ΚΑΜΜΕΝΟ PANEL σε SONY KDL-40X3500

vertigo73

New member
4 January 2008
1
Ποστάρω και γω το πρώτο μου post με σκοπό να σας περιγράψω το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με την παραπάνω SONY.
Η συσκευή αγοράστηκε το Δεκέμβριο του 2007 από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων για H/Y (Pla...o) στην τιμή των 2.500€.Η εγγύηση ήταν τότε 1 χρόνος.Κατά την αγορά ζήτησα να πάρω επέκταση αλλά με ενημέρωσαν ότι δεν υπήρχε κάτι τέτοιο από τη SONY.
Πρόσφατα διαπίστωσα ανοίγοντας τη συσκευή , η οθόνη να γίνεται όλη καφέ με μια άσπρη γραμμή στη μέση (δυστυχώς δεν έχω photo).Τη σβήνω και την ξαναανάβω και το πρόβλημα είχε εξαφανιστεί. Μετά από μια ώρα το ίδιο.Σβήνοντας και ανάβοντας τη συσκευή το πρόβλημα έφευγε.
Αποφάσισα ότι πρέπει να τη πάω στο service. Επικοινωνώ με το εξουσιοδοτημένο με ενημερώνουν ότι χρεώνουν 40€ μεταφορικά και έλεγχο , συμφωνώ για την αποστολή και η συσκευή φεύγει για το service.
Σήμερα πήρα τηλέφωνο και με ενημέρωσαν πως τα νέα είναι κακά , η TV έχει πρόβλημα στο panel και χρειάζεται αλλαγή του οποίου το κόστος είναι !!!! 830€ !!!! με την εργασία γύρω στα 900€. Στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μου είπαν , από μόνοι τους , ότι δε με συμφέρει και καλύτερα θα ήταν να αγόραζα μία καινούργια που θα μου προτείνανε και σε καλύτερη τιμή μιας και θα την έπαιρνα μέσω SONY. Φυσικά τα πήρα στο κρανίο και τους είπα πως θα το σκεφτώ πολύ να ξαναπάρω εξοπλισμό SONY και θα ήθελαν να μεταφέρουν παραπάνω το παράπονο , πως μια τηλεόραση 2 χρονών με ευνοϊκή λειτουργία σε καθαρό περιβάλλον , αξίας 2.500€ να βγάζει τόσο σοβαρή βλάβη. Επίσης 4 μήνες μετά από την αγορά της συσκευής η εγγύηση από 1 χρόνο έγινε 2 χρόνια (Μετά τον Απρίλιο του '08).Διάβασα στο forum περι προστασίας καταναλωτών και εγγύηση 2 χρόνων και θα κάτσω να γράψω mail στη SONY intern. και στη SONY hellas. Αν κάποιος φίλος γνωρίζει τεχνικό ο οποίος αναλαμβάνει την επισκευή τέτοιων τηλεοράσεων παρακαλώ ας ποστάρει εδώ ή αν δεν θέλει να φανεί το όνομα ας μου κάνει pm.
 
17 June 2006
23,931
Αθήνα
Αν μπορείς να κερδίσεις με το να κάνεις χρήση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας των 2 ετών , καλώς. Χρειάζονται βέβαια αρκετά ψυχικά αποθέματα....

Αν δεν βγάλεις άκρη, όντως δεν αξίζει να δώσεις 900 ευρώ για επισκευή.

Είσαι άτυχος κι εσύ όπως τους κατόχους των Pioneer που ήταν παλιά 1 χρόνος εγγύηση και στα τελευταία μοντέλα την έκαναν 3.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Re: Απάντηση: ΚΑΜΜΕΝΟ PANEL σε SONY KDL-40X3500

Βρες ενα δικηγορο και κυνηγησε το θεμα με την εγγυηση...πρεπει να στραφεις κατα του πλαισιου γιατι ο πωλητης υποχρεουται σε 2 χρονια εγγυηση...διαβασε και εδω...

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=8956

Παντως επισκευη δεν σε συμφερει με τιποτα , με 900 ευρω παιρνεις μια 40W5500 που εχει καλυτερη εικονα απο την Χ3500...
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Δυστυχώς άλλη μια αντιπροσωπία που σέβεται τον καταναλωτή...
Φαίνεται ότι τώρα τελευταία η δικαιολογία "καμμένο πάνελ" παίζει συχνά στο συγκεκριμένο μαγαζί:

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=53421

Και δυστυχώς, το να το κυνηγήσεις δεν είναι εύκολο. Ακόμα ψάχνω να βρω δικηγόρο για ένα PS3... [3 ρώτησα, κανείς δεν απάντησε... :flipout:]
 

proistamenos

New member
12 December 2009
21
Απάντηση: Re: ΚΑΜΜΕΝΟ PANEL σε SONY KDL-40X3500

Δυστυχώς άλλη μια αντιπροσωπία που σέβεται τον καταναλωτή...
Φαίνεται ότι τώρα τελευταία η δικαιολογία "καμμένο πάνελ" παίζει συχνά στο συγκεκριμένο μαγαζί:

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=53421

Και δυστυχώς, το να το κυνηγήσεις δεν είναι εύκολο. Ακόμα ψάχνω να βρω δικηγόρο για ένα PS3... [3 ρώτησα, κανείς δεν απάντησε... :flipout:]

Καλησπερα παιδια .
Εγω εστειλα mail στη SONY ΕΛΛΑΣ και μου απαντησαν ευγενεστατα ζητωντας μου περισσοτερα στοιχεια ωστε να
κοιταξουν το θεμα μου.
Θα δουμε.:chinscratch:
 

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Όπως σου γράψανε και οι υπόλοιποι, η εγγύηση για 2 έτη ισχύει για όλα τα προϊόντα που πωλούνται εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, άσχετα με το τι ισχυρίζεται ο κάθε ένας. Είναι υπόχρεος πρώτα ο πωλητής και μετά ο κατασκευαστής. Επικοινώνησε με κάποια ένωση καταναλωτών για να σε καθοδηγήσουν και εξοπλίσου με υπομονή και ηρεμία.
Αν είσαι καλός στις διαπραγματεύσεις και το επιθυμείς, το πιθανότερο είναι να σου προτείνουν από τα κεντρικά αγορά καινούριας (ή επισκευή της παλιάς) με μειωμένο κόστος.
 

proistamenos

New member
12 December 2009
21
Την δικη μου την πηρα ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ του 2007 απο ΚΑΡΦΟΥΡ και το δελτιο αποστολης γραφει εγγυηση 2 ΧΡΟΝΙΑ
 

pouskas

New member
4 May 2008
42
Θεσσαλονίκη
απο που ειστε; θέλω να πω, μήπως είναι πολιτική κάποοιυ συγκεκριμένου καταστήματος Service?
Εγώ πριν μερικούς μήνες πήγα να αναψω την δικιά μου και το μόνο που έκανε ήταν να αναβοσβήνει το power led.
Αμα ψάξετε στο ιντερνετ θα δείτε πως υπάρχουν "κωδικοί",
πχ, για το δικό μου, 4 φορες φλας το led - παύση για 2" - 4 φορές - παυση - 3 φορες (τυχαία αριθμητική αναφορά, δεν θυμαμαι) έλεγαν πως ήταν ένα συγκεκριμένο chip και πως είναι σύνηθες πρόβλημα της SONY για μερικές σειρές τηλεοράσεων. Αλλα οκ δεν είναι κάτι αυτό να στηριχτώ.
Την πήρε το service (το εξουσιοδοτημένο και εξωτερικό-ανεξάρτητο που μου πρότεινε η SONY) και μου την επέστρεψε με νέο πανελ όπως σημείωναν και νέα εγγύηση (για το πανελ). Ανέξοδα βέβαια, εντός εγγύησης.

Αυτά στη Θεσσαλονίκη.

Οταν ήρθε πάντως την έψαξα πάλι λίγο στο ιντερνετ, μπήκα service mode και ειδα πως υπήρχαν 47 errors στο πανελ.
Τα μηδένισα για να δω αν θα συνεχίσουν (reset το συμπαν :p ) και 3-4 μηνες μετά δεν εχει βγάλει κανένα error.
 
Last edited:

gps81

New member
14 March 2007
9
Με αφορμή το παραπάνω post...
Έχω μια Sony KDL40w5500... Μήπως ξέρει κανενας πώς μπαίνει στο service mode για να απενεργοποιήσω το hotel mode???
 

leroygr3

New member
14 December 2007
2
[Η εγγύηση ήταν τότε 1 χρόνος.Κατά την αγορά ζήτησα να πάρω επέκταση αλλά με ενημέρωσαν ότι δεν υπήρχε κάτι τέτοιο από τη SONY.


εαν σου ειπε το καταστημα ετσι τοτε εχουν κανει λαθος γιατι η sony Εχει προγραμμα επεκτασης εγγυησης για τισ περισοτερεσ συσκευες της και ειδικα για τις τηλεορασεις.
 

FragoulisNaval

Supreme Member
4 November 2009
7,820
Δίπλα στον Pseiras.....
Re: Απάντηση: ΚΑΜΜΕΝΟ PANEL σε SONY KDL-40X3500

Αν μπορείς να κερδίσεις με το να κάνεις χρήση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας των 2 ετών , καλώς. Χρειάζονται βέβαια αρκετά ψυχικά αποθέματα....

Αν δεν βγάλεις άκρη, όντως δεν αξίζει να δώσεις 900 ευρώ για επισκευή.

Είσαι άτυχος κι εσύ όπως τους κατόχους των Pioneer που ήταν παλιά 1 χρόνος εγγύηση και στα τελευταία μοντέλα την έκαναν 3.

μπορείς να μου πείς πού αναφέρεται αυτό;;;