Πρόβλημα με Samsung από Technixx

nikosmelt

AVClub Addicted Member
19 March 2007
2,044
Κατερίνη, Ελλάδα
Πριν από περίπου ένα μήνα (10 Αυγούστου περίπου) ένας φίλος μου αγόρασε από τπ Technixx μια τηλεόραση, την Samsung LE-37M86B. Την παρέλαβε ο ίδιος από το κατάστημα στη Σαλονίκη και την εγκατέστησε στο σπίτι του στην Κατερίνη. Από την αρχή η τηλεόραση εμφάνισε πρόβλημα σοβαρό, μια κάθετη μπλε γραμμή από πάνω μέχρι κάτω στη μέση της τηλεόρασης (σαν καμμένα πίξελς). Ειδοποίησε την ίδια στιγμή το μαγαζί τηλεφωνικά και του είπαν ότι πρέπει να την επιστρέψει για να διαπιστωθεί η βλάβη από τον τεχνικό του καταστήματος. Αυτό όμως έπρεπε να γίνει μετά τις 20 Αυγούστου γιατί ο τεχνικός έλειπε σε άδεια. Σημείωσαν (του είπαν) το πρόβλημα και μετά από μερικές μέρες ο φίλος μου πήγε την τηλεόραση όπως του είχαν πει. Από εκεί και μετά ξεκίνησαν τα προβλήματα. Καταρχάς δε δέχτηκαν να του αλλάξουν την τηλεόραση (όπως πιστεύω είχαν υποχρέωση) ούτε να του δώσουν κάποιο άλλο μοντέλο. Την έστειλαν στο service της Samsung (μου διαφεύγει το όνομα) στη Σαλονίκη, όπου μετά από 2 βδομάδες και αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα από το φίλο μου (τόσο στο technixx όσο και στη samsung) του είπαν ότι τελικά έχει πρόβλημα το panel, και ότι θα το αλλάξουν. Ο φίλος μου τους ξαναζήτησε είτε να του αλλάξουν την τηλεόραση είτε να του επιστρέψουν τα χρήματα, αλλά αρνήθηκαν και τα 2. Επέμεναν για αλλαγή του panel. Του είπαν ότι λόγω φόρτου εργασίας στο εργοστάσιο της Samsung στην Ουγγαρία θα κάνει γύρω στις 2-3 βδομάδες να έρθει το ανταλλακτικό. Μέχρι σήμερα δεν είχε έρθει τίποτα, ούτε τον ξαναπήραν τηλέφωνο. Δεν ξέρω ποιος ευθύνεται για την κατάσταση (technixx ή samsung), αυτό που ξέρω είναι ότι πριν από ενάμιση μήνα ο φίλος μου έδωσε 1350 ευρώ για να αγοράσει μια τηλεόραση, την οποία δεν είδε ουσιαστικά ποτέ και ότι τον έχουν κάνει μπαλάκι μεταξύ των 2 εταιρειών. Αυτή δυστυχώς είναι η πραγματικότητα στην Ελλάδα του 2007. Μετά από αυτά έχω να πω ότι μόνο και μόνο λόγω συμεριφοράς ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ TO TECHNIXX! Οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι επαγγελματίες, είναι μπακάληδες του χειρίστου είδους. Sorry αν κούρασα.
 

kacey

Senior Member
18 June 2006
334
Υποθετωντας οτι την αγορασε με τηλεπωληση (δηλαδη αγορα μεσω τηλεφωνου ή ιντερνετ, χωρις να εχει δει το αντικειμενο που αγοραζε), εχει απο τον νομο δικαιωμα επιστροφης του αντικειμενου απλα επειδη ετσι του την καπνισε και επιστροφης χρηματων. Αυτο για να γνωριζουμε τι μας γινεται.
 
18 June 2006
7,544
Φίλε Νίκο καλημέρα...

σε παρακαλώ στείλε μου-μέσα στην αυριανή μέρα-με ΠΜ τα στοιχεία ταυτότητας του φίλου σου για να επικοινωνήσουμε μαζί του...

πάγια θέση του avclub είναι να μας κοινοποιούνται τα στοιχεία του καταγγέλοντος και από κει και πέρα κάνουμε το καλύτερο δυνατό...
 

takisat

New member
22 March 2007
17
Αγαπητέ μου συνφορμιτη θα διαφωνήσω κάθετα μαζί σου, αλλά καλοπροαίρετα. Ζω μέσα στα service και γνωρίζω τον αγώνα και τον πόνο των ανθρώπων αυτών.
Υποθέτοντας ότι την αγόρασε με τηλεπωληση (δηλαδη αγορα μεσω τηλεφωνου ή ιντερνετ, χωρις να εχει δει το αντικειμενο που αγοραζε), εχει απο τον νομο δικαιωμα επιστροφης του αντικειμενου απλα επειδη ετσι του την καπνισε και επιστροφης χρηματων. Αυτο για να γνωριζουμε τι μας γινεται.

Κανένα μαγαζί δεν είναι υποχρεωμένο να επιστρέψει συσκευή σε πελάτη επειδή αυτή η συσκευή παρουσίασε πρόβλημα, πόσο μάλλον επειδή έτσι του κάπνισε. Και το παλιό, τι θα το κάνει δηλαδή, θα το πετάξει στα σκουπίδια. Όλοι οι πελάτες όταν αγοράσουν μια συσκευή θέλουν να είναι σφραγισμένη η συσκευασία στο κουτί της. Όταν όμως παρουσιαστεί το πρόβλημα τότε φταίει το μαγαζί που δεν το είδε, μα πώς να το ξέρει το μαγαζί.
Το service τώρα είναι υποχρεωμένο να αποκαταστήσει το πρόβλημα χωρίς να δώσει εξηγήσεις στον τελικό καταναλωτή τι ακριβώς έκανε για την αποκατάσταση του προβλήματος.( μιλάω για τα επίσημα service των εταιρειών). Εάν δεν μπορεί να επισκευάσει, αποκαταστήσει το πρόβλημα, τότε προβαίνει σε αντικατάσταση της συσκευής είτε με αποστολή νέας συσκευης από την εταιρία, είτε δια μέσου του καταστήματος λιανικής πώλησης. Τώρα εάν το κατάστημα λιανικής για λόγους ανταγωνισμού και αποφυγής της γρίνειας του πελάτη, δίνει άλλη συσκευή στον πελάτη, αυτό είναι τελείως διαφορετικό πράγμα, να αναρωτηθείτε όμως τι την κάνει την παλιά συσκευή(χμ,!!).

Αυτά για σήμερα.
 

-Γιώργος-

Supreme Member
19 June 2007
8,441
37°54'25''N-23°45'24''E
Ζω μέσα στα service και γνωρίζω τον αγώνα και τον πόνο των ανθρώπων αυτών.
Συνήθως δεν υπάρχει παράπονο από τους τεχνικούς. Τα περισσότερα παράπονα εστιάζονται σε υπεύθυνους καταστημάτων (ειδικά αλυσίδων) και αντιπροσωπείες.

Κανένα μαγαζί δεν είναι υποχρεωμένο να επιστρέψει συσκευή σε πελάτη επειδή αυτή η συσκευή παρουσίασε πρόβλημα
Θες να πεις πως αν κάποιος αγοράσει από μαγαζί προβληματικό κομμάτι (σφραγισμένο και ολοκαίνουριο) δεν έχει το δικαίωμα αντικατάστασης ? Γιατί αν είναι έτσι να τα κόψουμε τα μαγαζιά και να αγοράζουμε εξ αποστάσεως που μας καλύπτει ο νόμος.
 

kacey

Senior Member
18 June 2006
334
Re: Απάντηση: Πρόβλημα με Samsung από Technixx

Αγαπητέ μου συνφορμιτη θα διαφωνήσω κάθετα μαζί σου, αλλά καλοπροαίρετα. Ζω μέσα στα service και γνωρίζω τον αγώνα και τον πόνο των ανθρώπων αυτών.
Υποθέτοντας ότι την αγόρασε με τηλεπωληση (δηλαδη αγορα μεσω τηλεφωνου ή ιντερνετ, χωρις να εχει δει το αντικειμενο που αγοραζε), εχει απο τον νομο δικαιωμα επιστροφης του αντικειμενου απλα επειδη ετσι του την καπνισε και επιστροφης χρηματων. Αυτο για να γνωριζουμε τι μας γινεται.

Κανένα μαγαζί δεν είναι υποχρεωμένο να επιστρέψει συσκευή σε πελάτη επειδή αυτή η συσκευή παρουσίασε πρόβλημα, πόσο μάλλον επειδή έτσι του κάπνισε. Και το παλιό, τι θα το κάνει δηλαδή, θα το πετάξει στα σκουπίδια. Όλοι οι πελάτες όταν αγοράσουν μια συσκευή θέλουν να είναι σφραγισμένη η συσκευασία στο κουτί της. Όταν όμως παρουσιαστεί το πρόβλημα τότε φταίει το μαγαζί που δεν το είδε, μα πώς να το ξέρει το μαγαζί.
Το service τώρα είναι υποχρεωμένο να αποκαταστήσει το πρόβλημα χωρίς να δώσει εξηγήσεις στον τελικό καταναλωτή τι ακριβώς έκανε για την αποκατάσταση του προβλήματος.( μιλάω για τα επίσημα service των εταιρειών). Εάν δεν μπορεί να επισκευάσει, αποκαταστήσει το πρόβλημα, τότε προβαίνει σε αντικατάσταση της συσκευής είτε με αποστολή νέας συσκευης από την εταιρία, είτε δια μέσου του καταστήματος λιανικής πώλησης. Τώρα εάν το κατάστημα λιανικής για λόγους ανταγωνισμού και αποφυγής της γρίνειας του πελάτη, δίνει άλλη συσκευή στον πελάτη, αυτό είναι τελείως διαφορετικό πράγμα, να αναρωτηθείτε όμως τι την κάνει την παλιά συσκευή(χμ,!!).

Αυτά για σήμερα.

Για το 1ο τονισμενο. Οχι "μαστορα", το καταστημα ως πωλητης του πραγματος ειναι το ΠΡΩΤΟ που φερει ευθυνη, ειτε σου αρεσει ειτε οχι. Και ο αγοραστης εχει το δικαιωμα να ζητησει αντικατασταση, καθ'οτι εδωσε λεφτα για να παρει "καινουριο", και του πασαρετε "καινουριο που ομως ειχε προβλημα και εχει επισκευαστει".

Για το 2ο τονισμενο, αυτα να τα λες οταν θα εχεις δωσει εσυ τα χιλιαρικα για την αγορα. Το αντικειμενο που αγορασα δινοντας χρηματα και δεν μου χαρισαν, ειναι ΔΙΚΟ ΜΟΥ, ειναι ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΜΟΥ και αρα εχω καθε δικαιωμα και απαιτηση να ξερω ΕΓΓΡΑΦΩΣ τι του κανατε.

Να σου πω ρε μεγαλε και θελω να μου απαντησεις σε αυτο. Οταν αγορασεις ενα αυτοκινητο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ και κανει αρυθμιες, πας στην αντιπροσωπεια στο φτιαχνουν και δεν ρωτας τι προβλημα ειχε και τι του εκαναν για να το φτιαξουν? Και αμα σου απαντησει η αντιπροσωπεια "δεν σας λεω δεν εχω υποχρεωση να σας πω", εσυ θα πεις ναι συγνωμη εχετε δικιο? Ακου ρε κατι αποψεις...Αλλα οπως ειπε και ο επιθεωρητης Καλαχαν για τις αποψεις...

ΥΓ Πες μας που δουλευεις για να μην πατησουμε ποτε μας.

ΥΓ2 Βρισκετε και τα κανετε γιατι ο ελληνας καταναλωτης ειναι ΖΩΟΝ και σας κανει μαγκες. Οταν θα σας αρχισουν στα εξωδικα για ψυλου πηδημα, να δεις για ποτε θα σας κοπει ο βηχας.
 

takisat

New member
22 March 2007
17
Δεν είχα σκοπό να σου απαντήσω γιατί είσαι αγενέστατος γιατί από την αρχή χρησιμοποίησα τη λέξη ‛’καλοπροαίρετα’’.
Επειδή όμως έφερες ως παράδειγμα το αυτοκηνιτο και για να το παραλληλίσουμε ακριβώς με την συσκευή μιας π.χ. τηλεόρασης, σε ρωτώ λοιπών:
Αν την ειπωμένη ακριβώς μέρα της αγοράς ενός αυτοκηνιτου, σου παρουσιάσει αρρυθμίες, πας και απαιτείς αντικατάσταση και μάλιστα με τσαμπουκά ?
Αν τώρα βρεθεί ελατοματικό π.χ. το κολάρο νερού, απαιτείς αντικατάσταση μηχανής, η και ολόκληρου του αυτοκηνιτου? Για τόλμησε να το κάνεις. Τολμάς όμως σε μια συσκευή DVD, TV γιατί την θεωρείς κλειστή συσκευή, δηλαδή δεν θέλεις να ξέρεις τι έχει μέσα και πως δουλεύει, αλλά την θεωρείς ένα εξάρτημα που αν πάθει κάτι θέλει άλλαγμα. Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί αν χαλάσει ένας processor σε μία συσκευή, να μην με αφήνετε να αλλάξω αυτό το εξάρτημα αλλά να είμαι υποχρεωμένος να μπαίνω σε διαδικασία αντικατάστασης της συσκευης, όταν μάλιστα για την αιτία καταστροφής του εξαρτήματος μπορεί μα φταίει και η ΔΕΗ. Μία ηλεκτρονική συσκευή αποτελείται από χιλιάδες εξαρτήματα τα οποία όμως δεν κατασκευάζει μια εταιρία. Είναι αδύνατων λοιπόν να πετύχει μηδενικό ποσοστό βλαβών σε μια συσκευή.

