Ενα και να καίει.. (βας, βας, βας)

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,024
Αιγάλεω
Η άνοιξη του 1970 βρίσκει τον Eric Clapton- μετα τους Cream και τη βραχύβια προσπάθεια των Blind Faith- σχεδόν να «ιδιωτεύει», βουτηγμένο στην εξάρτηση απο ουσίες και το αλκοόλ και χαμένο στα προσωπικά του αδιέξοδα, μεγαλύτερο των οποίων ο παθολογικός και χωρίς ανταπόδοση έρωτας του για την Pattie, γυναίκα του καλύτερου του φίλου George Harrison…
Την ίδια εποχή γνωρίζεται με τον Bobby Whitlock (organ, piano), οπου μπαίνουν τα θεμέλια μιας καινούργιας συνεργασίας και μετέπειτα με την προσθήκη των Jim Gordon (drums) και Carl Radle (bass), (γνωστοί όλοι μεταξύ τους απο την πρότερη θητεία τους με τους Delaney and Bonnie) φτιάχνουν μια μπάντα που έκανε εμφανίσεις σε μικρά ακροατήρια στην Βρετανία και άλλαζε διαρκώς ονόματα, μέχρι να καταλήξουν στο
Derek and the Dominos.
 

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,024
Αιγάλεω
Derek and the Dominos – Layla and other assorted love songs
41WSSEV3DPL._SL500_AA300_.jpg



To καλοκαίρι τους βρίσκει στο Miami της Florida στα studio της Atlantic να ξεκινούν κάποια sessions υπο την καθοδήγηση του Tom Dowd, πάνω σε υλικό που είχαν δουλέψει κυρίως οι Clapton-Whitlock.
Ενα βράδυ, ο Dowd τους προσκαλεί σε μιά συναυλία των Allman Brothers, των οποίων ήταν παραγωγός και γίνεται η αιτία της προσωπική γνωριμίας του Clapton με τον κιθαρίστα και συνιδρυτή του γκρούπ Duane Allman.
Την επομένη, ο Duane επισκέπτεται τον Clapton στο studio δίνοντας συνέχεια στη γνωριμία τους, δηλώνοντας την εκτίμηση τους ο ένας για τον άλλο, αναλύοντας τεχνικές κλπ και όταν κουράστηκαν με τα λόγια, έκαναν και ένα μικρό jam για να ξεμουδιάσουν, όπου το πράγμα εξελίχτηκε σε κάτι παραπέρα απο πλάκα.
Ο Clapton, έχοντας εκτιμήσει τον Allman ως προσωπικότητα, αλλά έχοντας «δέσει» ακαριαία μαζί του και σαν μουσικός, ενθουσιασμένος του προτείνει να γίνει «μέλος» του γκρούπ ο Duane «δέχεται» και τα sessions για τον επικείμενο δίσκο ξεκινούν απο την αρχή.
Ο Duane οχι μόνο θα εμφανιστεί στα credits του δίσκου στη σύνθεση του γκρούπ κανονικά, (με την υποσημείωση όμως της ειδικής συμφωνίας της εταιρίας του με την Phil Walden & Associates, Inc (?) ) αλλά θα συμμετέχει μετέπειτα και σε δύο live εμφανίσεις του group! Και όλα αυτά την εποχή της μεγάλης επιτυχίας του δικού του συγκροτήματος!

