Οι Σειρήνες Τραγουδούν από το Αύριο.

17 June 2006
14,350
51F3ig8lYGL._SS300_.jpg


Battles: Mirrored (WARP CD - 2007)

Μέχρι τώρα αυτοί οι φευγάτοι, hi-tech τυφλοπόντικες του studio ήταν καταχωρημένοι κάτω από την ταμπέλα Math-rock και είχαν κυκλοφορήσει κάτι πειραματικά EPs. Είναι οι John Stanier (ντράμς), Dave Konopka (κιθάρες, μπάσο), Ian Williams (κιθάρες, keyboards) μαζί με τον Thyondai Braxton (γυιό του Anthony Braxton), κιθάρες, keyboards και επεξεργασμένα φωνητικά samples, κάτι αλλόκοσμες φωνές που μοιάζουν με χορωδίες από το Αλφα του Κενταύρου και, ώρες ώρες, θυμίζουν το Requiem του Ligeti από το 2001, Η Οδύσσεια του Διαστήματος του Στάνλεϊ Κιούμπρικ .
Το Mirrored είναι το πρώτο άλμπουμ τους. Είναι μία από τις σημαντικότερες κυκλοφορίες της χρονιάς. Mιά post-everything εγκεφαλική Σύνθεση από ένα σωρό ετερόκλητα ιδιώματα, ένα απρόβλεπτο, υπνωτικό soundtrack για κάποιο φουτουριστικό Αύριο, που δεν παίρνει τίποτα σαν δεδομένο αλλά νιώθει σαν στο σπίτι της παντού, από το industrial μέχρι τους Kraftwerk και τη free jazz – λέω free jazz γιατί, πέρα από τη γενική αίσθηση, ώρες ώρες τα κομμάτια σπάνε και συστρέφονται εξακοντίζοντας στο διάστημα μνήμες από τις μουσικές που έφτιαχνε ο Carl Stalling για τα cartoons της Warner. Και λέω Kraftwerk γιατί μέσα από τη μαθηματική, μηχανιστική τους ακρίβεια, αυτοί οι υπολογιστές και τα vocoders, τραγουδούν μελωδίες παράξενες με ανατολίτικους απόηχους απόλυτα μεθυστικούς. Και λέω μόλις το 1% από όσα συμβαίνουν μέσα σ αυτό το αστραφτερό, πολυεπίπεδο μπάχαλο που, όσο το ακούς, σου κάνει κυριολεκτικά κατάληψη, έτσι που δεν μπορείς να το βγάλεις από το player.

****1/2 στα 5. Θα του έβαζα, χωρίς τον παραμικρό ενδοιασμό, ένα ολοστρόγγυλο 5άρι αλλά δεν ξέρω ακόμα Πως αντέχει στο χρόνο αυτό το Διαμάντι.
Αβλεπί μέσα στις 5 ή 6 πιο ενδιαφέρουσες κυκλοφορίες του 2007.
 
Last edited by a moderator:
19 June 2006
8,661
Ο Λύμπε τα είπε όλα και με μοναδικό τρόπο.
Εγώ δεν μπόρεσα να το κατατάξω.
Κατάλαβα άμεσα πως κάτι σπουδαίο γίνεται με δαύτους, εξάλλου το Atlas έχει δημιουργήσει φανατίλες αλλά το έβαλα στην άκρη για αργότερα.
Εξάλλου δεν μπορώ να αντέξω το βάρος του, μιλώντας για αριστούργημα.
Οι ακροάσεις μου σε πεδία που κινείται ο Λύμπε είναι αναιμική.

Από ότι φαίνεται έχουμε τρελό θέμα με τους τύπους.
 

petros_m

Supreme Member
18 June 2006
8,210
Αλιμος
Εχουμε μια πολυ ενδιαφερουσα χρονια, παλι. Ποσο κριμα που στη χωρα μας ελαχιστοι παρακολουθουν τα πραγματα.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,350
γιά μιά στιγμή σκίρτησα....

είναι κι αυτή η πρεσβυωπία....
 

Stellios papa

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,832
Ελλαδα
εγω νομισα οτι βρισκομουν σε εργοστασιο σιδηροτεχνιας

και ειχε καποιο προβλημα με τις μηχανες του

πειραματισμοι ναι ....

την δευτερη φορα το εβαλα στο player για να δω που κανω λαθος

αλλα για τριτη φορα δεν θα μπορουσα να το ακουσω.

.
 
14 December 2006
4,265
Να λοιπόν επιτέλους ένας δίσκος που ακόμα και για να τον μισήσεις και να τον κάνεις χίλια κομματάκια θα πρέπει τουλάχιστον να έχεις περισσότερα επιχειρήματα απο ένα απλό «δεν μου αρέσει»

Αδικος και τελικά χαμένος κόπος θα είναι να μπούμε στην λογική του τι «παίζουν» ή απο που είναι επηρεασμένοι ή τι στοιχεία ενσωματώνουν στην μουσική τους αλλά και στο κατα πόσο αυτό αποτελεί τυχαίο γεγονός ή αντικείμενο πολυετούς μελέτης.

Τα βασικά πράγματα που κατάφερα να αντιληφθώ,είναι οτι πρόκειται ενός πολυεπίπεδου πειραματισμού ο οποίος κατα την αποψη μου είναι αποτελεσματικός και αν όχι συγκεκρμένης μορφής τουλάχιστον συγκεκριμένης δομής.Για αυτό και τα κομμάτια έχουν αρχή μέση και τέλος και μάλιστα συνήθως το φινάλε τους είναι απόλυτα εναρμονισμένο με το κομμάτι και ακριβώς στο σωστό timing.

Με το κλείσιμο καθε κομματιού μένεις αποσβολωμένος να κοιτάζεις το κενό διαπιστώνοντας τρία πράγματα.Πρώτον το κάθε κομμάτι θα μπορούσε να λειτουργήσει επεκτατικά και να γίνει απο τετράλεπτο σε σαραπεντάλεπτο και να γίνει ξεχωριστό lpΔέυτερον χαρακτηρίζονται απο μία «λαιμαργία» του τύπου δεν αναπτύσουμε μεμονωμένα τους πειραματισμούς αλλά τους ενσωματώνουμε στους ήδη υπάρχοντες.Ετσι κάθε νέο πείραμα κάθε νέα οπτική έρχεται και κλειδώνει με την κάθε μία που προυπάρχει δημιουργώντας σημεία κορύφωσης και φόρτισης,τουλάχιστον αυτό συμβαίνει μέχρι και το tonto γιατί απο κει και κάτω έχω την αίσθηση ή μαλλον την διαίσθηση ,αφού οι αισθήσεις έχουν ψιλοπαραλύσει, οτι το lp γίνεται περισσότερο εσωστρεφές και δίνει περισσότερο αέρα στα κομμάτια.Και τρίτον διαπιστώνεις πως η μπάντα έχει εκτεθεί πάρα πολύ και πως και εσύ είσαι συνεργός σε αυτό και ακούγοντας το και παρουσιάζοντας το ή και μιλόντας για αυτό.

Αν μου αρέσει ή όχι ?????Δεν ξέρω!!!

Το race in δεν μου αρέσει σίγουρα, αλλά με εντυπωσιάζει η ανάπτυξη του καθώς και τα κλιμακωτά φωνητικά του που σε κάνουν να αισθάνεσαι οτι είσαι σε ένα τρενάκι που ανενοκατεβαίνει οχι βουνά και πεδιάδες αλλά δεκαετίες «μαζεύοντας» ανεξέλεγκτα και χωρίς επιλογή καθε μουσικό ρεύμα και κουβαλόντας το μέχρι το τέλος της διαδρομής.
Το atlas και ηαισθητική του «glam μεταλλαγμένου» μου πάει πιο πολύ.Το ddiamondd?Mάλλον αυτό πρέπει να φοβόταν ο Δημήτρης όταν έλεγε «μπορεί να είναι μεγαλειώδες ή και πατάτα).Σχοινοβατεί ακραία το κομμάτι.Για μένα στο παραπέντε ο «θόρυβος» σώζει το κομμάτι απο σχεδόν βέβαιη αυτοκτονία λόγο των ακραίων φωνητικών.Τa bad trails , Prismism αν είχαν σάρκα και οστά θα τα δολοφονούσα εν ψυχρώ ,ενώ ταυτόχρονα θα έστηνα τοίχο σε όποιον ήθελε να μου πειράξει τα rainbow,TIJ,Υπάρχει κομμάτι εδώ που ξεκάθαρα και απόλυτα μου αρέσει ?ναι.....το leyendecker

Διάρκεια ζωής?Αμφίβολη....απο λεπτά έως πάντα

Εγώ πάντως αν ήμουν battles ή δεν θα έβγαζα άλλο δίσκο ή θα έβγαζα με άλλο όνομα
 
Last edited:
17 June 2006
14,350
Εγώ επιμένω πως αυτά τα ακούσματα που είναι πολυσυλλεκτικά και σχοινοβατούν ακραία, είναι 1000 φορές προτιμότερα από το να αγοράζω "στα σίγουρα", σε remaster, δοκιμασμένα πράγματα που ήδη ξέρω.
Η αγορά δίσκων έχει, για μένα, σε μεγάλο βαθμό το στοιχείο του ...ζήν επικινδύνως. :ADFAD2:
Ασφαλώς και αγοράζω πολλές "πατάτες": θα μπορούσα να αλλάζω κινητό κάθε 4 μήνες, ζαντολάστιχα κάθε χρόνο και να κυκλοφορώ με σινιέ πουκάμισα. Αλλά η στιγμή που βρίσκω ένα (1) διαμάντι -όπως καληώρα το παραπάνω- είναι ανεκτίμητη και δεν την αλλάζω με τίποτα. Είναι εκεί που λές χαλάλι όλα τα σκουπίδια που αγόρασα και δεν μπορώ να ξεφορτωθώ, χαλάλι όλες οι ώρες που μου πήραν να τα ακούσω.
Ο δίσκος των Battles είναι από αυτές τις σπάνιες περιπτώσεις που σου φαίνονται deja vu και ταυτόχρονα πρωτοποριακοί και προέκταση στο μέλλον. Οι Four Tet ήταν μιά ανάλογη περίπτωση, αλλά τούτοι εδώ είναι 3 φορές καλύτεροι - και λίγα λέω. Οι κιθάρες τους είναι αυτό ακριβώς που θέλω να ακούω πλέον, ο ντράμερ απλά αδιανόητος, οι επεξεργασίες και τα samples παραπέμπουν σε ότι πιο περίεργο, απόκοσμο, τολμηρό στα όρια του θράσους.
Οι Residents, οι Kraftwerk, ο Carl Stalling, ο Ligeti θα ήταν περήφανοι.
Και, μαζί τους, ένας σωρός άλλοι.
 
10 July 2006
5,257
Θεσσαλονίκη
Εγώ επιμένω πως αυτά τα ακούσματα που είναι πολυσυλλεκτικά και σχοινοβατούν ακραία, είναι 1000 φορές προτιμότερα από το να αγοράζω "στα σίγουρα", σε remaster, δοκιμασμένα πράγματα που ήδη ξέρω.
Η αγορά δίσκων έχει, για μένα, σε μεγάλο βαθμό το στοιχείο του ...ζήν επικινδύνως. Εγώ επιμένω πως αυτά τα ακούσματα που είναι πολυσυλλεκτικά και σχοινοβατούν ακραία, είναι 1000 φορές προτιμότερα από το να αγοράζω "στα σίγουρα", σε remaster, δοκιμασμένα πράγματα που ήδη ξέρω.Η αγορά δίσκων έχει, για μένα, σε μεγάλο βαθμό το στοιχείο του ...ζήν επικινδύνως.

:SFGSFGSF:

Αν και λάτρης των καλών εκτυπώσεων που το κόλλημα της σωστής αναπαραγωγής με έκανε (..και που&που ακόμη με κάνει..) να αποστρέφομαι μουσικάρες ή να τις διπλο-τριπλαγοράζω, με τα παραπάνω νομίζω τα είπες όλα!
Τι θέλω να πώ: το...ζήν επικινδύνως, για 'μένα μπορεί να συμβεί και με άλλους τρόπους, π.χ ένα τρίωρο με τη μηχανή σε ξεχασμένους φιδίσιους επαρχιακούς δρόμους με την πινακίδα μέσα στο μπουφάν, ή η έκθεση και η συμμετοχή σε έρωτες πολύ αμφιβόλου κατάληξης ή το να αδειάσω μια μπουκάλα νταλκαδιασμένος σε σκυλάδικο (σχεδόν ποτέ δεν πίνω και σε σκυλάδικο πάτησα τρείς φορές όλο κι όλο, αλλά ποτέ μην λέμε ποτέ!) που όμως μπορεί να προκαλέσουν και παράπλευρες απώλειες!. Νομίζω πως λίγα πράγματα πλέον μπορεί να κάνουν την καρδιά να σκιρτίσει, αφού από κάποια στιγμή&μετά επιλέξαμε την συντήρηση και τον διαρκή έλεγχο και διπλοτσεκάρισμα πεπραγμένων σαν τρόπο ζωής!
Κάπου ανάμεσα σε όλα αυτά εκτίμησα πως ο απόλυτος συνδυασμός του ...ζήν επικινδύνως και της άρνησης να πληγωθούν τρίτοι βρίσκεται η βουτιά και το ξεζούμισμα τέτοιων δίσκων. Βλέποντας πως η παρουσίαση αυτού του δίσκου ξεφεύγει απ'τα συνήθη παίζουν οι τάδε, γράφτηκε τότε εκεί και διαρκεί τόσο, δεν καθυστέρησα ούτε λεπτό να τον παραγγείλω! Τον βρήκα εδώ, σε βινύλιο (διπλό κι'όλας-που σημαίνει αραιή χάραξη), χωρίς όμως να είμαι σε θέση να το συστήσω με σιγουριά αφού πρώτη φορά ψωνίζω από αυτούς. Αλλά, τι να γίνει.. πόσο τη βρίσκω μ'αυτό το ρίσκο...
Εύγε Λύμπε που μας εκθέτεις σε τέτοια παραστρατήματα -bye-
 
19 June 2006
8,661
Εχθές το ξανάκουσα με τον Μουκ. σε νυχτερινή διαδρομή.
Πολύ καλό το Leyendecker αλλά εγώ έφαγα κόλλημα με το Tonto.
Kορυφαία προγκρεσιβίλα , με ανατολικές ματιές και μία μπασογραμμή που σκοτώνει.
Απλά για να μη ξεσηκωθούν οι φίλοι, το άλμπουμ έχει στιγμές με Α.Τ. Ι. Φ.
Αγνώστου Ταυτότητας Ιπτάμενα Φωνητικά.
 
14 December 2006
4,265
Re: Απάντηση: Οι Σειρήνες Τραγουδούν από το Αύριο.

Εχθές το ξανάκουσα με τον Μουκ. σε νυχτερινή διαδρομή.
Πολύ καλό το Leyendecker αλλά εγώ έφαγα κόλλημα με το Tonto.
Kορυφαία προγκρεσιβίλα , με ανατολικές ματιές και μία μπασογραμμή που σκοτώνει.
Απλά για να μη ξεσηκωθούν οι φίλοι, το άλμπουμ έχει στιγμές με Α.Τ. Ι. Φ.
Αγνώστου Ταυτότητας Ιπτάμενα Φωνητικά.

Εγώ σήμερα το πρωί το ddiamondd που είναι σαν την "αμαρτία".Ξέρεις οτι καλό θα ήταν να την αποφύγεις αλλά τρώγεσαι μέσα σου.Και πέρα απο το ζην επικινδύνως εμένα μου "καθρεφτίζει" και την απόλυτα καθημερινη πραγματικότητα που κινείται μεταξύ των αγνών σχεδόν παιδικών συναισθημάτων που μπορεί να βιώνεις και στο πόσο επιθετικά και άγαρμπα τελικά να τα εκφράζεις.
Το tonto προς το παρόν είναι σε πολύ ουδέτερη φάση.Δεν έχω καταλήξει με αυτό
 
27 June 2006
7,771
Πως μου φάνηκε εμένα (μετά από δυο ακροάσεις - η δεύτερη νωρίς νωρίς το πρωί):

Ο ιππότης του Romantic Warrior χτύπησε καινούργια πανοπλία από ανθρακονήματα.. Σαφέστερος δεν μπορώ να γίνω (ακόμα).



Δίδαγμα: το fusion ζει και βασιλεύει!
 

petros_m

Supreme Member
18 June 2006
8,210
Αλιμος
Εμενα παλι γιατι δε μου φανηκε και τοοοοσο "επικινδυνο" οσο λετε? :chinscratch:Ειναι ωραιο και ταξιδιαρικο. Παντως και αυτο το αλμπουμ θελει καλο ηχο. Οταν ειχα ακουσει ενα κομματι τους στον Πετριδη μεσα απο ενα αθλιο ραδιοφωνο, μου ειχε φανει χαλια παρολο που ο Πετριδης ελεγε τα καλυτερα γι'αυτους. Οταν το ακουσα σπιτι το γλυκο "ηρθε και εδεσε".
 
Last edited:

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,022
Αιγάλεω
Ακραίο για τα γούστα μου ( ; ), αλλά καταιγιστικά καθηλωτικό και πολύ ενδιαφέρον. Εξαιρετική η δόμηση των πειραματισμών και απρόσμενα εθιστικό το αποτέλεσμα. Συντριπτικά περισσότερα αυτά που μου άρεσαν, απο αυτά που δεν..
Ρε μπάς και έγινα χαλκέντερος εδώ μέσα; :drummer:
 
27 June 2006
7,771
καλά πως γίνεται και το έχετε όλοι ;


What matters is spreading the disc :gossip:


Τελικά είναι εθιστικό. Έχει τρομερά κολλήματα (χαρακτηριστικό του math rock) που τα θες όσο εξοικειώνεσαι.

65 Days Of Static - The fall of math (στα ίδια..)
 
Last edited:

petros_m

Supreme Member
18 June 2006
8,210
Αλιμος
****1/2 στα 5. Θα του έβαζα, χωρίς τον παραμικρό ενδοιασμό, ένα ολοστρόγγυλο 5άρι αλλά δεν ξέρω ακόμα Πως αντέχει στο χρόνο αυτό το Διαμάντι.

Κωστα, oμολογω πως δεν καταλαβαινω τις βαθμολογιες που βαζεις. Αν το Mirrored παιρνει 4μιση ή 5 αστερια, ποσο παιρνει το On the corner? Το αναφερω επειδη θεωρω πως τα δυό τους ειναι μακρινα ξαδελφια.