Κeith Jarrett:Rio-Tom Waits:Bad as Me.

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

17 June 2006
62,722
Χολαργός
Δύσκολες εποχές γιά μουσικές,και ακόμα περισσότερο όταν μαθαίνεις πώς παλιές καραβάνες βγάζουν νέους δίσκους..
Πρώτη συνηθισμένη αντίδραση :''χμ ,αντε πάλι''..

Ελα ομως ,πού κάτι η συνήθεια,κάτι που οι μεγάλες αγάπες,ακόμα και άν έχουν γινει ρουτίνα ,εμπεριέχουν ακομα στοιχεία ενδιαφέροντος και κάτω απ´την σκόνη και βαθειά εκτίμηση και ισως και λίγο πάθος,παίρνεις την απόφαση νά ξαναβουτήξεις σε νερά που νομίζεις πώς τα ξέρεις καλά και θά τά κολυμπήσεις και άνετα...

Αποτέλεσμα??Σέ διαψεύδει η απόφαση νά ξαναβουτήξεις ναί η οχι?? Σέ ξαφνιάζει κάτι ή απλά ευχαριστιέσαι τήν ανάμνηση τής σχέσης και οχι τήν ιδια την σχέση?

Ξεκινώντας απο τον Keith Jarrett και τον διπλό '''live'' δίσκο του ,πού προήλθε απο συναυλιες του στο Rio ,τον Απρίλιο τού 2011 το πρώτο πού οφείλεις νά αναρωτηθείς ειναι πώς αν δεν ήξερες οτι ειναι Jarrett ,πώς θά αντιδρούσες συναισθηματικά μετά απο μερικές ακροάσεις??

Η απάντηση ,εν τέλει είναι απλή,γιατί δύσκολα θάλεγες πώς αυτός πού παίζει ειναι κάποιος πετυχημένος κλώνος τού Keith μιάς καί οι 15 αυτοσχεδιασμοί,δέν κουβαλάνε καμιά αγωνία νά αποδείξουν κάτι..
Πουθενά δεν βρίσκεις ''μπιχλιμπίδια'' και ''τσακίσματα'' και πλουμιστά στολίδια επίδειξης...

Πρόκειται πολύ περισσότερο γιά απόσταγμα ωριμότητας,πού ακόμα και σέ μιά αίθουσα συναυλιών,δέν υποκύπτει σε παρορμήσεις ''αιχμαλωσίας'' τού κοινού.

Επομένως ειναι ενας Jarrett σοφός,απαλλαγμένος ,απο κάθε άγχος νά δείξει τι μπορεί νά κάνει,και απλά σού προσφέρει αυτό πού ειναι σήμερα....Ενας μουσικός μέ ανυπερβλητο τάλαντο,πού έχει μάθει πιά πώς δεν χρειάζεται καμιά σπατάλη,κανένας επιπλέον υπερβολικός ''δακτυλισμός'' ..

Στον αυτοσχεδιασμό του Jarrett στο Rio ολα ειναι στην θέση τους ,ολες του οι μουσικές καταβολές ειναι εκεί και σπάνια επιδεικνύονται αυτούσιες ,αλλά περισσότερο υπονοούνται σέ μιά μαγευτική συμπύκνωση πού προφανώς αποτελεί την σημερινή του ή μάλλον τήν εδώ και κάποια χρόνια εκπεφρασμένη θέση του..

Jazz,afro και Latin ρυθμοί,αλλά και μιά κλασσική συχνά φορμα πού διαπερνά ολο τον Ευρωπαϊκο 20ό αιώνα,με πινελιές Cecil Taylor καί...καί...καί...(oρεξη νάχεις νά ψάχνεις κάτω απο την επιφάνεια..)..

Το Rio δεν ειναι ''εύκολο'' και πιθανότατα όχι απόλυτα ελκυστικό ,για οσους θέλουν τον παλιο Jarrett τού 70.
Το Rio ειναι ενα αφαιρετικό ''Testament'',μιά σοφότερη προσέγγιση τού Carnegie Hall και στην ουσία ειναι ή ακομα ωριμοτερη προσέγγιση τού Radiance της Osaka και του Tokyo τού 2002...

Ακομα και οι πλέον λυρικές στιγμές τού δίσκου,δέν ξεφεύγουν σε μονοπάτια ευκολου συναισθηματισμού...

Και μονον η ακροαση τού 15ου και τελευταιου αυτοσχεδιασμού το αποδεικνύει:Σε 6.30 λεπτά μόνον ,ακούς το σημερινό ''κοντσέρτο τής Κολωνίας'' ά λά Jarrett τού 2011,απογυμνωμένο απο κάθε μελό στοιχείο..

Δίσκος πολύτιμος και μεστός ..


keithjarrett_rio_jk.jpg




Ο ''αξιοσέβαστος'' Tom Waits αισίως φτάνει στο 22ο album του...Ζεί στην φάρμα του ,με την γυναίκα του κατσικωμένη πάνω του γιά χρόνια (τελικά φαινεται πώς ακομα και οι ''αλήτες'' ,ή περισσοτερο αυτοί χρειάζονται ενα ''βοηθητικό-Εγώ''...)πού κατά καποιο τρόπο θεωρείται και απ´τον ίδιον κάτι σαν παραγωγός του και ολίγον και συνθέτις τών μουσικών του...
Εν πάση περιπτώσει περί ορέξεως .............

Το θέμα ειναι πώς ο Tom παίρνει μαζι του τον Marc Ribot (στίς κιθάρες) ,καλεί διάφορους φίλους (ως και τον Keith Richards γιά νά συμβάλει στο ''Satisfied''-o τίτλος υποδεικνύει το προφανές τής πρόσκλησης) σαν τον Flea,τον Charlie Musselwhite στην φυσαρμόνικα, τον Les Claypol και μεσα στην μπάντα του συμπεριλαμβάνει ακόμα τούς :Gino Robair - violin, Augie Meyers - accordion, David Hidalgo - violin; James Whiton - bass, Will Bernard - guitar...Συνολικά πάντως,μαζί με τα πνευστά συμμετέχουν περί τούς 20 μουσικούς....

Ο Waits στην Deluxe εκδοχή τών 16 τραγουδιών (σε 2c.d.'s-?-)δημιουργεί έναν ξερό ,πρωτίστως ,ήχο,αλλά αψογα ενορχηστρωμένο ,βάζει την ''τρακαρισμένη'' φωνή του μπροστά ,πού ακομα και σέ φαλτσέτο βραχνής ξεπεσμένης star,,τού καμπαρέ τού Γερμανικού μεσοπολέμου την ακουμε στο ''Talking at the same time''(το τραγούδι έχει κάτι απο Kurt Weil και οι στίχοι ξυρίζουν:'Well it’s hard times for some, for others it’s sweet , someone makes money when there’s blood in the street.)............................................
καί κάνει μιά ωραία βόλτα 40 ετών απο την εποχή τού Closing Time,ακόμα...

Το ''Bad as Me'' πατάει στά χνάρια τού ''Swordfishtrombones'' καί τού ''Heartattack and Vine'',αλλά σέ μιά σφαιρικότερη εκδοχή ειναι η προσωπική διαδρομή τού Waits ,ολα αυτά τα χρονια...Σημαντικο επίσης πώς μπαίνει σε studio μετά απο 7 συναπτά έτη..

Η Περσόνα του Waits ειναι παρούσα και παίζει μέ τον πιό απογυμνωμένο τρόπο τά blues μέσω τού ''Chicago'',το φάντασμα τού Κέρουακ ,ως έμπνευση ,ειναι πάντα παρόν,στό ''Hell Broke Lucy'' oι ''παλιόφιλοι'' μέσα απο επί τούτου ''ασκημα'' κιθαριστικά γραντζουνίσματα δημιουργούν ενα τραγούδι ''φάντασμα'' μέ μιά χορωδία-παρωδία πού φτύνει στίχους ...