Αυτό που κατεγράφη τελικά σαν τελικό αποτέλεσμα του κουιντέτου πλέον, ήταν ένα διπλό LP με 14 κομμάτια.
Το ύφος είναι βασικά rock-blues (Bell bottom blues, Tell the truth) με τη ζυγαριά να γέρνει πότε αποδώ (Κeep on growing), πότε απο κεί (Ηave you ever loved a woman), με ισχυρές πινελιές folk-country εδώ και εκεί.
Τα κομμάτια είναι είτε συνεργασία των μελών, είτε διασκευές τρίτων. Ένα παράδοξο είναι οτι όσα κομμάτια έχει γράψει ο Clapton, είναι σε συνεργασία ,συνήθως με τον Whitlock. Ένα άλλο παράδοξο είναι οτι ενώ η πλειοψηφία των κομματιών κινείται σε υψηλά επίπεδα, έχει επιλεγεί σαν εναρκτήριο κομμάτι, το κατα την προσωπική μου γνώμη πιό «αδύνατο», που τελοσπάντων δεν σε βάζει στο κλίμα του τι θα επακολουθήσει. Απο τις διακευές θα ξεχωρίσω τα Key to the Highway του Broonzy
και το Little Wing του Hendrix.
Το πρώτο ξεκινάει με ένα ανεξήγητο fade in. Μαρτυρίες λένε, πως ενω υποτίθεται οτι υπήρχε διάλλειμα, κάποιος έρριξε την ιδέα, το κομμάτι ξεκίνησε χαλαρά αλλά «τους έκατσε» αμέσως, ο Dowd απο το control αιφνιδιάστηκε, έτρεξε να βρεί το μηχανικό ήχου, και ωσπου να μπεί η εγγραφή μπροστά χάθηκε το αρχικό τμήμα του κομματιού..
Κατα την διάρκεια των sessions έμαθαν για το θάνατο του Jimi Hendrix και σαν φόρο τιμής ο Clapton πρότεινε να συμπεριλάβουν το Little Wing στο δίσκο.
Κορυφαία στιγμή βέβαια είναι το Layla, κομμάτι που έχει γραφεί απο τον Clapton για τον ατελέσφορο έρωτά του για την Pattie. To καταιγιστικό του riff υπήρξε για χρόνια το σήμα κατατεθέν του Clapton (και εσχάτως το οικειοποιήθηκε αυτούσιο, δημοφιλές cartoon της ελληνικής τηλεόρασης για να κάνει «επιτυχία»).
Το τελείωμα του κομματιού προβλημάτιζε τον Clapton, δεν ήθελε fade out, δεν του άρεσε ένα παρατεταμένο τελείωμα, αλλά ακούγοντας τον Gordon, drummer του γκρούπ, να παίζει ένα θέμα στο πιάνο (!) ενθουσιάστηκε και το ενσωμάτωσε σαν δεύτερο μέρος (το «λυρικό» section) στο κομμάτι του και συνάμα πρόσθεσε τον Gordon ως συν-συνθέτη στα credits.

