Samsung UE D7000: Προτάσεις για μαγαζί ή προμηθευτή / Συμπεριφορά σε περίπτωση βλάβης

azilmas

Established Member
31 December 2007
121
Αθήνα
Φίλοι μου γεια σας.
Προτίθεμαι να αγοράσω την συγκεκριμμένη τηλεόραση, (για αυτό εξάλλου γράφω εδώ και όχι στην κατηγορία για αγορά νέας τηλεόρασης) και ευελπιστώ στη βοήθειά σας :worshippy:
Λοιπόν χωρίς να θέλω να προκαλέσω διαφήμιση, θάθελα να μου πείτε (κυρίως σε όσους συνέβη) ποιό μαγαζί ή ποιός προμηθευτής σας αντιμετώπισε σωστά στην περίπτωση που η εν λόγω τηλεόραση παρουσίασε κάποιο ελάττωμα ή δυσλειτουργία, και σας την αντικατέστησε χωρίς να σας ταλαιπωρήσει. Με ενδιαφέρει ο προμηθευτής και όχι η samsung που λίγο πολύ διαβάζοντας απο εδώ ξέρω πώς αντιμετωπίζει την περίπτωση αυτή. Είμαι Αθήνα και θα την πληρώσω μετρητοίς. Επίσης θάθελα να μου υποδείξετε (αφού την αγοράσω & την έχω σπίτι), πώς θα καταλάβω εάν έχει κάποιο σημαντικό ελάττωμα και με ποιόν τρόπο. Έχω μείνει με την εντύπωση ότι οι πιο πολλές παρουσιάζουν αυξημένο clouding. Αναμένω την εμπειρία σας γιατί σχεδόν σε όλα τα μαγαζιά όλοι σε διαβεβαιώνουν για όλα, αλλά το κάνουν ...πρίν την αγορά :twoguns:
Ευχαριστώ εκ των προτέρων :ears:
 
Φίλε azilmas σε ενδιαφέρει η D7000, αλλά το κύριο ερώτημά σου είναι η συμπεριφορά μαγαζιού ή προμηθευτή σε περίπτωση προβλήματος της τηλεόρασης και αυτό δεν είναι κάτι που μπορούν να το απαντήσουν μόνο οι κάτοχοι της D7000.

Εξ άλλου δεν έχουν αναφερθεί περιπτώσεις αλλαγών (ειδικά για clouding) μόνο από την D7000 αλλά και από άλλα μοντέλα της Samsung, πιστεύω ότι θα σε ενδιέφερε να ακούσεις απόψεις και από άλλους, οπότε αν αρχίσουν να απαντούν οι 'παθόντες' θα είναι εκτός θέματος D7000.

Αγόρασε με το καλό τηλεόραση και μην γρουσουζεύεις για ελαττώματα, όταν έρθει η ώρα εδώ θα είμαστε για να βοηθήσουμε με το μοντέλο που θα επιλέξεις, μέχρι τότε μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση στην 'Αγορά νέας τηλεόρασης'.


......
 
Re: Απάντηση: Samsung UE D7000: Προτάσεις για μαγαζί ή προμηθευτή / Συμπεριφορά σε πε

Ευχαριστώ πολύ κε Συντονιστά :worshippy: (αγαπητέ μου Χρήστο), & για την απάντηση και για την δημιουργία νέου θέματος :idea:
Προσανατολίζομαι σε γνωστό ηλεκτρονομάγαζο (που αρχίζει απο ι και τελειώνει σε π) που έχει υπηρεσία DOA 7 ημερών, αλλά ανησυχώ εάν π.χ. η τηλεόραση έχει φοβερό clouding θα την ανταλλάξει ή θα με παραπέμψει στην αντιπροσωπεία;
 
Re: Απάντηση: Samsung UE D7000: Προτάσεις για μαγαζί ή προμηθευτή / Συμπεριφορά σε πε

Φίλε μου πάρε τη τηλεόραση και να τη χαρείς.
Εσύ ακόμη δε τη πήρες και τη βαλίτσα τη πήγες στην Ιαπωνία.
Μ'όλα αυτά που σκέφτεσαι πριν ακόμη γίνει αγορά, η TV απ´το κακό της και μόνο θα πάθει clouding, raining και lightning.
 
Re: Απάντηση: Samsung UE D7000: Προτάσεις για μαγαζί ή προμηθευτή / Συμπεριφορά σε πε

Φίλε μου πάρε τη τηλεόραση και να τη χαρείς.
Εσύ ακόμη δε τη πήρες και τη βαλίτσα τη πήγες στην Ιαπωνία.
Μ'όλα αυτά που σκέφτεσαι πριν ακόμη γίνει αγορά, η TV απ´το κακό της και μόνο θα πάθει clouding, raining και lightning.

