- 27 June 2010
- 45
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα!
Δυστυχώς στο πρώτο μου post, αναγκάζομαι να εκφράσω τα παράπονά μου για την κακή εμπειρία που έχω από την εν λόγω τηλεόραση.
Η τηλεόραση αγοράστηκε πριν περίπου δύο μηνές από τον Κωτσόβολο, αντί 850 . Από την πρώτη κιόλας εβδομάδα παρουσιάστηκε το πρώτο πρόβλημα...
Πολλές φορές, όταν άνοιγες την τηλεόραση, καθώς και όταν γύρναγες από ψηφιακό σε αναλογικό σήμα, στην οθόνη εμφανιζόταν μία πράσινη στατική εικόνα και έπρεπε να ανοιγοκλείσεις την τηλεόραση για δεις κανονικά.
Μετά από επικοινωνία μας με το Service της Philips (στο οποίο μας παρέπεμψε ο Κωτσόβολος), κανονίστηκε συνάντηση σπίτι μας με έναν τεχνικό τους.
Ο τεχνικός ήρθε κανονικά στην ώρα του, έκανε αναβάθμιση λογισμικού, και μας διαβεβαίωσε ότι το πρόβλημα θα λυθεί.
Την επόμενη μέρα κιόλας, ανοίγουμε την τηλεοραση, και βλέπουμε αντί για την πράσινη στατική εικόνα που εμφάνιζε τόσο καιρό, μία μαυρίλα... Με λίγα λόγια, είχαμε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, απλώς μας άλλαξε το χρώμα....
Επικοινωνούμε πάλι αρχικά με τον Κωτσόβολο, στον οποίο ζητάμε αντικατάσταση της τηλεόρασης (δεν είχε ούτε ένα μήνα χρήσης και είχαμε δώσει και σχεδόν 900 ). Ο Κωτσόβολος μας την αρνείται, και μας διευκρίνησε ότι αν δεν πάει στο Service της Philips, προκειμένου να ελεχθεί και να εγκριθεί η αντικατάστασή της, δεν μπορεί να κοπεί οποιοδήποτε πιστωτικό.
Λογικό και το σεβαστήκαμε.
Εν συνεχεία, κανονίσαμε να περάσει μεταφορική εταιρία, προκειμένου να παραλάβει την τηλεοράση και να την πάει στο επίσημο Service της Philips. Από εκεί, μας ενημέρωσαν ότι θα χρειαζόταν αλλαγή το tuner και πως έπρεπε να περιμένουμε περίπου μία εβδομάδα.
Όντως κι έτσι έγιναν τα πράγματα. Μάλιστα μας διαβεβαίωσαν πως δεν επρόκειτο να ξαναεμφανιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα.
Ελά μου όμως που και πάλι παρουσιάζει πρόβλημα.....
Καθόμουν σήμερα, και με το που αλλάζω από ένα ψηφιακό κανάλι, σε ένα αναλογικό, πετάγεται πάλι μία μαύρη εικόνα. Αυτό συνέβη δύο φορές σε μία ώρα.
Σκέφτηκα να απευθυνθώ σε έσας, μιας καθώς αυτό που ζητώ τώρα πια εγώ, είναι να κοπεί πιστωτικό στο όνομα μου στο κατάστημα του Κωτσόβολου, προκειμένου να αγοραστεί μία άλλη τηλεόραση. Δεν θέλω ούτε καν αντικατάσταση από τη Philips, πόσο μάλλον αν με τραβάνε α´´λη μία βδομάδα χωρίς τηλεόραση, εν μέσω Mundial.
Γνωρίζετε αν υπάρχει περίπτωση να πετύχω κάτι τέτοιο (μέσω πίεσης είτε στον Κωτσόβολο ή στην Philips), ειδικά από τη στιγμή που το πρόβλημα παρουσιάζεται εδώ και δύο μηνές και με την κατασκευάστρια εταιρία να αδυνατεί να το εντοπίσει (πόσο μάλλον να το διορθώσει);
Φαντάζομαι το να πάω στον Κωτσόβλο και να αρχίσω τις φωνές δεν είναι λύση...
Ελπίζω να μην σας κούρασα με το μακροσκελές post μου.
Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας!
Δυστυχώς στο πρώτο μου post, αναγκάζομαι να εκφράσω τα παράπονά μου για την κακή εμπειρία που έχω από την εν λόγω τηλεόραση.
Η τηλεόραση αγοράστηκε πριν περίπου δύο μηνές από τον Κωτσόβολο, αντί 850 . Από την πρώτη κιόλας εβδομάδα παρουσιάστηκε το πρώτο πρόβλημα...
Πολλές φορές, όταν άνοιγες την τηλεόραση, καθώς και όταν γύρναγες από ψηφιακό σε αναλογικό σήμα, στην οθόνη εμφανιζόταν μία πράσινη στατική εικόνα και έπρεπε να ανοιγοκλείσεις την τηλεόραση για δεις κανονικά.
Μετά από επικοινωνία μας με το Service της Philips (στο οποίο μας παρέπεμψε ο Κωτσόβολος), κανονίστηκε συνάντηση σπίτι μας με έναν τεχνικό τους.
Ο τεχνικός ήρθε κανονικά στην ώρα του, έκανε αναβάθμιση λογισμικού, και μας διαβεβαίωσε ότι το πρόβλημα θα λυθεί.
Την επόμενη μέρα κιόλας, ανοίγουμε την τηλεοραση, και βλέπουμε αντί για την πράσινη στατική εικόνα που εμφάνιζε τόσο καιρό, μία μαυρίλα... Με λίγα λόγια, είχαμε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, απλώς μας άλλαξε το χρώμα....
Επικοινωνούμε πάλι αρχικά με τον Κωτσόβολο, στον οποίο ζητάμε αντικατάσταση της τηλεόρασης (δεν είχε ούτε ένα μήνα χρήσης και είχαμε δώσει και σχεδόν 900 ). Ο Κωτσόβολος μας την αρνείται, και μας διευκρίνησε ότι αν δεν πάει στο Service της Philips, προκειμένου να ελεχθεί και να εγκριθεί η αντικατάστασή της, δεν μπορεί να κοπεί οποιοδήποτε πιστωτικό.
Λογικό και το σεβαστήκαμε.
Εν συνεχεία, κανονίσαμε να περάσει μεταφορική εταιρία, προκειμένου να παραλάβει την τηλεοράση και να την πάει στο επίσημο Service της Philips. Από εκεί, μας ενημέρωσαν ότι θα χρειαζόταν αλλαγή το tuner και πως έπρεπε να περιμένουμε περίπου μία εβδομάδα.
Όντως κι έτσι έγιναν τα πράγματα. Μάλιστα μας διαβεβαίωσαν πως δεν επρόκειτο να ξαναεμφανιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα.
Ελά μου όμως που και πάλι παρουσιάζει πρόβλημα.....
Καθόμουν σήμερα, και με το που αλλάζω από ένα ψηφιακό κανάλι, σε ένα αναλογικό, πετάγεται πάλι μία μαύρη εικόνα. Αυτό συνέβη δύο φορές σε μία ώρα.
Σκέφτηκα να απευθυνθώ σε έσας, μιας καθώς αυτό που ζητώ τώρα πια εγώ, είναι να κοπεί πιστωτικό στο όνομα μου στο κατάστημα του Κωτσόβολου, προκειμένου να αγοραστεί μία άλλη τηλεόραση. Δεν θέλω ούτε καν αντικατάσταση από τη Philips, πόσο μάλλον αν με τραβάνε α´´λη μία βδομάδα χωρίς τηλεόραση, εν μέσω Mundial.
Γνωρίζετε αν υπάρχει περίπτωση να πετύχω κάτι τέτοιο (μέσω πίεσης είτε στον Κωτσόβολο ή στην Philips), ειδικά από τη στιγμή που το πρόβλημα παρουσιάζεται εδώ και δύο μηνές και με την κατασκευάστρια εταιρία να αδυνατεί να το εντοπίσει (πόσο μάλλον να το διορθώσει);
Φαντάζομαι το να πάω στον Κωτσόβλο και να αρχίσω τις φωνές δεν είναι λύση...
Ελπίζω να μην σας κούρασα με το μακροσκελές post μου.
Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας!