Sony Issues Warning Over Melting TV Sets

ynns1

New member
21 June 2010
44
Ανάκληση τηλεοράσεων Sony κατασκευής 2007-8

Η Sony ανακοίνωσε πιθανό πρόβλημα υπερθέμανσης ακι ανάφλεξης για τα μοντέλα KDL-40V3000, KDL-40VL130, KDL-40W3000, KDL-40WL135, KDL-40XBR4, and KDL-40XBR5. Παρ'όλο που ακόμη δεν έχει παρουσιαστεί κανένα κρούσμα, στην Αμερική η Sony έβγαλε ανακοίνωση για τους κατόχους αυτών των μοντέλων ώστε να τους επισκεφθεί τεχνικός και να εκτιμήσει το πρόβλημα.
Παρακάτω το κείμενο της ανακοίνωσης.

Models: KDL-40V3000, KDL-40VL130, KDL-40W3000, KDL-40WL135, KDL-40XBR4, and
KDL-40XBR5

Dear Valued Customer,

It has come to our attention
through reports in Japan that in rare cases a particular component incorporated
in certain models of 40" BRAVIA LCD HDTV [Model Nos. KDL-40V3000, KDL-40VL130,
KDL-40W3000, KDL-40WL135, KDL-40XBR4, and KDL-40XBR5] was damaged and as a
result, may overheat and at times ignite inside of the television. This could
possibly result in a hole at a part of the cabinet ceiling. We have no reports
of any resulting damages to other property or bodily injuries.

We know
our customers choose Sony based in large part to the trust associated with our
brand and the products and services we so strongly stand behind. We will not
take your trust for granted and are committed to addressing this issue
proactively.

Beginning immediately, Sony offers all customers of the
affected models [Model Nos. KDL-40V3000, KDL-40VL130, KDL-40W3000, KDL-40WL135,
KDL-40XBR4, and KDL-40XBR5] a free evaluation for the covered product. If you
have any covered product unit, please contact us toll-free at (888) 868-7389 to
schedule a dedicated service technician to perform an evaluation.

When a
request is made, Sony's service representative will promptly visit and evaluate
your television, and repair it at no charge if an affected component is
found.

IMPORTANT: In the meantime, if you have a covered television and
if you notice any abnormality in your TV unit and its performance (e.g.; unusual
noise, unusual smell, or smoking), please immediately turn the unit off, unplug
the cord, cease using the TV, and contact us. We have confirmed that the
symptoms do not occur when power is off.

You can confirm the model number
of your TV by looking at the label on the rear of the television . Additionally,
the model number can be found on your warranty card. If your television is one
of the models identified above, please contact us at your earliest convenience
toll-free at (888) 868-7389 to schedule your free
evaluation.

Sincerely,

Brian M. Siegel
Vice President,
Television
Sony Electronics Inc.
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Απάντηση: Ανάκληση τηλεοράσεων Sony κατασκευής 2007-8

@ynns 1 ....υπάρχει κάποιο link από το παραπάνω κείμενο της ανακοίνωσης?
 

kblachos

Μέλος Σωματείου
18 February 2009
17,134
ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
Απάντηση: Ανάκληση τηλεοράσεων Sony κατασκευής 2007-8

Εδώ η ανακοίνωση ανάκλησης απ' το Ευρωπαϊκό site της Sony:


Πρόγραμμα επιθεώρησης ασφαλείας και αποκατάστασης τηλεοράσεων BRAVIA με οθόνη LCD


Αγαπητέ πελάτη της Sony,

Ενημερωθήκαμε πρόσφατα για ένα πιθανό πρόβλημα που επηρεάζει έναν πολύ περιορισμένο αριθμό μοντέλων τηλεόρασης BRAVIA με οθόνη LCD, τα οποία διατίθενται προς αγορά στην Ευρώπη από τον Ιούνιο του 2007.

Οι αριθμοί των μοντέλων είναι οι εξής:

KDL-40D3400, KDL-40D3500, KDL-40D3550, KDL-40D3660
KDL-40V3000, KDL-40W3000, KDL-40X3000, KDL-40X3500
Πληροφορηθήκαμε για το πρόβλημα μέσω αναφορών στην Ιαπωνία ότι ένας περιορισμένος αριθμός προϊόντων ενδέχεται να περιέχει ένα εξάρτημα που αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα ποιότητας, το οποίο σε σπάνιες περιπτώσεις ενδέχεται να υπερθερμανθεί και να αναφλεγεί στο εσωτερικό της τηλεόρασης, με αποτέλεσμα να υπάρχει πιθανότητα να λιώσει το επάνω περίβλημα της τηλεόρασης.

Μέχρι τώρα, δεν έχουν αναφερθεί άλλες υλικές ζημιές ή τραυματισμοί.

Ωστόσο, λόγω της διαρκούς δέσμευσής μας στην εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση των πελατών, καθώς και ως προληπτικό μέτρο, η Sony ανέλαβε την πρωτοβουλία να εγκαινιάσει ένα πρόγραμμα δωρεάν επιθεώρησης και, αν κριθεί απαραίτητο, δωρεάν επισκευής, για να διασφαλίσει ότι αυτά τα προϊόντα ανταποκρίνονται στις προσδοκίες σας σε σχέση με τα υψηλά πρότυπα ποιότητας και ασφαλείας της εταιρείας μας.

Αν κατέχετε ένα από τα προϊόντα που αναφέρονται παραπάνω, σας προσκαλούμε να επικοινωνήσετε με το πλησιέστερο Κέντρο σέρβις για να κανονίσετε μια επιθεώρηση της δικής σας τηλεόρασης BRAVIA.

Μετά το αίτημά σας, ο αντιπρόσωπος τεχνικής υποστήριξης της Sony θα σας επισκεφτεί αμέσως για να ελέγξει την τηλεόρασή σας και, αν διαθέτει το επηρεαζόμενο εξάρτημα, θα την επισκευάσει το συντομότερο δυνατόν.


http://support.sony-europe.com/tvhc...dw_el_GR&f=inspection_programme&m=KDL-40V3000