Πρόβλημαμε Philips 47 PFL 9732D και after sales service
Σε δυο μέρες κλείνω μήνα στο σέρβις της philipsχωρίς να έχω μια σαφή εικόνα για το τη γίνεται με την επισκευή της τηλεόρασης μου!!
Ας τα πάρουμε απ την αρχή όμως.
Για όσους δεν την γνωρίζουν η τηλεόραση μου βραβεύτηκε το 2007-08 έως η καλύτερη TFTLCD της χρονιάς από τα eisaawards. Μιλάμε για μια τηλεόραση αξίας κοντά στα 4000 ευρώ όταν πρώτοκυκλοφόρησε !!!
Τα προβλήματα ξεκίνησαν λίγο πριν λήξει ή εγγύηση της με το ambilight.
Το είχαμε ανεβάσει και στο forumτότε, με τον κουμπάρο μου, το γνωστό σε όλους σας ως usualsuspect. Κάποιες λοιπόν λυχνίες φώτιζαν ότι ήθελαν. Δεν έδωσα μεγάλη προσοχή ούτε την έστειλα για serviceεπειδή αφενός δεν ήθελα να την αποχωριστώ(είναι η μοναδική μου τηλεόραση), αφετέρου το ambilight δεν το χρησιμοποιούσα συνέχεια οπότε δεν με έκαιγε τόσο.
Πέρασαν κάποιοι μήνες, η εγγύηση έληξε και ξαφνικά μια μέρα ανοίγω την τηλεόραση μου και η δεξιά πλευρά της έκανε διπλά είδωλα, ήταν σκοτεινή και θολή. Όταν πέρναγαν 5-10 λεπτά ξαφνικά η εικόνα έφτιαχνε και λειτουργούσε κανονικά έως ότου τη κλείσεις. Μόλις την άνοιγες την επόμενη μέρα πάλι τα ίδια.. Κατάλαβα ότι πλέον υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα και μάλιστα ελαχίστους μήνεςαφ ότου είχελήξει η εγγύηση της(ο νόμος του Μέρφυ..).
Για το ιστορικό θέλω να αναφέρω ότι την έχω πάνω σε πολύμπριζο ασφαλείας με προστασία τάσης όπως και όλες μου της ηλεκτρικές συσκευές. Ήταν η ώρα του αποχωρισμού. Επικοινώνησα με το service της philips, τους ανέφερα το παλαιότερο πρόβλημα με το ambilight όπως και το καινούργιο και το ραντεβού κλείστηκε μια εβδομάδαμετά 31/3/2010για παραλαβή και έλεγχο. Σε ερώτηση μου για το χρόνο παράδοσης με ενημέρωσαν για 5 με 7 εργάσιμες. Πραγματικά στις 2 Απριλίου με ενημέρωσαν ότι είχε καεί το panel και θα έπρεπε να αντικατασταθεί με κόστος 430εύρο. Φυσικά παραπονέθηκα θεωρώντας ανεξήγητο να καεί το panel έτσι χωρίς λόγο με τόσες λίγες ώρες λειτουργίας και σε μια τόσο πολυδιαφημισμένη και ποιοτική υποτίθεται τηλεόραση αλά αυτό είναι θέμα για άλλη συζήτηση.
Παρ όλα αυτά ζήτησα να προχωρήσουμε με την επισκευή και μάλιστα παρήγγειλα και ένα καινούργιο remotecontrol. Ξέχασα να σας πω ότι είχα αντιμετωπίσει και το φαινόμενο να πατάω το nextchannelκαι να πηδάει δυο κανάλια ή να πατάω κάποιο νούμερο πχ 4 και να παίρνει σαν εντολή το 44.. για το οποίο με ενημέρωσαν από το σέρβις ότι ήταν πρόβλημα με κάποια remoteκαι έπρεπε να αντικατασταθεί με κόστος στα 50 ευρώ.
Συμφώνησα για το συνολικό κόστος με το οποίο σήμερα αγοράζεις μια αξιοπρεπέστατη 32άρα και κλείσαμε.
Κάπου εδώ λοιπόν ξεκίνησε και η ταλαιπωρία μου.
Την Πέμπτη 8 του μήνα αν θυμάμαι καλά έλαβα ένα μήνυμα στο κινητό μου ότι έγινε παραγγελία του ανταλλακτικού.
Παρασκευή 9 έκανα ένα τηλέφωνο στο σέρβις για να ρωτήσω περίπου πότε να περιμένω τη διεκπεραίωση της επισκευής καθότι μου φάνηκε κάπως ύποπτο το μήνυμα για παραγγελία ανταλλακτικού. Με ενημέρωσαν ότι το ανταλλακτικό δεν υπήρχε στο σέρβις και έπρεπε να έρθει από το εξωτερικό και ότι θα μου τηλεφωνούσαν από βδομάδα για την πρόοδο της επισκευής.
Παρασκευή 16 του μήνα και αφού δεν είχα καμία ενημέρωση όλη την εβδομάδα ξανατηλεφώνησα στο σέρβις ελπίζοντας σε κάποια νέα.
Απλά υπενθυμίζω ότι είδη ήμασταν στις 12 εργάσιμες.
Η κυρία με την οποία μίλησα αφού πήρε τα στοιχειά μου, μου είπε ότι θα λάμβανα κάποιο τηλέφωνο εκείνο το μεσημέρι. Φυσικά δεν μου τηλεφώνησαν ποτέ..
Τη Τρίτη 20 Απριλίου ξανατηλεφώνησα για να μάθω κάποια νέα. Μίλησα με κάποια κυρία η οποία μου είπε ότι δεν υπάρχει ανταλλακτικό και ότι υπάρχει μέχρι και το σενάριο αντικατάστασης της τηλεόρασης μου. Στην ερώτηση μου γιατί δεν με ενημέρωσαν μου απάντησε ότι περιμένουν από τα κεντρικά κάποια απάντηση και ότι όταν την είχαν θα με ενημέρωναν. Επίσης μου είπε ότι μπορώ να πάρω στο τηλέφωνο την philipshelplineκαι να κάνω εκεί τα παράπονα μου. Της είπα καλά όλα αυτά αλά εσείς μου είπατε για 5-7 εργάσιμες, περνάνε οι εβδομάδες και εσείς δεν ξέρετε να μου απαντήσετε καν τι γίνεται με το θέμα μου. Μου είπε ότι σε δυο το πολύ τρεις ημέρες θα λάμβανα κάποια απάντηση για το μέλλον της τηλεόρασης μου.
Κατόπιν τηλεφώνησα στη philipshelplineκαι μεταβίβασα σε κάποιο τηλεφωνικό εκπρόσωπο τα παράπονα μου με τη διαβεβαίωση ότι θα μεταβιβαστούν στο αρμόδιο τμήμα. Έκλεισα έχοντας κάποιες ελπίδες ότι θα λάμβανα κάποιο τηλέφωνο να έχω τουλάχιστον μια σαφή εικόνα.
Οι δυο τρεις μέρες πέρασαν, φυσικά τηλέφωνο από το σέρβις δεν πήρα ποτέ και έφτασε πάλι δευτέρα..
Τηλεφώνησα στο σέρβις για πολλοστή φόρα, ζήτησα την ίδια κυρία, μου ζήτησε πάλι τα στοιχειά μου, της θύμισα ότι μου είχε υποσχεθεί κάποια απάντηση μέχρι το αργότερο την περασμένη Παρασκευή, μου είπε ότι δεν έχουν νεότερα από τα κεντρικά και ότι οπωσδήποτε μέχρι το μεσημέρι θα ξέρει και θα με πάρει να μου πει. Την ρώτησα αν θα μπορούσα να επικοινωνήσω εγώ με τα κεντρικά να δω τη σκ..τα γίνετε και μου είπε πως αυτό δεν είναι δυνατόν και ότι μόνο μέσο του σέρβις μπορώ να έχω ενημέρωση. Φυσικά για μια ακόμη φορά δεν με πήρε.
Στις 27 του μήνα ξαναματατηλεφώνησα στην εν λόγο κυρία της παραπονέθηκα ότι για πολλοστή φορά με έγραψε εκεί που δεν πιάνει μελάνι!! Ευτυχώς με θυμόταν.. Μου είπε ότι θα με έπαιρνε αλά δεν είχε κάποια νέα και να κάνω καμία βδομάδα υπομονή ακόμα. Ζήτησα να μιλήσω σε κάποιον προϊστάμενο και μου είπε ότι θα σας πει τα ιδία που σας είπα και εγώ και γιατί να τα ακούσετε δυο φορές..
Κλείσαμε το τηλέφωνο και πήρα για δεύτερη ή τρίτη φορά στη philipshelpline. Μίλησα με κάποιο άλλο εκπρόσωπο, τον παρακάλεσα να μην με φτάσουν στο σημείο να πάω από το σέρβις και τους πιάσω από το λαιμό, ότι ζητάω μια ενημέρωση, να ξέρω που πατάω όπως και για την άθλια συμπεριφορά του σέρβις να με έχουν κάνει μπαλάκι μεταξύ helpline και κεντρικά. Κράτησε το email μου και το κινητό μου και πάλι μια τρύπα στο νερό.
Έχει περάσει κοντά ένας μήνας.
Δεν έχω εικόνα για το αν θα φτιαχτεί.
Πόσο καιρό θα περιμένω ακόμα???
Ελπίζω σε ένα θαύμα..
Τα σχόλια δικά σας..
Υγ. Συγνώμη αν σας κούρασα με το κατεβατό. Προσπάθησα να είμαι όσο περιεκτικός γίνετε και πιστέψτε με έχω κόψει πολύ από το ζουμί.
Σε δυο μέρες κλείνω μήνα στο σέρβις της philipsχωρίς να έχω μια σαφή εικόνα για το τη γίνεται με την επισκευή της τηλεόρασης μου!!
Ας τα πάρουμε απ την αρχή όμως.
Για όσους δεν την γνωρίζουν η τηλεόραση μου βραβεύτηκε το 2007-08 έως η καλύτερη TFTLCD της χρονιάς από τα eisaawards. Μιλάμε για μια τηλεόραση αξίας κοντά στα 4000 ευρώ όταν πρώτοκυκλοφόρησε !!!
Τα προβλήματα ξεκίνησαν λίγο πριν λήξει ή εγγύηση της με το ambilight.
Το είχαμε ανεβάσει και στο forumτότε, με τον κουμπάρο μου, το γνωστό σε όλους σας ως usualsuspect. Κάποιες λοιπόν λυχνίες φώτιζαν ότι ήθελαν. Δεν έδωσα μεγάλη προσοχή ούτε την έστειλα για serviceεπειδή αφενός δεν ήθελα να την αποχωριστώ(είναι η μοναδική μου τηλεόραση), αφετέρου το ambilight δεν το χρησιμοποιούσα συνέχεια οπότε δεν με έκαιγε τόσο.
Πέρασαν κάποιοι μήνες, η εγγύηση έληξε και ξαφνικά μια μέρα ανοίγω την τηλεόραση μου και η δεξιά πλευρά της έκανε διπλά είδωλα, ήταν σκοτεινή και θολή. Όταν πέρναγαν 5-10 λεπτά ξαφνικά η εικόνα έφτιαχνε και λειτουργούσε κανονικά έως ότου τη κλείσεις. Μόλις την άνοιγες την επόμενη μέρα πάλι τα ίδια.. Κατάλαβα ότι πλέον υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα και μάλιστα ελαχίστους μήνεςαφ ότου είχελήξει η εγγύηση της(ο νόμος του Μέρφυ..).
Για το ιστορικό θέλω να αναφέρω ότι την έχω πάνω σε πολύμπριζο ασφαλείας με προστασία τάσης όπως και όλες μου της ηλεκτρικές συσκευές. Ήταν η ώρα του αποχωρισμού. Επικοινώνησα με το service της philips, τους ανέφερα το παλαιότερο πρόβλημα με το ambilight όπως και το καινούργιο και το ραντεβού κλείστηκε μια εβδομάδαμετά 31/3/2010για παραλαβή και έλεγχο. Σε ερώτηση μου για το χρόνο παράδοσης με ενημέρωσαν για 5 με 7 εργάσιμες. Πραγματικά στις 2 Απριλίου με ενημέρωσαν ότι είχε καεί το panel και θα έπρεπε να αντικατασταθεί με κόστος 430εύρο. Φυσικά παραπονέθηκα θεωρώντας ανεξήγητο να καεί το panel έτσι χωρίς λόγο με τόσες λίγες ώρες λειτουργίας και σε μια τόσο πολυδιαφημισμένη και ποιοτική υποτίθεται τηλεόραση αλά αυτό είναι θέμα για άλλη συζήτηση.
Παρ όλα αυτά ζήτησα να προχωρήσουμε με την επισκευή και μάλιστα παρήγγειλα και ένα καινούργιο remotecontrol. Ξέχασα να σας πω ότι είχα αντιμετωπίσει και το φαινόμενο να πατάω το nextchannelκαι να πηδάει δυο κανάλια ή να πατάω κάποιο νούμερο πχ 4 και να παίρνει σαν εντολή το 44.. για το οποίο με ενημέρωσαν από το σέρβις ότι ήταν πρόβλημα με κάποια remoteκαι έπρεπε να αντικατασταθεί με κόστος στα 50 ευρώ.
Συμφώνησα για το συνολικό κόστος με το οποίο σήμερα αγοράζεις μια αξιοπρεπέστατη 32άρα και κλείσαμε.
Κάπου εδώ λοιπόν ξεκίνησε και η ταλαιπωρία μου.
Την Πέμπτη 8 του μήνα αν θυμάμαι καλά έλαβα ένα μήνυμα στο κινητό μου ότι έγινε παραγγελία του ανταλλακτικού.
Παρασκευή 9 έκανα ένα τηλέφωνο στο σέρβις για να ρωτήσω περίπου πότε να περιμένω τη διεκπεραίωση της επισκευής καθότι μου φάνηκε κάπως ύποπτο το μήνυμα για παραγγελία ανταλλακτικού. Με ενημέρωσαν ότι το ανταλλακτικό δεν υπήρχε στο σέρβις και έπρεπε να έρθει από το εξωτερικό και ότι θα μου τηλεφωνούσαν από βδομάδα για την πρόοδο της επισκευής.
Παρασκευή 16 του μήνα και αφού δεν είχα καμία ενημέρωση όλη την εβδομάδα ξανατηλεφώνησα στο σέρβις ελπίζοντας σε κάποια νέα.
Απλά υπενθυμίζω ότι είδη ήμασταν στις 12 εργάσιμες.
Η κυρία με την οποία μίλησα αφού πήρε τα στοιχειά μου, μου είπε ότι θα λάμβανα κάποιο τηλέφωνο εκείνο το μεσημέρι. Φυσικά δεν μου τηλεφώνησαν ποτέ..
Τη Τρίτη 20 Απριλίου ξανατηλεφώνησα για να μάθω κάποια νέα. Μίλησα με κάποια κυρία η οποία μου είπε ότι δεν υπάρχει ανταλλακτικό και ότι υπάρχει μέχρι και το σενάριο αντικατάστασης της τηλεόρασης μου. Στην ερώτηση μου γιατί δεν με ενημέρωσαν μου απάντησε ότι περιμένουν από τα κεντρικά κάποια απάντηση και ότι όταν την είχαν θα με ενημέρωναν. Επίσης μου είπε ότι μπορώ να πάρω στο τηλέφωνο την philipshelplineκαι να κάνω εκεί τα παράπονα μου. Της είπα καλά όλα αυτά αλά εσείς μου είπατε για 5-7 εργάσιμες, περνάνε οι εβδομάδες και εσείς δεν ξέρετε να μου απαντήσετε καν τι γίνεται με το θέμα μου. Μου είπε ότι σε δυο το πολύ τρεις ημέρες θα λάμβανα κάποια απάντηση για το μέλλον της τηλεόρασης μου.
Κατόπιν τηλεφώνησα στη philipshelplineκαι μεταβίβασα σε κάποιο τηλεφωνικό εκπρόσωπο τα παράπονα μου με τη διαβεβαίωση ότι θα μεταβιβαστούν στο αρμόδιο τμήμα. Έκλεισα έχοντας κάποιες ελπίδες ότι θα λάμβανα κάποιο τηλέφωνο να έχω τουλάχιστον μια σαφή εικόνα.
Οι δυο τρεις μέρες πέρασαν, φυσικά τηλέφωνο από το σέρβις δεν πήρα ποτέ και έφτασε πάλι δευτέρα..
Τηλεφώνησα στο σέρβις για πολλοστή φόρα, ζήτησα την ίδια κυρία, μου ζήτησε πάλι τα στοιχειά μου, της θύμισα ότι μου είχε υποσχεθεί κάποια απάντηση μέχρι το αργότερο την περασμένη Παρασκευή, μου είπε ότι δεν έχουν νεότερα από τα κεντρικά και ότι οπωσδήποτε μέχρι το μεσημέρι θα ξέρει και θα με πάρει να μου πει. Την ρώτησα αν θα μπορούσα να επικοινωνήσω εγώ με τα κεντρικά να δω τη σκ..τα γίνετε και μου είπε πως αυτό δεν είναι δυνατόν και ότι μόνο μέσο του σέρβις μπορώ να έχω ενημέρωση. Φυσικά για μια ακόμη φορά δεν με πήρε.
Στις 27 του μήνα ξαναματατηλεφώνησα στην εν λόγο κυρία της παραπονέθηκα ότι για πολλοστή φορά με έγραψε εκεί που δεν πιάνει μελάνι!! Ευτυχώς με θυμόταν.. Μου είπε ότι θα με έπαιρνε αλά δεν είχε κάποια νέα και να κάνω καμία βδομάδα υπομονή ακόμα. Ζήτησα να μιλήσω σε κάποιον προϊστάμενο και μου είπε ότι θα σας πει τα ιδία που σας είπα και εγώ και γιατί να τα ακούσετε δυο φορές..
Κλείσαμε το τηλέφωνο και πήρα για δεύτερη ή τρίτη φορά στη philipshelpline. Μίλησα με κάποιο άλλο εκπρόσωπο, τον παρακάλεσα να μην με φτάσουν στο σημείο να πάω από το σέρβις και τους πιάσω από το λαιμό, ότι ζητάω μια ενημέρωση, να ξέρω που πατάω όπως και για την άθλια συμπεριφορά του σέρβις να με έχουν κάνει μπαλάκι μεταξύ helpline και κεντρικά. Κράτησε το email μου και το κινητό μου και πάλι μια τρύπα στο νερό.
Έχει περάσει κοντά ένας μήνας.
Δεν έχω εικόνα για το αν θα φτιαχτεί.
Πόσο καιρό θα περιμένω ακόμα???
Ελπίζω σε ένα θαύμα..
Τα σχόλια δικά σας..
Υγ. Συγνώμη αν σας κούρασα με το κατεβατό. Προσπάθησα να είμαι όσο περιεκτικός γίνετε και πιστέψτε με έχω κόψει πολύ από το ζουμί.