Ο Tom γραφει και ομορφα λυρικά τραγούδια σαν το Pay me ,το After you Die ,το ''Νew Year's Eve'' και στά οποια μοιάζει πλέον νά θέλει πάντα νά επιστρέφει στο αγαπημένο του κορίτσι μετά τις ''αλητείες'' του...To ''Αuxiliary Ego'' που λέγαμε παραπάνω...:grandpa::HTEHEH56:

Ετσι ακομα και οι μοναχικές ψυχές ,με τις περσόνες τού ''άλλου δρόμου'' τής μπυροκατάνυξης ,τού φτηνού ουϊσκυ και των τσακισμένων βημάτων για την επιστροφή τραγουδούν στο ''Get Lost'':When you wear that real tight sweater, You know I can't resist, It's been that way forever baby, Ever since we kissed,''

Στο ''Pay me'' ακουγεται τρυφερός και αγουροξυπνημένος γεμάτος ρωγμές:
''They pay me not to come home
Keeping me stoned
I won't run away
They say it's easy to get
Stuck in this town
Just like Joan
You know I gave it all up for the stage
They fill my cup up in the cage
It's nobody's business but mine when I'm low
To hold yourself up is not a crime here you know
At the end of the world''...........


To ''Βad as Me'' δεν κομίζει ,υποχρεωτικά,κάτι καινούριο,στην μουσική,αλλά ειναι μιά απολαυστική,έντιμη και ''κύκλεια'' δουλειά τού Tom Waits,πού ευτυχώς οχι μονον δεν κυνηγάει την ουρά του,αλλά μέ προφανή κάματο και συνέπεια ξανασυστήνεται στο κοινό του,μέσα απο την Ιστορια του και την προσωπική του διαδρομή...

Και επειδή ισως δεν έχει πλέον να περιμένει τίποτα ειναι παντελώς απενοχοποιημένος και συχνά μάς προτρέπει νά βγάλουμε το παλιό και καλογερασμένο malt ,αποφεύγοντας ηδύποτα λικέρ και ''ανακατεμένα ποτά'',πού μάς κάνουν νά ξυπνάμε την επόμενη μέρα μέ ''χαλασμένο κεφάλι''...

Γι´αυτο με το ''Bad as Me'' εξακολουθούμε να τον αγαπάμε...


tom-waits-bad-as-me.jpg




Δυό διαφορετικοι δίσκοι εσοδείας Οκτωβριου-Νοεμβριου 2011 πού παρουσιάζονται ''ντουέτο'',παρά τις προφανείς διαφορές,αλλά και κάποιες υπόγειες ομοιότητες και εκλεκτικές συγγένειες...

Μερικοί απο τούς ''παπούδες'' ,δεν ''πέθαναν'' ακόμα,αλλά παραμένουν στίς επάλξεις..
Ειδικά μάλιστα ο Jarrett διδάσκει έναν νέο κύκλο αποστάγματος τής Τέχνης του...
 
Last edited by a moderator:

Skakinen

AVClub Fanatic
22 November 2006
10,037
Αθήνα
Σπύρο χαίρομαι ιδιαιτέρως που ο Keith απέσπασε τα πολύ θετικά σχόλιά σου. Ανυπομονώ να τα επαληθεύσω και με την ακρόαση.
 