Απο όσα γνωρίζουμε, τα sessions δεν κράτησαν πάνω απο δύο βδομάδες συνολικά.
Οι μουσικοί ήταν στο studio σχεδόν συνεχώς και οι μηχανικοί ήχου άλλαζαν με «βάρδιες»!
Η παραγωγή μας «δείχνει» ενα γκρούπ που όλοι είναι παρόντες, με το σκεπτικό δηλαδή του να παίζουν όλοι μαζί στο studio την ώρα της «λήψης» και να μην υπάρχουν εκ των υστέρων προσθήκες πάνω στο ηχητικό αποτέλεσμα.
Μας «δείχνει» ενα παρεϊστικο κλίμα, ενα δούναι και λαβείν των μουσικών και ώρες- ώρες μια άνεση σαν να παίζουν για χάρη της παρέας και απλά υπάρχει κάποιος που «τυχαίνει» να ηχογραφεί τα συμβάντα. Αν κάποιος έχει ζήσει έστω και μία φορά αυτό που περιγράφω, δεν πρόκειται να ξεχάσει την εμπειρία . Η απερίσπαστη συνεύρεση ( με την καλή έννοια !) των μουσικών στο studio και η όλη διαδικασία με σκοπό να «γεννήσουν» μουσική, διαφέρει νομίζω πολύ από ενα Live performance των ίδιων ανθρώπων σε ενα συνήθως αχανές ακροατήριο.
Έλεγα λοιπόν πως οι μουσικοί «φαίνεται» να είναι κοντά χωροταξικά , σε κατάσταση Room παρά Hall όσο αφορά την αντήχηση, και μάλιστα χαμηλοτάβανου, οι ενισχυτές για τις κιθάρες πολύ μικρής ισχύος και με πολύ κοντινή λήψη.
Ο Clapton, έχει πια εγκαταλείψει την Gibson και έχει περάσει στην Stratocaster εποχή και ηχητικά ψάχνεται.
Η κιθάρα του (tone) δεν έχει σώμα, είναι λεπτόηχη και το overdrive της κάτι φορές είναι toy like. Ωρες – ωρες θα τολμούσα να την παρομοιάσω με κάτι ηχητικά ευρήματα του Tom Waits! Αποψη...
Ο Duane Allman είναι ο γνωστός (αυτός το είχε το tone, δεν ψαχνότανε) αλλά σε ...σμίκρυνση !
Υπάρχει η τάση τα όργανα να ακούγονται όλα ίσα, συμπαγώς θα έλεγα, συμπιεσμένα και πιό μικρα απο το κανονικό, πιό πίσω στην εικόνα και η (περιορισμένων δυνατοτήτων απο πλευράς τουλάχιστον έντασης) φωνή του Eric υποχρεωτικά μπροστά, γεγονός τεχνικά μη αληθοφανές..Στα credits εμφανίζεται ο Dowd σαν executive producer και o δίσκος arranged and produced by the Dominos. Έχω ακούσει και άλλες παραγωγές του Dowd εκείνης την εποχής και τα πράγματα δεν ήταν καθόλου έτσι, θέλω να πιστεύω λοιπόν πως το όλο ηχητικό αποτέλεσμα ήταν καθαρή επιλογή του γκρούπ.

Μετα τα ανωτέρω κάποιος θα υπέθετε πως η κατάσταση μάλλον διολισθαίνει πρός το χύμα . Μέγα λάθος!
Απο καθαρά τεχνικής πλευράς το παίξιμο των μουσικών είναι αψεγάδιαστο και ενα δυό «ψιλά» εδώ και εκεί έμειναν ως είχαν, πολύ καλώς κατα τη γνώμη μου. Το δέσιμο τους υποδειγματικό και η οικονομία δεδομένων των συνθηκών, ικανοποιητική. Ο Clapton εχοντας απέναντί του όχι κανέναν τυχαίο κιθαρίστα, είναι σε εγρήγορση ξεδιπλώνοντας της αρετές του αλλά και βγάζοντας τον πόνο του. Η φωνή του σπάει και ζορίζεται ουκ ολίγες φορές αλλά είναι αυθεντική και όποιος κατάλαβε γιατί πράγμα μιλάμε, ασφαλώς του λέει και ευχαριστώ .
Για τον Duane Allman θα πώ απλά ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ
Ακούστε τους και τους δύο στο μαστίγωμα του Layla και θαυμάστε αφενός τη «συνομιλία» τους και αφετέρου την αφομοίωση της τεχνικής αλλήλων και τη «μίξη» τους κοντά στην κορύφωση του πρώτου μέρους όπου πλέον μπερδεύεσαι και δεν ξέρεις ποιός είναι ποιός..

Το εξώφυλλο επίσης καταπληκτικό.
Ο δίσκος κυκλοφορεί. Η υποδοχή χλιαρή. Οι πωλήσεις ασήμαντες ανάλογα με τα βαριά ονόματα. Η μπάντα αναπόφευκτα περιοδεύει ως κουαρτέτο χωρίς τον Duane φυσικά, (πλήν δύο εξαιρέσεων) με περιορισμένη επιτυχία. Οι εξαρτήσεις γίνονται αφόρητες και εξωπραγματικές για όλους και ιδιαίτερα για τον Clapton. Γίνεται απόπειρα για δεύτερο άλμπουμ. Μάταια ..
Ο Duane Allman στα 23 του χρόνια, έχει ήδη σκοτωθεί πάνω στη μηχανή του...
Κάπου εκεί κλείνει και αυτός ο κύκλος. Οι Derek and the Dominos είναι παρελθόν. Το Layla έμελε να είναι το ενα και μοναδικό studio αλμπουμ τους.
Ενα και να καίει...

Για την ιστορία..
Mετα απο αυτό το project o Eric Clapton αποσύρεται απο τα εγκόσμια για τρία περίπου χρόνια, παίρνοντας βοήθεια για να σταματήσει τις εξαρτήσεις του.
Η Pattie χωρίζει απο τον Harrison και γίνεται γυναίκα του (για κάμποσα χρόνια)
Μετα εκείνος συνέρχεται και ξεκινάει τη solo καριέρα του, που συνεχίζεται ως σήμερα.

Για μας πλέον το ευτύχημα είναι πως πάνω στην «καταραμένη» φάση του μας έδωσε (μαζί με την παρέα του) αυτό το διαμάντι.
Ενα rock δισκο με R κεφαλαίο..



Πηγές: Ιντερνετ, Αγγλική έκδοση 2 LP
 
Last edited by a moderator:
17 June 2006
14,350
O Duane πολύ λίγες φορές ήρθε "μούρη-με-μούρη" με τους υπόλοιπους: δούλεψε κατά 90% με overdubs: απογειώνει κυριολεκτικά το δίσκο που, για μένα, είναι ίσως μέσα στους 20 καλύτερους Ροκ δίσκους που έγιναν ποτέ - ένα Αριστούργημα με Α κεφαλαίο.
Εγώ αγαπώ πάρα πολύ και το Derek & the Dominos In Concert που ήρθε αμέσως μετά. Μπορεί να λείπει ο Duane με ό τι αυτό συνεπάγεται, αλλά ο δίσκος είναι βουτηγμένος κυριολεκτικά στα blues και το γκρούπ είναι από τα πιο δεμένα που έχω ακούσει ποτέ: "βρίσκουν" πιά ο ένας τον άλλο με κλειστά μάτια.
Αν έλειπε το σόλο ντράμς θα του έβαζα μέχρι και άριστα ...:rolleyes:

d0b3828fd7a06017be45f010.L.jpg
 
10 July 2006
5,257
Θεσσαλονίκη
10 July 2006
5,257
Θεσσαλονίκη
...ναι, καλά! Τα λεφτά από τις βενζίνες των διακοπών τρώω!
Στο τέλος θα γυρίσω την οικογένεια στην παλιά καλή εποχή με τις λιωμένες σαγιονάρες, το τσαντίρι και τις αξέπλυτες ελιές.

Τέλος πάντων, σε τέτοιες προτάσεις, τέτοιας εμβέλειας μουσικόφιλου, πως να πει κάποιος όχι? Roarrrrr :hippy: :hippy: :hippy:
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ
ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ
ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ


Γιώργη bull's eye !
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ
ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ
ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ


Γιώργη bull's eye !

Το παραπάνω σχόλιο ήταν αμέσως μόλις το είδα και του έριξα τις βασικές κλεφτές ματιές.
Μετά από το προσεκτικό διάβασμα θα έλεγα...

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ


Είναι η πρώτη φορά που βρίσκω και διαβάζω παρουσίαση κριτική που να είναι τόσο κοντά σ αυτό που έχω παρατηρήσει και έχω διατηρήσει στο μυαλό μου γιά μουσική.
Πολλά από τα σχόλια είναι "κλεμμένα" μέσα από το στόμα μου, ενώ η προσέγγιση είναι πάντα από την πλευρά του μουσικού τονίζοντας τις μικρές και τόσο "ασήμαντες" λεπτομέρειες, το dna του δίσκου, αυτό που μπορει με μιά μικρή αλλαγή να μετατρέψει μιά εικόνα από πεζό graffiti σε αριστούργημα.

Γιώργη μας έβαλες τα γιαλιά
και φυσικά περιμένουμε κάτι ακόμα....

ΓΡΗΓΟΡΑ !
 
27 June 2006
7,771
Γιώργο εξαιρετικό το άρθρο σου και με πολύ μεδούλι. Τόσο που βλέπω να χτυπάω το δίσκο, κάτι που πριν δεν θα έκανα με τίποτα.;)

Κι άλλα - κι άλλα!
 

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,024
Αιγάλεω
Καταρχήν σας ευχαριστώ πολύ όλους για τα καλά σας λόγια :blush:

Τώρα σχετικά με την παρατήρηση του Κώστα (Λυμπε) για την (φυσική) παρουσία η μή του Duane Allman στα sessions του Layla , με προβλημάτισε αρκετά και το έψαξα λιγάκι παραπάνω, (προς χάριν της ιστορικής έρευνας :lehrer: ) και νομίζω πως βρήκα κατι σημαντικό. Είναι απο το site Chromeoxide.com – music collectors pages - που φαίνεται καλά πληροφορημένο.
Στην εισαγωγή του αναφέρεται στη σχέση του γκρούπ με τον Duane Allman ως εξής:

While Duane Allman was not part of Derek and the Dominos, Duane Allman participated in most of the sessions for the Layla album. Duane Allman even played with Derek and the Dominos at a few live shows during their American tour.

Κατόπιν παραθέτει αναλυτικά και με εξαιρετική λεπτομέρεια την σύνθεση του γκρούπ ανα ημερομηνία (!) και δραστηριότητα την ημερομηνία εκείνη (δηλαδή αν ήταν στο studio, σε Live ,σε jam κλπ) για όλη τη διάρκεια της ύπαρξης του!
Δεν αναφέρουν την πηγή της πληροφόρησης αυτής βέβαια, αλλά φαίνεται με κάποιο τρόπο εξαιρετικά σχολαστικό για να είναι αυθαίρετο.
Παρότι δεν παραθέτω αυτούσιο το κείμενο και πάλι βγαίνει μεγάλο. Η παράθεση γίνεται για λόγους δεοντολογίας και τεκμηρίωσης για όσους το επιθυμούν.

Μια γενική περίληψη λέει πως το γκρούπ μπήκε σαν κουαρτέτο στο studio στις 26 Αυγούστου.

Στις 27 εμφανίζεται ο Duane Allman, να τζαμάρει αρχικά με τον Clapton, μετά το κουαρτέτο μόνο του και την ίδια ημερομηνία ο Allman με όλο το γκρούπ και κατόπιν ο Clapton με τους Allman Brothers Band!

Στις 28 , 30 και 31 του μήνα ηχογραφούνται τα Tell the truth , Key to the Highway, Nobody Knows You When You're Down And Out, Why Does Love Got To Be So Sad με τον Duane.

Την 1η και 2 Σεπτεμβρίου ο Duane απουσιάζει οταν ηχογραφούν τα Keep on growing, I looked away, Bell bottom blues και την ίδια μέρα (τους πρόλαβε!) επανέρχεται για το Have you ever loved a woman.

Στις 3, 6 και 9 Σεπτεμβρίου, για να μην μακρυγορώ, ηχογραφούν όλοι μαζί τα υπόλοιπα έξι κομμάτια

Αναφέρεται βέβαια και η ύπαρξη overdubs σε διάφορα σημεία αλλά νομίζω έχουν να κάνουν με τη μίξη παρά με την παρουσία ή όχι του Duane. Δεν είμαι και ο ειδικότερος, οπότε κάθε αντίλογος δεκτός!


