ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ SAMSUNG 55LEA956 ??

dantzio

Established Member
3 September 2008
115
Thessaloniki
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ....
Έχω την παραπάνω TV 11 μήνες...και ενώ είχα να λέω οτι απλά είναι η TOP LCD LED TV που υπάρχει, ήρθε αυτό και έχω...ΠΑΓΩΣΕΙ...
Πρίν περίπου 6 μέρες η TV έβγαλε μια κόκκινη κάθετη γραμμή η οποία ξεκινάει απο πάνω μέχρι κάτω (όπως δείχνει και η φωτο) ...το περίεργο είναι οτι όταν πρωτοείδα την γραμμή (αφού άρχισα ξανά να βγαίνουν λόγια απο το στόμα μου...μην ξεχνάμε οτι η τιμή της όταν την πήρα ξεπερνούσε τα 3 χιλιάρικα..) αυτή έφυγε μετά απο περίπου 20 λεπτά... την έκλεισα για να κρυώσει (μήπως παίζει κάνα ρόλο) , την άνοιξα μετά απο κανα μισάωρο και η γραμμή ήταν εκεί για 2-3 λεπτά και μετά εξαφανίστηκε....
μετά απο κανα 10λεπτο εμφανίστηκε ....
Με λίγα λόγια για 2 μερες η γραμμή μια εμφανιζόταν και μία έφευγε ανεξαρτήτως αν η TV είναι ζεστή ή κρύα....κάποια φορά εμφανίστηκε... τρεμόπαιξε λίγο (μιλάω για την γραμμή και μόνο) και έφυγε..τις τελευταίες 4 μέρες ΔΕΝ ΞΑΝΑΦΑΝΗΚΕ.....
Επίσης, η γραμμή ήταν εκεί (όταν εμφανιζόταν) ανεξαρτήτως της πηγής που έδινε σήμα στην TV.... π.χ dreambox 800HD,PS3 klp
Δεν ξέρω αν ξέρει κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο....
Δεν ξέρω τι να κάνω..να πάρω κανα τηλ στο service του FOURLI...(απο εκεί απευεθείας την πήρα)....ακόμα και να την έστελνα εκεί για check σκέφτομαι οτι το να την κάνω πακέτο και να την στείλω έχει και τα ρίσκα της μια και ένα θηρίο 55ιντσών δεν είναι εύκολο και 100% σίγουρο οτι θα μεταφερθεί με απόλυτη ασφάλεια...
η εγγύηση της λήγει σε 1 χρόνο περίπου...να περιμένω να δώ πώς θα συμπεριφερθεί..??

SOS !!! :worshippy::FSGSFGS4:
 

Attachments

  • IMGP2001.jpg
    IMGP2001.jpg
    47.1 KB · Views: 184
  • IMGP2004.jpg
    IMGP2004.jpg
    43.8 KB · Views: 151

Usual suspect

Established Member
31 December 2008
152
Ειλικρινά, αν βρισκόμουν στη θέση σου θα έκανα υπομονή μήπως κι ήταν κάποιο glitch που πέρασε κι έφυγε.

Πες λοιπόν ότι τη φορτώνεις, την πηγαίνεις και ότι φτάνει ακέραια. Εκείνοι εκεί πως περιμένεις ν' αντιδράσουν? Θα την αφήσουν να παίζει με τις ώρες μήπως κι εμφανιστεί το πρόβλημα. Αυτό όμως το κάνεις κι εσύ από το σπίτι σου, χωρίς άγχος.

Άσε που υπάρχει πάντα και ο νόμος του Murphy: Την περιεργάζονται μια εβδομάδα, δε βγάζει κανένα πρόβλημα, στη στέλνουν πίσω και -δεδομένου πάλι ότι έχει φτάσει σώα- με το που την ανοίγεις βλέπεις την κόκκινη στήλη. trust me, μου έχει συμβεί ουκ ολίγες φορές.
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Μάλλον κάποιο τρανζίστορ σε κάποιον column driver ετοιμάζεται να παραδόσει το πνεύμα ή κάποια ελλατωματική κόλληση.

Εφόσον συνεχίσει το πρόβλημα, προσπάθησε να πετύχεις επίσκεψη κατ' οίκον για επιβεβαίωση της βλάβης.

