Ο Hi-Endας

Timbre

Senior Member
13 September 2007
513
Ωραία.
Μετά από τις απόψεις που έχουμε διαβάσει για το τι είναι Hi-End (σε πολλά θέματα), ίσως έχει ενδιαφέρον να δούμε και τον κάτοχο-ιδιοκτήτη.
  • Ποιος θεωρείται Hi-End τύπος και τι χρειάζεται για να έχει το τίτλο ?
Αρκεί το να αγοράσει ένα ακριβό set ?
Αρκεί το να αγοράσει ένα ακριβό set + να το αναβαθμίζει για πάντα ?

Χρειάζεται γνώσεις και σε ποιον τομέα ακριβώς ?
Να έχει ακούσει πολλά "μηχανάκια" ? να τα έχει κάνει δικά του ?
Να είναι μουσικός - ηχολήπτης - ηλεκτρονικός ?

Για να μην γεμίσω ερωτήσεις το thread, ορίστε μόνοι σας τον "τίτλο".
 
Να αγαπαει την μουσικη, και να σεβεται τα μηχανηματα των αλλων, που γινονται με μερακι και κοπο.
Και κυριως να μην τα κρινει δημοσια, γιατι ειναι αδικο και αχαρο.
 
Hiendας είναι αυτός που προσπαθεί για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του συστήματος του – στον δεδομένο του χώρο.
Όπου "αξιοποίηση" = να λάβει το μέγιστο δυνατό μιας ηχογράφησης.

Ως όρος – ΙΜΗΟ & για το δικό μου το μυαλό – είναι αποσυνδεδεμένος και από τιμές και προϊόντα.

Έχει να κάνει με την αναζήτηση, η οποία, λόγω του ότι μιλάμε για μηχανήματα και φυσικά φαινόμενα, όσο ωριμάζει τόσο αφήνει στην άκρη την κολοκυθόπιτα και ασχολείται όλο και περισσότερο με την αντικειμενικότητα.

Χαρακτηριστικό του γνώρισμα είναι ότι δεν σταματά στο προφανές του ότι π.χ. υπάρχουν διαφοροποιήσεις ακούσματος σε αλλαγές καλωδίων, αλλά αναζητά το ουσιαστικό, το γιατί αυτές υπάρχουν.
Και δεν πρόκειται να εκμεταλλευτεί κάποια τέτοια "γνώση", εάν δεν είναι βέβαιος για την επαναληψημότητα των συμπερασμάτων του.


Α !
Να μην ξεχάσω !
Η αναζήτηση του είναι ατέρμονη, πράγμα που σημαίνει ότι έχει πάντα τα αυτιά του ανοιχτά για καινούργια πράγματα, ζητά πάντα διευκρινήσεις για να κατανοήσει το γιατί, και όταν καταθέτει άποψη προσπαθεί να την αιτιολογήσει αντικειμενικά – αφήνοντας το προσωπικό του γούστο στην άκρη.
 
Να βάλω και άλλη μια ερώτηση.
Αναβαθμίζεται ?
Εάν, ΝΑΙ, πως ?
 
Αυτός που απολαμβάνει την μουσική με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο σπίτι του.Αυτό είναι και το ζητούμενο του χόμπυ,η απόλαυση της μουσικής.

Κάποιες προσεγγίσεις ασχολούνται πολύ και σχεδόν μονοδιάστατα με την τεχνική πλευρά και τα μηχανήματα.Τεχνοκρατικός φετιχισμός;:p
 
Μέχρι τώρα πάντως μου φαίνεται ότι περισσότερο περιγράφουμε το χομπίστα του ήχου (γενικά) από τον Hi_Endα..
 
Εγώ πιστεύω οτι Ηιεντάς είναι αυτός που μετά απο μακρόχρονη εμπειρεία -- χιλιάδες ώρες ακουσμάτων και μέσα απο αλλαγές πολλων κατά καιρούς μηχανημάτων τα οποία εζησε και άκουσε ..ζώντας τις διαφορές και προτερήματα της κάθε συσκευής...
έχει φθάσει σε σημείο να αγοράσει καλά μηχανήματα όχι γιατί το λένε οι άλλοι --αλλά ---γιατί ξέρει πιά τι ζητά να ακούσει απο τα μηχανήματα σαν μουσική αναπαραγωγή.
 
