Πριν από περίπου ένα μήνα (10 Αυγούστου περίπου) ένας φίλος μου αγόρασε από τπ Technixx μια τηλεόραση, την Samsung LE-37M86B. Την παρέλαβε ο ίδιος από το κατάστημα στη Σαλονίκη και την εγκατέστησε στο σπίτι του στην Κατερίνη. Από την αρχή η τηλεόραση εμφάνισε πρόβλημα σοβαρό, μια κάθετη μπλε γραμμή από πάνω μέχρι κάτω στη μέση της τηλεόρασης (σαν καμμένα πίξελς). Ειδοποίησε την ίδια στιγμή το μαγαζί τηλεφωνικά και του είπαν ότι πρέπει να την επιστρέψει για να διαπιστωθεί η βλάβη από τον τεχνικό του καταστήματος. Αυτό όμως έπρεπε να γίνει μετά τις 20 Αυγούστου γιατί ο τεχνικός έλειπε σε άδεια. Σημείωσαν (του είπαν) το πρόβλημα και μετά από μερικές μέρες ο φίλος μου πήγε την τηλεόραση όπως του είχαν πει. Από εκεί και μετά ξεκίνησαν τα προβλήματα. Καταρχάς δε δέχτηκαν να του αλλάξουν την τηλεόραση (όπως πιστεύω είχαν υποχρέωση) ούτε να του δώσουν κάποιο άλλο μοντέλο. Την έστειλαν στο service της Samsung (μου διαφεύγει το όνομα) στη Σαλονίκη, όπου μετά από 2 βδομάδες και αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα από το φίλο μου (τόσο στο technixx όσο και στη samsung) του είπαν ότι τελικά έχει πρόβλημα το panel, και ότι θα το αλλάξουν. Ο φίλος μου τους ξαναζήτησε είτε να του αλλάξουν την τηλεόραση είτε να του επιστρέψουν τα χρήματα, αλλά αρνήθηκαν και τα 2. Επέμεναν για αλλαγή του panel. Του είπαν ότι λόγω φόρτου εργασίας στο εργοστάσιο της Samsung στην Ουγγαρία θα κάνει γύρω στις 2-3 βδομάδες να έρθει το ανταλλακτικό. Μέχρι σήμερα δεν είχε έρθει τίποτα, ούτε τον ξαναπήραν τηλέφωνο. Δεν ξέρω ποιος ευθύνεται για την κατάσταση (technixx ή samsung), αυτό που ξέρω είναι ότι πριν από ενάμιση μήνα ο φίλος μου έδωσε 1350 ευρώ για να αγοράσει μια τηλεόραση, την οποία δεν είδε ουσιαστικά ποτέ και ότι τον έχουν κάνει μπαλάκι μεταξύ των 2 εταιρειών. Αυτή δυστυχώς είναι η πραγματικότητα στην Ελλάδα του 2007. Μετά από αυτά έχω να πω ότι μόνο και μόνο λόγω συμεριφοράς ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ TO TECHNIXX! Οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι επαγγελματίες, είναι μπακάληδες του χειρίστου είδους. Sorry αν κούρασα.