sos pioneer bdp-51!!!!

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
:violent-smiley-030:
πήγα σήμερα να βάλω ένα blue-ray καινούργιο |(από τη ζελατίνα του το έβγαλα) αγορασμενο απο το metropolis και δεν μου το επαιζε. Αρχικα σκεφτηκα οτι εφταιγε το δισκακι και ετσι εβαλα ενα αλλο δισκακι blue-ray και ουτε αυτο το επαιζε. Δοκιμασα dvd και το επαιζε κανονικα.
Ξαναβαζω ενα τριτο blue -ray δισκακι και μου το επαιζε κανονικα. Παω στη συνεχεια να βαλω το αρχικο blue-ray και παλι τζιφος! Του εχω κανει αναβαθμιση σε 1,25α απο το internet. ξαναβαζω το δισκακι αναβαθμισης μηπως και λυθει το προβλημα ομως αργουσε πολυ και καταλαβαινα οτι κατι δεν πηγαινε καλα. Το κλεινω κατευθειαν(turn-off) ενω ειχε το δισκακι μεσα και το ξανανιγω. Απο εκεινη την ωρα το blue-ray player σταματησε να ανταποκρινεται στις εντολες και το πορτακι δεν ανοιγει.Μου γραφει συνεχεια Please wait. Εχω ξενερωσει αφανταστα και δεν ξερω τι να κανω! Ασε που πρεπει να περιμενω τη τριτη για να το παω στην αντιπροσωπεια. Καμια ιδεα?
(εμεινα με το τηλεκοντρολ στο χερι. . . )
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Ένας φίλος μου είπε οτι μάλλον πρέπει να ξαναπερασουν ολο το filmware απο την αρχή. Πάντως είναι κρίμα γιατί το έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα, είναι καινούργιο. Ελπίζω, όταν θα το παραλάβω από την αντιπροσωπεία να μην έχω πρόβλημα στο να παίζει ορισμένα blue-ray disk.. Αλλιώς θα αναθεωρησω την καλή μου γνώμη για την εταιρεία.
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Πήρα τηλέφωνο σήμερα στο service για να δω τι θα γίνει και μου είπαν ότι δεν έπρεπε να του κάνω update. Έτσι, δεν είναι στην εγγύηση και αν χρειάζεται αλλαγή πλακέτας θα τη χρεωθώ εγώ!!! Παιδιά βοήθεια τι να κάνω?
 

spyrmak

Supreme Member
19 February 2007
4,748
Aθηνα
Re: Απάντηση: sos pioneer bdp-51!!!!

Πήρα τηλέφωνο σήμερα στο service για να δω τι θα γίνει και μου είπαν ότι δεν έπρεπε να του κάνω update. Έτσι, δεν είναι στην εγγύηση και αν χρειάζεται αλλαγή πλακέτας θα τη χρεωθώ εγώ!!! Παιδιά βοήθεια τι να κάνω?

και γιατι εβγαλαν το update τοτε ?
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Δεν ξέρω γιατί το έβγαλαν! μου είπαν ομως ότι σύμφωνα με την pioneer η αναβάθμιση γίνεται με δική μας ευθύνη. Ανέτρεξα και εγώ στο επίσημο site και βρήκα αυτό
http://www.pioneer.eu/eur/content/company/company/agreement.html (το οποίο δεν ξέρω αν αναφέρεται και σε filmware update).
Νομίζω ότι η εταιρεία στερείται σοβαρότητας όταν πουλάει προϊόντα εκδίδοντας συγχρόνως αναβαθμίσεις(για λόγους ανταγωνισμού προφανώς) και ύστερα κάνει τη πάπια σε ότι τυχόν προβλήματα προξενούν. Βλέπε εδώ
http://www.avsforum.com/avs-vb/showpost.php?p=14420797&postcount=7
Εμένα ποιος με προστατεύει?
 
Last edited:

underdog

Supreme Member
26 November 2007
6,744
Θεσσαλονίκη
Γελοίος ο ισχυρισμός τους.
Πάνε σε κανένα φίλο σου δικηγόρο γιατί στην Ελλάδα αν δεν το χοντρύνεις σε έχουν γραμμένο.

Άκου εκεί αλλαγή πλακέτας από το firmware.....
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Πάντως οτι ζημιά και να έπαθε, είτε έγινε από την αναβάθμιση είτε όχι, την εγγύηση την έχασα και το κόστος της όποιας επιδιόρθωσης θα το υποστώ εγώ.
 

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Φιλε Vout κατ'αρχας Χρονια Πολλα!
Η διαγνωση που βγαλανε απο το Service οντως ειναι χαζη!
Το Fιrmware διορθωνει πραγματα, δεν χαλαει!
Εκτος αν κατι εγινε κατα την ωρα της αναβαθμισης (π.χ:διακοπη ρευματος κ.τ.λ)
Θεωρω ομως οτι ολα εχουν γινει σωστα!
Ως κατοχος και εγω και μαλιστα απο τους πρωτους (18-12-08) μπορω να σου χωρις να το ματιαξω οτι ειναι τελειο!
ΕΧΩ και εγω περασμενο το τελευταιο Firmware (1,25α) και δουλευει τζαμι!
Μαλιστα μπορω να πω πως μετα απο 74 διαφορετκους τιτλους που εχω βαλει δεν εχει ποτε παραπονεθει για τιποτα!
Η Pioneer ειναι για εμενα κορυφαια (για τα χρημματα αυτα) εταιρεια και εχει πολυ καλα προιοντα!
Βεβαια ως καταναλωτης αλλα και ως πωλητης προιοντων εχω δει ανθρωπους να ειναι ενθουσιασμενοι για ενα προιον και αλλοι για το ιδιο προιον να μην ειναι ευχαριστημενοι!
Μπορει να σου εκατσε το λουλουδι!!!!
Επικοινωνησε με το καταστημα που το πηρες και θεωρω θα μιλησουν στο Service και θα σε βοηθησουν!
Σου ευχαμαι να πανε ολα καλα!
Ειναι καλο μηχανημα και αξιζει να ξαναγινει λειτουργικο οπως ητανε!
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Φιλε Vout κατ'αρχας Χρονια Πολλα!
Η διαγνωση που βγαλανε απο το Service οντως ειναι χαζη!
Το Fιrmware διορθωνει πραγματα, δεν χαλαει!
Εκτος αν κατι εγινε κατα την ωρα της αναβαθμισης (π.χ:διακοπη ρευματος κ.τ.λ)
Θεωρω ομως οτι ολα εχουν γινει σωστα!
Ως κατοχος και εγω και μαλιστα απο τους πρωτους (18-12-08) μπορω να σου χωρις να το ματιαξω οτι ειναι τελειο!
ΕΧΩ και εγω περασμενο το τελευταιο Firmware (1,25α) και δουλευει τζαμι!
Μαλιστα μπορω να πω πως μετα απο 74 διαφορετκους τιτλους που εχω βαλει δεν εχει ποτε παραπονεθει για τιποτα!
Η Pioneer ειναι για εμενα κορυφαια (για τα χρημματα αυτα) εταιρεια και εχει πολυ καλα προιοντα!
Βεβαια ως καταναλωτης αλλα και ως πωλητης προιοντων εχω δει ανθρωπους να ειναι ενθουσιασμενοι για ενα προιον και αλλοι για το ιδιο προιον να μην ειναι ευχαριστημενοι!
Μπορει να σου εκατσε το λουλουδι!!!!
Επικοινωνησε με το καταστημα που το πηρες και θεωρω θα μιλησουν στο Service και θα σε βοηθησουν!
Σου ευχαμαι να πανε ολα καλα!
Ειναι καλο μηχανημα και αξιζει να ξαναγινει λειτουργικο οπως ητανε!
Φίλε μου και σε σένα εύχομαι τα χρόνια πολλά! Και εγώ ήμουνα πάρα πολύ ευχαριστημένος από το συγκεκριμένο player, γι'αυτο η στεναχωρια μου ειναι πολυ μεγαλη γιατι αφ'ενος αν μου ζητησουν πολλα λεφτα δεν θα το φτιαξω οποτε θ' αναγκαστω να παρω κατι πιο φθηνο που δεν θα με ικανοποιησει και αφετερου αν η ζημια ειναι μικρη σιγουρα δεν θα μπορω να του κανω αναβαθμιση.:a0210:
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Καλησπέρα σε όλους τους συμφορουμιτες. Παρέδωσα το blue-ray player στο service την προηγούμενη πέμπτη 23 του μήνα με σαφείς οδηγίες (γραπτές) να με ενημερώσουν για το κόστος επισκευής πριν προχωρήσουν σε επιδιόρθωση. Περίμενα μια εβδομάδα αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση έτσι αποφάσισα σήμερα πέμπτη 30 του μήνα να πάρω εγώ τηλέφωνο για να ενημερωθώ. Επικοινώνησα με το service της εταιρίας και μου είπαν τα εξής . Δεν κατάφεραν να βγάλουν το δίσκο από το player τις προηγούμενες μέρες και ότι σήμερα θα έσπαγαν τη πρόσοψη για να το βγάλουν. Στη συνέχεια μου είπαν ότι θα με πάρουν τηλέφωνο σήμερα για το κόστος και αν αξίζει να το φτιάξω η όχι. Από εκείνη τι στιγμή(11 το πρωί) καμία επικοινωνία. . . (αναρωτιέμαι το επόμενο Πάσχα πότε πέφτει? Κάνω χιούμορ για να μην τρελαθώ).
Αναμείνατε εξελίξεις.
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Ακόμα περιμένω. . . Το όνομα μου είναι Κώστας Βουτετακης και μένω Πειραιά για να μην νομίζεται ότι είναι συκοφαντία η ότι έχω συμφέρον να πλήξω το όνομα της Pioneer(Tο πρώτο μου dvd player ήταν το 717).
Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου?
 

Giannis Amar

AVClub Addicted Member
23 August 2006
1,416
Πειραιάς
Πριν από 3-4 χρόνια είχα και εγώ παρόμοια εμπειρία με Pioneer DVD. Ήταν μόνο 1 μηνός και εκεί που έπαιζε κανονικά κολλούσε. Ταλαιπωρήθηκα αφάνταστα και με την Astra service αλλά και με την ίδια την Pioneer. Χώστους τα μην παίρνεις χαμπάρι. Εγώ φαντάσου ότι είχα και γνωστό που δούλευε μέσα στην Pioneer και μου πούλαγαν την ίδια τρέλα. Δεν ξαναπήρα βέβαια Pioneer.
 
Ακόμα περιμένω. . . Το όνομα μου είναι Κώστας Βουτετακης και μένω Πειραιά για να μην νομίζεται ότι είναι συκοφαντία η ότι έχω συμφέρον να πλήξω το όνομα της Pioneer(Tο πρώτο μου dvd player ήταν το 717).
Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου?
´
Πολύ καλά κάνεις Κώστα και δημοσιοπιείς εδω το ονοματεπώνυμό σου.
Ελπίζω και εύχομαι να διαβάσουν οι υπεύθυνοι εδω για το συγκεκριμένο πρόβλημα και να ανταποκριθούν όπως αρμόζει.
Τι θα έκανα στην θέση σου;....αυτό ακριβώς που κάνεις και πανέτοιμος γιά μιά σειρά επίμονων και δύσκολων διαδρομών στην συνέχεια σε περίπτωση που με αγνοούσαν.
Πιστέύω πάντως ότι θα δικαιωθείς στο τέλος.Σε παρόμοια περίπτωση αλά με άλη αντιπροσωπεία τους είχα απο κοντά και τους έπριξα με τηλέφωνα και mail αφού φυσικά προηγουμένως με είχαν πρήξει στην αναμονή αυτοί, και δικαιώθηκα μετά απο 6 μήνες!!!
 

vout

Senior Member
1 July 2007
323
Πειραιας
Σήμερα έχω νεότερα(κηδεία).
Μου είπαν ότι θέλει τελικά αλλαγη πλακέτας. Επειδή το κόστος της πλακέτας είναι μεγαλύτερο από την αξία της ίδιας της συσκευής, μου πρότειναν να πάρω καινούργιο με έκπτωση 70 ευρώ η κάποιο άλλο μεγαλύτερο μοντέλο με μεγαλύτερη έκπτωση(όλα όμως θα χρειάζονται αναβάθμιση την οποία όμως μετά από αυτό που μου συνέβη ούτε που να την ακούω θέλω).
Τους ξαναρώτησα αν αυτή η ζημιά οφείλεται στην ατυχία που είχα να μου κολλήσει κατά την αναβάθμιση και μου απάντησαν καταφατικά.
Ύστερα τους ρώτησα για την εγγύηση και μου είπαν ότι αναφέρεται επακριβώς, και στο manual της συσκευής άλλα και στη διαδικασία αναβάθμισης ,ότι την κάνεις με δική σου ευθύνη και αν κάτι πάει στραβά η εγγύηση δεν το καλύπτει. Όταν τους είπα ότι αν ήξερα από την αρχή ότι κάποιο σφάλμα στην αναβάθμιση θα μου στοιχίσει ολόκληρη τη συσκευή δεν θα το έκανα ποτέ , επικαλέστηκαν πάλι ότι το γράφει η διαδικασία.

Τους είπα ότι η διαδικασία αναφέρει ότι αν συμβεί αυτό που συνεβει σε μένα να το πάω στο σέρβις για επιδιόρθωση και όχι για ολική καταστροφή( αναρωτιέμαι αν όλοι οι κάτοχοι blue-ray players τα γνωρίζουν όλα αυτά,κινδύνους ολικής καταστροφής και απώλεια εγγύησης).

Επέμεναν και επιμένουν ότι δεν προτείνουν αναβάθμιση και αν αυτή γίνεται, τότε γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του πελάτη και η εγγύηση δεν τον καλύπτει.

Συμπέρασμα η pioneer έχασε ένα πελάτη της και διέψευσε το όνομα της(η ειρωνεία είναι ότι το αγόρασα για το όνομα της) και εγώ κλαίω τα 460 ευρώ που έδωσα αλλά και την ψυχική μου καταπόνηση.

Τι να κανω?