Πρόβλημα με Philips 47PFL 9732D και after sales service

freddy

New member
5 April 2009
6
Πρόβλημαμε Philips 47 PFL 9732D και after sales service

Σε δυο μέρες κλείνω μήνα στο σέρβις της philipsχωρίς να έχω μια σαφή εικόνα για το τη γίνεται με την επισκευή της τηλεόρασης μου!!
Ας τα πάρουμε απ την αρχή όμως.
Για όσους δεν την γνωρίζουν η τηλεόραση μου βραβεύτηκε το 2007-08 έως η καλύτερη TFTLCD της χρονιάς από τα eisaawards. Μιλάμε για μια τηλεόραση αξίας κοντά στα 4000 ευρώ όταν πρώτοκυκλοφόρησε !!!
Τα προβλήματα ξεκίνησαν λίγο πριν λήξει ή εγγύηση της με το ambilight.
Το είχαμε ανεβάσει και στο forumτότε, με τον κουμπάρο μου, το γνωστό σε όλους σας ως usualsuspect. Κάποιες λοιπόν λυχνίες φώτιζαν ότι ήθελαν. Δεν έδωσα μεγάλη προσοχή ούτε την έστειλα για serviceεπειδή αφενός δεν ήθελα να την αποχωριστώ(είναι η μοναδική μου τηλεόραση), αφετέρου το ambilight δεν το χρησιμοποιούσα συνέχεια οπότε δεν με έκαιγε τόσο.
Πέρασαν κάποιοι μήνες, η εγγύηση έληξε και ξαφνικά μια μέρα ανοίγω την τηλεόραση μου και η δεξιά πλευρά της έκανε διπλά είδωλα, ήταν σκοτεινή και θολή. Όταν πέρναγαν 5-10 λεπτά ξαφνικά η εικόνα έφτιαχνε και λειτουργούσε κανονικά έως ότου τη κλείσεις. Μόλις την άνοιγες την επόμενη μέρα πάλι τα ίδια.. Κατάλαβα ότι πλέον υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα και μάλιστα ελαχίστους μήνεςαφ ότου είχελήξει η εγγύηση της(ο νόμος του Μέρφυ..).
Για το ιστορικό θέλω να αναφέρω ότι την έχω πάνω σε πολύμπριζο ασφαλείας με προστασία τάσης όπως και όλες μου της ηλεκτρικές συσκευές. Ήταν η ώρα του αποχωρισμού. Επικοινώνησα με το service της philips, τους ανέφερα το παλαιότερο πρόβλημα με το ambilight όπως και το καινούργιο και το ραντεβού κλείστηκε μια εβδομάδαμετά 31/3/2010για παραλαβή και έλεγχο. Σε ερώτηση μου για το χρόνο παράδοσης με ενημέρωσαν για 5 με 7 εργάσιμες. Πραγματικά στις 2 Απριλίου με ενημέρωσαν ότι είχε καεί το panel και θα έπρεπε να αντικατασταθεί με κόστος 430εύρο. Φυσικά παραπονέθηκα θεωρώντας ανεξήγητο να καεί το panel έτσι χωρίς λόγο με τόσες λίγες ώρες λειτουργίας και σε μια τόσο πολυδιαφημισμένη και ποιοτική υποτίθεται τηλεόραση αλά αυτό είναι θέμα για άλλη συζήτηση.
Παρ όλα αυτά ζήτησα να προχωρήσουμε με την επισκευή και μάλιστα παρήγγειλα και ένα καινούργιο remotecontrol. Ξέχασα να σας πω ότι είχα αντιμετωπίσει και το φαινόμενο να πατάω το nextchannelκαι να πηδάει δυο κανάλια ή να πατάω κάποιο νούμερο πχ 4 και να παίρνει σαν εντολή το 44.. για το οποίο με ενημέρωσαν από το σέρβις ότι ήταν πρόβλημα με κάποια remoteκαι έπρεπε να αντικατασταθεί με κόστος στα 50 ευρώ.
Συμφώνησα για το συνολικό κόστος με το οποίο σήμερα αγοράζεις μια αξιοπρεπέστατη 32άρα και κλείσαμε.
Κάπου εδώ λοιπόν ξεκίνησε και η ταλαιπωρία μου.
Την Πέμπτη 8 του μήνα αν θυμάμαι καλά έλαβα ένα μήνυμα στο κινητό μου ότι έγινε παραγγελία του ανταλλακτικού.
Παρασκευή 9 έκανα ένα τηλέφωνο στο σέρβις για να ρωτήσω περίπου πότε να περιμένω τη διεκπεραίωση της επισκευής καθότι μου φάνηκε κάπως ύποπτο το μήνυμα για παραγγελία ανταλλακτικού. Με ενημέρωσαν ότι το ανταλλακτικό δεν υπήρχε στο σέρβις και έπρεπε να έρθει από το εξωτερικό και ότι θα μου τηλεφωνούσαν από βδομάδα για την πρόοδο της επισκευής.