Stellios papa

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,804
Ελλαδα
Kαεβασα το δειγμα Keith Rio
ε...αυτο βρε Σπυρο δεν ειναι Live συναυλια
αυτο ξεκινα σαν ενα ακατεργαστο παραφωνο τραγουδι
και μετα στο δευτερο κομματι αρχιζει η τελετη
ηλεκτρικοι ρυθμοι σε κλασσικο πιανο
αεριδες του βορρα ανακατεμενοι με βραζιλιανικη ζεστη
ενοχληθηκα συντομα και το εκλεισα
γιατι ενω ενοιωθα το τελετουργικο
ενω ενοιωθα την μουσικη
δεν ειχα το CD
δεν εγραφες κατι για τον Κλιντ .... εχω να πληρωσω
και το τελος ακινητης παρ οτι μενω σε νοικι !
το παραγγειλα απο το play

:worshippy:


o Tom δεν μ αρεσε τα εχει ξαναπει ..


.
 

silentman

New member
1 March 2010
7
Re: Απάντηση: Κeith Jarrett:Rio-Tom Waits:Bad as Me.

Καλημερα σε ολους τους μουσικοφιλους...

Το Rio πραγματικα με γεμισε αισιοδοξια για το οτι αυτος ο ανθρωπος συνεχιζει να δημιουργει κορυφαια αυτοσχεδιαστικη μουσικη με μεγαλο παθος και εφευρετικοτητα.Κριμα που δεν τον φερνουν σε καποιον χωρο (πχ Στεγη Γραμματων που φερνει καλλιτεχνες απο την ECM) στη χωρα μας να τον ακουσουμε ζωντανα και να πρεπει ταξιδεψουμε για να απολαυσουμε την μουσικη του.
(Θα του εχουν πει οτι οι Ελληνες δεν κλεινουν το κινητο τους στις συναυλιες και ειναι που ειναι και εκεινος ιδιορυθμος θα εχει αποκλεισει αυτη την πιθανοτητα συναυλιας)


Οσο για τον φιλτατο Tom δεν θα ειμαι αντικειμενικος,τον εχω συνδεσει με τοσες στιγμες απο τη ζωη μου...εχει γινει περισσοτερο τραχυς σε καποια κομματια θυμιζοντας αρκετα την εποχη του Real Gone αλλα συναμα εχει κρατησει την ευαισθησια του, με τον ηχο του να κινειται ποτε στην Blood Money/Alice περιοδο και ποτε στην προ Swordfishtrombones μπεκρουλιαρικη ατμοσφαιρα.Αν εξαιρεσεις το New Year's Eve οπου εχει βουτηξει το γνωστο Auld Lang Syne οπως ειναι και το εχει βαλει μεσα στο κομματι ο δισκος διακατεχεται απο φρεσκαδα και διαθεση εκκολαπτομενου καλλιτεχνη που θελει να ακουστει η φωνη του και ταυτοχρονα ξεχασμενη ατμοσφαιρα απο ηλικιωμενο αντικερ που θελει να ξεστοκαρει και να παει να ξεκουραστει απο τη ζωη του.
Ο ηχος δε, θυμιζει καλυβα μπαρμπα Θωμα με ενα εξαιρετικο mastering να τον εχει συρει στον δρομο και να σηκωνεται παντα πεντακαθαρος...

Ειπαμε δεν ειμαι αντικειμενικος με τον Θωμα...
 

karavan

Supreme Member
14 June 2010
4,435
Πάντα είχα την εντύπωση - για να μην πω τη βεβαιότητα - ότι όλα τα παλιόπαιδα της Beat Generation θα ήταν περήφανα για τον Tom.
 
17 June 2006
14,350
Re: Απάντηση: Κeith Jarrett:Rio-Tom Waits:Bad as Me.

(Θα του εχουν πει οτι οι Ελληνες δεν κλεινουν το κινητο τους στις συναυλιες και ειναι που ειναι και εκεινος ιδιορυθμος θα εχει αποκλεισει αυτη την πιθανοτητα συναυλιας)

έχει ξαναπαίξει στην Ελλάδα ο Keith Jarrett, τουλάχιστον μία φορά, στο Λυκαβηττό.
δεν είναι θέμα 'ιδιορυθμίας': κάθε μουσικός που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να το κάνει.
ο Alfred Brendel έχει διακόψει συναυλία επειδή, ενώ έπαιζε, άκουγε απο κάτω κάτι ψίθυρους.
τους λέει: I can hear you...but you can't hear me.
υπερθεματίζω βέβαια στο ότι η σχέση του νεοέλληνα με το κινητό του είναι μιά πολύ πικραμένη ιστορία.
πολύ περισσότερο από άλλους ευρωπαϊκούς λαούς.

