hellasat παρεα με τι?

Antony

Senior Member
12 January 2007
663
Χαϊδάρι
Γεια χαρά σε όλους.
Επειδή είμαι άσχετος με τα δορυφορικά αλλά λόγω HellasSat, λέω να εμπλακώ κι εγώ, με καλύπτει το παρακάτω πακέτο?

http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=19&category=69980432&product=1031155

Με αυτή την εγκατάσταση ποιους άλλος δορυφόρους μπορώ να βλέπω?

Ευχαριστώ

Last edited by a moderator:
Κακως που πουλιεται 80ρι με Monoblock για 13Ε/19.2Ε στην ελληνικη αγορα. Λες και οι 19.2Ε φτασαν επιπεδα δυτικης Ευρωπης. Προς τα κει βαδιζουμε αλλα εγω ουτε στην πιο ευνουημενη περιοχη την Κερκυρα θα το βαζα, ποσο δηλαδη στην Αθηνα. Επειτα σε monoblock δεν μπορεις να ρυθμισεις το skew του LNB στις 19.2Ε που ειναι ακομη πιο σημαντικο σε τετοιο ακρως οριακο μεγεθος. Αυτα σαν προλογος.

Τωρα στην ερωτηση σου Antony:
Δεν θα σου προτεινα να προχωρησεις στην αγορα του set αυτου διοτι το monoblock (2 single LNB σε ενα) ειναι αποκλειστικα φτιαγμενο για τη ληψη των 13Ε/19.2Ε στο συγκεκριμενο κατοπτρο. Με 6° αποσταση αν στοχευσεις 39Ε αναλογα ποιο LNB βαλεις κεντρο, παρακεντρα ισως λαβεις 33Ε η 45Ε. Στη 1η θεση υπαρχουν ελαχιστα τουρκικα και στη 2η μηδαμηνα ρωσικα. Δεν ειμαι γενικα φιλος των monoblocks διοτι ζεις με συμβιβασμους. Καλυτερα 2 ξεχωριστα LNB με τη σωστη στροφη τους. Αυτα τα μετακομιζεις και σε αλλη κεραια που συχνα συμβαινει η αν χαλασει ενα δεν αχρηστευεται και το αλλο.