε troktiko, στην μαμά Philips, ΙΝΚΑ και όπου αλλού χρειαστεί.
Δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναδεχτώ να πάρουν την τηλεόραση για επισκευή.
Για μένα πάντως η Philips σαν εταιρία τελειώσε.

@petasis το σήμα τον αναλογικών είναι πολύ καλό. Έχει στο μενού μία επιλογή η τηλεόραση που σου δείχνει την ποιότητα σήματος και έγραφε ότι ήταν γύρω στο 80 (με μέγιστο το 100), οπότε δεν νομίζω να ήταν αυτό. Αλλά και πάλι, τόσο καιρό με μία 32άρα Samsung δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα.
 
Προσπαθησε να παρεις τα λεφτα σου πισω η τουλαχιστον πιεσε μπας και σου δωσουν την ιδια σε καινουργια (οχι επισκευασμενη)....
 
Αυτά διαβάζουμε και μετά μας ανεβαίνει η πίεση! Και βέβαια καλά κάνετε και τα γράφετε!
Όλοι μας τα έχουμε περάσει αυτά έστω μία φορά.
Πολλοί που ασχολούμαστε περισσότερο, βάλτε 5 φορές να 'στε μέσα.

Μα καλά, όταν τα δίνουμε τα λεφτά μας είμαστε ωραίοι και καλοί?
Γιατί να φαίνεται πως πάντα εμείς είμαστε τα καρόιδα?
 
@petasis το σήμα τον αναλογικών είναι πολύ καλό. Έχει στο μενού μία επιλογή η τηλεόραση που σου δείχνει την ποιότητα σήματος και έγραφε ότι ήταν γύρω στο 80 (με μέγιστο το 100), οπότε δεν νομίζω να ήταν αυτό. Αλλά και πάλι, τόσο καιρό με μία 32άρα Samsung δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα.

Εγώ το αναφέρω για την περίπτωση το πρόβλημα να οφείλεται στην εγκατάσταση της κεραίας, και όχι στην τηλεόραση. Αν δεν φταίει η τηλεόραση, τότε δύσκολα θα βρουν και θα διορθώσουν βλάβη, και θα ταλαιπωρήσαι άσκοπα.

Αν κατάλαβα καλά, δεν έχεις κάποιο πρόβλημα όταν παρακολουθείς μόνο αναλογικά, ή μόνο ψηφιακά. Το πρόβλημα εμφανίζεται από την μετάβαση από ψηφιακό σε αναλογικό (το αντίστροφο, από αναλογικό σε ψηφιακό συμβαίνει; ).
Για ποια ψηφιακό κανάλια μιλάμε, digea ή ΕΡΤ;
Πέρα από την ποιότητα των ψηφιακών, δεν δείχνει και στάθμη; Αυτή που βρίσκεται;
 
Το πρόβλημα συμβαίνει κατά την μετάβαση από ψηφιακό σε αναλογικό κανάλι (αλλά και κατά την ανάποδη διαδικασία), καθώς και όταν ανοίγω την τηλεόραση.
Απ'ότι έχω παρατηρήσει είτε είναι κανάλι της DIGEA ή της ERT Digital δεν έχει διαφορά.

Αλλά και πάλι, αν ήταν πρόβλημα της κεραία, δεν θα είχα θέμα και με τις άλλες τηλεοράσεις (ρωτάω γιατί πραγματικά δεν ξέρω);

Πάντως ρε γμτ, είναι κρίμα δύο μεγάλες εταιρίες να ταλαιπωρούν έναν καταναλωτή δύο μήνες τώρα για ένα ολοκαίνουργιο προϊόν.
Προσωπικά, πιστεύω ότι και ο Κωτσόβολος φέρει μεγάλη ευθύνη, καθώς όπως και να το κάνουμε, εγώ στον Κωτσόβολο πήγα να ψάξω για τηλεόραση, απ'αυτόν την αγόρασα και σε αυτόν έδωσα τα λεφτά μου. Δεν πήγα ούτε στη Philips ούτε σε καμία άλλη εταιρεία.
Δέχομαι ότι δεν έχει δικό του service για να ελέγχει όλες τις ελαττωματικές συσκευές, αλλά από την άλλη, δεν μπορεί να αφήνει τον κάθε πελάτη του έρμαιο της ανευθυνότητας και της ανικανότητας της κάθε εταιρίας.
 
Καλά, μεγάλο θέμα ανοίγεις...
Θες να μας πεις λίγα λόγια για την εγκατάσταση της κεραίας σου;
Έχεις ενισχυτή; Οι υπόλοιπες τηλεοράσεις που έχεις πιάνουν digea;
 
μετα απο αντιστοιχη εμπειρια που ο κωτσοβολος με εστελνε στο service της hp για ενα μονιτορ που ειχε βλαβη τους εκανα καταγγελια στο 1520 εξηγωντας ολη την ιστορια και ο κωτσοβολος μετα την καταγγελια μου το αλλαξε με καινουργιο.
Κανε καταγγελια στο 1520 εξηγωντας αναλυτικα την περιπετεια σου και πες τους οτι θελεις τα λευτα σου πισω.
Σε καμμια 10αρια μερες το 1520 θα παρει τον κωτσοβολο τηλ. και θα τον απειλησει με προστιμο και ο κωτσοβολος αναγκαστικα θα σου κοψει πιστωτικο.
Το 1520 ειναι η λυση...
Μην την στελνεις στο service το προβλημα ειναι μαλλον σχεδιαστικο και δεν διορθωνεται μονο θα ταλαιπωρεισαι
 
Στο εξωτερικό τα ίδια κάνουν ή σου αλλάζουν το προϊόν χωρίς να ρωτήσουν τι και πώς?
 
