Votes: 3 13.0%
  • Μέτρια

Votes: 1 4.3%
  • Κακή

Votes: 2 8.7%

• Total voters

Thodoris

27 June 2006
Για τους φανατικούς της σειράς 20 μέρες έμειναν και ιδού κάποια νέα στοιχεία. :music-smiley-005:

1)
Season is split into 6 Episode followed by 16
- Strong hints about Libby's past being told
- Season Premiere on October 4th
- The captivity story [with Jack, Kate and Sawyer] will definitely be addressed in the Premiere
- Announcment next week on the 3 new Roles
- This season we will learn a lot more about the Others, their society and their history.
- There will be several new romances on the show this year
- Locke will be a very different person in Season 3
- Penny will be an important character for Season 3
- The interrelationship between the outside world and the island will be something that will be a part of Season 3.
- The monster and the polar bear will be back in Season 3
- The smoke creature and the monster are one and the Same
- Are Walt and Michael gone forever? Not necessarily

2)
07/21 - During an interview Carlton Cuse(Produser) revealed: We almost view the first six as a miniseries. And it's going to answer what we left hanging at the end of the finale. Obviously, we're going to explain what happened to Locke and Desmond and Eko, and sort of deal with the fact that Sawyer and Kate and Jack are in captivity. We would love to sort of finish up [Libby]'s story. We're casting two female roles and one new male role. I can't tell you where the characters are going to come from, but obviously, one of the things we're doing this year on the show is... learning a lot more about the Others, and their society and their history. So it might be fair to say that you're going to learn more about some other characters who are also Others. I wouldn't call it the season of sex, but I will say that romance will play a much more active part of the show this year... We actually meant to get to it last year. We didn't really get to the romance as fast as we thought we were going to. So this year that's definitely on our agenda. I think actually one of these new female characters is going to be a romantic interest, possibly for Jack. There will be several new romances on the show this year... I think that this year we're looking to make the show a little bit brighter, a little bit more vibrant, a little bit more on the action-adventure axis, a little bit more on the romance axis. I don't think the show will be as dark and as intense this year [as it was last season]. And it will be, I think, even more on the character axis than on the mythological axis. John Locke will be a very different person in Season 3. All of his questions and his doubts and his uncertainty have been answered. In fact, the button did mean something. And there was something at stake. And I think that will bring about a change in that character. Penny is an important character in the overarching mythology of the show. The interrelationship between the outside world and the island will be something that will be a part of Season 3. The monster will be a part of Season 3, as will the polar bear. People are asking what happened to the polar bear, so we will be doing some polar-bear stories. The smoke creature and the monster are one and the same. I hope Cindy shows up at some point. Let's just say we have many actors on our show; she is not at the top of the list of actors we're servicing.

Last edited by a moderator:

jimdamian

AVClub Enthusiast
17 June 2006
Re: Lost Season 3

sto lost exoun pexti stin amerikaniki tv ta prota 6 episodia tou 3ou kiklou . o tritos kiklos tha sinexistei me ta epomena 16 episodia apo tis 7 fevrouariou 2007.

krima giati pali mas ekopsan sto kalitero kai pos na perimeneis tora mexri to flevari gia ti sinexeia :(

jimdamian

AVClub Enthusiast
17 June 2006
ΟΙ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΙ - LOST SEASON 3

s3dvdanglens8.jpg

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕΙΡΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ. ΒΡΕΙΤΕ ΤΗ ΜΟΙΡΑ ΣΑΣ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ.

Ανακαλύψτε τις απαντήσεις που ψάχνετε σε ένα ακόμα πιο εκρηκτικό τρίτο κύκλο επεισοδίων της πιο συναρπαστικής, περιπετειώδους και πετυχημένης τηλεοπτικής σειράς μυστηρίου.

Οι δυνάμεις του νησιού ολοένα αυξάνονται κάνοντας τις διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στο καλό και το κακό ακόμα πιο θολές. Τα στρατόπεδα συγκρούονται και οι χαρακτήρες αλλοιώνονται όταν οι επιζήσαντες της μιας μεριάς του νησιού τελικώς συναντιούνται με τους «Άλλους».
Σχεδιάστε την απόδραση σας και ταυτιστείτε με τους πρωταγωνιστές στα 23 επεισόδια του Τρίτου Κύκλου. Διεισδύστε ακόμα πιο βαθιά στα μυστικά του νησιού με αυτή τη μοναδική 7 Disc Set συλλογή που περιλαμβάνει πολύ πλούσιο πρόσθετο υλικό με αφιερώματα και αποκαλύψεις απευθείας από τους σεναριογράφους της σειράς.

Διεισδύστε ακόμα πιο βαθιά στα μυστικά του νησιού με τη μοναδική 7 Disc Set συλλογή, με πλούσιο πρόσθετο υλικό, αφιερώματα και αποκαλύψεις από τους σεναριογράφους της σειράς.

ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ

Ο Κόσμος Των «Άλλων»
Αφιέρωμα στη φυλή με την Εβάντζελιν Λίλι
Τα Flashbacks των Αγνοούμενων
Οι Τοποθεσίες της σειράς
Μια μέρα με τους Αγνοούμενους
Το Video Game
Φτιαγμένοι από πηλό: Τα παιχνίδια του Τοντ Μακφάρλαν
Κομμένες σκηνές
Αστείες σκηνές
Σχολιασμοί και πολλά άλλα!

Τεχνικά Χαρακτηριστικά 3ου κύκλου
Aspect Ratio 1:78.1
Widescreen 16x9
Ήχος: 5.1 Dolby Digital Surround

Κυκλοφορεί σε 7 Disc Box Set στις 10 Δεκεμβρίου 2007 από την Audio Visual.

ΕΠΙΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ

LOST COLLECTION: ΟΙ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΙ ΚΥΚΛΟΙ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ 1-2-3
Ανακαλύψτε το μυστήριο από την αρχή. Νιώστε το απόλυτο μεγαλείο της επιτυχημένης τηλεοπτικής σειράς LOST: Οι Αγνοούμενοι σε κάθε επεισόδιο των Τριών πρώτων κύκλων, ενισχυμένα με μοναδικές Πρόσθετες Παροχές, που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού – συμπεριλαμβανομένων και των «αναλαμπών» που θα δείτε για πρώτη φορά.

Ένα μοναδικό 18 Disc Box Set

Σεραφείμ

AVClub Addicted Member
18 June 2006
Γλυφάδα
Re: ΟΙ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΙ - LOST SEASON 3

Πέρυσι στη ΝΕΤ έδειχνε το δεύτερο κύκλο (εαν θυμάμαι καλά). Εφέτος, μέχρι στιγμής, δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα. Μήπως γνωρίζει κανείς κάτι?

akisnm156

AVClub Enthusiast
1 July 2007
Re: ΟΙ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΙ - LOST SEASON 3

Ξέρεις πόσα ευρά (Πάνω κάτω) θα κάνει το τριπλό πακέτο;;

18 June 2006
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: LOST season 3

Ωραια πράγματα!!!!

Ανατροπή ΣΟκ?
παρολίγο να ψαρέψω αλλα μετά είδα οτι ειναι season 3

χμμμ κάπου διάβασα για blue ray εκδοση-bye-

Όχι από Ελλάδα τουλάχιστον με υπότιτλους . Πάντως η εικόνα του είναι πολύ κοντά σε HD κι ας είναι DVD . Αν είχαν όλες οι ταινίες τέτοια εικόνα ειλικρινά δε θα μ ενδιέφερε καθόλου η αργοπορία των κυκλοφοριών BR & HD-DVD Τάσο καλό είναι

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
Εκεί ψηλά.....
Re: LOST season 3

καλυτερος κυκλος απο τον δευτερο πουταν φαβα......

αντε Γεναρη ξεκιναμε τον τεταρτο.....χωρις το ...χομπιτ.

jimdamian

AVClub Enthusiast
17 June 2006
Re: LOST season 3

Tελικα η ανακοινωση του abc αναφερει οτι o 4ος κυκλος του lost θα κανει πρεμιερα την πεμπτη 31 ιανουαριου 2008 στις 9 το βραδυ !