Hiendάς...
Αυτός που ασχολείται κατά κύριο λόγο με το matching των συσκευών όταν αποφασίζει να αγοράσει σύστημα και το φτάνει ακόμα και στα καλώδια.

Hiendάς δεν είναι αυτός που επειδή έχει λεφτά αγόρασε τα ακριβότερα ηχεία της αγοράς, τον ακριβότερο ενισχυτή της αγοράς και την ακριβότερη πηγή της αγοράς.
Ένα τέτοιο σύστημα κατά 90% δεν θα παίζει σωστά.

Hiendάς είναι αυτός που έχει επενδύσει χρόνο και μεράκι στο σύστημά του.
 
αυτος που 100 ωρες στηνει το συστημα το φχαριστιεται μια ωρα, μετα κατι δεν του αρεσει το αναβαθμιζει και παλι το ιδιο.
 
Ίσως να μην το έθεσα σωστά...

Απ'ότι κατάλαβα συμφωνείτε οι περισσότεροι ότι πρέπει να έχει εμπειρίες από πολλές συσκευές του είδους.

Κάτι άλλο πρέπει να γνωρίζει ?

Το γιατί δεν "ματσάρει" ένας ενισχυτής με κάποιο ηχείο πως το εξηγεί ?
Αγοράζει κάποια άλλη συσκευή μέχρι να βρει αυτό που του αρέσει ή κινείται γνωρίζοντας τι ψάχνει ?
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά ας πούμε, πρέπει να γνωρίζει πως επιδρούν στον ήχο ?

Τελικά...
Ποιες είναι οι γνώσεις που πρέπει να έχει κάποιος για να λέγεται Hi_Endας ?
 
ολοι αυτοί οι ορισμοί που έχετε δώσει μέχρι στιγμής είναι θεωρητικοί , στα χαρτιά . Στην πραγματικότητα , με βάση τα όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα και τα όσα έχω ιδίοις ώσιν ακούσει και ιδίοις όμμασιν διαπιστώσει , χαϊεντάς είναι άτομο εγωκεντρικό , αγενές τη συμπεριφορά, "κολλημένο" , διπρόσωπο , ξερόλας , περιφρονητικό ως προς τους άλλους της συνομοταξίας του αλλά και ως προς τους απλούς "θνητούς" -που έχουν hi-fi μηχανήματα-που συνήθως δεν ακούει μουσική αλλά μηχανήματα ( οι τριάντα δίσκοι που έχει είναι στην πραγματικότητα 5 τίτλοι που τους έχει αγοράσει από 3 και 4 φορές για να βρεί την καταπληκτική ηχογράφηση ).

Οι κανόνες βεβαίως έχουν και εξαιρέσεις . Δυστυχώς όμως ο κανόνας είναι κανόνας .
 
Δυστυχως θα συμφωνησω με το Δημητρη και θα προσθεσω οτι οι παραπανω περιγραφες των παιδιων μαλλον προς τον hifidelιστα μου ταιριαζουν περισσοτερο παρα στον hi endα( που μου ταιριαζει περισσοτερο η περιγραφη του)!
 
Hiendάς...
Hiendάς δεν είναι αυτός που επειδή έχει λεφτά αγόρασε τα ακριβότερα ηχεία της αγοράς, τον ακριβότερο ενισχυτή της αγοράς και την ακριβότερη πηγή της αγοράς.
Ένα τέτοιο σύστημα κατά 90% δεν θα παίζει σωστά.

Hiendάς είναι αυτός που έχει επενδύσει χρόνο και μεράκι στο σύστημά του.