Παρασκευή 16 του μήνα και αφού δεν είχα καμία ενημέρωση όλη την εβδομάδα ξανατηλεφώνησα στο σέρβις ελπίζοντας σε κάποια νέα.
Απλά υπενθυμίζω ότι είδη ήμασταν στις 12 εργάσιμες.
Η κυρία με την οποία μίλησα αφού πήρε τα στοιχειά μου, μου είπε ότι θα λάμβανα κάποιο τηλέφωνο εκείνο το μεσημέρι. Φυσικά δεν μου τηλεφώνησαν ποτέ..
Τη Τρίτη 20 Απριλίου ξανατηλεφώνησα για να μάθω κάποια νέα. Μίλησα με κάποια κυρία η οποία μου είπε ότι δεν υπάρχει ανταλλακτικό και ότι υπάρχει μέχρι και το σενάριο αντικατάστασης της τηλεόρασης μου. Στην ερώτηση μου γιατί δεν με ενημέρωσαν μου απάντησε ότι περιμένουν από τα κεντρικά κάποια απάντηση και ότι όταν την είχαν θα με ενημέρωναν. Επίσης μου είπε ότι μπορώ να πάρω στο τηλέφωνο την philipshelplineκαι να κάνω εκεί τα παράπονα μου. Της είπα καλά όλα αυτά αλά εσείς μου είπατε για 5-7 εργάσιμες, περνάνε οι εβδομάδες και εσείς δεν ξέρετε να μου απαντήσετε καν τι γίνεται με το θέμα μου. Μου είπε ότι σε δυο το πολύ τρεις ημέρες θα λάμβανα κάποια απάντηση για το μέλλον της τηλεόρασης μου.
Κατόπιν τηλεφώνησα στη philipshelplineκαι μεταβίβασα σε κάποιο τηλεφωνικό εκπρόσωπο τα παράπονα μου με τη διαβεβαίωση ότι θα μεταβιβαστούν στο αρμόδιο τμήμα. Έκλεισα έχοντας κάποιες ελπίδες ότι θα λάμβανα κάποιο τηλέφωνο να έχω τουλάχιστον μια σαφή εικόνα.
Οι δυο τρεις μέρες πέρασαν, φυσικά τηλέφωνο από το σέρβις δεν πήρα ποτέ και έφτασε πάλι δευτέρα..
Τηλεφώνησα στο σέρβις για πολλοστή φόρα, ζήτησα την ίδια κυρία, μου ζήτησε πάλι τα στοιχειά μου, της θύμισα ότι μου είχε υποσχεθεί κάποια απάντηση μέχρι το αργότερο την περασμένη Παρασκευή, μου είπε ότι δεν έχουν νεότερα από τα κεντρικά και ότι οπωσδήποτε μέχρι το μεσημέρι θα ξέρει και θα με πάρει να μου πει. Την ρώτησα αν θα μπορούσα να επικοινωνήσω εγώ με τα κεντρικά να δω τη σκ..τα γίνετε και μου είπε πως αυτό δεν είναι δυνατόν και ότι μόνο μέσο του σέρβις μπορώ να έχω ενημέρωση. Φυσικά για μια ακόμη φορά δεν με πήρε.
Στις 27 του μήνα ξαναματατηλεφώνησα στην εν λόγο κυρία της παραπονέθηκα ότι για πολλοστή φορά με έγραψε εκεί που δεν πιάνει μελάνι!! Ευτυχώς με θυμόταν.. Μου είπε ότι θα με έπαιρνε αλά δεν είχε κάποια νέα και να κάνω καμία βδομάδα υπομονή ακόμα. Ζήτησα να μιλήσω σε κάποιον προϊστάμενο και μου είπε ότι θα σας πει τα ιδία που σας είπα και εγώ και γιατί να τα ακούσετε δυο φορές..
Κλείσαμε το τηλέφωνο και πήρα για δεύτερη ή τρίτη φορά στη philipshelpline. Μίλησα με κάποιο άλλο εκπρόσωπο, τον παρακάλεσα να μην με φτάσουν στο σημείο να πάω από το σέρβις και τους πιάσω από το λαιμό, ότι ζητάω μια ενημέρωση, να ξέρω που πατάω όπως και για την άθλια συμπεριφορά του σέρβις να με έχουν κάνει μπαλάκι μεταξύ helpline και κεντρικά. Κράτησε το email μου και το κινητό μου και πάλι μια τρύπα στο νερό.
Έχει περάσει κοντά ένας μήνας.
Δεν έχω εικόνα για το αν θα φτιαχτεί.
Πόσο καιρό θα περιμένω ακόμα???
Ελπίζω σε ένα θαύμα..

Τα σχόλια δικά σας..

Υγ. Συγνώμη αν σας κούρασα με το κατεβατό. Προσπάθησα να είμαι όσο περιεκτικός γίνετε και πιστέψτε με έχω κόψει πολύ από το ζουμί.
 

ilise

Supreme Member
3 August 2006
3,270
Πρόβλημαμε Philips 47 PFL 9732D και after sales service

Σε δυο μέρες κλείνω μήνα στο σέρβις της philipsχωρίς να έχω μια σαφή εικόνα για το τη γίνεται με την επισκευή της τηλεόρασης μου!!
Ας τα πάρουμε απ την αρχή όμως.
Για όσους δεν την γνωρίζουν η τηλεόραση μου βραβεύτηκε το 2007-08 έως η καλύτερη TFTLCD της χρονιάς από τα eisaawards. Μιλάμε για μια τηλεόραση αξίας κοντά στα 4000 ευρώ όταν πρώτοκυκλοφόρησε !!!
Τα προβλήματα ξεκίνησαν λίγο πριν λήξει ή εγγύηση της με το ambilight.
Το είχαμε ανεβάσει και στο forumτότε, με τον κουμπάρο μου, το γνωστό σε όλους σας ως usualsuspect. Κάποιες λοιπόν λυχνίες φώτιζαν ότι ήθελαν. Δεν έδωσα μεγάλη προσοχή ούτε την έστειλα για serviceεπειδή αφενός δεν ήθελα να την αποχωριστώ(είναι η μοναδική μου τηλεόραση), αφετέρου το ambilight δεν το χρησιμοποιούσα συνέχεια οπότε δεν με έκαιγε τόσο.
Πέρασαν κάποιοι μήνες, η εγγύηση έληξε και ξαφνικά μια μέρα ανοίγω την τηλεόραση μου και η δεξιά πλευρά της έκανε διπλά είδωλα, ήταν σκοτεινή και θολή. Όταν πέρναγαν 5-10 λεπτά ξαφνικά η εικόνα έφτιαχνε και λειτουργούσε κανονικά έως ότου τη κλείσεις. Μόλις την άνοιγες την επόμενη μέρα πάλι τα ίδια.. Κατάλαβα ότι πλέον υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα και μάλιστα ελαχίστους μήνεςαφ ότου είχελήξει η εγγύηση της(ο νόμος του Μέρφυ..).
Για το ιστορικό θέλω να αναφέρω ότι την έχω πάνω σε πολύμπριζο ασφαλείας με προστασία τάσης όπως και όλες μου της ηλεκτρικές συσκευές. Ήταν η ώρα του αποχωρισμού. Επικοινώνησα με το service της philips, τους ανέφερα το παλαιότερο πρόβλημα με το ambilight όπως και το καινούργιο και το ραντεβού κλείστηκε μια εβδομάδαμετά 31/3/2010για παραλαβή και έλεγχο. Σε ερώτηση μου για το χρόνο παράδοσης με ενημέρωσαν για 5 με 7 εργάσιμες. Πραγματικά στις 2 Απριλίου με ενημέρωσαν ότι είχε καεί το panel και θα έπρεπε να αντικατασταθεί με κόστος 430εύρο. Φυσικά παραπονέθηκα θεωρώντας ανεξήγητο να καεί το panel έτσι χωρίς λόγο με τόσες λίγες ώρες λειτουργίας και σε μια τόσο πολυδιαφημισμένη και ποιοτική υποτίθεται τηλεόραση αλά αυτό είναι θέμα για άλλη συζήτηση.
Παρ όλα αυτά ζήτησα να προχωρήσουμε με την επισκευή και μάλιστα παρήγγειλα και ένα καινούργιο remotecontrol. Ξέχασα να σας πω ότι είχα αντιμετωπίσει και το φαινόμενο να πατάω το nextchannelκαι να πηδάει δυο κανάλια ή να πατάω κάποιο νούμερο πχ 4 και να παίρνει σαν εντολή το 44.. για το οποίο με ενημέρωσαν από το σέρβις ότι ήταν πρόβλημα με κάποια remoteκαι έπρεπε να αντικατασταθεί με κόστος στα 50 ευρώ.
Συμφώνησα για το συνολικό κόστος με το οποίο σήμερα αγοράζεις μια αξιοπρεπέστατη 32άρα και κλείσαμε.
Κάπου εδώ λοιπόν ξεκίνησε και η ταλαιπωρία μου.
Την Πέμπτη 8 του μήνα αν θυμάμαι καλά έλαβα ένα μήνυμα στο κινητό μου ότι έγινε παραγγελία του ανταλλακτικού.
