Ποστάρω και γω το πρώτο μου post με σκοπό να σας περιγράψω το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με την παραπάνω SONY.
Η συσκευή αγοράστηκε το Δεκέμβριο του 2007 από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων για H/Y (Pla...o) στην τιμή των 2.500€.Η εγγύηση ήταν τότε 1 χρόνος.Κατά την αγορά ζήτησα να πάρω επέκταση αλλά με ενημέρωσαν ότι δεν υπήρχε κάτι τέτοιο από τη SONY.
Πρόσφατα διαπίστωσα ανοίγοντας τη συσκευή , η οθόνη να γίνεται όλη καφέ με μια άσπρη γραμμή στη μέση (δυστυχώς δεν έχω photo).Τη σβήνω και την ξαναανάβω και το πρόβλημα είχε εξαφανιστεί. Μετά από μια ώρα το ίδιο.Σβήνοντας και ανάβοντας τη συσκευή το πρόβλημα έφευγε.
Αποφάσισα ότι πρέπει να τη πάω στο service. Επικοινωνώ με το εξουσιοδοτημένο με ενημερώνουν ότι χρεώνουν 40€ μεταφορικά και έλεγχο , συμφωνώ για την αποστολή και η συσκευή φεύγει για το service.
Σήμερα πήρα τηλέφωνο και με ενημέρωσαν πως τα νέα είναι κακά , η TV έχει πρόβλημα στο panel και χρειάζεται αλλαγή του οποίου το κόστος είναι !!!! 830€ !!!! με την εργασία γύρω στα 900€. Στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μου είπαν , από μόνοι τους , ότι δε με συμφέρει και καλύτερα θα ήταν να αγόραζα μία καινούργια που θα μου προτείνανε και σε καλύτερη τιμή μιας και θα την έπαιρνα μέσω SONY. Φυσικά τα πήρα στο κρανίο και τους είπα πως θα το σκεφτώ πολύ να ξαναπάρω εξοπλισμό SONY και θα ήθελαν να μεταφέρουν παραπάνω το παράπονο , πως μια τηλεόραση 2 χρονών με ευνοϊκή λειτουργία σε καθαρό περιβάλλον , αξίας 2.500€ να βγάζει τόσο σοβαρή βλάβη. Επίσης 4 μήνες μετά από την αγορά της συσκευής η εγγύηση από 1 χρόνο έγινε 2 χρόνια (Μετά τον Απρίλιο του '08).Διάβασα στο forum περι προστασίας καταναλωτών και εγγύηση 2 χρόνων και θα κάτσω να γράψω mail στη SONY intern. και στη SONY hellas. Αν κάποιος φίλος γνωρίζει τεχνικό ο οποίος αναλαμβάνει την επισκευή τέτοιων τηλεοράσεων παρακαλώ ας ποστάρει εδώ ή αν δεν θέλει να φανεί το όνομα ας μου κάνει pm.
Η συσκευή αγοράστηκε το Δεκέμβριο του 2007 από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων για H/Y (Pla...o) στην τιμή των 2.500€.Η εγγύηση ήταν τότε 1 χρόνος.Κατά την αγορά ζήτησα να πάρω επέκταση αλλά με ενημέρωσαν ότι δεν υπήρχε κάτι τέτοιο από τη SONY.
Πρόσφατα διαπίστωσα ανοίγοντας τη συσκευή , η οθόνη να γίνεται όλη καφέ με μια άσπρη γραμμή στη μέση (δυστυχώς δεν έχω photo).Τη σβήνω και την ξαναανάβω και το πρόβλημα είχε εξαφανιστεί. Μετά από μια ώρα το ίδιο.Σβήνοντας και ανάβοντας τη συσκευή το πρόβλημα έφευγε.
Αποφάσισα ότι πρέπει να τη πάω στο service. Επικοινωνώ με το εξουσιοδοτημένο με ενημερώνουν ότι χρεώνουν 40€ μεταφορικά και έλεγχο , συμφωνώ για την αποστολή και η συσκευή φεύγει για το service.
Σήμερα πήρα τηλέφωνο και με ενημέρωσαν πως τα νέα είναι κακά , η TV έχει πρόβλημα στο panel και χρειάζεται αλλαγή του οποίου το κόστος είναι !!!! 830€ !!!! με την εργασία γύρω στα 900€. Στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μου είπαν , από μόνοι τους , ότι δε με συμφέρει και καλύτερα θα ήταν να αγόραζα μία καινούργια που θα μου προτείνανε και σε καλύτερη τιμή μιας και θα την έπαιρνα μέσω SONY. Φυσικά τα πήρα στο κρανίο και τους είπα πως θα το σκεφτώ πολύ να ξαναπάρω εξοπλισμό SONY και θα ήθελαν να μεταφέρουν παραπάνω το παράπονο , πως μια τηλεόραση 2 χρονών με ευνοϊκή λειτουργία σε καθαρό περιβάλλον , αξίας 2.500€ να βγάζει τόσο σοβαρή βλάβη. Επίσης 4 μήνες μετά από την αγορά της συσκευής η εγγύηση από 1 χρόνο έγινε 2 χρόνια (Μετά τον Απρίλιο του '08).Διάβασα στο forum περι προστασίας καταναλωτών και εγγύηση 2 χρόνων και θα κάτσω να γράψω mail στη SONY intern. και στη SONY hellas. Αν κάποιος φίλος γνωρίζει τεχνικό ο οποίος αναλαμβάνει την επισκευή τέτοιων τηλεοράσεων παρακαλώ ας ποστάρει εδώ ή αν δεν θέλει να φανεί το όνομα ας μου κάνει pm.