ο δίσκος του Waits, για μένα, πιθανότατα είναι ο δίσκος της χρονιάς
από 'γνωστό' σχετικά καλλιτέχνη εννοώ.
γιατί υπάρχουν και κάποιοι άλλοι, εξαιρετικοί δίσκοι από πιο περιθωριακούς δημιουργούς.
 

silentman

New member
1 March 2010
7
Re: Απάντηση: Κeith Jarrett:Rio-Tom Waits:Bad as Me.

Μαζι σου Κωστα...δεν γνωριζα οτι εχει παιξει στην Ελλαδα ο Keith πιθανοτατα ημουν πολυ μικρος.
Και καλα κανουν και ζητανε ησυχια απο το κοινο απλα ο Keith αν κανεις μια ερευνα εχει σταματησει συναυλιες για παρα πολλους λογους...καποια concert halls μαλιστα εχουν πει οτι δεν θελουν να ξαναπαιξει εκει ο Jarrett.
 

karavan

Supreme Member
14 June 2010
4,435
Πάντως ουκ ολίγοι είχαν δυστροπήσει όταν ο Roger Waters στην τελευταία εμφάνισή του είχε εκφράσει ανάλογες "απαιτήσεις".
 
17 June 2006
14,350
Πάντως ουκ ολίγοι είχαν δυστροπήσει όταν ο Roger Waters στην τελευταία εμφάνισή του είχε εκφράσει ανάλογες "απαιτήσεις".

δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη, ο Waters με τον Jarrett.
η μουσική του Waters είναι Στεντόρεια, θέλει κομψεπίκομψες -και Δυνατές- μικροφωνικές, και βασίζεται πολύ στο ...θεατρικό στοιχείο: οθόνες και γιγαντο-οθόνες, ευρηματικά graphics, multi-media.
ο Jarrett από την άλλη, είναι μόνο ένα ακουστικό πιάνο: είναι τόσο λεπτεπίλεπτο αυτό που κάνει, χιλιάδες τραγούδια που λανθάνουν κάτω από τον πολυρυθμικό χείμαρρο και τα υφαίνει κατά το δοκούν μέσα στις ασυμμετρικές φόρμες του...έτσι και η προσοχή σου δεν είναι απολύτως τεταμένη, χάνεις το 80% απ αυτό που κάνει.
 
17 June 2006
14,350
σημειωτέον δε, ότι ο Waters, δεν ήθελε κινητά, κυρίως για να μην τον φωτογραφίζουν ή τον βιντεοσκοπούν.
αυτά, πρέπει να του τα πληρώσεις.


ο Jarrett, δεν θέλει κινητά για τελείως άλλους λόγους.
 

karavan

Supreme Member
14 June 2010
4,435
Δεν ξέρω στα σίγουρα γιατί ο Waters δε θέλει κινητά. Μπορεί να είναι και έτσι.
Αυτό που ξέρω είναι ότι η ευρεία χρήση κινητών στις συναυλίες υποδηλώνει κατ'εμέ έλλειψη μουσικής παιδείας και σεβασμού προς τον καλλιτέχνη. Έχω βαρεθεί σε όσες συναυλίες πηγαίνω τα τελευταία χρόνια να βλέπω, με το που βγαίνει ο καλλιτέχνης, όλα τα κινητά προτεταμένα.
Είναι οι ίδιοι που μετά φεύγουν σφαίρα για το σπίτι για να προλάβουν πρώτοι να το αναβάσουν στο youtube.
 