Παρασκευή 9 έκανα ένα τηλέφωνο στο σέρβις για να ρωτήσω περίπου πότε να περιμένω τη διεκπεραίωση της επισκευής καθότι μου φάνηκε κάπως ύποπτο το μήνυμα για παραγγελία ανταλλακτικού. Με ενημέρωσαν ότι το ανταλλακτικό δεν υπήρχε στο σέρβις και έπρεπε να έρθει από το εξωτερικό και ότι θα μου τηλεφωνούσαν από βδομάδα για την πρόοδο της επισκευής.
Παρασκευή 16 του μήνα και αφού δεν είχα καμία ενημέρωση όλη την εβδομάδα ξανατηλεφώνησα στο σέρβις ελπίζοντας σε κάποια νέα.
Απλά υπενθυμίζω ότι είδη ήμασταν στις 12 εργάσιμες.
Η κυρία με την οποία μίλησα αφού πήρε τα στοιχειά μου, μου είπε ότι θα λάμβανα κάποιο τηλέφωνο εκείνο το μεσημέρι. Φυσικά δεν μου τηλεφώνησαν ποτέ..
Τη Τρίτη 20 Απριλίου ξανατηλεφώνησα για να μάθω κάποια νέα. Μίλησα με κάποια κυρία η οποία μου είπε ότι δεν υπάρχει ανταλλακτικό και ότι υπάρχει μέχρι και το σενάριο αντικατάστασης της τηλεόρασης μου. Στην ερώτηση μου γιατί δεν με ενημέρωσαν μου απάντησε ότι περιμένουν από τα κεντρικά κάποια απάντηση και ότι όταν την είχαν θα με ενημέρωναν. Επίσης μου είπε ότι μπορώ να πάρω στο τηλέφωνο την philipshelplineκαι να κάνω εκεί τα παράπονα μου. Της είπα καλά όλα αυτά αλά εσείς μου είπατε για 5-7 εργάσιμες, περνάνε οι εβδομάδες και εσείς δεν ξέρετε να μου απαντήσετε καν τι γίνεται με το θέμα μου. Μου είπε ότι σε δυο το πολύ τρεις ημέρες θα λάμβανα κάποια απάντηση για το μέλλον της τηλεόρασης μου.
Κατόπιν τηλεφώνησα στη philipshelplineκαι μεταβίβασα σε κάποιο τηλεφωνικό εκπρόσωπο τα παράπονα μου με τη διαβεβαίωση ότι θα μεταβιβαστούν στο αρμόδιο τμήμα. Έκλεισα έχοντας κάποιες ελπίδες ότι θα λάμβανα κάποιο τηλέφωνο να έχω τουλάχιστον μια σαφή εικόνα.
Οι δυο τρεις μέρες πέρασαν, φυσικά τηλέφωνο από το σέρβις δεν πήρα ποτέ και έφτασε πάλι δευτέρα..
Τηλεφώνησα στο σέρβις για πολλοστή φόρα, ζήτησα την ίδια κυρία, μου ζήτησε πάλι τα στοιχειά μου, της θύμισα ότι μου είχε υποσχεθεί κάποια απάντηση μέχρι το αργότερο την περασμένη Παρασκευή, μου είπε ότι δεν έχουν νεότερα από τα κεντρικά και ότι οπωσδήποτε μέχρι το μεσημέρι θα ξέρει και θα με πάρει να μου πει. Την ρώτησα αν θα μπορούσα να επικοινωνήσω εγώ με τα κεντρικά να δω τη σκ..τα γίνετε και μου είπε πως αυτό δεν είναι δυνατόν και ότι μόνο μέσο του σέρβις μπορώ να έχω ενημέρωση. Φυσικά για μια ακόμη φορά δεν με πήρε.
Στις 27 του μήνα ξαναματατηλεφώνησα στην εν λόγο κυρία της παραπονέθηκα ότι για πολλοστή φορά με έγραψε εκεί που δεν πιάνει μελάνι!! Ευτυχώς με θυμόταν.. Μου είπε ότι θα με έπαιρνε αλά δεν είχε κάποια νέα και να κάνω καμία βδομάδα υπομονή ακόμα. Ζήτησα να μιλήσω σε κάποιον προϊστάμενο και μου είπε ότι θα σας πει τα ιδία που σας είπα και εγώ και γιατί να τα ακούσετε δυο φορές..
Κλείσαμε το τηλέφωνο και πήρα για δεύτερη ή τρίτη φορά στη philipshelpline. Μίλησα με κάποιο άλλο εκπρόσωπο, τον παρακάλεσα να μην με φτάσουν στο σημείο να πάω από το σέρβις και τους πιάσω από το λαιμό, ότι ζητάω μια ενημέρωση, να ξέρω που πατάω όπως και για την άθλια συμπεριφορά του σέρβις να με έχουν κάνει μπαλάκι μεταξύ helpline και κεντρικά. Κράτησε το email μου και το κινητό μου και πάλι μια τρύπα στο νερό.
Έχει περάσει κοντά ένας μήνας.
Δεν έχω εικόνα για το αν θα φτιαχτεί.
Πόσο καιρό θα περιμένω ακόμα???
Ελπίζω σε ένα θαύμα..

