Aγαπητοί φίλοι ευχαριστώ για την ανταπόκριση σας...
Σας μεταφέρω ακριβώς την επιστολή που έστειλα στην SONY HELLAS :
Γεια σας...
Το καλοκαίρι του 2006 αγόρασα μία βιντεοκάμερα HDR-HC1E...Από τότε την χρησιμοποίησα λιγότερο από 10 φορές...
Την τελευταία φορά που πήγα να την συνδέσω με το PC μου, με το καλώδιο i.LINK, ο υπολογιστής δεν την έβλεπε. Δοκίμασα να την συνδέσω και με άλλους υπολογιστές, αλλά τίποτα. Άλλαξα καλώδιο, πάλι τίποτα. Στον υπολογιστή, σύνδεσα με τα ίδια καλώδια άλλη κάμερα Sony, και την έβλεπε κανονικά. Κατά τα άλλα η κάμερα δουλεύει κανονικά, όπως και οι υπόλοιπες θύρες της...
Την πήρα στο τοπικό συνεργείο της SONY, όπου σήμερα ο υπέυθυνος, μου τηλεφώνησε, και μου είπε ότι κάηκε η κεντρική πλακέτα της θύρας Firewire. Για να την αλλάξω πρέπει η κάμερα να πάει Βέλγιο, και μόνο το κόστος του ανταλακτικού είναι 750 ευρώ (χωρίς μετ/κά, και εργασία...)...
Απλά θα ήθελα να ξέρω τι μπορώ να κάνω, γιατί για την κάμερα πλήρωσα 1750 ευρώ, και φοβάμαι, ότι και να την φτιάξω, μπορεί να πάθει τα ίδια...
Επίσης κατά καιρούς γίνονται από τις εταιρίες αποσύρσεις, λόγω προβληματικού υλικού, και θα ήθελα να ξέρω αν συμβαίνει το ίδιο με την δική μου κάμερα.
Ευχαρηστώ για τον χρόνο σας...
Τώρα περιμένω απάντηση...
Πάντως απαράδεκτο για την SONY να χρεώνει τόσο πολύ, ένα μικρό ανταλλακτικό...