Κύριε...Ελέησέ μας!

Back Door Man

AVClub Enthusiast
20 March 2009
992
Αθήνα
Καλό μήνα σε όλους. Δεδομένου της ιδιαιτερότητας της ημέρας, αποφάσισα να σκαρώσω σε όλους τους φίλους σήμερα μία μικρή...φάρσα την οποία μπορείτε όλοι να θαυμάσετε παρακάτω.-bye-


Αυτές τις άγιες μέρες, επανέρχονται στο προσκήνιο διάφορες έννοιες που σηκώνουν πολύ συζήτηση όπως ‘πίστη’, ‘θάνατος’, ‘λύτρωση’ και επανεξετάζονται πολλά υπαρξιακά αναπάντητα ερωτήματα. Ένα από αυτά, είναι ο τρόπος που λειτουργεί ο Θεός των ανθρώπων – υπαρκτός για κάποιους, εν δυνάμει για κάποιους άλλους. Ώρες ώρες σε κάνει πραγματικά να αναρρωτιέσαι αν όντως είναι ‘καλός’ καθώς πολλοί είναι αυτοί που έχουν χαθεί ξαφνικά και (φαινομενικά) άδικα σπέρνοντας λύπη σε έναν σωρό ανθρώπους- ακόμα και καθυστερημένα. Σε μία τέτοια κατηγορία ανθρώπων ανήκει και η τεράστια μουσική προσωπικότητα που ακούει στο όνομα Wolfgang Amadeus Mozart.


Ο Mozart άφησε την τελευταία του πνοή το Δεκέμβρη του 1791 όντας μόλις τριανταπέντε χρονών. Ακούγοντας το τελευταίο του έργο, μπορεί εύκολα να σκεφτεί κανείς ένα βαρύγδουπο ‘γιατί’ του στερήθηκε η δυνατότητα να γράφει μουσική από τόσο νωρίς. Το ‘Requiem’, άρχισε να γράφεται το καλοκαίρι του 1791, κατόπιν αιτήματος ενός πλούσιου κόμη του οποίου η γυναίκα είχε πεθάνει τον Φεβρουάριο της ίδιας χρονιάς. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ο Mozart δεν πρόλαβε να το ολοκληρώσει και έτσι το τελείωσε ο μόλις για ένα χρόνο μαθητής του Franz Sussmayr με, μπορει να πει κανείς, επιτυχία. Για την ακρίβεια μόλις το μισό είναι δημιούργημα του Mozart, καθώς από την αρχή του ‘Lacrimosa’ και μετά αναλαμβάνει ο Sussmayr. Το έργο αποτελείται από οχτώ μέρη – την εισαγωγή και άλλα επτά – τα οποία συνιστούν πενήντα δύο λεπτά ‘καθαρής’ τέχνης. Τα πρώτα τρία μέρη – τα οποία είναι όλα του Mozart- είναι πιο συγκλονιστικά και πιο λυπητερά. Το σημείο απ το οποίο συνεχίζει το έργο ο Sussmayr, είναι περισσότερο ευδιάκριτο όχι τόσο επειδή είναι υποδεέστερο από τη δουλειά του δασκάλου του, αλλά επειδή από εκείνο το σημείο, το έργο αρχίζει σιγά σιγά να γίνεται πιο ανάλφρο και λιγότερο επιβλητικό. Η μελαγχολία και ο θρήνος για τους νεκρούς συνεχίζεται μέχρι τέλους, αλλά σε πιο ήπιους τόνους μετά το ξέσπασμα των πρώτων τριών αποσπασμάτων. Όλο το ‘Requiem’ είναι μία ψαλμωδία, ένας ύμνος για τον Κύριο, την μόνη υπόσταση που στο μυαλό του ανθρώπου είναι ανίκητη απ το θάνατο. Οι φωνές της φιλαρμονικής κάνουν έκκληση στο Θεό να προσέχει τις ψυχές των χαμένων αγαπημένων και να φροντίσει να είναι καλό το τελευταίο ταξίδι τους. Είναι τέτοιος ο τόνος των φωνών που θαρρείς πως τραγγουδούν άγγελοι και οι νεκροί αναμένται να αναστηθούν. Ένα αχαλίνωτο πένθος, εκφρασμένο με τέτοιο στόμφο και πάθος, συνθέτουν ένα αόρατο πελώριο τείχος το οποίο σε ισοπεδώνει κυριολεκτικά. Σημαντικότατο ρόλο σε αυτή τη συντριβή του ακροατή, διαδραματίζει και ο συνδυασμός των πνευστών και των εγχόρδων τα οποία πραγματικά αποτελούν τον καμβά αυτού του αριστουργήματος.Το μοναδικό του έργου είναι ότι ενω διακατέχεται από την μεγαλοπρέπεια και τη σοβαρότητα που κατα κανόνα ‘βασιλεύουν’ σε όλα τα έργα Γερμανών και Αυστριακών συνθετών, είναι εμπλουτισμένο με μία απαράμιλλη θλίψη που το κάνει πιο ‘ανθρώπινο’ και πιο άμεσο. Ο Mozart καταφένει στην εντέλεια να μεταφέρει το δέος και την απόγνωση που προξενεί ο χαμός ενός ανθρώπου και παράλληλα τον τρόμο που μεταδίδει ο θεριστής του θανάτου και που μπορεί να ενώσει αγεφύρωτες υπο κανονικών συνθηκών καταστάσεις. Ίσως σημαντικό ρόλο να παίζει το γεγονός ότι κάποιο καιρό πριν ο Mozart γράψει το έργο, είχε χάσει τον πατέρα του.


849E.jpg





Αν και δεν έχω εντρυφήσσει στον Mozart, είναι ίσως ο μοναδικός συνθέτης τον οποίο όταν τον ακούω ποτέ δεν τον μπερδεύω με άλλον. Και αυτή η μοναδικότητα τον συνοδεύει ακόμα και στο τελευταίο του έργο. Ότι και να πει κανείς γι αυτόν είναι λίγο. Αν και δε νομίζω ότι είμαι σε θέση να το πω ακόμα, θεωρώ ότι είναι ατόπημα να τον ανακηρύξει κάποιος ως το μεγαλύτερο όλων αλλά η παιδική αθωότητα που διακατέχει πολλές φορές τα έργα του, η χαλαρότητα του, η μελαγχολία του με τον τρόπο που συνδυάζονται με όλα τα υπόλοιπα στοιχεία που είναι εμπλουτισμένα τα έργα του είναι μία απ τις βάσεις για θεόρατα μουσικά αριστουργήματα. Το ‘Requiem’ είναι ένα απ αυτά. Ίσως έχει πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο σε κάποιον που έχει νιώσει τον πόνο που προξενεί η απώλεια ενός ατόμου περισσότερο απ ότι το χω νιώσει εγώ. Το σίγουρο είναι πως είναι (άλλο) ένα ‘must’ για όποιον ακούει μουσική. Ιδανικό για άκουσμα των ημερών κιόλας. Καλή ανάσταση και καλό Πάσχα σε όλους!



Υ.Γ. Ποιά είναι η καλύτερη εκτέλεση μη ρωτήσετε μόνο. Εγώ το άκουσα με την φιλαρμονική της Βιέννης και μαέστρο τον Karajan. All time classic!
 

superfly

Moderator
Staff member
21 November 2008
15,728
πετρουπολη
Απάντηση: Re: Κύριε...Ελέεισέ μας!

:eek:fftopic:

Από τις πιο γλυκιές εκδηλώσεις υπερηφάνειας και στοργής :a0210:

Τέλος του :eek:fftopic:

Οντως.

Και που'σαι Πισωπορτη να μην χανεσαι....Επειδη το μηλο πεφτει κατω απο τη μηλια,τετοια κειμενα καλο ειναι να τα βλεπουμε πιο συχνα...:SFGSFGSF:

και 'γω απο τον κοζανιτη την εχω.αλλα αυτη του '62...
 

Back Door Man

AVClub Enthusiast
20 March 2009
992
Αθήνα
Re: Απάντηση: Re: Κύριε...Ελέεισέ μας!

Οντως.

Και που'σαι Πισωπορτη να μην χανεσαι....Επειδη το μηλο πεφτει κατω απο τη μηλια,τετοια κειμενα καλο ειναι να τα βλεπουμε πιο συχνα...:SFGSFGSF:

και 'γω απο τον κοζανιτη την εχω.αλλα αυτη του '62...


Τρεχάματα φίλε superfly, ας τα. Κάνω ότι μπορώ όμως για να μη χαθώ γιατί η παρέα σας δε συγκρίνεται ούτε με τις μουσικές σας.:2thumb22sup:
 
17 June 2009
3,594
Re: Κύριε...Ελέεισέ μας!

«Ο θάνατος είναι ο τελικός σκοπός της ζωής μας, ο αληθινός και καλύτερος φίλος των ανθρώπων, το κλειδί προς την αληθινή μακαριότητα κι ευδαιμονία.
Ο θάνατος δεν είναι απάνθρωπος εχθρός, αλλά σύντροφος που ο άνθρωπος κουβαλά μαζί του»…..
Τα παραπάνω είναι λόγια που είχε γράψει ο Mozart στον άρρωστο πατέρα του. Δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά βέβαια, δεν θα μπορούσε να έχει άλλη αντιμετώπιση του θανάτου εκτός από το να τοποθετεί τον άνθρωπο με δέος μπροστά στο αίνιγμα αυτό.
Ανέφερες στην αρχή τον τρόπο που λειτουργεί ο Θεός, άδικο για πολλούς, αφού στερεί την παρουσία κάποιων ανθρώπων ίσως πολύ νωρίς, ίσως αναίτια κατά τη γνώμη μας, όμως, Νίκο, γιατί πρέπει ο Θεός να είναι οπωσδήποτε «καλός» και «ελεήμων»; Ή γιατί να είναι «τιμωρός» και «κριτής»;
Δεν σκοπεύω βέβαια να ανοιχτώ σε τέτοια υπαρξιακά ερωτήματα, στη Μουσική εστιάζουμε και ο Θεός του Mozart δεν ήταν τίποτε από τα εντός εισαγωγικών παραπάνω.
Ο Mozart πίστευε στον Θεό ως Δημιουργό του Σύμπαντος και μέσα από το έργο του διακρίνεται ξεκάθαρα η αναζήτηση του Φωτός.
Του Φωτός τη λάμψη του οποίου δεν μπορούν να αντέξουν τα μάτια του ανθρώπου. Τη λάμψη που βρίσκεται μόνο αν ο άνθρωπος κατέλθει στο βάθος της συνείδησής του και εναρμονιστεί με τους παγκόσμιους ρυθμούς του Σύμπαντος. Και αυτό το Φως είναι που αντανακλάται στη μουσική του, είτε πρόκειται για ένα έργο γραμμένο για την στιγμή που η ζωή διασταυρώνεται με τον Μεγάλο Άγνωστο, είτε για μια όπερα, είτε για μια σονάτα για πιάνο…
Back Door Man, Νίκο, τις τελευταίες εβδομάδες ακούω αυτήν, την ίδια εκτέλεση του Requiem σχεδόν καθημερινά. Όχι λόγω των ημερών όπως με ρώτησε κάποιος πολύ καλός φίλος, όχι, δεν χρειάζονται «ημέρες» για να θρηνήσεις, να λατρέψεις ή να πιστέψεις.
Χρειάζονται όμως στιγμές, που πρέπει να βυθιστείς βαθειά μέσα σου και μέσα στη θλίψη, να φτάσεις στα όρια της απόγνωσης, του αβάσταχτου πόνου, για να μπορέσεις να δεις, ότι τελικά, πίσω απ’ όλα τα άλλα είσαι άνθρωπος. Και το Requiem, σου δείχνει πολύ καλά τον δρόμο.
Αν ζούσε ο Mozart, δεν θα έλεγε «σ’ ευχαριστώ για την πολύ όμορφη παρουσίαση», θα έλεγε ότι έπραξες το Καθήκον σου. Αλλά το έπραξες Άριστα!
Σου εύχομαι Καλό Πάσχα
 

Back Door Man

AVClub Enthusiast
20 March 2009
992
Αθήνα
Re: Κύριε...Ελέεισέ μας!

«Ο θάνατος είναι ο τελικός σκοπός της ζωής μας, ο αληθινός και καλύτερος φίλος των ανθρώπων, το κλειδί προς την αληθινή μακαριότητα κι ευδαιμονία.

Ο θάνατος δεν είναι απάνθρωπος εχθρός, αλλά σύντροφος που ο άνθρωπος κουβαλά μαζί του»…..
Τα παραπάνω είναι λόγια που είχε γράψει ο Mozart στον άρρωστο πατέρα του. Δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά βέβαια, δεν θα μπορούσε να έχει άλλη αντιμετώπιση του θανάτου εκτός από το να τοποθετεί τον άνθρωπο με δέος μπροστά στο αίνιγμα αυτό.
Ανέφερες στην αρχή τον τρόπο που λειτουργεί ο Θεός, άδικο για πολλούς, αφού στερεί την παρουσία κάποιων ανθρώπων ίσως πολύ νωρίς, ίσως αναίτια κατά τη γνώμη μας, όμως, Νίκο, γιατί πρέπει ο Θεός να είναι οπωσδήποτε «καλός» και «ελεήμων»; Ή γιατί να είναι «τιμωρός» και «κριτής»;
Δεν σκοπεύω βέβαια να ανοιχτώ σε τέτοια υπαρξιακά ερωτήματα, στη Μουσική εστιάζουμε και ο Θεός του Mozart δεν ήταν τίποτε από τα εντός εισαγωγικών παραπάνω.
Ο Mozart πίστευε στον Θεό ως Δημιουργό του Σύμπαντος και μέσα από το έργο του διακρίνεται ξεκάθαρα η αναζήτηση του Φωτός.
Του Φωτός τη λάμψη του οποίου δεν μπορούν να αντέξουν τα μάτια του ανθρώπου. Τη λάμψη που βρίσκεται μόνο αν ο άνθρωπος κατέλθει στο βάθος της συνείδησής του και εναρμονιστεί με τους παγκόσμιους ρυθμούς του Σύμπαντος. Και αυτό το Φως είναι που αντανακλάται στη μουσική του, είτε πρόκειται για ένα έργο γραμμένο για την στιγμή που η ζωή διασταυρώνεται με τον Μεγάλο Άγνωστο, είτε για μια όπερα, είτε για μια σονάτα για πιάνο…
Back Door Man, Νίκο, τις τελευταίες εβδομάδες ακούω αυτήν, την ίδια εκτέλεση του Requiem σχεδόν καθημερινά. Όχι λόγω των ημερών όπως με ρώτησε κάποιος πολύ καλός φίλος, όχι, δεν χρειάζονται «ημέρες» για να θρηνήσεις, να λατρέψεις ή να πιστέψεις.
Χρειάζονται όμως στιγμές, που πρέπει να βυθιστείς βαθειά μέσα σου και μέσα στη θλίψη, να φτάσεις στα όρια της απόγνωσης, του αβάσταχτου πόνου, για να μπορέσεις να δεις, ότι τελικά, πίσω απ’ όλα τα άλλα είσαι άνθρωπος. Και το Requiem, σου δείχνει πολύ καλά τον δρόμο.
Αν ζούσε ο Mozart, δεν θα έλεγε «σ’ ευχαριστώ για την πολύ όμορφη παρουσίαση», θα έλεγε ότι έπραξες το Καθήκον σου. Αλλά το έπραξες Άριστα!

Σου εύχομαι Καλό Πάσχα


Ακριβώς το ίδιο λέω κι εγώ, ότι οι παραπάνω φράσεις παραείναι φτωχές για να Τον περιγράψουν, ακριβώς επειδή δεν ξέρουμε τίποτα. Ίσως και να μην μας άρεσε αν μαθαίναμε. Γενικά τα θέματα αυτά σηκώνουν μεγάλη συζήτηση, ικανή να παρασύρει off topic όλο το νήμα, αλλά οδηγούμαι να πιστεύω ότι η πίστη είναι κάτι παραπάνω από αξία. Είναι χάρισμα. Γιατί πολύ απλά ενσαρκώνει τον αυθορμητισμό και το ένστικτο στο οποίο δεν υπακούς τυφλά αλλά αφήνεσαι ελεύθερος. Και όσο αφελές και αν ακούγεται είναι ακέραια αξιοθαύμαστο κατ εμέ. Όσον αφορά το Mozart και την αναζήτηση του φωτός που είπατε, ίσως εκεί να οφείλεται και όλη η αθωότητα και η χαλαρότητα που κρύβουν τα έργα του:στο ότι όλη του η ζωή είναι ένας στοχασμός, μία περιπλάνηση γι αυτόν και τα υπόλοιπα δε δείχνουν τόσο σημαντικά τόσο όσο το να βρει αυτό το φως που ψάχνει...


Το έργο αυτό με άγγιξε βαθύτατα από την πρώτη στιγμή που το έβαλα να παίξει διοτι με ξεγύμνωσε μπροστά μου. Το άκουσα δύο φορές όσο έγραφα το κείμενο και τις διπλάσιες πριν το κάνω. Και, πιστέψτε με, για το τελευταίο περι ορίων απόγνωσης και πόνου έχω πάρει μία γερή γεύση. Και συνεχίζω να παίρνω - όπως όλοι μας βέβαια - αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Η ουσία είναι η εναρμόνιση μας με την πραγματικότητα χωρίς την απόκλιση της στενοχώριας και των πολλών διαφορετικών οπτικών γωνιών. Όπως ακριβώς αποτυπώνεται στα έργα του Mozart μέσα απ τα μάτια του και ο θάνατος είναι σύντροφος του ανθρώπου και όχι τύραννος του...


Θα ευχαριστήσω για το εκλεπτισμένο αλλά μεγάλο κοπλιμάν και θα ανταποδώσω της ευχές για μία καλή ανάσταση και καλό Πάσχα.
 
Απάντηση: Κύριε...Ελέεισέ μας!

Αν και πρόλαβε να γράψει μόνο οκτώ μέτρα από το Lacrimosa, εν τούτοις δεν αναγνωρίζω στην ολοκλήρωση του καμία άλλη ταυτότητα από του Μότσαρτ. Είναι τόσο έξοχο, τρυφερό και υπερβατικό, σχεδόν εξαϋλωμένο. Και όμως όταν κατακάθεται στην ψυχή γίνεται τόσο αβάσταχτο, γιατί είναι αναπόφευκτη η αντιπαραβολή του με τα προσωπικά πεπραγμένα και επιφέρει τη θύμηση της προσωπικής μας Έκπτωσης.

Καλή Ανάσταση και ανοιχτή καρδιά Νίκο και σε όλους τους φίλους της μουσικόφιλης κοινότητας μας!
 

Brucknerian

Senior Member
25 July 2009
478
Salonique
Re: Κύριε...Ελέεισέ μας!

H Ερμηνεία που στα αυτιά μου ποτέ δεν ξεπεράστηκε:

028941355324.jpg


Πραγματικά δραματική ερμηνεία. Η χορωδία τραγουδεί με τόση ένταση και πάθος. Βγάζει την ψυχή της. Οι σολίστ απλά υπέροχοι.

Ο Karl Bohm είναι η βάση όλης της ερμηνείας. Μας εισάγει στο πνεύμα το έργου όσο κανένας άλλος. Η επιλογή του να χρησιμοποιεί tempi πιο αργά από ότι συνηθίζεται είναι πετυχημένη. Αποκωδικοποιεί την ομορφιά της μουσικής και το δράμα καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο. Πραγματικός άθλος αυτή η ερμηνεία και ο τρόπος της. Η διάρκεια του έργου ξεπερνά την 1 ώρα.
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Απάντηση: Κύριε...Ελέεισέ μας!

Mιάς και επέστρεψα καθυστερημένα ,και μάλιστα δέχτηκα και τηλεφωνική επίπληξη απο τον ανηψιό γιατί δέν έχω διαβάσει το θέμα(Νικόλα μου καλέ έμπαινα για δυο λεπτά απο το κινητό)......
Ο Mozart κατάφερε μουσικά,αυτό πού κατάφεραν ο Δάντης και ο Σολωμός γλωσσικά..
Πρώτα αποδέχτηκαν τήν ´γλώσσα´τού λαού και μετά την κυρίευσαν κάνοντας μιά τεράστια τομή και άλμα συνάμα ,προς τά μπροστά.Υπάρχει το πρίν απο αυτούς και τό μετά.........
Δέν έκαναν τέχνη γιά την τέχνη,ούτε ασχολήθηκαν μέ ξεπερασμένους ακαδημαϊσμούς και λογιωτατισμούς..
Γι´αυτό και το Requiem εμπεριέχει αυτό το ανθρώπινο στοιχείο τού πένθους γιά τούς τεθνεώτες και όχι μόνον.
Σάν νάχουνε ποτέ τελειωμό τά πάθια και οι καημοί τού Κόσμου..............
Θά συμφωνήσω μέ την Κάλλη σχετικά μέ την αναζήτηση τού Φωτός απο τον Mozart ,πού είναι ζήτημα στιγμής να το συλλάβει κανείς (´κι´εάν είδε,είδε')και επίπονης προσπάθειας,εσωτερικής αλλά και στό επίπεδο τής προσωπικής σχέσης.
Πέραν τής ´Εξ´Υψους Παρηγορίας´,όποια και εάν είναι αυτή, υπάρχουν και ή ´έσω´αλλά και η ´πρός´και ´από´,αντίστοιχες,πού μαλακώνουν τόν ανθρώπινο βίο ....
Ετσι μόνον μπορεί κανείς,γιά κάποιες φορές να βγεί απο την ζωή του και να ζήσει την ´Νύχτα γιομάτη θαύματα,νύχτα σπαρμένη μάγια´...
Αυτά κανένας ´επιστημονισμός´δεν τά καταλαβαίνει και δέν τά κατανοεί.

Ανηψιέ να σέ χαιρόμαστε γιά το τόλμημα και όχι μόνον.:grinning-smiley-043:ernaehrung004:
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Απάντηση: Κύριε...Ελέεισέ μας!

Απο τίς πάμπολλες εκτελέσεις κρατάω και εγώ τού Karajan,αλλά και τού Harnoncourt,καί τού William Christie (Erato) καί τού Walter(Οrfeo) τού 1956.
 
17 June 2009
3,594
Re: Απάντηση: Κύριε...Ελέεισέ μας!

Ανηψιέ να σέ χαιρόμαστε γιά το τόλμημα και όχι μόνον.:grinning-smiley-043:ernaehrung004:

Να τον χαίρεστε λοιπόν τον "ανηψιό", να τον χαιρόμαστε όλοι, αλλά πάνω απ' όλα να του αναγνωρίσουμε ότι είναι αυτόφωτος αστήρ και ούτε κατά διάνοια ετερόφωτος. Νομίζω είναι πασιφανές.....
:grinning-smiley-043
 

Back Door Man

AVClub Enthusiast
20 March 2009
992
Αθήνα
Re: Απάντηση: Κύριε...Ελέεισέ μας!

Mιάς και επέστρεψα καθυστερημένα ,και μάλιστα δέχτηκα και τηλεφωνική επίπληξη απο τον ανηψιό γιατί δέν έχω διαβάσει το θέμα(Νικόλα μου καλέ έμπαινα για δυο λεπτά απο το κινητό)......
Ο Mozart κατάφερε μουσικά,αυτό πού κατάφεραν ο Δάντης και ο Σολωμός γλωσσικά..
Πρώτα αποδέχτηκαν τήν ´γλώσσα´τού λαού και μετά την κυρίευσαν κάνοντας μιά τεράστια τομή και άλμα συνάμα ,προς τά μπροστά.Υπάρχει το πρίν απο αυτούς και τό μετά.........
Δέν έκαναν τέχνη γιά την τέχνη,ούτε ασχολήθηκαν μέ ξεπερασμένους ακαδημαϊσμούς και λογιωτατισμούς..
Γι´αυτό και το Requiem εμπεριέχει αυτό το ανθρώπινο στοιχείο τού πένθους γιά τούς τεθνεώτες και όχι μόνον.
Σάν νάχουνε ποτέ τελειωμό τά πάθια και οι καημοί τού Κόσμου..............
Θά συμφωνήσω μέ την Κάλλη σχετικά μέ την αναζήτηση τού Φωτός απο τον Mozart ,πού είναι ζήτημα στιγμής να το συλλάβει κανείς (´κι´εάν είδε,είδε')και επίπονης προσπάθειας,εσωτερικής αλλά και στό επίπεδο τής προσωπικής σχέσης.
Πέραν τής ´Εξ´Υψους Παρηγορίας´,όποια και εάν είναι αυτή, υπάρχουν και ή ´έσω´αλλά και η ´πρός´και ´από´,αντίστοιχες,πού μαλακώνουν τόν ανθρώπινο βίο ....
Ετσι μόνον μπορεί κανείς,γιά κάποιες φορές να βγεί απο την ζωή του και να ζήσει την ´Νύχτα γιομάτη θαύματα,νύχτα σπαρμένη μάγια´...
Αυτά κανένας ´επιστημονισμός´δεν τά καταλαβαίνει και δέν τά κατανοεί.

Ανηψιέ να σέ χαιρόμαστε γιά το τόλμημα και όχι μόνον.:grinning-smiley-043:ernaehrung004:


Θείε μήπως είμαι ένα βήμα πιο κοντά στη μουσική μου μετ - εξέλιξη τώρα?-bye-:grinning-smiley-043
 

Back Door Man

AVClub Enthusiast
20 March 2009
992
Αθήνα
Re: Απάντηση: Κύριε...Ελέεισέ μας!

Να τον χαίρεστε λοιπόν τον "ανηψιό", να τον χαιρόμαστε όλοι, αλλά πάνω απ' όλα να του αναγνωρίσουμε ότι είναι αυτόφωτος αστήρ και ούτε κατά διάνοια ετερόφωτος. Νομίζω είναι πασιφανές.....
:grinning-smiley-043


Αν δε σ εμπνέει το σύμπαν, κουράζεσαι να φωτίζεις και φεύγεις. Άρα οφείλω κι εγώ πολλά στον πλανήτη που λέγεται AV Club...:ernaehrung004:
 

opsim

Moderator
Staff member
11 May 2008
15,804
Αθήνα
Re: Απάντηση: Κύριε...Ελέεισέ μας!

Θείε μήπως είμαι ένα βήμα πιο κοντά στη μουσική μου μετ - εξέλιξη τώρα?-bye-:grinning-smiley-043

Θα απντήσω εγώ αντί του "θείου": Καλά πας, για επόμενο βήμα σου προτείνω αυτό

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=58989

και να αφήσεις συναυλίες που έχουν σχέση με συμπλέκτες!!!!!!!!!!!!:flipout:

Φιλικά, Πάνος. -bye-