Υ.Γ. @ Δημήτρη Παναγιωτίδη: Chief, σε παρακαλώ αν μπορείς, στο δεύτερο μου ποστ να αλλάξεις στη δεύτερη αναφορά μου στον Hendrix, το κομμάτι σε Little Wing αντί Wind που γράφηκε εκ παραδρομής.Tnx!

Ακολουθεί το κείμενο
 

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,024
Αιγάλεω
DEREK AND THE DOMINOS
Layla And Other Assorted Love Songs


........................
........................


PERSONNEL: August 26, 1970 Eric Clapton - guitar
Bobby Whitlock - organ
Carl Radle - bass
Jim Gordon - drums
STUDIO SESSION: August 26, 1970 (first album)
(a4)Jam II 12:24
(a4)Have You Ever Loved A Woman (alternate master # 2) 4:59


PERSONNEL: August 27, 1970
Eric Clapton - guitar
Duane Allman - guitar
STUDIO SESSION: August 27, 1970 (first album)
(a4)(When Things Go Wrong) It Hurts Me Too (jam) 1:56


PERSONNEL: August 27, 1970
Eric Clapton - guitar
Bobby Whitlock - organ
Carl Radle - bass
Jim Gordon - drums
STUDIO SESSION: August 27, 1970 (first album)
(a4)Jam III 13:22
(a4)Tell The Truth (Jam I) 9:38
(a4)Tell The Truth (Jam II) 13:47
(a4)Tender Love (incomplete master) 2:42


PERSONNEL: August 27, 1970
Eric Clapton - guitar, vocals
Duane Allman - guitar
Bobby Whitlock - organ, piano, vocals
Carl Radle - bass
Jim Gordon - drums
STUDIO SESSION: August 27, 1970 (first album)
(a4)Jam V 18:24




PERSONNEL: August 27, 1970
Eric Clapton - guitar
Duane Allman - guitar
Dickie Betts - guitar
Greg Allman - piano
Berry Oakley - bass
Butch Trucks - drums
STUDIO SESSION: August 27, 1970 (first album)
(a4)Jam IV 12:21

PERSONNEL: August 28, 1970
Eric Clapton - guitar, vocals
Duane Allman - guitar
Bobby Whitlock - piano, vocals
Carl Radle - bass, percussion
Jim Gordon - drums, percussion
STUDIO SESSION: August 28, 1970 (first album)
(a1)(a4)Tell The Truth (+overdubs-September 1+4, 1970) 6:37


PERSONNEL: August 30, 1970
Eric Clapton - guitar, vocals
Duane Allman - guitar
Bobby Whitlock - piano
Carl Radle - bass
Jim Gordon - drums
STUDIO SESSION: August 30, 1970 (first album)
(a1)(a4)Key To The Highway 9:41


PERSONNEL: August 31, 1970
Eric Clapton - guitar, vocals
Bobby Whitlock - piano
Carl Radle - bass
Jim Gordon - drums
STUDIO SESSION: August 31, 1970 (first album)
(a4)Have You Ever Loved A Woman (alternate master # 1) 5:54


PERSONNEL: August 31, 1970
Eric Clapton - guitar, vocals
Duane Allman - guitar
Albhy Galuten - piano
Bobby Whitlock - organ, vocals
Carl Radle - bass
Jim Gordon - drums
STUDIO SESSION: August 31, 1970 (first album)
(a1)(a4)Nobody Knows You When You're Down And Out 5:00


PERSONNEL: August 31, 1970
Eric Clapton - guitar, vocals
Duane Allman - guitar
Bobby Whitlock - organ, vocals
Carl Radle - bass, percussion
Jim Gordon - drums, percussion
STUDIO SESSION: August 31, 1970 (first album)
(a1)(a4)Why Does Love Got To Be So Sad (+overdubs-September 1+9, 1970) 4:43


