Faust …Επαναστάτες του ηχου ; …Τεχνοκράτες της Μουσικής ; Θεράποντες της Σιωπής ; Ολετήρες του ροκ ; Πράκτορες του υποσυνείδητου ; Αβαν- γκαρντ συνθέτες που θέλησαν να ασχοληθούν και με το ροκ ; Ροκ μουσικοί με αβαν – γκαρντ βλέψεις ; Ιερείς του απρόβλεπτου και του σοκαριστικού ; Ιεραπόστολοι με ζήλο και σκοπό ; ( «Υπάρχει τόσο mainstream γύρω μου που αισθάνομαι την ανάγκη να ηχογραφήσω κάποια αντίδοτα ενάντια σ’ αυτήν την άμορφη μάζα του ομοιόμορφου muzak» - Hans Joachim Irmler ) .
Όλα αυτά και άλλα τόσα μαζί ήταν και είναι οι Faust και κατά πως φαίνονται τα πράγματα θα είναι οι Faust και στο απώτερο μέλλον , καθώς είναι μια από τις σπάνιες περιπτώσεις συνδυασμού δημιουργικότητας και μακροβιότητας που δεν υπέκυψε ποτέ σε καμμία δισκογραφική εταιρία , σε κανέναν μάνατζερ , ούτε καν στο ίδιο τους το κοινό. Ισως γιατί το κάθε μέλος των Faust ήταν και είναι μόνος του οι Faust , όπως είχαν συμφωνήσει από την αρχή . . .
Γερμανία . . .μετά τον πόλεμο . . .Ολα αρχίζουν από το μηδέν . Υπάρχει μια σαφής διαχωριστική γραμμή που χωρίζει την προπολεμική από την μεταπολεμική γενιά. Η δεύτερη δεν θέλει να έχει καμμία σχέση με την πρώτη , οπότε επανασχεδιάζει σχεδόν τα πάντα . Την τεχνολογία , την βιομηχανία , τις τέχνες γενικά , την μουσική ειδικότερα και τα σχεδιάζει με τέτοιο τρόπο , ώστε να μην βασίζεται καθόλου στο παρελθόν . . .
Λίγα χρόνια μετά τον Β’ παγκόσμιο Πόλεμο στην Αμερική και στην Μεγάλη Βρεταννία ξεσπά η καταιγίδα του ροκ’εν’ρολ . Το καινούργιο είναι εδώ. Αμερικανοί και Αγγλοι καλλιτέχνες σαρώνουν τα πάντα με την νέα μουσική γλώσσα . Οι υπόλοιπες χώρες δεν έχουν ούτε την διάθεση , ούτε και την δυνατότητα να αντισταθούν και επειδή ακριβώς δεν έχουν τίποτα δικό τους να αντιπροτείνουν περιορίζονται στον ρόλο του μιμητού . Εχουμε πεί και άλλοτε ότι καμμία χώρα δεν κατάφερε να μπολιάσει το ροκ με δικά της στοιχεία . . Καμμία εκτός από την Γερμανία , την χώρα που πέτυχε να αποκτήσει και δικό της όρο προσδιοριστικό της μουσικής της συνεισφοράς : “Krautrock” .
Όλα αυτά και άλλα τόσα μαζί ήταν και είναι οι Faust και κατά πως φαίνονται τα πράγματα θα είναι οι Faust και στο απώτερο μέλλον , καθώς είναι μια από τις σπάνιες περιπτώσεις συνδυασμού δημιουργικότητας και μακροβιότητας που δεν υπέκυψε ποτέ σε καμμία δισκογραφική εταιρία , σε κανέναν μάνατζερ , ούτε καν στο ίδιο τους το κοινό. Ισως γιατί το κάθε μέλος των Faust ήταν και είναι μόνος του οι Faust , όπως είχαν συμφωνήσει από την αρχή . . .
Γερμανία . . .μετά τον πόλεμο . . .Ολα αρχίζουν από το μηδέν . Υπάρχει μια σαφής διαχωριστική γραμμή που χωρίζει την προπολεμική από την μεταπολεμική γενιά. Η δεύτερη δεν θέλει να έχει καμμία σχέση με την πρώτη , οπότε επανασχεδιάζει σχεδόν τα πάντα . Την τεχνολογία , την βιομηχανία , τις τέχνες γενικά , την μουσική ειδικότερα και τα σχεδιάζει με τέτοιο τρόπο , ώστε να μην βασίζεται καθόλου στο παρελθόν . . .
Λίγα χρόνια μετά τον Β’ παγκόσμιο Πόλεμο στην Αμερική και στην Μεγάλη Βρεταννία ξεσπά η καταιγίδα του ροκ’εν’ρολ . Το καινούργιο είναι εδώ. Αμερικανοί και Αγγλοι καλλιτέχνες σαρώνουν τα πάντα με την νέα μουσική γλώσσα . Οι υπόλοιπες χώρες δεν έχουν ούτε την διάθεση , ούτε και την δυνατότητα να αντισταθούν και επειδή ακριβώς δεν έχουν τίποτα δικό τους να αντιπροτείνουν περιορίζονται στον ρόλο του μιμητού . Εχουμε πεί και άλλοτε ότι καμμία χώρα δεν κατάφερε να μπολιάσει το ροκ με δικά της στοιχεία . . Καμμία εκτός από την Γερμανία , την χώρα που πέτυχε να αποκτήσει και δικό της όρο προσδιοριστικό της μουσικής της συνεισφοράς : “Krautrock” .