Το πιο πιθανό είναι να σου αντικαταστήσουν ολόκληρη την συσκευή...
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Μαλλον ειναι προβλημα με το πανελ , εφοσον εχεις ακομη εγγυηση παρε τηλ. το σερβις και μην καθυστερεις γιατι μια ημερα η γραμμη αυτη θα μεινει μονιμα στην οθονη...
 

nikosmelt

AVClub Addicted Member
19 March 2007
2,043
Κατερίνη, Ελλάδα
:eek:fftopic: Πάντως από την εμπειρία μου μέχρι στιγμής, έχει ένα θεματάκι η Samsung. Φίλος μου την πάτησε τρεις φορές με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα, μία σε τηλεόραση Samsung και άλλες δύο σε monitor για pc. Μια κάθετη γραμμή από καμμένα(?) pixels, στην πρώτη περίπτωση με σχεδόν αμέσως με την αγορά της τηλεόρασης, στη δεύτερη περίπου 3 εβδομάδες μετά την αγορά. Λάλησε το παιδί...:flipout::flipout::flipout: :eek:fftopic:
 

dantzio

Established Member
3 September 2008
115
Thessaloniki
Απάντηση: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ SAMSUNG 55LEA956 ??

Μαλλον ειναι προβλημα με το πανελ , εφοσον εχεις ακομη εγγυηση παρε τηλ. το σερβις και μην καθυστερεις γιατι μια ημερα η γραμμη αυτη θα μεινει μονιμα στην οθονη...


Να πάρω τηλ στο service...αλλά δεν νομίζω να μου πουν κάτι διαφορετικό από το ..'φέρτε μας να την δούμε' και αν την έχουν να παίζει και ΔΕΝ ξαναβγεί η γραμμή τι γίνεται λές...? Υπάρχει κάνας τρόπος (κάτι σαν trouble memory όπως στα αυτοκίνητα ) που να κρατάει τυχόν σφάλματα...? :huh2: χλωμό εε ?
Πάντως 6η μέρα και όλα άψογα...βέβαια δεν σας κρύβω οτι κάθε φορά checkαρω μήπως εμφανιστεί ξανά.... :behead: Λέω να περιμένω καμιά βδομάδα και μετά βλέπουμε....τι λέτε ?? -bye-
 

skysound

Supreme Member
28 January 2007
6,817
Θεσσαλονίκη
Eεεεε......ναι. Αν δεν εχει τιποτα η TV τι θα δειξεις στο service? Θα την πας στο service αν δεις οτι το προβλημα εμφανιζεται τακτικα. Επισης αν η γραμμη συνεχιζεται να εμφανιζεται αραια και που, θα την πας στο service κανα δυο μηνες πριν ληξει η εγγυηση.
Παρ ολα αυτα, παρε και ενα τηλεφωνο, και ψιλορωτα μηπως το προβλημα ειναι γνωστο και εχουν καποια ετοιμη λυση.
 

Macmod

AVClub Addicted Member
24 January 2008
2,539
Αθηνα / Ελλάδα
Πρόβλημα στο Scan pcb είναι, είτε από αστοχία υλικού, είτε από κόλληση.
Μη χάνεις χρόνο καθόλου, εφόσων είναι σε εγγύηση και δεδομένου και του
κόστους της, θα πρέπει να την πας άμεσα γιά service, όπου ή θα κάνουν
επισκευή (αν πρόκειται γιά κόλληση), ή αλλαγή της πλακέτας (αν προκειται
γιά αστοχία υλικού)!!!
 

