Αρκαδία VI-VIII Mίκης Θεοδωράκης.

17 June 2006
62,722
Χολαργός
Από τον Αυγουστο τού 1968 έως τον Νοέμβριο τού 1969 η Χούντα είχε θέσει υπό περιορισμόν τον Μίκη Θεοδωράκη στην Ζατουνα τής Αρκαδίας.
Η Ζάτουνα ,γιά όσους δεν τήν έχουν επισκεφτεί,είναι ένα μικρό ορεινό χωριό δίπλα στην Δημητσάνα,όπου λίγο παρακάτω ρέει ο ποταμός Λούσιος.
Κατά την διάρκεια τού περιορισμού του ,είχε επιτραπεί στον Μίκη να έχει πιάνο στό σπίτι πού κατοικούσε.
Απο τίς 30/12/68-23/9/69 ο Μίκης συνέθεσε μερικούς κύκλους τραγουδιών,πού τά ονόμασε Αρκαδία Ι-Χ.
Η ΕΜΙ επανακυκλοφόρησε σέ περιποιημένη εκδοση τίς Αρκαδίες VI καί VIII.
Πρόκειται γιά 4 μόνον τραγούδια στά οποία δεσπόζει η συγκλονιστική φωνή τής Μαρίας Φαραντούρη.
Στην Αρκαδία VI οι στίχοι είναι τού Συνθέτη ενώ στην VIII,έχουν μελοποιηθεί δύο υπέροχα ποιήματα ενός απο τούς σημαντικότερους ´Ποιητές τής Ηττας´τού Μανώλη Αναγνωστάκη.
Ηφόρμα της συγκεκριμένης Μουσικής τού Μίκη είναι τό ´Τραγούδι-Ποταμός´.
Η Μελωδία ακολουθεί ευλαβικά τον στίχο ,σύμφωνα μέ επιδράσεις απο την Βυζαντινή Μουσική,και τον χρωματίζει και τον αναδεικνύει.

Το πρώτο τραγούδι φέρει τον ειρωνικό τίτλο ´Θούριον´όπου ο Μικης καυτηριάζει το Καθεστώς ,δημιουργωντας γύρο απο τούς Ορεινούς Ογκους τής Αρκαδίας το ιστορικό εκείνο Παρελθόν πού αγωνίστηκε ο Κολοκοτρώνης και ο Καπετάν-Περδίκας και πού τώρα οι Ηρωες βλαστημούν,εγκαταλείπουν τά μάρμαρα,δραπετεύουν από τούς στίχους τών Ποιητών και καταφεύγουν στον Λούσιο.
Και όμως.Η Φωνή δεν φυλακίζεται...

´Μάταια οι φρουροί μου προσπαθούν
να εγκλωβίσουν το Τραγούδι μου
οι Χαράδρες το παίρνουν στούς ώμους
και γρήγορα τό οδηγούν στούς Ελαιώνες....

Βουνά θεματοφύλακες τής αντρειοσύνης σου
Πατρίδα
όνειρό σας το Θούριο
και τραγούδι σας το τουφέκι´.


Στό δεύτερο Τραγούδι τού δίσκου η Μαρία Φαραντούρη βρίσκεται κυριολεκτικά στο στοιχείο της ,το στοιχείο τής Μεγάλης Επικής Τραγουδίστριας.
Ο Τίτλος :'Στόν Αγνωστο Ποιητή´.
Ο Θεοδωράκης γεμάτος απελπισία απευθύνεται στούς Μεγάλους μας Ποιητές κάνοντας έκκληση να σώσουν την Πατρίδα από την Σκλαβιά.
Καλεί τον Ρήγα Φεραίο,τον Σολωμό,τον Κάλβο,τον Καζαντζάκη,τον Σικελιανό,ακόμα και τον Αγνωστο Ποιητή γιά νά ελευθερωσουν την Χώρα του.
Πρόκειται γιά ένα δραματικό-συγκινητικό Επος,όπου ο Μικης σάν γνήσιος Πατριώτης μνημονεύει όλους τούς Μεγάλους πού μεταλαμπάδευσαν την ιδέα τής Ελευθερίας στην Ελλάδα.

´Ρήγα Φεραίε σέ σέ Κράζω.
Απο την Αυστραλία στον Καναδά
κι απο την Γερμανία στην Τασκένδη
σε φυλακές σε βουνά και σε νησιά,
διασκορπισμένοι οι Ελληνες....


Διονύσιε Σολωμέ σέ σέ Κράζω.....

τρομοκρατούντες και τρομοκρατούμενοι
κατέχοντες και κατεχόμενοι
διηρημένοι οι Ελληνες.....

Ανδρέα Κάλβο σέ σέ Κράζω..
...................................
Λικνο ομορφιάς καί μέτρου η Πατρίς μου
Σήμερα Τόπος Θανάτου.


Κωστή Παλαμά σέ σέ Κράζω...........
...................................
Πατρίς τού Διγενή και τού Διάκου η Πατρίς μου.
Σήμερα Χώρα Υποτελών.


Νικο Καζαντζάκη σε σέ κράζω...
Ομως αν λησμονούν οι θνητοί
που μιλούν ακόμα την γλώσσα τού Ανδρούτσου
η μνημη κατοικεί πίσω απο τά σίδρα και τίς σκοπιές.


Αγγελε Σικελιανέ σέ σέ Κράζω.
Η Ψυχή τής Πατρίδας μου είσαι σύ,πολύμορφο ποτάμι
τυφλό απο το αίμα
κουφό απο τον βόγγο
ανήμπορο απο το μεγα μίσος
και την μεγάλη αγάπη
πού εξίσου εξουσιάζουν την ψυχή μου.
.............................................
Η Ψυχή τής Πατρίδας μου είναι αυτός ο σπόρος πού άπλωσε ρίζες πάνω στον Βραχο.
Είσαι σύ Μάνα,Γυναίκα ,Κορη
πού αγναντεύεις την Θάλασσα και τά βουνά
και κρυφά βάφεις με αίμα
τά κόκκινα αυγά τής Αναστάσεως
πού εγκυμονούν οι καιροί και οι Αντρες.
Αμποτες νάρθει στη δύστυχη Χώρα μου
Πάσχα Ελλήνων.
Αγνωστε Ποιητή σέ σέ Κράζω.´.

Ο Μίκης γιά μιά ακόμα φορά συγκεντρώνει όλες τίς Πνευματικές δυνάμεις τής Πατρίδας μέσα στον Στίχο.
Δείχνει τό ´Νήμα´πού ακολούθησε ο Ελληνισμός γιά να υπάρξει και πού η Χούντα τον αφανίζει μέσα στην αμάθεια και στην ανυπαρξία.Ο Μίκης δίνει στο Πάσχα και στη Ανάσταση μια Κοσμική αλλά και Ανθρωπιστική Διάσταση.
Ολη η Ελλάδα ενας Σταυρωμένος Χριστός πού περιμένει την Ανάσταση.
Πόσο τυχαίο νάναι άρα γε πού και σήμερα στά 2008 αυτό το Πνευματικό ´Νήμα´λοιδωρείται απο τούς Νέους Υποτελείς,πού φοράνε ´εκσυγχρονισμένα´ρούχα και δεν αφήνουν τον Τόπο να ανασάνει προσπαθώντας να συντρίψουν αφ´ενός κάθε έννοια Τέχνης και Παράδοσης και αφ´ετέρου στην θέση τών τότε Αεροπλανοφόρων βάζουν την Τραπεζική Ολιγαρχία.??

H Aρκαδία VIII ξεκινά μέ το Τραγούδι ´Μιλώ´τού Ανγνωστάκη.
Μια απο τις σημαντικότερες στιγμές της Ελληνικής Ποιήσεως μελοποιείται καταλλήλως απο τον Συνθέτη παράγοντας μιά απο τίς Δραματικότερες στιγμές της Ελληνικής Μουσικής.
Ο Αντι-Δογματικός Αναγνωστάκης μιλά γιά τήν Νικημένη Παράταξη και τά κουρελιασμένα παιδιά της και τον Χλευασμό τών Νικητών.
Ομως απο τότε κιόλας διακρίνει τά σπέρματα τής αντιδραστικής διάθεσης και τής Δογματική στάσης τής Ηγεσίας πού η ίδια σκοτώνει τά Παιδιά της...
Προβλέπει τά μελλούμενα ,αναγγέλει την αποτυχία τού πειράματος,διαβλέπει την Προδοσία και την Αυτοκαταστροφή..
Ο Ανθός μιας Γενιάς εγκαταλείφθηκε στην Χλεύη και στην Συντριβή,επειδή κάποιοι αποδείχτηκαν κατώτεροι τών περιστάσεων.
Και επικράτησαν αυτοί πού ´δέν Νίκησαν´.Γι´αυτό και έβγαλαν όλο το μίσος πρός τούς ηττημένους.
Παραθέτω αυτούσιο το Ποιημα-Μνημείο γιά να μάθουν και οι νεότερες γενιές και να μήν ξεχαστούν Ποιητές με πλήρη συναίσθηση τού ρόλου τους.
Αλλως τε ο Αναγνωστάκης πολύ γρήγορα μετά την Μεταπολίτευση σιώπησε.

´Μιλώ για τα τελευταία σαλπίσματα των νικημένων στρατιωτών
Για τα τελευταία κουρέλια από τα γιορτινά μας φορέματα
Για τα παιδιά μας που πουλάν τσιγάρα στους διαβάτες
Μιλώ για τα λουλούδια που μαραθήκανε στους τάφους και τα σαπίζει η βροχή
Για τα σπίτια που χάσκουνε δίχως παράθυρα σαν κρανία ξεδοντιασμένα
Για τα κορίτσια που ζητιανεύουνε δείχνοντας στα στήθια τις πληγές τους
Μιλώ για τις ξυπόλητες μάνες που σέρνονται στα χαλάσματα
Για τις φλεγόμενες πόλεις τα σωριασμένα κουφάρια στους δρόμους
Τους μαστροπούς ποιητές που τρέμουνε τις νύχτες στα κατώφλια
Μιλώ για τις ατέλειωτες νύχτες όταν το φως λιγοστεύει τα ξημερώματα
Για τα φορτωμένα καμιόνια και τους βηματισμούς στις υγρές πλάκες
Για τα προαύλια των φυλακών και για το δάκρυ των μελλοθανάτων.

Μα πιο πολύ μιλώ για τους ψαράδες
Π’ αφήσανε τα δίχτυα τους και πήρανε τα βήματά Του
Κι όταν Αυτός κουράστηκε αυτοί δεν ξαποστάσαν
Κι όταν Αυτός τους πρόδωσε αυτοί δεν αρνηθήκαν
Κι όταν Αυτός δοξάστηκε αυτοί στρέψαν τα μάτια
Κι οι σύντροφοί τούς φτύνανε και τους σταυρώναν
Κι αυτοί, γαλήνιοι, το δρόμο παίρνουνε π’ άκρη δεν έχει
Χωρίς το βλέμμα τους να σκοτεινιάσει ή να λυγίσει

Όρθιοι και μόνοι μες στη φοβερή ερημία του πλήθους.´

Ο Τελευταίος Στίχος είναι η απολυτη περιγραφή τών Συντρόφων πού κουβάλησαν τον Σταυρό ολομόναχοι λοιδωρούμενοι ένθεν- κακείθεν επειδή πλέον δεν μπορούσαν να χωρέσουν στά Κομματικά Γραφειοκρατικά Κοστούμια.

Ο Δίσκος τελειώνει με τον ´Χαρη 1944´,τον νεαρό ΕΠΟΝΙΤΗ πού σκοτώθηκε δυό φορές.
Μιά απο σφαίρα και άλλη μιά απο την Ληθη και την Κατασυκοφαντηση τών ´Νικητών´.
Ο Χάρης είναι ένας αντεστραμενος ´Χαμένος Ανθυπολοχαγός τής Αλβανίας´.
Μονον που ο Ελύτης πρόλαβε και έγραψε γι´αυτον στον Εθνικό Ξεσηκωμό και όχι στον Εμφύλιο Σπαραγμό.

Οι Αρκαδίες τού Μικη έχουν και Ιστορική αλλά και Μουσική Αξία.
Και παραμενουν ζωντανές γιατί μιλούν γιά μιάν άλλη Ελλάδα, τήν Ελλάδα τής ´Θυσίας´πού βρέθηκε εγκλωβισμένη ανάμεσα σέ Ερπυστριοφόρα Ερπετά και Δεινόσαυρους πού ξεχασαν τον Λαό.
 
Last edited:
17 June 2006
62,722
Χολαργός
adia.jpg
 
Το μιλώ είναι συγκλονιστικό στην εμβρίθεια του και η μελοποίηση του Μίκη είναι μνημειακή, ορόσημο Ιστορίας. Έχω όμως την εντύπωση πως η ζύμωση αυτών των έργων στο κοινωνικό γίγνεσθαι έγινε με τρόπο επιφανειακό, σχεδόν πανηγυρικό. Και αυτό έγινε και με ευθύνη του Μίκη, που θυσίασε την εσωτερικότητα του ίδιου του του έργου στη δόξα των σταδίων και στην ικανοποίηση του ναρκισσισμού του. Το παρακάτω βίντεο από το γιουτιούμπι είναι ενδεικτικό:



Η νέα ιστορική περίοδος στην οποία μόλις εισήλθαμε μέσω του οδυνηρού πρελούδιου της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, θα μας κάνει να ξαναδούμε αυτά τα έργα από την καλή και την ανάποδη. Ελπίζω τα αποτελέσματα τώρα να είναι καλύτερα από αυτά σαράντα χρόνια πριν.
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Δαμιανέ συμφωνώ.
Βρήκα και εγώ αυτό το βίντεο στό γιουτιούμπι και αισθάνθηκα παρομοίως.Στό βίντεο φαίνεται πώς ο ´Λαός´ακούει άλλα αντ´άλλων....................................
Ο Μίκης χάριν του ναρκισσισμού θυσίασε και αδίκησε την εσωτερικότητα δικων του έργων.
 

mmoukiou

Supreme Member
22 October 2007
3,069
Πάντα καίριος. Προσωπικά σε ευχαριστώ και για την υπέροχη παρουσίαση, αλλά και γιατί με έχεις ήδη προμηθεύσει με το έργο.:grinning-smiley-043
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Πάντα καίριος. Προσωπικά σε ευχαριστώ και για την υπέροχη παρουσίαση, αλλά και γιατί με έχεις ήδη προμηθεύσει με το έργο.:grinning-smiley-043

Hταν επιλογή τής τελευταίας στιγμής.
Μολις τόχα ξανααγοράσει και είχα να το ακούσω καμιά τριανταριά χρόνια απο την συγκεκριμένη εκτέλεση.
Αξίζει τον κόπο να ξαναψαχτεί ο Μίκης ,πέρα απο παράτες και εορτές γιά τά 80χρονα του.............
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Γιώργο προσωπικά έχω απο την Lyra τίς ΙΙ και ΙΙΙ πού τραγουδά ο Μικης μονον με συνοδεία πιάνου ,την V(Πνευματικό Εμβατήριο σε ποίηση Σικελιανού στην ηχογράφηση τού 1970) καί αυτές που παρουσίασα.

Γιά περισσότερες πληροφορίες παραθέτω το παρακάτω link πού νομίζω είναι το πιό αναλυτικό και μέ πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες.



http://www.e-orfeas.gr/content/view/140/220/
 

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,022
Αιγάλεω
Πολύ κατατοπιστικό, πράγματι!
Ελυσα και την απορία μου με το "Μιλώ" στην εκτέλεση του Καλογιάννη, που μου τόχαν γράψει, μεταξύ άλλων, εκείνη την εποχή σε κασέτα.
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Και μιά λεπτομέρεια πού ξέχασα να αναφέρω και την οφείλω στην Μνήμη τού Μανώλη Αναγνωστάκη.
Το 1949 καταδικάστηκε σέ Θάνατο απο Στρατοδικείο(αργότερα μετετράπη η ποινή του)
Την ιδια εποχή τό ´Κόμμα´τον διέγραψε ως ´Οππορτουνιστή και Τροτσκιστή´.............................................................
 

Lucas Stephanides - Anakrousis

AVClub Addicted Member
16 March 2007
2,118
Re: Απάντηση: Αρκαδία VI-VIII Mίκης Θεοδωράκης.

Και μιά λεπτομέρεια πού ξέχασα να αναφέρω και την οφείλω στην Μνήμη τού Μανώλη Αναγνωστάκη.
Το 1949 καταδικάστηκε σέ Θάνατο απο Στρατοδικείο(αργότερα μετετράπη η ποινή του)
Την ιδια εποχή τό ´Κόμμα´τον διέγραψε ως ´Οππορτουνιστή και Τροτσκιστή´.............................................................
Έχω μια απορία για το ότι ενώ κόπτεστε για αυστηρό περιορισμό της κουβέντας στη μουσική, μιλάτε και για πολιτική ταυτόχρονα. Φυσικά δεν θα κάνετε το ίδιο όταν πχ μιλάτε για έργα του Μότσαρτ ή του Μπαχ.
Ως πολιτικός επιστήμων αναρωτιέμαι αν θα πρέπει να σχολιάσω ανάλογα.
Απορώ επίσης το σε τι σας φταίει η αναφορά κάποιου σε μικρόφωνα όταν σχολιάζει ένα ηχογραφημένο έργο. Λ.Σ.
 
27 June 2006
7,771
Re: Απάντηση: Αρκαδία VI-VIII Mίκης Θεοδωράκης.

Έχω μια απορία για το ότι ενώ κόπτεστε για αυστηρό περιορισμό της κουβέντας στη μουσική, μιλάτε και για πολιτική ταυτόχρονα. Φυσικά δεν θα κάνετε το ίδιο όταν πχ μιλάτε για έργα του Μότσαρτ ή του Μπαχ.
Ως πολιτικός επιστήμων αναρωτιέμαι αν θα πρέπει να σχολιάσω ανάλογα.
Απορώ επίσης το σε τι σας φταίει η αναφορά κάποιου σε μικρόφωνα όταν σχολιάζει ένα ηχογραφημένο έργο. Λ.Σ.



Βρε μπελά που βρήκαμε...

Αυτός είναι ο χαρακτήρας του έργου που παρουσιάζεται από τον Σπύρο και για αυτό μιλάει.
Παλιότερα κάποιο "μέλος" αναφέρθηκε σε ορχήστρα με ζαρζαβατικά. Λογικά λοιπόν για κολοκύθια και πιπεριές αναφερόταν και σε συνταγές αυτών:flipout:... Ευτυχώς, τώρα το επιφανές μουσικοκριτικό του οίστρο "βόσκει" τη χλόη του αλλού...-bye-

Τα μικρόφωνα είναι καθαρά εξάρτημα ηχογράφησης και η θέση τους είναι στα μηχανήματα, όχι στη μουσική. Απλά πράγματα που δεν θέλετε να καταλάβετε.
Όταν λοιπόν ηχογραφηθεί δίσκος που σαν κεντρική θεματολογία του θα έχει κονσόλες και μικρόφωνα, μετά χαράς να μας τον παρουσιάσετε.
 
Last edited:

caerbannog

Established Member
7 May 2008
290
Η πολιτική διάσταση ενυπάρχει σε κάθε έργο τέχνης για λόγους που ανάγονται στο υποκείμενο ή στο αντικείμενο, συνειδητά ή ασυνείδητα με ή χωρίς την πρόθεση του καλλιτέχνη. Στη μουσική είναι δυσδιάκριτη λόγω της εγγενούς αφαίρεσης, στο τραγούδι όμως είναι έντονη η παρουσία της αφού πρόκειται για άλλη μορφή τέχνης η οποία εμπεριέχει λόγο.
Οι Αρκαδίες είναι κατ' εξοχήν πολιτικό έργο ενταγμένο σε συγκεκριμένο ιστορικό πλαίσιο και ο Αναγνωστάκης "ζωγράφισε" την ταραγμένη εποχή του με τους στίχους του. Το ποιητικό του αίτημα ήταν οι λέξεις σαν καρφιά να χτυπάνε. Πως αλλιώς να σχολιαστεί ένας τέτοιος δίσκος χωρίς την αναζήτηση των καταστάσεων και των ιδεών;
Από την άλλη δεν είναι καθόλου απορριπτέα η αναφορά σε μικρόφωνα -όχι όμως καθ' υπερβολήν του ρόλου τους σε σημείο που να επικαλύπτει το μείζον.
Θα ήθελα πολύ να δω π.χ. ένα νήμα για το πως ηχογραφήθηκε το "Άξιον Εστί" στο περφορέ του κινηματογραφικού φιλμ προκειμένου να κάνει οικονομία η προαγωγός του πολιτισμού εταιρία.
 

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,968
Re: Απάντηση: Αρκαδία VI-VIII Mίκης Θεοδωράκης.

.... ενώ κόπτεστε για αυστηρό περιορισμό της κουβέντας στη μουσική, .......

κ. Λουκά, που ακριβώς το διαπιστώσατε αυτό ;;; .... τα νήματα της μουσικής συχνά παρεκτρέπονται σε ανταλλαγή πολιτιστικών (και άλλων) απόψεων επί παντός επιστητού ... μάλλον δεν έχετε παρακολουθήσει αρκετά από δαύτα ....
 

caerbannog

Established Member
7 May 2008
290
Θα ήθελα πολύ να δω π.χ. ένα νήμα για το πως ηχογραφήθηκε το "Άξιον Εστί" στο περφορέ του κινηματογραφικού φιλμ προκειμένου να κάνει οικονομία η προαγωγός του πολιτισμού εταιρία.

Ελπίζω να μην θεωρηθεί υπέρ το δέον πολιτικό το παραπάνω:flipout:
 
19 June 2006
8,661
Ήταν ατυχής η σύγκριση του κ. Στεφανίδη για τα μικρόφωνα και την πολιτική διάσταση ενός έργου.

Το πως ηχογραφήθηκε ένα άλμπουμ μπορεί να μας αφορά για ένα punk συγκρότημα που λύσαγε στην πείνα και δεν είχε τα μέσα αλλά το πως ακούγονταν τα μικρόφωνα στην ηχογράφηση, πρέπει να γραφτεί στην κατάλληλη κατηγορία.

Είναι δύο διαφορετικές οπτικές.
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αρκαδία VI-VIII Mίκης Θεοδωράκης.

Έχω μια απορία για το ότι ενώ κόπτεστε για αυστηρό περιορισμό της κουβέντας στη μουσική, μιλάτε και για πολιτική ταυτόχρονα. Φυσικά δεν θα κάνετε το ίδιο όταν πχ μιλάτε για έργα του Μότσαρτ ή του Μπαχ.
Ως πολιτικός επιστήμων αναρωτιέμαι αν θα πρέπει να σχολιάσω ανάλογα.
Απορώ επίσης το σε τι σας φταίει η αναφορά κάποιου σε μικρόφωνα όταν σχολιάζει ένα ηχογραφημένο έργο. Λ.Σ.

Ωδινεν Ορος καί Ετεκεν Μύν.
Μέ τό πόστ σας αποδεικνύετε πώς είστε ένας τυχαίος ´Αλεξιπτωτιστής´τής Μουσικής Κατηγορίας.
Μιας και είστε Πολιτικός Επιστήμων θα ωφείλατε να γνωρίζετε πώς η Μουσική κινείται και σε αναλογα πολιτικοκοινωνικά πλαίσια.
Και αυτό ισχύει και γιά τον Μπάχ και για τον Μότσαρτ και γιά τόν Μπετόβεν και γιά την ρόκ σκηνή και γιά την Τζάζ και γιά τον Θεοδωρακη και πάει λέγοντας.
Πρός ενημέρωσίν σας (όχι ότι έχει καμιά σημασία)o Μοzart ανήκε στούς Ελευθεροτέκτονες και υπήρξε ο πρώτος Συνθέτης ο οποίος αυτονομήθηκε απο την Αυτοκρατορική Αυλή και αναζητούσε χορηγούς για να ειναι πιό ανεξαρτητος.
Ο Beethoven υπήρξε γνήσιο τέκνο τού Διαφωτισμού και τής Βιομηχανικής Επανάστασης και τής αυτονομήσεως τού Ατόμου.
Αυτά και άλλα πολλά έχουν αναφερθεί επανειλημένα σε εκατοντάδες παρουσιάσεις πού έχουν γίνει στην Μουσική Κατηγορία όπου γίνονται φυσικά και οι αντίστοιχες ´Πολιτικές´Αναφορές.Εντάσσονται πλήρως στό παρουσιαζόμενο έργο.
Οσον αφορά στά μικρόφωνα πού αναφέρετε υπήρξα δεόντως ευγενικός γιατί στην ουσία μάς είπατε οτι ο Jarrett στο Κοντσέρτο τής Κολωνίας σάςφαινόταν οτι ακουγόταν σάν να έπαιζε σέ δύο πιάνα:flipout::flipout:
και αυτό το αποδώσατε στά μικρόφωνα.
Θα μπορούσα να το αποδώσω ευκολώτερα στην παντελή σας έλλειψη ικανότητας να αναγνωρίσετε τί σημαίνει Υψηλή Πιανιστική Τέχνη.-bye--bye-
Θα σάς συμβούλευα την επόμενη φορά πού θα προσπαθήσετε να τήν ´πείτε´σέ κάποιον να βρείτε μιά καλύτερη αφορμή γιατί διαφορετικά απλώς θά ξαναεκτεθείτε.
Υ.Γ.1
Αν σάς ενόχλησε η αναφορά στον Αναγνωστάκη μού είναι παγερά αδιάφορο.
Υ.Γ.2
Αν ´αναρωτιέστε αν σάν Πολιτικός Επιστήμων θα πρέπει να σχολιασετε άνάλογα´αναρωτιέμαι αντιστοίχως εάν θα πρέπει να σχολιάσω και εγώ ως Ψυχίατρος.

Υ.Γ.3
Δυστυχως αγαπητέ δέν ´αγοράζουμε´
Τα σέβη μου Σ.Σ.
 
Last edited:

Lucas Stephanides - Anakrousis

AVClub Addicted Member
16 March 2007
2,118
Κύριε Σούρλα το κήρυγμα περιττεύει. Σίγουρα κάποιος χρειάζεται ψυχίατρο.
Δεν χρειάζεται να μου κάνετε μάθημα. Δεν με γνωρίζετε καν. Δεν θα μπω στη δική σας λογική.
Προς τί αυτή η επιθετικότητα. Είναι για γέλια. Δεν θα σας πάρει κανείς το φέουδο. Ο μεσαίωνας έχει παρέλθει. Ζείστε στο παρόν.
Η αναφορά μου έχει να κάνει με σχόλια όπως "το Κόμμα τον διέγραψε ως οππορτουνιστή και Τροστκιστή". Δεν νομίζω να κόπτεστε για το συγκεκριμένο Κόμμα. Το εξέλαβα ως μια ευκαιρία από μέρους σας για να ρίξετε μια μπηχτή και φυσικά αυτό τρόπον τινά σας φωτογραφίζει.
Είναι της μόδας τα τελευταία 15 χρόνια τέτοιου είδους τοποθετήσεις. Διαβάζεις σε περιοδικό παρουσίαση δίσκου συγκεκριμένου συνθέτη και τρως ένα κατεβατό προπαγάνδας.
Δεν το θεωρώ σωστό και δικαίωμά μου. Τόσο απλό είναι. Γιατί το μπλέκεις;
Και έχω την απορία όταν για τον Jarrett δέχτηκα τόση επίθεση γιατί τόλμησα και ανέφερα για μικρόφωνα. Ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις το τί επιτρέπετε και τί όχι; Σε ποιον μιλάς; Αναρωτήθηκες;

Τί δουλιά έχει η υποτιθέμενη κατ' εσάς ασχετοσύνη μου με την "ϋψηλή πιανιστική τέχνη" του Jarrett με το πώς έγινε η συγκεκριμένη ηχογράφηση και κατά πόσο συμβάλλει η τελευταία στο να αποδοθεί σωστά αυτή η υψηλή πιανιστική τέχνη;;;;;
Μπορεί να είναι κάποιος άσχετος με την υψηλή πιανιστική τέχνη του Jarrett αυτό όμως δεν τον καιθιστά αναγκαστικά και κουφό.
Από πού συμπεραίνεται ότι κάποιος είναι άσχετος με την υψηλή πιανιστική τέχνη; Έχω την απλή περιέργια. Μάλλον ψυχίατρος μόνο θα μπορεί να το ξέρει. Λ.Σ.
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Δεν προτίθεμαι να ασχοληθώ άλλο μαζί σας.Ουτε εσείς μέ γνωρίζετε άλλως τε.
Στά θέματα πού σάς αφορούν και ασχολείστε ´αναλυτικά´ σέ άλλη κατηγορία σάς έχουν ήδη απαντήσει άλλοι και μάλιστα ´καίρια.