Ρε συ Κώστα :7SFGSFG:, πάνω απο 1000 ευρά είναι αυτά, & σε τέτοιους καιρούς... άσε που δεν έχουμε και κυβέρνηση.
 
Re: Απάντηση: Samsung UE D7000: Προτάσεις για μαγαζί ή προμηθευτή / Συμπεριφορά σε πε

Αφού είναι τέτοιοι οι καιροί μή τα δίνεις! Δώσε λιγότερα, πάρε κάτι πιο απλό.
Αλλά όλα τα θέλουμε...ο Mulder τί θα'κανε στη θέση σου?
 
Re: Απάντηση: Samsung UE D7000: Προτάσεις για μαγαζί ή προμηθευτή / Συμπεριφορά σε πε

Αφού είναι τέτοιοι οι καιροί μή τα δίνεις! Δώσε λιγότερα, πάρε κάτι πιο απλό.
Αλλά όλα τα θέλουμε...ο Mulder τί θα'κανε στη θέση σου?

μα θα ρωτούσε εδώ [/u] :call:

HTML code is Off
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Samsung UE D7000: Προτάσεις για μαγαζί ή προμηθευτή / Συμπεριφορά σε πε

Παίδες οι μέρες πέρασαν, κανείς δεν συνέδραμε στην εξέλιξη του θέματος κι εγώ απεύχομαι σε αυτό το στάδιο να διαπιστώσω την αντιμετώπιση του προμηθευτή σε περίπτωση βλάβης ή δυσλειτουργίας.
Αποφάσισα λοιπόν και την αγόρασα απο το Πλαίσιο. Πρίν την αγοράσω, σε ερώτησή μου που έκανα για αντικατάσταση εξαιτιας clouding ή banding μου απάντησαν αρνητικά (ύστερα απο δύο μέρες),
& με πληροφόρησαν ότι σε τέτοια περίπτωση δεν ασχολούνται κάν και με παραπέμπουν σούμπιτο στην αντιπροσωπεία. :HTEHETH63:

Ευτυχώς στην Τ/Ο δεν έχω παρατηρήσει κάτι φανερό με την πρώτη ματιά, οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ καλές, πλήν των συνδέσεων στην πίσω πλευρά που χρειάζεται προσοχή γιατί είναι στριμωγμένα τα βύσματα και τα καλώδια θέλουν προσοχή για να μην ζορίζουν την πλακέτα (για να πετύχουν προφανώς το μικρό βάθος... )
Σας ευχαριστώ πολύ
:ernaehrung004:
 
Εγώ πάντως θα σου πρότεινα τα media markt.4 αλλαγές έκανα σε 10 ημέρες λόγω banding και clouding.Εκτός απο αυτό δε στέκει νομικά αυτό που σου είπαν Γιατί υπάρχει νόμος της Ευρωπαικής Ένωσης περί DOA(dead on arrival) βάση του οποίου κάθε πελάτης μπορεί εντός 7 ημερών να ζητήσει άλλαγη του προϊόντος που αγόρασε Γιατί πολύ απλά δεν τον ικανοποιεί .Αν λοιπόν έχεις κάποιο θέμα με την τηλεόραση μη διστάσεις να την πακετάρεις και να ζητήσεις αλλαγή
 
Re: Απάντηση: Samsung UE D7000: Προτάσεις για μαγαζί ή προμηθευτή / Συμπεριφορά σε πε

Εγώ πάντως θα σου πρότεινα τα media markt.4 αλλαγές έκανα σε 10 ημέρες λόγω banding και clouding.Εκτός απο αυτό δε στέκει νομικά αυτό που σου είπαν Γιατί υπάρχει νόμος της Ευρωπαικής Ένωσης περί DOA(dead on arrival) βάση του οποίου κάθε πελάτης μπορεί εντός 7 ημερών να ζητήσει άλλαγη του προϊόντος που αγόρασε Γιατί πολύ απλά δεν τον ικανοποιεί .Αν λοιπόν έχεις κάποιο θέμα με την τηλεόραση μη διστάσεις να την πακετάρεις και να ζητήσεις αλλαγή

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου, μακάρι να μην χρειαστεί... Πάντως μάλλον φάνηκαν έκπληκτοι όταν τους ρώτησα, μου είπαν ότι θα με καλέσουν μόλις το διευκρινίσουν, δεν με κάλεσαν, τους πήρα εγώ μετά απο 2 μέρες, προθυμοποιήθηκε μια πολύ ευγενική υπάλληλος να μου δώσει απάντηση εκείνη την ώρα, περίμενα, περίμενα και τελικά μου είπε ότι της είπαν ότι εάν έχω τέτοιο θέμα (banding και clouding) θα πρέπει να καλέσω την αντιπροσωπεία, και ότι αυτο που τους ζητάω δεν έχει σχέση με το DOA που αυτοί δίνουν 15 μέρες! Όταν της είπα ότι το DOA έχει σχέση μόνο με το μαγαζί - προμηθευτή που αντικαθιστά το προιόν, η απάντησή της ήταν ότι αυτό έχει εξουσιοδοτηθεί να πεί και λυπάται πάρα πολύ εάν δεν με ικανοποιεί η απάντησή της. Με διαβεβαίωσε πάντως ότι όλοι όσοι έχουν αγοράσει το συγκεκριμμένο μοντέλο δεν έχουν κανένα πρόβλημα ...
Χρησιμοποιώντας πάντως τις προκαθορισμένες ρυθμίσεις movie και τα testpatterns απο το fullhd gr δεν εντόπισα κάτι φανερό κατ'αρχήν.
 
Έπρεπε να τους πεί ότι στο DOA δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να..."απολογηθεί" ο πελάτης για το λόγο που θέλει να κάνει την αλλαγή.Απλά προσπαθούν να σε αποθαρρύνουν απο το να κάνεις αλλαγή για ευνόητους λόγους.Πάντως αν χρειαστεί (που φυσικά το απεύχομαι)την πακετάρεις καλά καλά χωρίς να τους ενημερώσεις και την πάς απο Εκεί ζητώντας αντικατάσταση.Είναι υποχρεωμένοι να την αλλάξουν
 
Re: Απάντηση: Samsung UE D7000: Προτάσεις για μαγαζί ή προμηθευτή / Συμπεριφορά σε πε

Μακάρι να μη χρειαστεί, σε ευχαριστώ :music-smiley-005:
 
Re: Απάντηση: Samsung UE D7000: Προτάσεις για μαγαζί ή προμηθευτή / Συμπεριφορά σε πε

Έπρεπε να τους πεί ότι στο DOA δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να..."απολογηθεί" ο πελάτης για το λόγο που θέλει να κάνει την αλλαγή.Απλά προσπαθούν να σε αποθαρρύνουν απο το να κάνεις αλλαγή για ευνόητους λόγους.Πάντως αν χρειαστεί (που φυσικά το απεύχομαι)την πακετάρεις καλά καλά χωρίς να τους ενημερώσεις και την πάς απο Εκεί ζητώντας αντικατάσταση.Είναι υποχρεωμένοι να την αλλάξουν

αυτό δεν είναι σωστό... doa περίπτωση αφορά ελάττωμα εκ κατασκευής ή παρουσίας του εντός 7 ημερών (ή όσον ορίζει ο κατασκευαστής samsung=10 μέρες) και όχι επειδή απλά δεν μου αρέσει.
το ότι στην άλλαξαν εσένα 3 φορές δεν σημαίνει ότι θα το έκανε οποιοδήποτε κατάστημα.
 
Δεν είναι έτσι όπως το λες φίλε...πάρε το Ινσιτούτο καταναλωτών να στο επιβεβαιώσει.Το DOA το επικαλείται κάθε καταναλωτής για οποιαδήποτε προϊόν και χωρίς να πρέπει να δώσει εξηγήσεις.Αν ήταν αλλιώς γιατί να γράφουν στην απόδειξη "Αλλαγες γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών με τη πλήρη συσκευασία του προϊόντος ".Δεν βάζει κάποια προυπόθεση ή κάποιο όρο σε αυτό
 