Στην Αγγλια απο οτι διαβαζω σε ξενα φορουμ να παρεις μια τηλεοραση και αν δεν σου αρεσει η εικονα μπορεις να την δωσεις πισω μετα απο 1-2 εβδομαδες και να παρεις αλλο μοντελο...
 
Στην Αγγλια απο οτι διαβαζω σε ξενα φορουμ να παρεις μια τηλεοραση και αν δεν σου αρεσει η εικονα μπορεις να την δωσεις πισω μετα απο 1-2 εβδομαδες και να παρεις αλλο μοντελο...

Η οποία,πιθανότατα θα καταλήξει στο αντίστοιχο τμήμα stock του καταστήματος,και θα ξαναπουληθεί σε κάποιον που θα του αρέσει.Έτσι ο πρώτος αγοραστής θα πάρει νέα συσκευή-κάνοντας κάτι σαν test drive-ο δεύτερος θα επωφεληθεί από προνομιακή τιμή αγοράς,και τέλος το κατάστημα θα πουλήσει τελικά δύο συσκευές.Όλοι ευχαριστημένοι,δηλαδή...... Αυτά,όμως,γίνονται "έξω" ......
 
Λέω εγώ,τώρα-ο κακόπιστος-λέτε να φταίει η "made in Hungary" καταγωγή ???Επίσης οι "made in Holland" philips σε ποιές αγορές κυκλοφορούν ?? Αν κυκλοφορούν......
 
Χαιρετάω και πάλι μετά από καιρό...!

Σκέφτηκα να σας ενημερώσω σχετικά με την κατάληξη του συγκεκριμένου θέματος.

Σήμερα, και μετά από 5 ολόκληρους μήνες ταλαιπωρίας, έγινα ένας ευτυχής κάτοχος μίας Samsung UE-40C6500.

Ωστόσο, κάπου έδω, πρέπει να ομολογήσω, ότι εκτός από την Phillips (κάποιοι υπάλληλοι της οποίας έχουν απίστευτο θράσος), από πελάτη δυστυχώς με έχασε κι ο Κωτσόβολος.
Κι αυτό, όχι μόνο γιατί με άφησε 3μίση μήνες να αντιμετωπίζω μόνος μου την αδιαλλαξία της Phillips, αλλά και γιατί, ενώ η αντικατάσταση εγκρίθηκε αρχές Αυγούστου, την τηλεόραση πήγα και την παρέλαβα σήμερα, παρά τα όσα είχαμε συμφωνήσει...
 
Δίνει το σερβις εκτός η εταιρεία. ήδη έχουν απολυθεί αρκετοί από τις αρχές του καλοκαιριού ..
 
Σκεφτόμουν τις προάλλες να στείλω ένα mail στα κεντρικά της Phillips (όχι προφανώς της ελληνικής αντιπροσωπείας) και να τους παρουσιάσω πως έχει η κατάσταση, δείχνοντάς τους παράλληλα όλα τα χαρτιά από το service τους ως αποδεικτικά της ανικανότητας ορισμένων υπαλλήλων τους.

Είχαν την ευκαιρία να επισκευάσουν την τηλεόραση συνολικά τρεις φορές, αλλά και τις τρεις δεν κατάφεραν τίποτα. Το πιο ωραίο είναι ότι και τις τρεις αυτές φορές, η υπεύθυνη του service ( η οποία παρεμπιπτόντως αρνήθηκε επανειλημμένως να μου δώσει το όνομά της) με διαβεβαίωσε ότι το πρόβλημα είχε λυθεί... Βέβαια όταν είχα φτάσει πια στο αμήν, και τις είπα ότι δεν πρόκειται να ξαναπαραλάβω χαλασμένη τηλεόραση, μου απάντησε με περίσσιο πάθος, ότι δεν υπήρχε περίπτωση να μου αλλάξει την τηλεόραση ότι κι αν έκανα!!!

Κρίμα πάντως, γιατί η τηλεόραση είχε πολύ καλή εικόνα και με τη συμπεριφορά τους δεν προστατεύουν τα ίδια τους τα προϊόντα, καταστρέφοντας παράλληλα το όνομα μίας μεγάλης εταιρίας.
 
τελικα τι εγινε πηρες τα λευτα σου πισω ?
πως καταφερες και τα πηρες αν τα πηρες ?

α και κατι αλλο μαλλον δεν φταινε οι τεχνικοι που δεν καταφεραν να την φτιαξουν
αλλα η εταιρια που εχει βγαλει προβληματικο μοντελο και γι αυτο δεν μπορουνε να το φτιαξουνε
 
Last edited: