Και τώρα .. τι φακός ??? - Αντικαταστάτης φακού κιτ για Canon

jhal

Senior Member
7 February 2007
566
Εϊμαι στη διαδικασία αναβάθμισης του κιτ φακού 18-55 is και πραγματικά έχω προβληματιστεί αρκετά. ¨Εχω κάνει διάφορες σκέψεις του στυλ να δώσω λίγα χρήματα να πάρω ένα φακό all around στυλ 18-200 να πειραματιστώ να δω σε τι εύρος θα βγάζω τις περισσότερες φωτογραφίες και μετά να πάρω ένα πιο καλό φακό (μιας και είμαι και αρχάριος).
Απ'την άλλη σκέφτομαι γιατί να "χαλάσω" έστω και ένα μικρότερο ποσό και να μην δώσω αρκετά χρήματα ώστε να πάρω ένα πολύ καλό φακό που μπορεί να καλύψει ένα αρκετά μικρότερο εύρος αλλά στην κατηγορία του θα είναι αστέρι και αργότερα να προχωρήσω στην αγορά 2ου πάλι πολύ καλού φακού που θα καλύψει άλλο εύρος.

Στην δεύτερη σκέψη και με δοδομένο ότι οι φωτογραφίες μου ως τώρα κινούνται απο 24 - 50 mm (το 90 %) είμαι στην σκέψη φακού κατηγορίας 17-50 f.28 (Canon, Tamron) με οπτική σταθεροποίηση. Άλλη κατηγορία είναι 24-70 (αν και το 24 στο crop σώμα που έχω μάλλον θα με δυσκολέψει)

Ο εξοπλισμός που έχω είναι

- Σώμα Canon 500D
- Φακοί canon 18-55mm(is) και canon 50mm f1.8
- Φλας Canon speedite 430ex II (άλλο ένα κεφάλαιο που μαθαίνω και πραγματικά με έχει βοηθήσει να βγάλω μερικές πολύ καλές φωτογραφίες)

Τέλος να πω ότι οι περισσότερες φωτογραφίες που βγάζω είναι πορταίτα (η μπέμπα βλέπετε) σε εσωτερικό χώρο βράδυ με τα φώτα του σπιτιού , αλλά ευτυχώς υπάρχει πλέον και το φλας.

Ελπίζω να μην σας κούρασα...-bye-

Τετοια διλληματα ειχα κι εγω με τη δικια μου 7D.
Εδωσα ολους του φακους που ειχα , γιατι ειδικα στην 7D θελεις πολυ καλους φακους.
Αν σου φτανει το 17-50 τοτε προτιμησε τον νεο Tamron 17-50 VC που ειναι αριστος φακος και τον βρικσεις σχεδον μιση τιμη απο τον αντιστοιχο canon.
Eγω τελικα κατεληξα στον canon 15-85 IS USM και δεν το μετανοιωσα.
Δεν μου εφτανε το 50mm γιατι τραβαω πολυ πορτραιτο , γυρω στα 70-100 mm.