Εχετε και οι δυο δικιο. DOA σημαινει Dead ON Arrival. Δλδ η συσκευη δεν λειτουργει. Αναγκαστικα επιστρεφει στο service προς αντικατασταση. (το αν η διαδικασια γινεται μεσω καταστηματος η αντιπροσωπου λιγη σημασια εχει.) Απλα στις διαδικασιες DOA υπαρχει εμφαση στη γρηγορη αντικατασταση του προϊόντος, γιαυτο και το κανουν συχνοτερα τα καταστηματα δινοντας απο το stock τους εαν εχουν.
Το οτι δεν σου αρεσει και θες να το επιστρεψεις ισχυει ως δικαιωμα, αλλα δεν ειναι DOA. Το λεπτο σημειο ειναι το "πληρη συσκευασια του προιοντος"
Για παραδειγμα, αν παρει καποιος ενα laptop το ανοιξει, και γινει το αρχικο setup, και μετα αποφασισει οτι δεν του αρεσει, πρεπει να μπορει να το επιστρεψει?
Υπαρχει καποιος εδω μεσα που θα το αγοραζε ανοιγμενο στην ιδια τιμη με το σφραγισμενο? Προφανως και οχι. Το ιδιο για τηλεορασεις, κλπ
Αυτο το κοστος ποιος θα το "φαει"? Δλδ αν εγω δεν εχω τι να κανω στη ζωη μου μπορω πχ με 1000 ευρω να δοκιμασω για 14 μερες με τη σειρα ολα τα laptop της αγορας? Στο σπιτι μου και με την ανεση μου και να υπαρχει νομος που να υποχρεωνει τα καταστηματα να τα παιρνουν πισω και να μου επιστρεφουν τα λεφτα?
Ειναι αυτο δικαιο?
Απο την αλλη, ΠΩΣ να δοκιμασω μια τηλεοραση/ηχειο/laptop κλπ ΜΕΣΑ απο τη συσκευασια? Γινεται?
Εχω την αισθηση οτι ο νομος φτιαχτηκε για σεσουαρ. Σε πολυπλοκα τεχνολογικα προιόντα υπαρχει θεμα.

ΥΓ ειμαστε λιγο off topic η μου φαινεται?
 
Στις τηλεοράσεις πίστεψε με,σχεδόν κανένας δε θα καταλάβει ότι η τηλεόραση που αγόρασε είναι ελαφρώς μεταχειρισμένη.Κάθε εβδομάδα περίπου,περνά απο το κατάστημα ένας άνθρωπος της κάθε εταιρείας,ο οποίος αντικαθιστά ότι έχει φθαρεί(φελιζόλ,νάιλον κτλ).Την ξαναπακετάρει και γίνεται του κουτιού!Εναλλακτικά τις επιστρέφουν στις εταιρείες οι οποίες τις κρατάνε στις αποθήκες τους για πελάτες που έχουν προβλήματα και είναι εντός εγγύησης.Τρίτη εναλλακτική είναι η εσωτερική διακίνηση μεταξύ των καταστημάτων του μεταχειρισμένου προϊόντος και η τοποθέτηση του ως δείγμα.Κανένα κατάστημα δεν "τρώει "στις πλάτες του στόκ.Στα λάπτοπ που λες δε ξέρω τι γίνεται,άλλα θεωρώ ότι Εκεί οι επιστροφές είναι πολύ λιγότερες
 
Η επανασυσκευασια εχει και αυτη ενα κοστος, και απαιτει σημαντικη οργανωση οταν εχεις πολλα προιόντα. Κανονικα πρεπει να περασει απο τμημα service και να ελεγθει. Στα laptop ειναι σχεδον αδυνατο να γινει στη πραξη κατι τετοιο. Το καθε προιον εχει τις ιδιαιτεροτητες του. Ας πουμε, εσωρουχα δεν επιστρεφονται.
Αν εξαιρεσουμε την περιπτωση του DOA ολα τα αλλα ειναι καλο να προσπαθουμε να τα αποφευγουμε. Τουλαχιστον για τα νευρα μας... Υπαρχουν φορα, υπαρχουν αποτελεσματα δοκιμων, και υπαρχουν και καταστηματα οπου μπορουμε να δουμε προιοντα απο κοντα..
 
Με τη διαφορά φίλε μου ότι η αγορά τηλεόρασης στις μέρες μας προσομοιάζει με το λαχείο ήτο τζόκερ και εκτός αυτού στα καταστήματα με τους υπερβολικούς φωτισμούς ποτέ δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.Εγώ και πόσοι άλλοι ακόμα έχω(εκτός απο την ψυχολογική Ταλαιπωρία)έχω επιβαρυνθεί με έξοδα μετακίνησης της τάξης των 80 περίπου και με ρίσκο στο πακετάρισμα να πάει κάτι στραβά και να γίνει κάποια ανεπανόρθωτη ζημιά.Καταλαβαίνω αυτά που γράφεις και οι εταιρείες όμως θα πρέπει να καταλαβαίνουν τον καταναλωτή που δίνει τα χρήματά του για μια τηλεόραση και παίζει τελικά ρουλέτα.Σίγουρα το μερίδιο ευθύνης είναι των εταιρειών κι όχι των καταστημάτων στο μεγαλύτερο βαθμό,ίσως όμω έτσι και οι εταιρείες βάλουν κάποτε μυαλό και προσέχουν περισσότερο αυτό που διοχετεύουν στην αγορά