Υ.Γ. 1)ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΟΝΙΣΜΕΝΗ ΚΑΜΙΑ ΛΕΞΗ
2) ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ
3) ΞΕΡΩ ΝΑ ΒΡΙΖΩ ΚΑΙ ΓΩ

Η υμιμάθεια είναι ενας βράχος που κυλάει και σαρώνει τα πάντα στο πέρασμα του( Βασίλης Ραφαϊλίδης)
 

gorgy

Established Member
19 June 2006
178
Στην ..υμιμάθεια περιλαμβάνεις και την ανορθογραφία;
Μέχρι και το όνομα του Ραφαηλίδη λάθος ρε μεγάλε;
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,235
127.0.0.1
Re: Απάντηση: Πρόβλημα με Samsung από Technixx

Κατά πρώτον χαλαρώστε...
Πολύς κόσμος από εμάς έχουμε κάνει σε service (προσωπικά σε υπολογιστές) και σε κάποια πράγματα ο Takisat έχει δίκιο. Μην προσπαθείτε να ξεσπάσετε σε κάποιον όταν λέει τα πράγματα όπως έχουν.
Αν για παράδειγμα μου φέρνατε εμένα έναν υπολογιστή που είχε καεί το τροφοδοτικό, έστω και την δεύτερη μέρα, το τροφοδοτικό θα σας άλλαζα και όχι ολόκληρο τον υπολογιστή!


... να είμαι υποχρεωμένος να μπαίνω σε διαδικασία αντικατάστασης της συσκευης, όταν μάλιστα για την αιτία καταστροφής του εξαρτήματος μπορεί μα φταίει και η ΔΕΗ.

Εδώ θέλω να μείνω λίγο...
Πολλές αντιπροσωπείες αρνούνται να επισκευάσουν συσκευές επειδή όπως λένε ευθύνεται η ΔΕΗ. Αυτό είναι άκρως παράνομο και αν η συσκευή καλύπτεται από εγγύηση η αντιπροσωπεία είναι υποχρεωμένη να την διορθώσει ή να την αλλάξει αν το κόστος θεωρηθεί μεγάλο. Αυτό όμως σύμφωνα με τους νόμους είναι θέμα της αντιπροσωπείας και μόνο.
 

kacey

Senior Member
18 June 2006
334
Ακου να σου πω γιατι το παιζεις κινεζος και νομιζεις οτι εισαι εξυπνος.

Το παραδειγμα με το αυτοκινητο ηταν για να δειξω ποσο γελοια ειναι η δηλωση σου οτι "η αντιπροσωπεια δεν ειναι υποχρεωμενη να σου πει τι εφταιγε και τι επισκευη εκανε". Οχι για αντικατασταση.

Καταλαβες τωρα? Δηλωσες "Το service τώρα είναι υποχρεωμένο να αποκαταστήσει το πρόβλημα χωρίς να δώσει εξηγήσεις στον τελικό καταναλωτή τι ακριβώς έκανε για την αποκατάσταση του προβλήματος.( μιλάω για τα επίσημα service των εταιρειών)".

Οταν λοιπον πας και επισκευασεις το καινουριο αυτοκινητο σου που σου εκανε αρυθμιες, θα σου απαντησει ο τεχνικος "εφτιαξα κατι αλλα δεν σου λεω τι ειχε προβλημα και τι του εκανα για να το φτιαξω"? Και δεν θα του φερεις το αυτοκινητο καπελο?

Και ναι, ο νομος δινει δικαιωμα ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ για επισκευη η αντικατασταση.Που θα μου μιλησεις και για ημιμαθεια...
 

Κρυωνάς Νίκος

AVClub Addicted Member
17 June 2006
2,407
Κιλκίς
Παρακαλώ πολύ τα εμπλεκόμενα μέλη στο παρόν θέμα να δείξουν τα δέοντα

1. Περιμένω από το το μέλος που άνοιξε το θέμα να μας ενημερώσει με το τι έχει γίνει διαφορετικά το μήνυμα θα σβηστεί

2. Για τα μέλη Kacey και takisat, νομίζω ότι διαλέξατε λάθος μέρος να ανταλάξετε χαρακτηρισμούς, να μην υπάρχει συνέχεια παρακαλώ

3. Για τα δικαιώματα των καταναλωτών και τις υποχρεώσεις των εμπόρων υπάρχουν διαφορετικές συνθήκες αν
- το προϊόν είναι dead on arrival
- προκύψει βλάβη μετά από χρήση
- Το χρονικό διάστημα που έχει περάσει μέχρι την δήλωση του προβλήματος
- Η κατάσταση της συσκευής υποδηλώνει κακή χρήση βάση των οδηγιών χρήσης
 

teo35

New member
10 September 2007
51
ΤΡΙΚΑΛΑ
Ηρεμια βρε φιλαρακια,το σωστο ειναι αφου η τηλεοραση εχει τοσο μεγαλο προβλημα ειδικα στο παννελ να του δωσουν μια αλλη,δεν ειναι ουτε τροφοδοτικο ουτε καμια ασφαλεια για να την αλαξουν μονο,το συγκεκριμενο καταστημα ομως ειναι προβληματικο στο σερβις και στην εγγυηση των συσκευων που πουλαει,το ξερω και απο αλλες περιπτωσεις για αυτο μακρυα.
Πηγαινε και παρε αλλη τηλεοραση αλλιως παρε και ενα δικηγορο μαζι,να λετε παντα τα ονοματα των καταστηματων που κανουν τετοιες ουστιες για να μην αγοραζει κανεις απο εμας απο αυτα,δεν αξιζει να μας παιρνουν μονο τα ωραια μας ευρα και μετα να το παιζουν κινεζοι.Το καταστημα δεν χανει ποτε γιατι τουσ καλυπτει η εταιρεια της συσκευης που εχει προβλημα αφου το δινουν πισω και δεν το κρατανε στο μαγαζι για να το δωσουν σε αλλον.Εγω σε μεγαλη αλυσιδα που αγορασα ενα dvd recorder me 700 eyra kαι εβγαλε προβλημα μου ειπαν να το στειλουν στο σερβις αλλα απαιτησα αλλαγη και μου εδωσαν αλλο,τωρα πηρα την 42pfl9900d/10 aurea και τους το ξεκαθαρισα οτι αν βρω εστω και το παραμικρο θα μου φερουν αλλη,τι δηλαδη εδωσα 4000ε και θα μου αλαζαν μονο το παννελ?θα τους τσακιζα τα κεφαλια με αυτο,ενταξει ειμαστε λαλακες που εχουμε την ψωρα με την τεχνολογια αλλα δεν θα στεισουμε και λολο???
 

nikosmelt

AVClub Addicted Member
19 March 2007
2,044
Κατερίνη, Ελλάδα
Την προηγούμενη Τετάρτη (10-10-2007) ο φίλος μου επικοινώνησε για νιοστή φορά με το Technixx, το οποίο τον ενημέρωσε ότι δυστυχώς δεν υπήρχε καμία εξέλιξη στο θέμα. Το ανταλλακτικό δεν είχε έρθει από το εξωτερικό, ως εκ τούτου δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα. Στη συνέχεια ο φίλος μου επικοινώνησε μαζί μου για να με συμβουλευτεί και μετά τους ξανακάλεσε για να τους πει ότι δεν του αφήνουν άλλη λύση από το να κινηθεί δικαστικώς. Επικοινώνησαν ξανά μετά από ελάχιστα λεπτά μαζί του για να του πουν (ως δια μαγείας) ότι τελικά θα του δώσουν καινούργια τηλεόραση, μέχρι την Παρασκευή (12-10-2007) που θα είχαν καινούργια παραλαβή. Ο φίλος μου συμφώνησε. Μια ώρα περίπου αργότερα επικοινώνησαν ξανά μαζί του για να του πουν ότι τελικά δεν υπήρχε διαθέσιμη τηλεόραση την Παρασκευή αλλά την επόμενη Τετάρτη (17-10-2007). Ο φίλος μου τους είπε ότι είναι η τελευταία διορία που τους δίνει. Μέχρι αυτή τη στιγμή δεν τον έχουν πάρει ακόμα τηλέφωνο, αναμένουμε.
Και επαναλαμβάνω: η αγορά έγινε στις 10 Αυγούστου. Επί 2 μήνες το κατάστημα ακολουθεί μια πολιτική που δεν αρμόζει σε κατάστημα που σέβεται τον πελάτη και τη φήμη του. Εγώ τον συμβούλεψα να μην δεχτεί τα χρήματα πίσω (αν τυχόν του το προτείνουν) αλλά να τους πάμε δικαστικά.
 

nikosmelt

AVClub Addicted Member
19 March 2007
2,044
Κατερίνη, Ελλάδα
Προς takisat: αυτά που λες τα ξέρεις σίγουρα? Θα σε παραπέμψω στον ισχύοντα Αστικό Κώδικα, μέρος βασικό του οποίου θα βρεις εδώ : http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=8956 . Διάβασέ τον προσεχτικά και θα δεις τι ισχύει. Εγώ δεν αναφέρθηκα σε τεχνικούς, αναφέρθηκα στην ευθύνη του ΠΩΛΗΤΗ απέναντι στον αγοραστή. Το άρθρο 537 Α.Κ. αναφέρει ρητώς ότι "ο πωλητής ευθύνεται ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ αν το πράγμα έχει πραγματικά ελαττώματα...". Επομένως σε απλά ελληνικά είτε η αγορά έγινε από τηλεφώνου είτε από το internet είτε με σήματα καπνού είτε με οποιοδήποτε άλλο τρόπο Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΦΕΡΕΙ ΑΚΕΡΑΙΗ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ.
 

takisat

New member
22 March 2007
17
Μα και βέβαια τα ξέρω, εξ’αλου δεν διαφώνησα με σένα(nikosmelt). Έχεις δίκιο να διαμαρτίρεσαι και να απαιτείς εξυπιρέτηση από το κατάστημα, αλλά πρόσεξε: για την αποκατάσταση του προβλήματος. Όταν αναφέρουμε ένα πρόβλημα με την συσκευή μας στο κατάστημα, αυτό θα πρέπει να αξιολογήσει την περίπτωση, να ελέγξει αν όντως το πρόβλημα είναι υπαιτιότητα της κατασκευάστριας εταιρίας, διότι υπάρχουν και περιπτώσεις όπου το πρόβλημα είναι από κακή λήψη, κακή ρύθμιση και χίλια δυό άλλα προβλήματα και εν συνεχεία βεβαίως θα αναλάβει την υποχρέωση να δόση λύση. Εδώ στο forum όλοι είναι σχετικοί έως πολύ σχετικοί με το αντικείμενο, το κατάστημα όμως σας αντιμετωπίζει ως τον μέσω άσχετο Έλληνα καταναλωτή που θα αγοράσει μια plasma 42’’ και θα την βλέπει από το 1 μέτρο και θα διαμαρτύρεται στο κατάστημα ότι η τηλεόραση δείχνει χοντρή την μενεγάκη και έχει χάλια εικόνα. Πιστέψτε με 9 στους 10 Έλληνες βλέπουν σε φορμα 16/9 και το κακό είναι ότι παρόλο που το εξηγώ, δεν το καταλαβαίνουν. Επίσης 9 στους 10 Έλληνες νομίζουν ότι επειδή έσκασαν 1000ευρά για μία plasma έκαναν την αγορά του αιώνα και ότι τώρα αυτή θα δείχνει τζάμι και χωρίς κεραία, τα κάνει όλα μόνη της. Δεν αξιοποιούν σχεδόν καμία από τις δηνατότιτες της συσκευής τους.
Η διαφωνία μου, από μέρους μου ήταν στο κείμενο του kacey, προσέξτε:(Υποθέτοντας ότι την αγόρασε με τηλεπωληση (δηλαδη αγορα μεσω τηλεφωνου ή ιντερνετ, χωρις να εχει δει το αντικειμενο που αγοραζε), εχει απο τον νομο δικαιωμα επιστροφης του αντικειμενου απλα επειδη ετσι του την καπνισε και επιστροφης χρηματων. Αυτό για να γνωρίζουμε τι μας γίνεται.). ε! όχι δεν είναι έτσι. Φαντάζεστε να πάρω μια tv plasma από ένα κατάστημα και επειδή ‛’μου φάνηκε’’ ότι δείχνει κάτι χιονάκια στο star να πάω και να την γυρίσω πίσω. Βέβαια το ξαναλέω, η περίπτωση του φίλου μας είναι τελείως διαφορετική και έχει δίκιο.

Συγνώμη αν σας κούρασα.
 

nikosmelt

AVClub Addicted Member
19 March 2007
2,044
Κατερίνη, Ελλάδα
Τέλος καλό, όλα καλά (ελπίζω). Η αντικαταστάτρια παραλήφθηκε πριν 3 ώρες και δεν εμφανίστηκε κάποιο πρόβλημα μέχρι στιγμής. Αύριο θα πάω και εγώ να πειράξω λίγο τις ρυθμίσεις. Ας ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά.
ΥΓ. Πάντως εγώ το δηλώνω (και υπογράφω και υπεύθυνη δήλωση) ότι δεν πρόκειται να αγοράσω οτιδήποτε από το Technixx.
 

kacey

Senior Member
18 June 2006
334
@takisat

Σε τηλεπωληση, μπορω να επιστρεψω το αντικειμενο και να ζητησω επιστροφη χρηματων, ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΚΑΠΝΙΣΕ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Αυτο λεγεται cooling-off period κοινως ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ ΠΑΡ'ΤΕ ΤΗΝ ΠΙΣΩ. Εκτος αν δεν καταλαβαινουμε τι λες γιατι τα γραφεις και λιγο μπερδεμενα.

Σε περιπτωση αγορας απο πραγματικο καταστημα, δεν την επιστρεφουμε επειδη ετσι μας καπνισε. Σε περιπτωση προβληματος σε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ αντικειμενο ομως, η επιλογη ειναι ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ.

Και απαντησε μου ξεκαθαρα στο εξης:

Δηλωσες
Το service τώρα είναι υποχρεωμένο να αποκαταστήσει το πρόβλημα χωρίς να δώσει εξηγήσεις στον τελικό καταναλωτή τι ακριβώς έκανε για την αποκατάσταση του προβλήματος.( μιλάω για τα επίσημα service των εταιρειών)

Το καινουριο σου αυτοκινητο παρουσιαζει αρυθμιες ή ακομα χειροτερα δεν δουλευει/ξεκιναει. Το πας στην αντιπροσωπεια και μετα απο 1-2-5-15 μερες σου το επιστρεφουν και δουλευει μια χαρα. Οταν ρωτας να μαθεις τι ειχε και τι εκαναν/εφτιαξαν, σου απαντουν "δεν ειμαστε υποχρεωμενοι να σου πουμε"? Και τοτε εσυ τι κανεις?
 

kacey

Senior Member
18 June 2006
334
Πιο πανω εγινε συσταση για το πως μιλαμε μεταξυ μας. Ο κυριος takisat παει να μας βγαλει ολους ασχετους και ημιμαθεις, αλλα στην ερωτηση που του εκανα για το αυτοκινητο, δεν απανταει. Αντιθετα γινεται δημιουργικος στελνοντας pm σαν το παρακατω:

takisat said:
η εισαι μαλακας... η κανεις τον μαλάκα... για να μου σπάσεις τ'αρ...ια.

Πιστεψε με καμμια ορεξη δεν εχω να σχολουμαι με την παρτη σου. Το να σε ρωταω κατι για αυτο που ισχυριζεσαι και εσυ να μην μπορεις να απαντησεις (γιατι λες βλακειες), δεν ειναι σπασιμο @@, αλλα επιχειρηματολογια που δεν μπορεις να απαντησεις. Τωρα θα απαντησεις σε αυτο που σε ρωταω ή θα προσπαθεις να μας βγαλεις ασχετους στο δημοσιο και στο πριβε θα μας βριζεις?

ΥΓ Ολα τα υβριστικα pm θα βγαινουν δημοσια. Εγω οτι εχω να πω το λεω εδω μεσα.
 

DINOS80

New member
20 October 2007
2
Γεια σας παρακλουθω τις αποψεις με αρκετο ενδιαφερον μιας και εχω καταστημα ηλ/κων ειδων και ειμαι μελος αλυσιδας . Προς αποφυγη να δεχτω τα οποιοδηποτε μπινελικια θα ηθελα να τωνισω πως περα απο καταστηματαρχης ειμαι και ο ιδιος καταναλωτης απλα αγοραζω απο το καταστημα μου και οχι απο αλλου αρα εχωντας διπλο ρολο κατανοω και τον Kacey και τον takisat . Δυστυχως το ολο συστημα φιλε μου Kacey ειναι για ολους μας επειηκως απαραδεκτο . Και εγω εχω παθει ζημιες απο συσκευες που αγορασα ..απο το καταστημα μου..και πιστεψε με δεν εχω το κατι παραπανω απο σενα στη διαδικασια που περασα . Αν συμφωνω και αν μου αρεσει η κατασταση ? φυσικα οχι και μιλαω και σαν καταναλωτησ και σαν επιχειρηματιας σε ενα δυσκολο επαγγελμα που αν το ζεισεις απο μεσα θα τρελαθεις. πολλες φορες οπου με παιρνει πιεζω καταστασεισ για αντικατασταση γιατι κατανοω οτι τα λεφτα βγαινουν δυσκολα και δεν ειναι για πεταμα στον καθε τυχαιο . Το προβλημα του πελατη καποιες φορες τακτοποιειται με δικη μου παρεμβαση το τι τραβαω ομως εγω για να παρω το καθε πιστωτικο απο την καθε εταιρεια που μπορει να μου παρει και 8 μηνες το ξερω εγω και μονο εγω και δεν ειναι ολα χυμα οπως τα θετεις. Οι εταιρειες φιλε μου ειναι για να τα περνουν και οχι να δινουν αρα το προβλημα μενει στον καταναλωτη και σε καποια λιγα καταστηματα που προσπαθουν οσο μπορουν να βοηθησουν την κατασταση . Μακαρι να γινοταν σε καθε προβλημα που θα προεκυπται να γινοταν επι τοπου αντικατασταση θα σωνομασταν εμεις τα καταστηματα γιατι οσο και δεν θες να το δεχτεις τα κερδη μας πολλες φορες αγγιζουν τα ορια της γελειοότητας ...αν και δεν σε αφορα αυτο απλα το αναφερω... και βγαινουν απο τισ ποσοτητες που θα δωσουμε . Πληρωνουμε πολλα χρηματα για να φερουμε τον πελατη στα καταστηματα μας και κανουμε και πολλα για τα οποια δεν πληρωνομαστε και δυστηχως χανουμε πολυ ευκολα πελατες παραδειγμα το δικο σου για την καθε εταιρεια . Τουλαχιστον στο δικο μου το καταστημα οσο μπορω βοηθω καταστασεισ μην εχωντας χρονο πολλες φορες να βγαλω χρηματα πολλα καταστηματα ειναι μαζι με τον πελατη και το προχωρουν μαζι το προβλημα οχι μονα τους και ο πελατης να καθεται στον καναπε και να κανει κριτικη η οποια ειναι πολυ ευκολη αλλα πολλες φορες αδικη . Απο τα παραπανω για σκεψου οταν αγοραζω π.χ μια lcd απο το καταστημα μου και παθαινω το ιδιο με σενα η επιλογη μου ειναι να τσακωθω με τον εαυτο για το τι μου πουλησα και να ψωνιζω πλεον απο αλλου ? Δυστυχως θα περασω τα ιδια και να σου πω και το αλλο ? Εσυ ερχεσαι και αγοραζεις μια τηλεοραση 1000...2000....3000 ο οποιοσ ειναι τζιροσ οχι κερδος και καλα κανεις και απαιτεις εγω οταν κανω το χρονο 200000 ή 300000 σε μια εταιρεια τι απαιτησεις πρεπει να εχω ? Δυστυχως φαυλος κυκλος η κατασταση και παντα εις βαρος των καταστηματων . Συγνωμη για την εκταση αλλα πιστευω αξιζει τον κοπο να ακουστει και η δικη μας καθημερηνοτητα
 
Αγαπητε Ντινο, Καλως Ηρθες..

Καλα κανεις και καταθετεις την δικη σου οπτικη, ολες ειναι χρησιμες. Ολοι πρεπει να λενε τις αποψεις τους, και η δικη σου αποψη δεν αποτελει εξαιρεση.

Αυτη η αγορα δυστυχως, ιδιως εδω στη χωρα μας, ειναι λιγο.... περιεργη. Ιδιως στο θεμα της υποστηριξης, των εγγυησεων κλπ. Η νοοτροπια των εταιριων ειναι ολιγον... χαλασμενη..

Εγω χαιρομαι παντως που βλεπω ενα ιδιοκτητη μαγαζιου με διαθεση να βοηθησει τους πελατες του, ασχετα αν καπου αλλου αυτο ειναι αυτονοητο.