Διαφωνώ... Αν κάποιος πάρει 'γουρούνι στο σακί' έναν Οn Gaku, ενα Metronome Kallista CD/DAC , ηχεία Wilson Audio Alexandria πχ. και τα καλύτερα καλώδια πχ. της Siltech ή τα Zero της Tara Labs είναι σίγουρο ότι θα παίζει κατα 90% καλά (χεχεχεχε) και ας ψώνισε γουρούνια στο σακί ...(!) Θα πέσει πάνω σε επιλογές που μαζί ή οχι θα βγάζουν ήχο κατα 90% κορυφής εκτός εάν πάρει γαιδούρια ηχεία αντί για γουρούνια.

Hi Endaras είναι επίσης αυτός που αγοράζει 'χρυσά αυγά', κάθεται πάνω τους , αισθάνεται κάποια στιγμή ότι ο ήχος 'κελαηδάει' , εκθεάζει το σύστημά του ως κάτι το εκπληκτικό (που όντως...) και μετά από ένα χρόνο τα αλλάζει όλα και αγοράζει κάτι άλλο το οποίο και πάλι εκθεάζει ως μοναδικό και η ιστορία συνεχίζεται μέχρι που ψωφάει και ο παπάς στην κηδεία απαγγέλει 'χάσαμε αυτόν τον μοναδικό άνθρωπο'...'αλλά μας άφησε αυτά τα Wilson για την εκκλησία...!' αχαχχχαχαχαχ. Βασικά τα πολύ καλά (και ταιριασμένα συστήματα) είναι σαν τα αρώματα. Πιστεύεις οτι αυτό που φοράς είναι ρέστα μέχρι που πάς , μυρίζεις κάποιο άλλο και το αγοράζεις.
Επίσης hi endaras είναι για μένα αυτός που ψάχνεται σε όλο το φάσμα , δηλαδή τρελαίνεται με τον ήχο ηλεκτρικής κιθάρας, ντράμς και rock/blues ενός top push-pull 220 Watt σε κλασσικά ηχεία καμπίνας , τρελαίνεται με τον ήχο και την ανοικτοσύνη των panel, αγοράζει και ηχεία 98+ db για να πάρει και SET Monoblock για να ακούει κοντσέρτα και σονάτες του Bach και βγάζει και δίνει 3000 ευρώ για στήρηξη μηχανημάτων. Οι υπόλοιποι είναι σχολιαστές ή είρωνες ή ματάκιδες του συγκεκριμένου τύπου Homo-HiEndara με τα όλα του οι οποίοι κατα κανόνα θάβουν τά γούστα του άλλου και την ματαιοδοξία του, υβρίζοντας την σπατάλη αλλά υμνώντας τον καλό ήχο ...(κάτι δυστυχώς οξύμορο).
 
Μήπως υπερβάλεις;
Γνωρίζοντας πολλούς περισσότερους ασχολούμενους με το χόμπυ απο εσένα,θάλεγα ότι αυτοί που περιγράφεις είναι η εξαίρεση(πρός Δημήτρη Ν.)
 
ολοι αυτοί οι ορισμοί που έχετε δώσει μέχρι στιγμής είναι θεωρητικοί , στα χαρτιά . Στην πραγματικότητα , με βάση τα όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα και τα όσα έχω ιδίοις ώσιν ακούσει και ιδίοις όμμασιν διαπιστώσει , χαϊεντάς είναι άτομο εγωκεντρικό , αγενές τη συμπεριφορά, "κολλημένο" , διπρόσωπο , ξερόλας , περιφρονητικό ως προς τους άλλους της συνομοταξίας του αλλά και ως προς τους απλούς "θνητούς" -που έχουν hi-fi μηχανήματα-που συνήθως δεν ακούει μουσική αλλά μηχανήματα ( οι τριάντα δίσκοι που έχει είναι στην πραγματικότητα 5 τίτλοι που τους έχει αγοράσει από 3 και 4 φορές για να βρεί την καταπληκτική ηχογράφηση ).

Οι κανόνες βεβαίως έχουν και εξαιρέσεις . Δυστυχώς όμως ο κανόνας είναι κανόνας .

Ευχαριστώ ρε :mad:
































:flipout::music-smiley-005::ADFADF1: