E-Shop και το θεατρο του παραλογου...

knight_77

Established Member
14 September 2006
174
Αθηνα
Λοιπον παιδια η φαση εχει ως εξης...

Πριν λιγες μερες εδωσα το Enermax Liberty 500w για να το αντικαταστησω με ενα μεγαλυτερο ελεω τις 8800GΤΧ (Mια χαρα τη σηκωνε,απλα για το φοβο των Ιουδαιων).
Mετα απο ψαξιμο αποφασισα να παρω το Thermaltake 750w Toughpower λογω των πολυ καλων review που εχει παρει, και του πολυ καλου money for value.
Για κακη μου τυχη το παραγγελνω απο e-shop οπου ηταν διαθεσιμο μιας και εχω παρει διαφορα πραγματακια απο εκει τα τελευταια χρονια χωρις ομως να εχει τυχει να χρειαστω ποτε service.
Με το που παω να τρεξω καποιο παιχνιδι ή καποια εφαρμογη 3d,ακουγεται ενας θορυβος μεσα απο το psu,μαλλον απο καποιο πυκνωτη.Τεσπα περνω τηλ. στις 20:45 στη Στουρναρη απο οπου το πηρα
και το σηκωνει ενας βαριεστημενος υπαλληλος (15 λεπτα πριν σχολασει,λογικο ειναι).


''Καλησπερα σας ειμαι ο ταδε,πηρα το εν λογω τροφοδοτικο σημερα το απογευμα απο το καταστημα σας και εχει προβλημα.Αν ειναι δυνατον αυριο που θα κατεβω κεντρο να περασω ωστε να αντικατασταθει με αλλο.''

Απαντηση υπαλληλου που με εκανε να πηδηξω απο το 4ο οροφο που βρισκομαι, καθως ειχα βγει στο μπαλκονι.

''Koιταξτε,δεν υπαρχει δυνατοτητα αμεσης αντικαταστασης απο το καταστημα μας και μονο αν πατε στο Μενιδι στα κεντρικα (απο ποτε τα κεντρικα του e-shop πηγανε Μενιδι) μπορει να γινει κατι, αν και ειναι δυσκολο''....

Πηγανε να μου πεσουνε τα μαλλια!!!! (και ειναι και λιγα πλεον)

Τι λες ρε φιλε του λεω, με το πονο μου παιζεις?Αυριο κατεβαινω εκει και κανονιστε να μου δωσετε αλλο που θα δουλευει ή τα λεφτα μου πισω.Διαφορετικα θα γινει καταγγελια στο ΙΝΚΑ πλην του κραξιματος που θα φατε στα forum.Το προιον ειναι αγορασμενο σημερα και εχετε την υποχρεωση βαση νομου να μου το αντικαταστησετε η να μου δωσετε πισω τα λεφτα μου.

Και η απαντηση που με εστειλε πραγματικα :

''Μας απειλειτε????'''

Τα διαβαζα και απο αλλα παλικαρια για το μπου@$%λο που εχει γινει πλεον αλλα δεν ηθελα
να το πιστεψω.Ο χαρακτηρισμος ''απαραδεκτοι'' ειναι πλεον πολυ λιγος.
Τεσπα μαγκες ειμαι 30 χρονων,χρονια στο κουρμπετι και πλεον τετοιες συμπεριφορες δεν τις δεχομαι.Καποια στιγμη πρεπει ολα αυτα ''μαγαζακια'' γιατι μαγαζακι εχει γινει πλεον ,να πεσουνε καμπανες.
Αυριο το πρωι θα παω απο εκει και θα γινει της π#@$$νας.Θα με ακουσουν τα Εξαρχεια.
Οποιος θελει ας ερθει να σπασει πλακα!!!

To e-shop μολις εχασε αλλο ενα καλο πελατη και πιστεψτε με, μακαρι να χασει και αλλους διαβαζοντας το παθημα μου.

Παω να κανω καμια βολτα με τη SV μου και να πιω καμια μπυρα μπας και μου περασουνε τα νευρα
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,220
Εκεί ψηλά.....
Λοιπον παιδια η φαση εχει ως εξης...



''Καλησπερα σας ειμαι ο ταδε,πηρα το εν λογω τροφοδοτικο σημερα το απογευμα απο το καταστημα σας και εχει προβλημα.Αν ειναι δυνατον αυριο που θα κατεβω κεντρο να περασω ωστε να αντικατασταθει με αλλο.''

Απαντηση υπαλληλου που με εκανε να πηδηξω απο το 4ο οροφο που βρισκομαι, καθως ειχα βγει στο μπαλκονι.

''Koιταξτε,δεν υπαρχει δυνατοτητα αμεσης αντικαταστασης απο το καταστημα μας και μονο αν πατε στο Μενιδι στα κεντρικα (απο ποτε τα κεντρικα του e-shop πηγανε Μενιδι) μπορει να γινει κατι, αν και ειναι δυσκολο''....

Πηγανε να μου πεσουνε τα μαλλια!!!! (και ειναι και λιγα πλεον)

Τι λες ρε φιλε του λεω, με το πονο μου παιζεις?Αυριο κατεβαινω εκει και κανονιστε να μου δωσετε αλλο που θα δουλευει ή τα λεφτα μου πισω.Διαφορετικα θα γινει καταγγελια στο ΙΝΚΑ πλην του κραξιματος που θα φατε στα forum.Το προιον ειναι αγορασμενο σημερα και εχετε την υποχρεωση βαση νομου να μου το αντικαταστησετε η να μου δωσετε πισω τα λεφτα μου.

Και η απαντηση που με εστειλε πραγματικα :

''Μας απειλειτε????'''

Τα διαβαζα και απο αλλα παλικαρια για το μπου@$%λο που εχει γινει πλεον αλλα δεν ηθελα
να το πιστεψω.Ο χαρακτηρισμος ''απαραδεκτοι'' ειναι πλεον πολυ λιγος.
Τεσπα μαγκες ειμαι 30 χρονων,χρονια στο κουρμπετι και πλεον τετοιες συμπεριφορες δεν τις δεχομαι.Καποια στιγμη πρεπει ολα αυτα ''μαγαζακια'' γιατι μαγαζακι εχει γινει πλεον ,να πεσουνε καμπανες.
Αυριο το πρωι θα παω απο εκει και θα γινει της π#@$$νας.Θα με ακουσουν τα Εξαρχεια.
Οποιος θελει ας ερθει να σπασει πλακα!!!

To e-shop μολις εχασε αλλο ενα καλο πελατη και πιστεψτε με, μακαρι να χασει και αλλους διαβαζοντας το παθημα μου.

Παω να κανω καμια βολτα με τη SV μου και να πιω καμια μπυρα μπας και μου περασουνε τα νευρα

Ηρεμησε γιατι μαλλον πυροδοτησες καποια συμπεριφορα που λογω πρωτοκολλου δεν συνηθιζουνε στο εν λογω καταστημα.
Εχω επιστρεψει παμπολλα ειδη πισω και ειναι το μονο καταστημα που επεμενε να παρω πισω τα χρηματα μου σε αντιθεση με αλλα (Πλαισιο ) που σου κρατανε´τα λεφτα σου για να παρεις κατι αλλο κι ας μην φταις εσυ.

Το μονο που τους προσαπτω ειναι οτι εχουνε γινει πολυ αργοι στο service τους.Προσφατα περιμενα 8 μερες για απλη αντικατασταση.
Και οσο για το να πας στο Μενιδι στα κεντρικα τους αποκλειεται να στο προτεινανε εκτος κι αν επεσες σε μεθυσμενο υπαλληλο.Δεν μπορεις με τιποτα να πας εκει και να εξυπηρετηθεις...απλα απαγορευεται ( τους το ειχα ζητησει πανω απο 5 φορες για να συντομευω αλλα δεν επιτρεποτανε):food-smiley-005: :food-smiley-005:
 

knight_77

Established Member
14 September 2006
174
Αθηνα
Τη πρωτη μου φραση με τον υπαλληλο τη διαβασες καλα?
Με το σεις και σας και μια χαρα ηρεμος ημουν.
Οσο για αυτο που λες για το Μενιδι,πιστεψε με μου το ειπανε.
Κοιταξε να δεις πρεπει πλεον να σταματησουν να βλεπουν τους καταναλωτες ως προβατα.
Σε ολα τα ελληνικα τεχνολογικα forums εχει βουηξει ο τοπος απο τετοια συμβαντα,τα RMA μπορει να παρουν εως και 3 μηνες και χιλια δυο αλλα και εσυ μου λες πραγματα τα οποια ισχυανε για το συγκεκριμενο μαγαζι πριν κανα χρονο και βαλε.
Το e-shop ξεκινησε απο ενα μικρομαγαζο στο Μαρουσι και λογω των ανταγωνιστικων τιμων και της καλης εξυπηρετησης πελατων μαζι με το οτι ηταν αν οχι το πρωτο αλλα ενα απο τα πρωτα πραγματικα ελληνικα e-shops,καταφερε
να γινει αυτο που εγινε.(Με τη συνδρομη και τη δικια μας φυσικα ως καταναλωτων).Πριν κανα χρονο αγοραστηκε απο το Γερμανο,ανοιχθηκανε e-shop points και εκει χαθηκε η μπαλα.
Το ''ηρεμησε'' μια κουβεντα ειναι οταν νιωθεις οτι σε δουλευουν.Αν τυχαινε σε εσενα θα ησουν ηρεμος δηλ.?:speechless-smiley-0
 
Last edited:

pontios

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
6,741
Clermont-Ferrand, France
Φίλε knight 77. Επειδή τα παιδιά από το eshop τα ξέρω προσωπικά θα ήθελα να σου πω ότι κάνεις λάθος. Αλλά δυστηχώς πια δεν μπορώ. Βλέπεις ακόμα και εγώ αποφάσισα να βρω άλλο προμηθευτή λόγω της κάκιστης πια συμπεριφοράς τους. Το Πλάισιο μπορεί να είναι λίγο μα.....ς αλλά τουλάχιστον είναι επαγγελματίες. Κρίμα για το eshop που ήταν πραγματικά μια όαση όταν ξεκίνησε.
Όσο για εξαγορά από τον Γερμανό δεν ισχύει. Η αλήθεια είναι ότι μπήκαν συνέταιροι κάτι Γερμανοί και αλλάξανε τον τρόπο λειτουργείας.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
Θα ήθελα να κάνω τη σύσταση να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με τις καταγγελίες σας είτε αναφέρετε το όνομα των καταστημάτων είτε το κρύβετε με τελείες - αν και πάλι είναι προφανές.

Λάβετε υπόψη ότι καθώς χρησιμοποιείτε nicks είστε ανώνυμοι και το βάρος της ευθύνης της καταγγελίας πέφτει στο avclub.

Παρακαλώ λοιπόν στο εξής να ελέγχετε, να κάνετε και μιά επίσκεψη στο κατάστημα (ακόμα και αν είναι δύσκολο) έτσι ώστε να λύνονται οι παρεξηγήσεις και μετά εφ όσον επιμένετε στις καταγγελίες να τις κάνετε επώνυμα ή έστω να δίνετε τα στοιχεία στη διαχείριση.

Το θέμα της καταγγελίας σας φαίνεται όντως σοβαρό, αλλά δεν μπορεί να μένει ανώνυμο. Για το λόγο αυτό θα τεθεί άμεσα υπόψη της διαχείρισης.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Παρακαλώ λοιπόν στο εξής να ελέγχετε, να κάνετε και μιά επίσκεψη στο κατάστημα (ακόμα και αν είναι δύσκολο) έτσι ώστε να λύνονται οι παρεξηγήσεις και μετά εφ όσον επιμένετε στις καταγγελίες να τις κάνετε επώνυμα ή έστω να δίνετε τα στοιχεία στη διαχείριση.

Το πρώτο δεν μπορεί να επιβάλλεται, καθώς ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά ενός διαδικτυακού φόρουμ είναι η ανωνυμία (για όποιον εννοείται την επιλέγει). Το δεύτερο ωστόσο θεωρώ πως είναι επιβεβλημένο για κάθε καταγγελία. Δλδ πμ με τα πραγματικά μας στοιχεία ταυτόχρονα με τη δημοσίευσή της.
 

n_olympios

Supreme Member
17 June 2006
3,605
Μήπως σου είπαν ότι πρέπει το προϊόν να σταλεί στο Μενίδι? Τα κεντρικά της εταιρείας είναι στο Χαλάνδρι, αλλά το τμήμα service είναι όντως στο Μενίδι.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
Το πρώτο δεν μπορεί να επιβάλλεται, καθώς ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά ενός διαδικτυακού φόρουμ είναι η ανωνυμία (για όποιον εννοείται την επιλέγει). Το δεύτερο ωστόσο θεωρώ πως είναι επιβεβλημένο για κάθε καταγγελία. Δλδ πμ με τα πραγματικά μας στοιχεία ταυτόχρονα με τη δημοσίευσή της.

Η ανωνυμία είναι καλή εφ όσον δεν υπάρχει καταγγελία.

Δεν επιβάλλεται τίποτα.
Καλό είναι, πάντα να εξαντλούμε τις πιθανότητες γιά να μην κατηγορήσουμε κάποιον άδικα.
Όταν είμαστε σίγουροι, τότε αναγκαστικά πρέπει να γίνει επώνυμα.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,220
Εκεί ψηλά.....
Παντως κι εγω αναπολω τις καλες μερες του εν λογω μαγαζιου οταν πηγαιναμε στην πολυκατοικια στο Μαρουσι.πολυ πιο φιλικο και αμεσο.
Κι οπως σου ειπα φιλε KNIGHT 77 και εμενα με ταλαιπωρησανε πριν κανα μηνα για αντικατασταση προιοντος.
Απο κει που παλια στο τσεκαρανε αμεσως και στο αλλαζανε η τα λεφτα σου πισω τωρα κανανε 8 μερες.
Εξακολουθω ομως να πιστευω οτι κατι καλο υπαρχει απο την παλια τακτικη.(πχ λεφτα αμεσα πισω αν δεν υπαρχει ακριβως το ιδιο προιον)
Ελπιζω μονο να μην γινουνε Πουλιαδης που για service σε οτιδηποτε κανανε ενα μηνα .(Οργανωτικα προβληματα δηλαδη)
 

knight_77

Established Member
14 September 2006
174
Αθηνα
Kαλημερα σας ...

Τα στοιχεια μου ειναι στη διαθεση του διαχειριστη του forum ;)

Νεοτερη ενημερωση απο το μετωπο!!!



Λοιπον Σαββατο στις 09.30 παιρνω τηλ. στη Στουρναρη απο οπου ειχα αγορασει το τροφοδοτικο και ζηταω τον υπευθυνο του καταστηματος.
(Τον ειχα ζητησει και την Παρασκευη αλλα ''ελλειπε'').
Τουλαχιστον για να ξερουν τι τους περιμενει και να ξερω και εγω οτι υπαρχει καποιος υπευθυνος που θα μπορεσω να μιλησω και δεν θα εχει παει για σκι στα Καλαβρυτα!
Μου τον δινουν και λεει οτι το κεντρικο service του E-Shop ειναι πλεον στο Μενιδι και το καλυτερο που μπορει να κανει ειναι να το στειλει σημερα (χθες δηλ.) με φορτηγο.Το ποτε θα το ειχα στα χερια μου αγνωστο...
Του ξαναεξηγω τη κατασταση,παντα σε ηρεμο τονο, και τα λεγομενα του απαραδεκτου υπαλληλου του τη προηγουμενη μερα και αφου καταπιε τα λογια του,μου λεει ακουσον ακουσον οτι το e-shop στη Στουρναρη ειναι υποκαταστημα και δεν μπορει να γινουν αντικαταστασεις...(Για επιστροφη χρηματων ουτε κουβεντα).
Αυτο που μπορουσα να κανω ειναι να πεταχτω ως το Χαλανδρι οπου ειναι το κεντρικο και να μου τσεκαρουν εκει.Τα χωνω περι υπαλληλου και συμπεριφορας (Ναι εχετε δικιο συγγνωμη....τα κλασσικα αυτος).
Τι να κανω και εγω απο το να καθομαι να περιμενω ποτε θα ελεησει ο τεχνικος στο Μενιδι να τσεκαρει το τροφοδοτικο,καβαλαω το μηχανακι για Χαλανδρι.
Φτανω εκει και στην υποδοχη συνομιλω με ενα παλικαρι,ευγενικοτατο που αρχισε ομως να μου λεει τις ιδιες πα@#$ριες.Οτι το τροφοδοτικο πρεπει να ελεγθει στο Μενιδι κλπ.
Του λεω οτι ο υπευθυνος στη Στουρναρη με εστειλε εδω για να ελεγθει και αν ειναι ελλατωματικο να αντικατασταθει.

Η απαντηση του υπαλληλου:

''Δεν ειναι ο τεχνικος εδω σημερα''...

Ωραια του λεω ο υπευθυνος του καταστηματος που ειναι?

Απαντηση:

''Απουσιαζει...''

Eκει δεν αντεξα και εγινε το ελα να δεις.Το παλικαρι ειχε σκιψει το κεφαλι κατω και το επαιζε παπια.Απο τις φωνες και τις απειλες περι μηνυσεων και καταγγελιων οι μισοι πελατες που ηταν μεσα καναν μεταβολη και εφυγαν!!!

Σηκωνεται και αυτος και πηγαινει πισω στη γωνια για να μιλησει με καποιον αλλο στα μουλοχτα...

Με τα πολλα, γυρναει και μου λεει ο ανθρωπος (Kαι αφου του ειχα πει περι ΙΝΚΑ κλπ):

''Κοιταξτε τελικα υπαρχει τεχνικος (ουτε ο Χουντινι να ηταν) και θα το τσεκαρει.
Παρτε μας σε ενα δυοωρο να σας πουμε τι εγινε''.

Οκ λεω και εγω πανε να με εξυπηρετησουν οι ανθρωποι, αφου πηγα να τα κανω λαμπογιαλο,αφηνω το τροφοδοτικο και παω για καφε μηπως και ηρεμησω...
Μετα απο κανα δυωρο και αφου ειμουν ετοιμος να τους παρω εγω με προλαβαινει ο υπαλληλος και μου λεει οτι οντως το τροφοδοτικο ηταν ελλατωματικο και οτι θα μου δωσουν καινουργιο.Τον ρωταω αν ειναι δυνατον να τσεκαρισθει οτι και το καινουργιο τροφοδοτικο δουλευει κανονικα,μηπως και ειναι ελλατωματικη η παρτιδα,διοτι με τιποτα δεν θα μπορουσα να περασω τα ιδια.Γινεται μου λεει αλλα πρεπει να ανοιχθει με τον πελατη (εμενα) παρον και οτι ο τεχνικος θα ηταν στο μαγαζι ως τις 14.00.

Ωραια λεω και εγω και 13.40 ειμαι εκει.Ο υπαλληλος που ειχα μιλησει ελειπε κια καθομαι και μιλαω με τον διπλα ο οποιος ηξερε τη φαση αλλα το επαιζε Αλεκος.
Τεχνικος δεν υπαρχει και το καινουργιο τροφοδοτικο δεν μπορει να τσεκαρισθει.
Μαλισταααα....Αντε παλι φωνες και κακο.... Ενας υπευθυνος εδω μεσα του κανω δεν υπαρχει???Ρεμπετ ασκερι εισαστε?
Με τα πολλα, και την ωρα που μου ελεγε για αλλη μια φορα οτι ο υπευθυνος λειπει, ηρθε ενα ευτραφες παλικαρι και μου παρουσιαζεται ως υπευθυνος!!!!
Τελικα μου λενε ειναι ο υπευθυνος που αντικαταστα τον αλλο υπευθυνο....
Απιστευτα πραγματα και καταστασεις.....

Του εξηγω για χιλιοστη φορα τη κατασταση,του αναφερω περι ευρωπαικης οδηγιας οτι απο τη στιγμη που ειναι ηλεκτρονικο καταστημα ο καταναλωτης εχει το δικαιωμα επιστροφης του προιοντος ακομα και αν δεν ειναι ελατωματικο και επιστροφης των χρηματων του.
Ναι λεει ισχυει αλλα δεν ειναι υποχρεωτικη....

Με αυτα και αλλα ,ακρη καταλαβα οτι δεν θα εβγαζα,την ωρα μου εχανα εκει ,πηρα το καινουριο τροφοδοτικο και εφυγα...

Τωρα τι να πω...Για το Σαββατο που εχασα,τη ψυχικη οδυνη,το τρεξιμο απο τον Πιλατο στον Καιαφα και τουμπαλιν....Να ναι καλα, να πανε μπροστα,αν και με τετοιες πρακτικες χλωμο το κοβω,αλλα απο εμενα δεν ξαναβλεπουν δεκαρα τσακιστη

Η καταγγελια στο Ινκα θα γινει κανονικα αυριο το πρωι κιολας, μονο και μονο για αυτο το Γολγοθα που τραβηξα ...

P.S Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι σε ενα τεχνολογικο φορουμ να μη μπορουμε να μιλαμε ελευθερα για τις εμπειριες μας καλες ή κακες απο τα διαφορα μαγαζια οπου καταθετουμε τον οβολο μας, επωνυμα ή ανώνυμα.
Το αν γινεται εσκεμμενη δυσφημιση ή οχι ειναι μια βαλιτσα που παει πολυ μοκρια και φευγει απο τη δικη μου νοοτροπια και αντιληψη.
Τελικος καταναλωτης ειμαι και απευθυνομαι προς τελικους καταναλωτες.
Δεν ειναι κακο να καταθετεις την εμπειρια σου ωστε να πληροφορηθουν και οι υπολοιποι.Απο εκει και περα ειναι δικαιωμα του καθενος το τι θα πραξει...

Για οποιαδηποτε αλλη διευκρινηση στη διαθεση σας.... :smile:
 
Απάντηση: Re: E-Shop και το θεατρο του παραλογου...

P.S Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι σε ενα τεχνολογικο φορουμ να μη μπορουμε να μιλαμε ελευθερα για τις εμπειριες μας καλες ή κακες απο τα διαφορα μαγαζια οπου καταθετουμε τον οβολο μας, επωνυμα ή ανώνυμα.
Το αν γινεται εσκεμμενη δυσφημιση ή οχι ειναι μια βαλιτσα που παει πολυ μοκρια και φευγει απο τη δικη μου νοοτροπια και αντιληψη.
Τελικος καταναλωτης ειμαι και απευθυνομαι προς τελικους καταναλωτες.
Δεν ειναι κακο να καταθετεις την εμπειρια σου ωστε να πληροφορηθουν και οι υπολοιποι.Απο εκει και περα ειναι δικαιωμα του καθενος το τι θα πραξει...

Για οποιαδηποτε αλλη διευκρινηση στη διαθεση σας.... :smile:

Αγαπητέ knight77 δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα.

Μπορώ κάλλιστα να ανοίξω 15 ανώνυμους λογαριασμούς και να δυσφημίσω ένα κατάστημα ή προϊόν.
Και αν το κάνω σε "σωστό" χρόνο, η δυσφύμησή μου αυτή μπορεί να μείνει στον αέρα αρκετές ώρες, μέχρι να πάρουν χαμπάρι την κατάσταση οι τεχνικοί του (οποιουδήποτε) forum.
Αντίθετα, αν κάνω επώνυμη καταγγελία κανείς δε μπορεί να μου πει τίποτα.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση θα πρέπει να υπάρχει και αντίλογος.

Καταλαβαίνω την ταλαιπωρία σου και τον εκνευρισμό σου, μη νομίζεις, άσχετα αν δεν έχω κακή εμπειρία από αυτό το eshop.

Για την ιστορία, εγώ έχω τελείως αντίθετες εντυπώσεις από το eshop. Έχω πάρει διάφορα ψιλοπραγματάκια από τότε που έκανα λογαριασμό εκεί, συνολικά κάτω από 500 ευρώ.
Ένας φίλος χρειάστηκε ένα dvdrecorder και μια μνήμη, του είπα ότι έχω account εκεί και τα αγόρασα για λογαριασμό του.

Τελικά η μνήμη αποδείχτηκε ότι είχε πρόβλημα. Αυτό φυσικά δεν έγινε αντιληπτό κατευθείαν, αλλά έβγαζε προβλήματα στην εγκατάσταση προγραμμάτων, μπλε οθόνες κλπ κλπ.
Οπότε είπαμε να την αλλάξουμε.
Προς έκπληξή μου ο υπάλληλος ζήτησε απλά τον κωδικό της μνήμης, δε μου ζήτησε ούτε πότε την αγόρασα, ούτε αποδείξεις, τίποτα. Είπε ότι θα το κοιτούσε και ότι θα μας ενημέρωνε, κάτι που έγινε όντως μέσα στο επόμενο δεκαήμερο.
"έχετε ένα πιστωτικό για την αξία της μνήμης" είπε. Ακριβώς όσο την είχαμε αγοράσει τότε, 72 ευρά.
Και η όλη ιστορία έγινε πάνω από 4 μήνες μετά την αγορά της.

Σίγουρα στο εξωτερικό τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Με το που θα πήγαινες με το τροφοδοτικό στο χέρι την ίδια μέρα θα σου το αλλάζανε άμεσα.
Αλλά εδώ ίσως αργήσουν λίγο τέτοιες συμπεριφορές!

τα λέμε.
 
Και επειδή ο φίλος του Στέργιου είμαι εγώ, δεν έχω παρα να επιβεβαιώσω τα λεγόμενα του Στέργιου.

Βέβαια, όπως λέει ο Στέργιος, η μνήμη δεν αντικαταστάθηκε διότι δεν υπήρχε πιά ο ίδιος κωδικός. Αγόρασα μία καινούρια, οπότε δεν πιεζόμουν χρονικά και περίμενα είτε να πάρω και μία δεύτερη απο αντικατάσταση είτε να πάρω πιστωτικό. Και έγινε το δεύτερο. Επειδή χρειαζόμουν και μερικά ακόμη πραγματάκια όλα πήγαν κατ' ευχήν. Άν όμως ήθελα αντικατάσταση εδώ και τώρα ίσως τα πράγματα να ήταν διαφορετικά.
 

knight_77

Established Member
14 September 2006
174
Αθηνα
Μπορειτε να μου πειτε ποτε εγινε αυτο που μου λετε περιπου?
Γιατι και εγω πριν δυο χρονια οταν αντιμετωπισα παρομοιο προβλημα με αλλο υποσυστημα οι ενεργειες τους ηταν αψογες και εξυπηρετηθηκα αμεσα.
Και μαλιστα τοτε εκανα το ακριβως αντιθετο και συνιστουσα στους αλλους το εν λογω μαγαζι...
Τοτε ομως.Φαινεται οτι πλεον τα πραγματα εχουν αλλαξει προς το χειροτερο ,
τουλαχιστον βαση της δικης μου εμπειριας οσο και αλλων.
Και επειδη αυτα που λεω τα λεω με στοιχεια αν θελετε μπορω να σας δωσω και links για του λογου του αληθες...

Edit
@ Κακαλιος Στεργιος

'''...Αντίθετα, αν κάνω επώνυμη καταγγελία κανείς δε μπορεί να μου πει τίποτα.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση θα πρέπει να υπάρχει και αντίλογος....''

''Kαλημερα σας ...

Τα στοιχεια μου ειναι στη διαθεση του διαχειριστη του forum ''
Και οποιος θελει το ονομα μου ας το ζητησει....:smile:
 

n_olympios

Supreme Member
17 June 2006
3,605
Re: Απάντηση: Re: E-Shop και το θεατρο του παραλογου...

Σίγουρα στο εξωτερικό τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Με το που θα πήγαινες με το τροφοδοτικό στο χέρι την ίδια μέρα θα σου το αλλάζανε άμεσα.


Η θεωρία αυτό λέει, η πρακτική όμως υπαγορεύει διαφορετικά. Οχι, δυστυχώς (ή ευτυχώς αν θέλουν κάποιοι να δείξουν ότι δεν είμαστε τόσο πίσω) δεν ισχύει πάντα αυτό, ούτε στο εξωτερικό. Υπάρχουν πολλά δείγματα κακής εξυπηρέτησης, κι ας θέλουμε να θεωρούμε ότι δεν είναι έτσι.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: E-Shop και το θεατρο του παραλογου...

Η θεωρία αυτό λέει, η πρακτική όμως υπαγορεύει διαφορετικά. Οχι, δυστυχώς (ή ευτυχώς αν θέλουν κάποιοι να δείξουν ότι δεν είμαστε τόσο πίσω) δεν ισχύει πάντα αυτό, ούτε στο εξωτερικό. Υπάρχουν πολλά δείγματα κακής εξυπηρέτησης, κι ας θέλουμε να θεωρούμε ότι δεν είναι έτσι.

Τουλάχιστον για Αμερική που μπορώ να μιλήσω μετα βεβαιότητος (έχω την αδερφή μου εκεί τα τελευταία 10 χρόνια), η εξυπηρέτηση έχει πραγματικά ξεφύγει.

Εκεί έχουν φτάσει στα όρια της παράνοιας τα μαγαζιά. Σου αλλάζουνε μπλουζάκι το οποίο αγόρασες πριν από 3 χρόνια, αρκεί να έχεις επάνω τα tags.

Άστο, μη το ψάχνεις, θα αργήσουνε να έρθουν εδώ αυτά, αλλά λόγω της παγκοσμιοποίησης και του ανταγωνισμού θα έρθουν σίγουρα.
 

Mihalis S.

Supreme Member
19 June 2006
3,497
Οχι μόνο στο αλλάζουν αλλά εάν έχεις την απόδειξη, σου δίνουν 100% τα λεφτά σου πίσω κι όπως λένε, "no questions asked"!
 

n_olympios

Supreme Member
17 June 2006
3,605
Από Αγγλία όμως που έχω κι εγώ ανάλογο feedback (απςςς) τα δεδομένα δεν είναι τόσο ενθαρρυντικά. Οχι ότι δημιουργούνται συχνά προβλήματα του τύπου που διαφαίνεται σε αυτό το θέμα, αλλά σίγουρα υπάρχουν.

Αν και, θα ξαναπώ πως είμαστε σε καλό δρόμο. Στο κάτω κάτω, έστω και αυτό το συμβάν με τον Knight 77 και όλα όσα κατά καιρούς βλέπουμε δημοσιευμένα στα fora (γιατί πλέον αυτά είναι ουσιαστικά το βήμα του "αγανακτισμένου πελάτη") αλλά και από το ΙΝΚΑ, τα θεωρώ αμελητέα σε ποσοστιαία βάση, συγκρινόμενα με το σύνολο των συναλλαγών.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
Από την πλευρά μου σας ενημερώνω ότι όντως το μέλος knight_77 μας έχει δώσει τα στοιχεία του.

παρακαλώ σε οποιαδήποτε ανάλογη περίπτωση τα καταγγέλοντα μέλη να ενημερώνουν την διαχείριση με pm προηγουμένως και στη συνέχεια να κάνουν την καταγγελία.
Η πρακτική αυτή δυναμώνει την εικόνα του forum προς τα έξω και τελικά είναι υπέρ του καταναλωτή και του καταγγέλοντα
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: E-Shop και το θεατρο του παραλογου...

Τουλάχιστον για Αμερική που μπορώ να μιλήσω μετα βεβαιότητος (έχω την αδερφή μου εκεί τα τελευταία 10 χρόνια), η εξυπηρέτηση έχει πραγματικά ξεφύγει.

Εκεί έχουν φτάσει στα όρια της παράνοιας τα μαγαζιά. Σου αλλάζουνε μπλουζάκι το οποίο αγόρασες πριν από 3 χρόνια, αρκεί να έχεις επάνω τα tags.

Άστο, μη το ψάχνεις, θα αργήσουνε να έρθουν εδώ αυτά, αλλά λόγω της παγκοσμιοποίησης και του ανταγωνισμού θα έρθουν σίγουρα.

εάν οι πελάτες τους ήταν αποκλειστικώς Έλληνες είμαι σχεδόν βέβαιος ότι τέτοιες πολιτικές θα είχαν εγκαταληφθεί προ πολλού. Έστω και εμφανιζόταν τέτοιο κατάστημα στη χώρα μας, πόσα περιστατικά κατάχρησης της πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών νομίζεις Στέργιο ότι θα αντιμετώπιζε; Δυστυχώς κάπου το πράγμα λειτουργεί και αμφίδρομα.