Τα σχόλια δικά σας..

Υγ. Συγνώμη αν σας κούρασα με το κατεβατό. Προσπάθησα να είμαι όσο περιεκτικός γίνετε και πιστέψτε με έχω κόψει πολύ από το ζουμί.

Καλημερα φιλε μου,
Κατα αρχην εχεις την συμπαθεια μου για το τι τραβας και εχεις δικιο να παραπονιεσαι.
Η βλαβη του panel δυστυχως ειναι απι τις χειροτερες και ακριβοτερες. Συνηθως η μαμα philips οταν αλλαζει panel το συνοδευει και απο την αλλαγη των inverter πραγμα που ανεβαζει πολυ το κοστος αλλα ταυτοχρονα μειωνεται και η πιθανοτητα να βγαλει μελλοντικα προβληματα.
Θα εχεις μια καινουργια πρακτικα τηλεοραση την οποια και θα ευχαριστηθεις στο μεγιστο.
Το service ειναι φαουλ εδω διοτι επρεπε να σου εχουν πει οτι η αποστολη ενος panel απο το εξωτερικο ειναι μια επιπονη και χρονοβορα διαδικασια η οποια γινεται σε ειδικες βαλιτσες μεταφορας και παντα οδικως καθως αεροπορικως απαγορευεται κατηγορηματικα λογω ποικιλων προβληματων.
Θα επρεπε να σου πουν για την καθυστερηση και την πιθανοτητα να δυσκολευτουν να βρουν panel και inverter για την τηλεοραση.
Μην ανησυχεις ωστοσο μολις ερθει το ανταλλακτικο η αποκατασταση και ο ελεγχος δεν υπερβαινει τις 2 ημερες.
Ευχομαι ολα να πανε καλα. Λυπαμαι πραγματικα για την ταλαιπωρια σου αλλα θα αποζημιωθεις με μια πρακτικα καινουργια τηλεοραση.
Αν ωστοσο βλεπεις οτι καθυστερει η δουλεια (προφανως λογω αδυναμιας διαθεσιμοτητας panel εκει παει το μυαλο μου ) ζητησε να σου αλλαξουν την τηλεοραση με μια φρεσκια ιδιων δυνατοτητων πληρωνοντας την διαφορα.
Και εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο. Οι νεες τηλεορασεις δεν παιζονται.
Νικος
 

TerI

AVClub Enthusiast
29 April 2008
1,157
Χίος
Σου έυχομαι τα καλύτερα φίλε μου, ειλικρινά, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα να την έχεις σπίτι. Εκνευρίστικα πάρα πολύ με αυτά που διάβασα και σε κατανοώ γιατί τα έχω περάσει κι εγώ στο παρελθόν.
 

freddy

New member
5 April 2009
6
Ευχαριστώ όλους για τα λόγια συμπαράστασης.
Sorry που στο αρχικό post μου κάποιες λέξεις είναι ενωμένες μεταξύ τους. Το έκανα copy-paste από Word γιατί ήθελα να φυλάξω το κείμενο με αυτό το αποτέλεσμα. Ξέρει κανείς αν μπορώ να κάνω edit στο αρχικό post μου?
 

freddy

New member
5 April 2009
6
Θέλω να σας ενημερώσω με χαρά για τα νεότερα όσο αφορά την υπόθεση μου.
Αφού λοιπόν είχα υποστεί όσα προανέφερα δύο μέρες μετά λαμβάνω τηλέφωνο από το σέρβις της PHILIPS να μου πουν τι λέτε?? Ότι ανταλλακτικό εφόσον υπάρξει θα είναι διαθέσιμο το Νοέμβριο ή Δεκέμβριο και αν θέλω να μου την αντικαταστήσουν με την 46 pfl9704, να πληρώσω διαφορά 1760 ευρώ και αυτό με έκπτωση 40%!!!!!
Αυτό ήταν. Για να μην σας κουράσω έγραψα μια καταγγελία, την προώθησα όπου θεώρησα σκόπιμο, και το αποτέλεσμα?
Την επομένη κιόλας της καταγγελίας μου σε επικοινωνία μου με το servis της PHILIPS μου είπαν ότι θα μου αντικαταστήσουν δωρεάν την τηλεόραση μου με την 46 pfl9704 εάν φυσικά συμφωνώ! Επίσης μου έφεραν μία τηλεόραση αντικατάστασης για την εβδομάδα που θα περίμενα και στις μετέπειτα επικοινωνίες μας ήταν υπέρ του δέοντος ευγενικοί.
Δευτέρα 10 Μάιου παρέλαβα την καινούργια μου τηλεόραση και τέλος καλό, όλα καλά.
Συμπέρασμα?
Φίλοι και φίλες του club σαν καταναλωτές πέρα της κατάθεσης του οβολού μας έχουμε και δικαιώματα. Αυτό πρέπει να το γνωρίζουμε όλοι και να τα διεκδικούμε δικαίως κάθε φόρα που αδικούμαστε. Όσοι διαβάσετε την περίπτωση μου, διαδώστε το και σε άλλους, έχει ενδιαφέρον από πολλές πλευρές νομίζω.
Ακολουθεί ή επιστολή πού έστειλα έχοντας αφαιρέσει τα προσωπικά μου στοιχεία.




Καλή σας μέρα, σας ενημερώνω πως το παρακάτω email-fax θα σταλεί εντός της σήμερον στους παρακάτω οργανισμούς

όπως και σε περιοδικά που ασχολούνται με ήχο και εικόνα.

Τα στοιχεία μου:
Ονοματεπώνυμο
Διεύθυνση κατοικίας
Email , τηλ

Καλή σας ημέρα, έχω το παρακάτω σχόλιο-καταγγελία να κάνω για την απαράδεκτη όπως αποδεικνύεται συμπεριφορά του επίσημου εξουσιοδοτημένου σέρβις της εταιρίας PHILIPS που βρίσκετε Σινιοσόγλου 5 και Φιλικής Εταιρίας Ν.Ιωνία με τηλ επικοινωνίας 210-2725250 και κατ επέκταση της μητρικής PHILIPS Ελλάδος.

Στις 31/3/2010 κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης μια εβδομάδα νωρίτερα, το σέρβις της PHILIPS παρέλαβε από την οικία μου την τηλεόραση μου τύπου 47 PFL 9732D για διάγνωση και επισκευή. Δύο ημέρες αργότερα ενημερώθηκα ότι η τηλεόραση είχε βλάβη στο Panel και ότι το κόστος επισκευής είναι 430 ευρώ. Συμφώνησα για το κόστος επισκευής και ζήτησα να προχωρήσουμε με την διεκπεραίωση της. Σε ερώτηση μου για το χρόνο επισκευής μου αποκρίθηκαν 5 με 7 εργάσιμες.
Τέλος της επομένης βδομάδας 9/4/2010 επικοινώνησα και πάλι για να μάθω την πρόοδο της επισκευής. Μου είπαν ότι δεν είχαν ανταλλακτικό και πρέπει να το παραγγείλουν από το εξωτερικό. Παρασκευή 16/4/2010 επικοινώνησα για μια ακόμα φορά περιμένοντας κάποιο νεότερο. Μου αποκρίθηκαν ότι περιμένουν απάντηση από το εξωτερικό και θα με ειδοποιήσουν. Τρίτη 20/4/2010 ξανατηλεφώνησα με τα ίδια αποτελέσματα. Τρίτη 27/4/2010 τηλεφώνησα και πάλι για να μου πουν ότι δεν έχουν κάποιο νέο από τα Κεντρικά και να κάνω υπομονή. Για το ιστορικό θέλω να αναφέρω πως όσες φορές πήρα μου έλεγαν πως θα με καλέσουν πίσω και δεν το έπρατταν πότε! Επίσης πως στις 27/4 που τους τηλεφώνησα για τελευταία φορά είχαν είδη περάσει 19 εργάσιμες χωρίς να υπολογίζω τα Σάββατα!!
Σήμερα 29/4/2010 επικοινώνησαν μαζί μου για να με ενημερώσουν ότι ανταλλακτικό εάν υπάρξει θα είναι διαθέσιμο τον Νοέμβριο ή Δεκέμβριο 2010 δηλαδή σε 7 με 8 μήνες και αν θέλω αντικατάσταση με αντίστοιχη σημερινή τηλεόραση τύπου 46 PFL 9704H με καλούν να καταβάλλω το ποσό των 1768 ευρώ και αυτό με έκπτωση 40% που υποτίθεται μου κάνουν. Με λίγα λόγια οι κύριοι με καλούν να ξαναγοράσω την τηλεόραση μου επειδή δεν έχουν όπως οφείλουν και από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία ανταλλακτικό για την επισκευή. Με ταλαιπωρούν ένα μήνα και ποίος ξέρει πόσο ακόμα.

Παρακαλώ της αρμόδιες υπηρεσίες να πράξουν τα προβλεπόμενα για την προστασία ενός πολίτη που αδικείται παράφορα και προσβάλλεται η νοημοσύνη του.

Υγ. Εσείς θα αγοράζατε ένα προϊόν αξίας 2.500 ευρώ για να ανακαλύψετε μόλις 2.5 χρόνια μετά ότι κατ ουσία δεν επισκευάζεται??? Ευχαριστώ
 

samniotis

AVClub Enthusiast
9 January 2010
1,070
θεσσαλονίκη
Εύγε φίλε μου.....πάλι καλά που δεν φοβήθηκες και υποστήριξες τα δικαιώματα σου ως καταναλωτής!
Μακάρι αυτό να γίνει παράδειγμα πρός όλες τις εταιρίες, ότι κανείς δεν μπορεί να παίζει με τους ίδιους ανθρώπους απο τους οποίους ουσιαστικά δικαιολογείται ο λόγος ύπαρξης τους.