PERSONNEL: September 1, 1970
Eric Clapton - guitar, vocals
Bobby Whitlock - organ, vocals
Carl Radle - bass, percussion
Jim Gordon - drums, percussion
STUDIO SESSION: September 1, 1970 (first album)
(a1)(a4)Keep On Growing (+overdubs-September 1+2+5+9, 1970) 6:20


PERSONNEL: September 2, 1970
Eric Clapton - guitar, vocals
Bobby Whitlock - organ, vocals
Carl Radle - bass, percussion
Jim Gordon - drums, percussion
STUDIO SESSION: September 2, 1970 (first album)
(a1)(a4)I Looked Away (+overdubs-September 2+4, 1970) 3:03
(a1)(a4)Bell Bottom Blues (+overdubs-September 2+9, 1970) 5:00
(a4)Jam I 19:59

PERSONNEL: September 2, 1970
Eric Clapton - guitar, vocals
Duane Allman - guitar
Bobby Whitlock - organ, vocals
Carl Radle - bass
Jim Gordon - drums
STUDIO SESSION: September 2, 1970 (first album)
(a1)(a4)Have You Ever Loved A Woman 6:54


PERSONNEL: September 3, 1970
Eric Clapton - guitar, vocals
Duane Allman - guitar
Bobby Whitlock - organ, piano, vocals
Carl Radle - bass, percussion
Jim Gordon - drums, percussion
STUDIO SESSION: September 3, 1970 (first album)
(a1)(a4)I Am Yours (+overdubs-September 4+9, 1970) 3:34
(a1)(a4)Anyday (+overdubs-September 4, 1970) 6:33
(a1)(a4)It's Too Late (+overdubs-September 9+October1, 1970) 3:48


PERSONNEL: September 9, 1970
Eric Clapton - guitar, vocals
Duane Allman - guitar
Bobby Whitlock - organ, vocals
Carl Radle - bass
Jim Gordon - drums
STUDIO SESSION: September 9, 1970 (first album)
(a1)(a4)Little Wing 5:34
(a1)(a4)Layla (+overdubs-October 1, 1970) 7:05
(a8)It's Too Late 3:47
(a4)It's Too Late (alternate master) 4:05

PERSONNEL: September 10, 1970
Eric Clapton - guitar
Duane Allman - guitar
Bobby Whitlock - guitar, vocals
Carl Radle - bass
Jim Gordon - percussion
STUDIO SESSION: September 10, 1970 (first album)
(a1)(a4)Thorn In The Garden 2:52

...........................
...........................
...........................
...........................



STUDIO SESSION: Layla And Other Assorted Love Songs
(recorded August to October 1970)
(released December 1970)
(a1)(a4)I Looked Away 3:03
(a1)(a4)Bell Bottom Blues 5:00
(a1)(a4)Keep On Growing 6:20
(a1)(a4)Nobody Knows You When You're Down And Out 5:00
(a1)(a4)I Am Yours 3:34
(a1)(a4)Anyday 6:33
(a1)(a4)Key To The Highway 9:41
(a1)(a4)Tell The Truth 6:37
(a1)(a4)Why Does Love Got To Be So Sad 4:43
(a1)(a4)Have You Ever Loved A Woman 6:54
(a1)(a4)Little Wing 5:34
(a1)(a4)It's Too Late 3:48
(a1)(a4)Layla 7:05
(a1)(a4)Thorn In The Garden 2:52
..........................................
............................................
 

petros_m

Supreme Member
18 June 2006
8,210
Αλιμος
το 7" single του Layla ειχε το πρωτο και γνωστο μερος του τραγουδιου στην πρωτη πλευρα και το δευτερο μερος στη δευτερη.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
και εγώ έτσι θυμόμουνα.
Δεν θυμάμαι αν το διάβασα κάπου συγκεκριμένα, αλλά είχα μείνει με την εντύπωση της live σχεδόν ηχογράφησης, δεν ξέρω πως....