17 June 2006
14,350
Δεν ξέρω στα σίγουρα γιατί ο Waters δε θέλει κινητά. Μπορεί να είναι και έτσι.

Ι do know, my friend. Trust me.

Αυτό που ξέρω είναι ότι η ευρεία χρήση κινητών στις συναυλίες υποδηλώνει κατ'εμέ έλλειψη μουσικής παιδείας και σεβασμού προς τον καλλιτέχνη.

Eξαρτάται καλέ φίλε.
Πολλές συναυλίες είναι, στην ουσία, τσίρκο.
Οι καθαρόαιμα μουσικές συναυλίες, απαιτούν όντως μουσική παιδεία και σεβασμό.
Η ποπ, είναι λιγο πιο ...ελευθεριάζουσα.
Επιτρέπει ...αυθαιρεσίες.
 
Last edited by a moderator:
17 June 2009
3,594
"It would be interesting to note at what point those who call Jarrett unprofessional would agree that he would be justified in stopping a performance. A bit of coughing and a few camera clicks seem to be all it takes for him to down tools at the moment, and many comments seem to think that is insufficient provocation for stopping playing. But what if a mobile phone had gone off – would they then think his behaviour was justified. No? How about 3 or 4 phones going off, one after the other? How about if those 3 or 4 phones were answered and their owners started conducting conversations whilst the trio were playing? How about then?

I think that if several mobile phones were going off, or people were conducting actual phone conversations in the concert hall, nobody would be calling Keith unprofessional for stopping playing. As a result, it’s hard not to draw the conclusion that stopping playing due to distractions is universally acceptable – it’s just that those who criticised Keith Jarrett’s behaviour felt that the distractions couldn’t be considered severe enough to warrant that cause of action".

"playjazz.blospot"
 
17 June 2006
14,350
Nα πα' να γαμηθούνε τα κινητά.
Πήρα ένα γιατί από την υπηρεσία μου, μού το έδωσαν δωρεάν.
Μετά, είδα τα σαπρόφυτα, γύρω μου.
Στο καράβι, Αθήνα - Χανιά, 'έλα ρε μ...άκα, Πού είσαι;'
'Στο μπαρ...' του έλεγε το άλλο ταγάρι.
Τι κοινό έχω εγώ, με αυτούς;
Ισως το ότι πρέπει να χέσουμε.
Βαρύ, γαμώ τον Αγιο μου...
έχω κάτι κοινο με Αυτούς; :antlers:
να πά' να γαμηθεί το ρημάδι.
δεν θα μάθω ποτέ να στέλνω SMS.
ΠΟΤΕ!

είχα πάει Αγγλία.
οι εγγλέζοι, σού έλεγαν 'sorry' μόλις χτύπαγε το κινητό τους.
πήγαιναν και κρύβονταν (σχεδόν) για να μιλήσουν στη μαλακία.
οι δικοί μας, κάθονταν στο τραπέζι, και βρόνταγαν επιτόπου πάνω του τα κινητά τους.
'Ελα ρε μαλάκα...Πού είσαι;'
Ντρεπόμουνα.


Sorry for being over-emotional dear friends.
Blame it on the music I grew up with.
 

Stellios papa

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,804
Ελλαδα
Απάντηση: Re: Κeith Jarrett:Rio-Tom Waits:Bad as Me.

στη συναυλια που εδωσε ο Κeith sto Λυκαβητο ( ημουν μεσα, μαγικη νυχτα 2 ωρες και κατι, στο δευτερο μερος κλαιγαμε ! εσεις ησασταν μωρα τοτε )
δεν υπηρχαν κινιτα Δυο τυποι τον ειχαν τρελλανει με τα φλας
αρκετα ενοχλημενος ειπε μετα την βαθια υποκλιση στο τελος ( ενω ο sold out Λυκαβητος τον αποθεωνε )
- Συγνωμη η συναυλια θα ηταν καλυτερη αν δεν υπηρχαν ορισμενα παρασιτα που μας την χαλασαν !

δεν μπορω να θυμηθω ποιο ετος ηταν ξερει καποιος ?


οσο για τον waters απαγορευσε τα κινιτα και καλα εκανε γιατι το γυριζε σε DVD


.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,336
και ναι και όχι....
επειδή μου έχει τύχει να παίζω και κάτω να γίνεται το έλα να δεις (δεν συζητάμε για κινητά)... είναι ενοχλητικό, αποσπά, χαλάει τη διάθεσή σου και μετά χάνει το ίδιο το κοινό.
όμως ...
πιστεύω ότι ορισμένοι σήμερα έχουν παρακαβαλήσει καλάμια.
Υπήρξαν μουσικοί επί δεκαετίες που ζούσαν από τη μουσική και αντιμετώπιζαν κοινό που έτρωγε, έπινε, φλερτάριζε και όχι μόνο, και φωνασκούσε. Δεν συζητάμε και για τον καπνό.
Οι παλιοί της jazz σε μπαρ και σε εστιατόρια αναδείχτηκαν.
Για τα κινητά σίγουρα - Απαγόρευση.
Αλλά δεν γίνεται να κόψει ο άλλος το βήχα, ούτε να ψιθυρίσει.
Είναι μέσα στο παιχνίδι.
Δεν θεωρώ τη συναυλία εκκλησία.
Ο μουσικός εκτίθεται και πρέπει να είναι προετοιμασμένος.

ο Chic Corea στο Παλαί δέχτηκε τενεκεδάκι κόκα κόλα πάνω στο πιάνο και προς τιμήν του (αν και σηκώθηκε) δεν έφυγε.
ο James Brown στο ίδιο μέρος, δέχτηκε γόπα στη σκηνή, τη μάζεψε την έσβησε και είπε "άλλη μιά και έφυγα"
ο Ian Anderson στους λαζαριστές απαίτησε (και εν πολλοίς το πετυχε) ακαπνία.

και οι τρείς σεβάσμιοι μουσικοί από μένα -τους δέχομαι - διαφορετικές συμπεριφορές.
Κανόνες δεν μπορείς να βάλεις.
Τώρα...για τον Waters... είναι θέμα διαφυγούσης κονόμας.
 
17 June 2006
14,350
Re: Απάντηση: Re: Κeith Jarrett:Rio-Tom Waits:Bad as Me.

οσο για τον waters απαγορευσε τα κινιτα και καλα εκανε γιατι το γυριζε σε DVD


.

Kαλώς τον χονδρέμπορα, πές του.
Γι αυτό αρνούμαι να τον ακούσω, αφότου έφυγε ο Syd.
Βρήκαν και ...αντικαταστάτη.
που θα έπρεπε να πακετάρουν τα όργανά τους και να αλλάξουν όνομα.
τα παλιοαρχίδια.
αλλά βλέπεις, είχαν ...συμβόλαια.
όπου Γαμώ τον Adam Smith, που μας έκανε όλους παραδουλεύτρες, που μαζεύουν δεκάρες στα ουρητήρια.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,336
Re: Απάντηση: Re: Κeith Jarrett:Rio-Tom Waits:Bad as Me.

Kαλώς τον χονδρέμπορα, πές του.
Γι αυτό αρνούμαι να τον ακούσω, αφότου έφυγε ο Syd.
Βρήκαν και ...αντικαταστάτη.
που θα έπρεπε να πακετάρουν τα όργανά τους και να αλλάξουν όνομα.
τα παλιοαρχίδια.
αλλά βλέπεις, είχαν ...συμβόλαια.
όπου Γαμώ τον Adam Smith, που μας έκανε όλους παραδουλεύτρες, που μαζεύουν δεκάρες στα ουρητήρια.

έλα και συ
υπερβολές.
Δεν άφησες και καθόλου δισκογραφία μέσα...