Ελληνική υποστήριξη από την Apple.

 Νίκος

Supreme Member
Από σήμερα λοιπόν λειτουργεί κανονικά ο τηλεφωνικός αριθμός υποστήριξης της Apple για την Ελλάδα, το 00800 44145417.
Επιπλέον ο σύνδεσμος www.apple.com/gr/support/ τώρα παραπέμπει σε ελληνική σελίδα με χρήσιμες πληροφορίες.
Το Complimentary Support λοιπόν, κοινώς ή Πρόσθετη Τηλεφωνική Υποστήριξη των 3 πρώτων μηνών, που δικαιούντο όλοι οι άλλοι Ευρωπαίοι μέχρι σήμερα, είναι πλέον διαθέσιμη και για τους Έλληνες, στην ελληνική γλώσσα φυσικά.
Έτσι «Οι πελάτες Mac και iPod μέσα σε 90 ημέρες από την αγορά δικαιούνται πρόσθετη τηλεφωνική υποστήριξη — ένα περιστατικό υποστήριξης ανά iPod και απεριόριστα περιστατικά υποστήριξης ανά Mac». Όσον αφορά στην αντίστοιχη, αλλά και γενικότερη υποστήριξη για το iPhone, η εταιρία μας παραπέμπει στον υπεύθυνο για τη χώρα μας φορέα, την Vodafone Ελλάδος.
Να επισημάνω ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας Apple Support Greece, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει και σχετική υποσημείωση, είναι προσωρινό και προσφέρει προς το παρόν μόνο γενικές πληροφορίες. Για περισσότερα μας παραπέμπει στην Βρετανική αντίστοιχη ιστοσελίδα.
Τέλος η Apple μας πληροφορεί ότι «διαθέτει δίκτυο επιλεγμένων εξουσιοδοτημένων διανομέων Apple (AAD) για την παροχή προϊόντων ή/και υπηρεσιών για τους πελάτες» της, καθώς επίσης και εξουσιοδοτημένα κέντρα σέρβις Apple, για θέματα υποστήριξης και επισκευής Mac. Προς το παρόν οι αντίστοιχοι σύνδεσμοι οδηγούν τελικά στη γνωστή σελίδα με το δίκτυο των εξουσιοδοτημένων διανομέων για την ευρύτερη περιοχή μας (CEMEA).


Τι είναι το Complimentary Support;

Το complimentary hardware support παρέχει τηλεφωνική υποστήριξη για βασική οργάνωση, εγκατάσταση και συνδεσμολογία του προϊόντος. Για περισσότερες πληροφορίες θα πρέπει να ανατρέξετε στο σχετικό συνοδευτικό υλικό υποστήριξης που παρέχεται με το προϊόν που αγοράσατε.

Το Complimentary software support παρέχει τηλεφωνική υποστήριξη για εγκατάσταση, λειτουργία και επανεγκατάσταση (όχι όμως και ανάκτηση δεδομένων) όταν το hardware πληρεί τις ελάσχιστες προϋποθέσεις. Ομοίως θα πρέπει να ανατρέξετε στο σχετικό συνοδευτικό υλικό υποστήριξης για περισσότερες πληροφορίες.

Σε τι ποσοστό δικαιούμαι Complimentary Support;

Α. Πελάτες Mac:
Τα περισσότερα προϊόντα software και hardware της Apple, περιλαμβάνουν απεριόριστη χρήση της τηλεφωνικής υποστήριξης(συμβάν υποστήριξης) εντός των 90 ημερών από την αγορά του προϊόντος.

Β. Πελάτες iPod:
Οι πελάτες που έχουν αγοράσει ένα iPod, έχουν δικαίωμα τηλεφωνικής υποστήριξης μόνο για ένα “συμβάν υποστήριξης”, και πρέπει ομοίως να το χρησιμοποιήσουν εντός 90 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος.

Γ. Πελάτες iPhone:
Οι πελάτες του iPhone θα πρέπει να απευθύνονται στην εταιρία κινητής τηλεφωνίας που παρέχει τεχνική υποστήριξη σε συνεργασία με την Apple. Επικοινωνήστε με τον πάροχο που αγοράσατε την συσκευή για περισσότερες πληροφορίες.

Ερμηνεία για το “συμβάν υποστήριξης” από την Apple:

Η Apple ερμηνεύει ως συμβάν υποστήριξης ένα συγκεκριμένο, μεμονωμένο θέμα που μπορεί να αντιμετωπιστεί απομονώνοντας της προέλευσή του βάση μίας συγκεκριμένης αιτίας. Η απόφαση τι αποτελεί “συμβάν υποστήριξης” και τι όχι, παραμένει στην ευχέρεια της Apple. Ολοκληρωμένο θεωρείται ένα “συμβάν υποστήριξης” όταν ο πελάτης λάβει ένα από τα παρακάτω:

1. Πληροφορίες που έλυσαν το θέμα
2. Πληροφορίες για τον τρόπο που θα βρεί λύση για το θέμα
3. Επισήμανση πως το θέμα που έχει προκληθεί οφείλεται σε γνωστό, χωρίς λύση θέμα ή που οφείλεται σε συμβατότητα με το υποστηριζόμενο προϊόν
4. Πληροφορίες που αναγνωρίζει το θέμα και έχει αντιμετωπιστεί με αναβάθμιση σε νεότερη έκδοση του προϊόντος
5. Επισήμανση ότι πρόκειται για θέμα που έχει αναγνωριστεί ώς πρόβλημα hardware εξοπλισμού
6. Πληροφορίες που απομονώνουν το πρόβλημα σε σχέση με προϊόντα τρίτων κατασκευαστών που δεν υποστηρίζονται από την Apple.

Ελπίζουμε και η συγκεκριμένη σελίδα να μεταφραστεί σύντομα από την Apple στην γλώσσα μας, ώστε να έχουμε πιο ξεκάθαρη εικόνα για τους λόγους που δικαιολογούν την επικοινωνία με την τηλεφωνική υποστήριξη.

aasp.png


To πρώτο βήμα έγινε.Αναμένουμε τις ανανεώσεις των ιστοσελίδων της Apple με περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους Authorised Service Providers που θα ανοίξουν επιτέλους τον δρόμο για το πραγματικό Applecare.



Πηγές :
www.maclife.gr
www.wewantapplegreece.com
www.thesmac.gr
 
Last edited:

Gleon

Senior Member
2 March 2007
396
Πολύ καλή εξέλιξη αλλά...

σύμφωνα με αυτά που διαβάζω αν τους πάρεις και τους πεις "έχω το τάδε προβλημα" και σου πουν "ναι, το γνωρίζουμε, είναι θέμα hardware"... αυτό μετριέται σαν “συμβάν υποστήριξης” και μετά δεν έχεις άλλο -bye-
 

George C

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,718
Ευχάριστα τέτοια νέα. Φτάνει να δούμε και στην πράξη τα αποτελέσματα.
 

velkus

Senior Member
27 November 2007
305
Αν και αργά. ........Ποτέ δεν είναι αργά....

Ειδώμεν την συνέχεια...
 

 Νίκος

Supreme Member
Η συνέχεια είναι ευχάριστη...

Πλέον λειτουργούν 3 κέντρα AASP (Apple Authorised Service Providers) στην χώρα μας + 1 στην Κύπρο.

aasp.jpg



Αθήνα:Rainbow, Document
Θεσσαλονίκη: Elite
Κύπρος: Graycom

Σερβίρονται άπαντα, εντός-εκτός εγγύησης, ντόπια και εισαγώμενα.
Αρκεί να υπάρχει η απόδειξη αγοράς.


Περισσότερα εδώ.