dantzio

Established Member
3 September 2008
115
Thessaloniki
Γειά σας και πάλι.....περίπου 20 μέρες μετά το πρόβλημα και η γραμμή δεν ξαναεμφανίστηκε ποτέ...
:call:
Σήμερα πήρα τηλ στο service και τους εξήγησα αυτό που παρουσίασε η τηλεόραση. Μίλησα με κάποιον ευγενέστατο κύριο και μου είπε με λίγα λόγια οτι ΑΝ ξαναπαρουσιαστεί , τότε να καλέσω να έρθουν να την παραλάβουν για έλεγχο. Πιθανολόγησε οτι αφορά το πάνελ ή κάποιες καλωδιώσεις σε μία απο τις 16500 περίπου γραμμές που διαθέτει η TV σε αυτόν τον άξονα..(προσπαθώ να μεταφέρω ακριβώς ότι θυμάμαι απο τα λεγόμενα του).
Χρόνος υπάρχει μου είπε για την λήξη της εγγύησης (έχει περίπου 13 μήνες ακόμα) οπότε να μην αγχώνομαι..
Στην περίπτωση που είναι το πάνελ επειδή δεν συμφέρει η επισκευή του , θα προβεί σε αντικατάσταση της τηλεόρασης, ενω αν οφείλεται στην καλωδίαση είναι μια επισκευη που θέλει 10 λεπτά...
Στην ερώτηση αν έχει ξαναδεί τέτοια γραμμή κλπ μου λέει πως αν και δεν είναι κάτι συχνό έχει ξαναδεί τέτοιο θέμα...μου περιέγραψε οτι το έχει δεί σε όλες σχεδόν τις μάρκες...προφανώς είναι κάποιο κεντροποιημένο service και δεν έχει να κάνει μόνο με την Samsung..
Τώρα εγώ να παρακαλάω να ξαναεμφανιστεί η γραμμή για να επισκευαστεί ή ακόμα καλύτερα να αντικατασταθεί η TV η όχι ?? :chinscratch:
Και αν δεν ξαναεμφανιστεί...ΤΙ ήταν τελικά και ΓΙΑΤΙ εμφανίστηκε ???
:hmmmm:
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
H πλακέτα του κεντρικού οδηγού του πάνελ μιας τηλεόρασης LCD, είναι συνδεδεμένη με την πλακέτα του επεξεργαστή εικόνας με μία καλωδιοταινία. Από την πλακέτα του κεντρικού οδηγού, φεύγουν άλλες καλωδιοταινίες προς τα περιμετρικά τσιπ οδήγησης (Column & Gate Drivers), τα οποία συνδέονται με το πάνελ, επίσης με καλωδιοταινίες. Αν κάποια από αυτές, για κάποιον λόγο δεν "πατάει" καλά στο ελεύθερο άκρο της στην υποδοχή του τσιπ ή της πλακέτας, τότε το πιο πιθανό πρόβλημα είναι κάθετες ή οριζόντιες γραμμές, σαν αυτήν που έχεις. Σε μια τέτοια περίπτωση, στο σέρβις, απλώς θα κουμπώσουν σωστά την επίμαχη καλωδιοταινία και θα λυθεί το πρόβλημα.

Υπάρχει όμως και η περίπτωση, να είναι ελλατωματική η κόλληση, στο δεσμευμένο άκρο της καλωδιοταινίας στο πάνελ ή σε κάποιο ολοκληρωμένο, όπως και η πιθανότητα κάποιου ελλατωματικού τρανζίστορ εντός ενός ολοκληρωμένου. Σε αυτές τις περιπτώσεις, δεν υπάρχει δυνατότητα επισκευής, παρά μόνο αντικατάστασης του πάνελ. Επειδή όμως η μεταφορά ενός μεμονωμένου πάνελ LCD 55" από την Κορέα στην Ελλάδα, χωρίς να γίνει θρύψαλα, είναι πανάκριβη ή αδύνατη, συμφέρει στις εταιρείες σε αυτές τις περιπτώσεις να αντικαθιστούν ολόκληρη τη συσκευή με μία καινούρια.
 

Isokratis

AVClub Addicted Member
18 August 2009
1,311
Θα σου προτεινα να εχεις την τηλεοραση να παιζει μερα νυχτα , ειτε βλεπεις ειτε οχι...
Προσπαθησε να την "ξεκανεις" εγκαιρως και εντος εγγυησης
Προβλημα σιγουρα υπαρχει και καποια στιγμη θα οξυνθει
:smash:
 

serreos73

AVClub Addicted Member
28 June 2006
2,432
ΑΘΗΝΑ-ΑΛΙΜΟΣ
οταν πρωτοαγορασα την δικη μου samsung και ειχε εντονο clouding καλεσα την τεχνικη υποστηριξη...ηρθανε σπιτι, βγαλανε φωτογραφια που φαινονταν το clouding, σημειωσανε στο χαρτι αυτο που ειδανε..και μετα απο μερικες μερες πηρανε τηλεφωνο απο την μαμα samsung και φερανε με δικο τους φορτηγο αντικατασταση καινουργια, παιρνοντας αυτην που ειχα σπιτι.. αψογη αντιμετωπιση!
 

ogiannis

New member
25 November 2008
75
-bye-Γιασας . και απο εμενα´,Φυλιμου ενα θα πω ? Η SAMSUNG εχει την καλητερη εξειπηρετηση πελατων .Ειμαι παθων το πρωβλημαμου εληθηκε με το πρωτο "Ελατωματικο to Hom Sinema .και μου το αλαξανε επητωπου .-bye-
 

giannislap

New member
12 December 2009
6
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ....
Έχω την παραπάνω TV 11 μήνες...και ενώ είχα να λέω οτι απλά είναι η TOP LCD LED TV που υπάρχει, ήρθε αυτό και έχω...ΠΑΓΩΣΕΙ...
Πρίν περίπου 6 μέρες η TV έβγαλε μια κόκκινη κάθετη γραμμή η οποία ξεκινάει απο πάνω μέχρι κάτω (όπως δείχνει και η φωτο) ...το περίεργο είναι οτι όταν πρωτοείδα την γραμμή (αφού άρχισα ξανά να βγαίνουν λόγια απο το στόμα μου...μην ξεχνάμε οτι η τιμή της όταν την πήρα ξεπερνούσε τα 3 χιλιάρικα..) αυτή έφυγε μετά απο περίπου 20 λεπτά... την έκλεισα για να κρυώσει (μήπως παίζει κάνα ρόλο) , την άνοιξα μετά απο κανα μισάωρο και η γραμμή ήταν εκεί για 2-3 λεπτά και μετά εξαφανίστηκε....
μετά απο κανα 10λεπτο εμφανίστηκε ....
Με λίγα λόγια για 2 μερες η γραμμή μια εμφανιζόταν και μία έφευγε ανεξαρτήτως αν η TV είναι ζεστή ή κρύα....κάποια φορά εμφανίστηκε... τρεμόπαιξε λίγο (μιλάω για την γραμμή και μόνο) και έφυγε..τις τελευταίες 4 μέρες ΔΕΝ ΞΑΝΑΦΑΝΗΚΕ.....
Επίσης, η γραμμή ήταν εκεί (όταν εμφανιζόταν) ανεξαρτήτως της πηγής που έδινε σήμα στην TV.... π.χ dreambox 800HD,PS3 klp
Δεν ξέρω αν ξέρει κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο....
Δεν ξέρω τι να κάνω..να πάρω κανα τηλ στο service του FOURLI...(απο εκεί απευεθείας την πήρα)....ακόμα και να την έστελνα εκεί για check σκέφτομαι οτι το να την κάνω πακέτο και να την στείλω έχει και τα ρίσκα της μια και ένα θηρίο 55ιντσών δεν είναι εύκολο και 100% σίγουρο οτι θα μεταφερθεί με απόλυτη ασφάλεια...
η εγγύηση της λήγει σε 1 χρόνο περίπου...να περιμένω να δώ πώς θα συμπεριφερθεί..??

SOS !!! :worshippy::FSGSFGS4:

Παιδιά καλησπέρα σε όλους,
Είμαι κάτοχος μια Samsung LED 46'' και παρουσίασε ακριβώς το ίδιο πραγμα που περιέγραψες !!!!!! Εννοείτε οτι σε κατάλαβα οταν ειπες οτι δεν μπορούσες να μιλήσεις !!!!!!
Τελικά τί εγινε ?! Πραγματικά θέλω να μάθω.
Εγώ θα πάρω τηλ. τον Φουρλή αύριο το πρωί να περιγράψω το πρόβλημα και να δούμε τι θα γίνει ! Εγώ βέβαια την έχω λιγότερο απο 2 μήνες !!!!!!!!
Αντε να δούμε !!!:furious3::furious3::furious3::furious3:
 

dantzio

Established Member
3 September 2008
115
Thessaloniki
Εγώ τι να πώ....Η ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΤΟΤΕ...ΔΕΝ ΞΑΝΑΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ....και έχουν περάσει 3 μήνες...και φοβάμαι μήπως κάποια στιγμή πεταχτεί ξανα μπροστά μου ! Τί να πώ..10 μήνες μείναν που είμαι εντός εγγύησης...

Φίλε giannislap εσυ ποιό μοντέλο έχεις...? Η γραμμή έχει μείνει στην οθόνη ή έφυγε ? ΝΑ ξέρεις οτι αν έμεινε...είναι καλύτερα για να καλέσεις ΑΜΕΣΑ την service one (εταιρία που καλύπτει την εγγύηση του Φουρλή) για να αντιμετωπιστεί η κατάσταση...
Περιμένω νέα....:confused:
 
Last edited:

dantzio

Established Member
3 September 2008
115
Thessaloniki
Έχοντας μείνει μόλις 35-40 ημέρες πριν λείξει η εγγύηση μου θέλω να ρωτήσω την γνώμη σας για το θέμα που είχε παρουσιάσει η τηλεόραση...εκείνη λοιπόν η γραμμή ΔΕΝ ΞΑΝΑΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΠΟΤΕ.... :chinscratch:
ΕΠΙΣΗΣ...Να σημειώσω οτι 3-4 φορές στην μέχρι τωρα ζωή της, παρουσίασε ένα θέμα το οποίο φαίνεται και στην φωτο που έβαλα και πρέπει να έχει να κάνει με το backlight (Full Led) κατα το οποίο σχηματίζονται κάποια πιο ´φωτεινα´ σημεία σε κάποια μέρη του πάνελ...και αυτά εξαφανιζόντουσαν μόλις απενεργοποιούσα το LED Backlight (το εβαζα στο off) όπως επισης και αν έκλεινα την tv και την ξανανοιγα τότε όλα ΟΚ....αυτό το φαινόμενο το παρουσίασε όπως είπα 3-4 φορές και με τεράστια χρονικά διαστήματα μεταξύ τους και έχει να το παρουσιάσει τουλ. 3 μήνες. :violent-smiley-030:

Σκέφτομαι λοιπόν μήπως να τους πάρω τηλ να τους πώ ότι πρίν απο λίγες...μερες έβγαλε την γραμμή...και μου παρουσίασε και το παραπάνω φαινόμενο ...ελάτε να την checkaρετε....έχω να τους δείξω και φωτος απο την γραμμή....
τι λέτε, μπορεί να ζητήσω να γίνει επι τόπου έλεγχος-επισκευή ? ή θα την πάρουν (με ρίσκο μεταφορας-ζημιας) θα τησ κάνουν μια αναβάθμιση λογισμικού και τέρμα.....
 

Attachments

  • LE55A950 Backlight1.jpg
    LE55A950 Backlight1.jpg
    87.3 KB · Views: 45

mpetou

AVClub Enthusiast
22 May 2010
1,282
Η τηλεοραση σου 100% θα σου ξαναεμφανισει την κοκκινη γραμμη
ειναι το πανελ χαλασμενο.
Παρε το σερβις τηλεφωνο και πες τους οτι τη μια εμφανιζει κοκκινη γραμμη
την αλλη φευγει απο μονη της..
Δειξε τις φωτογραφιες και να ζητησεις ειτε αλλαγη πανελ ειτε αντικατασταση.
Το μεγαλο σου λαθος ειτανε οτι δεν φωναξες το σερβις απο τοτε που παρουσιαστηκε το προβλημα.
Ιδιο ακριβως προβλημα εχω αντιμετωπισει σε πανελ λαπτοπ και σε μονιτορ 24'' hp.
Αυτο το προβλημα ειναι χοντρη ζημια!!!
Αν σου πουνε τιποτα στο σερβις πες οτι τους ειχες ξαναπαρει τηλεφωνο για το ιδιο προβλημα.
παντως σου ξαναλεω οτι σιγουρα θα ξαναεμφανιστει και τοτε δεν θα εχεις εγγυηση και θα τραβας τα μαλλια σου..
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Η τηλεοραση σου 100% θα σου ξαναεμφανισει την κοκκινη γραμμη ειναι το πανελ χαλασμενο.

Οντως αυτο ισχυει.

Ειτε σε ενα μηνα ειτε σε ενα χρονο κανεις δεν ξερει το προβλημα θα εμφανιστει και θα ειναι μονιμο.