Ενημερωση

dibo7

Established Member
21 November 2007
270
Lyngby,Denmark
Γεια χαρα σε ολους!! Κατοπιν συνενοησεως με τους υπευθηνους του φορουμ απο την μια πλευρα και με το Αντρεα απο το γνωστο Γερμανικο καταστημα http://www.schlauershoppen.de/ με τον οποιο εχουμε προσωπικη φιλια, αποφασισαμε απο κεινου να εκπροσωπω εγω το καταστημα του στο φορουμ. Αυτο κατα κυριο λογο σημαινει οτι θα μπορειτε ολα τα μελη του φορουμ να μαθαινεται τις τελευταιες τιμες και προσφορες, απο το μαγαζι στην γλωσσα σας. Θα αναρτω εγω τι προσφορες του καταστηματος στην σχετικη κατηγορια και θα μπορειτε αν πασα στιγμη να με ρωτησετε για οτιδηποτε γενικα σας ενδιαφερει. Η επικοινωνια μας θα γινεται με μαιλ το οποιο θα αναρτησω. επισης μπορω να διαχειριστω ομαδικες αγορες ωστε να αποφευγεται καθε φορα να βρισκεται καποιος υπευθηνος που θα κανει ολη την δουλεια. Να τονισω οτι το ολο εγχειρημα γινεται πληρως αφιλοκερδος και εχει σκοπο απο την μια να εξυπηρετησει μελη του φορουμ και απο την αλλη να δωσει την δυνατοτητα μια πιο ποιοτικης επικοινωνιας μεταξυ του καταστηματος και του φορουμ.
Φιλικα, Δημητρης
 

dibo7

Established Member
21 November 2007
270
Lyngby,Denmark
το email επικοινωνιας ειναι το [email protected].
μπορειτε να επικοινωνειτε ανα πασα στιγμη με οτιδηποτε.
επισης να σας πω οτι η πρωτη αγγελια στην κατηγορια προσφορων αναρτηθηκε.
 

mr_rebelos

Μέλος Σωματείου
10 July 2006
11,507
Κερατσίνι
Φίλε Δημήτρη. Από τη στιγμή που ανέλαβες να εκπροσωπείς το συγκεκριμένο κατάστημα, είναι υποχρέωση μου να ζητήσω να μας ενημερώσεις επίσημα για την θέση του καταστήματος σε σχέση με την εγγύηση και κυρίως με τα μεταφορικά.

Είναι γνωστή η πολιτική του καταστήματος ότι ,με βάση την Γερμανική νομοθεσία, δεν έχει καμία υποχρέωση να καλύψει τα έξοδα της αποστολής του αντικειμένου από Ελλάδα προς Γερμανία αλλά έχει την υποχρέωση να καλύψει τα έξοδα αποστολής του επισκευασμένου αντικείμενου από Γερμανία προς Ελλάδα.

Όμως από τη στιγμή που επιθυμεί να εμπορεύεται και εκτός Γερμανίας είναι υποχρεωμένος εναρμονιστεί πλήρως με την Ευρωπαική οδηγία η οποια υπερισχύει. Αυτή αναγράφει ρητά ότι ακόμα και αν έχει προσυμφωνηθεί κάτι διαφορετικό κατά την αγορα, υπερισχύει ότι αναγράφεται στην οδηγία ακόμα και εάν εχει δωθεί διαφορετική γραπτή εγγύηση.

Όπως λοιπόν μπορείς να διαβάσεις και στα συννημένα (ΟΔΗΓΙΑ 1999/44/ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 25ης Μαΐου 1999 σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών) αναφέρεται ρητά ότι όλα τα εξοδα αποστολής τα αναλαμβάνει ο πωλητής ο οποίος είναι και ο μόνος υπευθυνος για να καλύψει την επισκευή του αντικειμένου.



εγγύηση: κάθε ανάληψη υποχρέωσης εκ μέρους του πωλητή ή
του παραγωγού προς τον καταναλωτή, χωρίς επιπλέον επι-
βάρυνση
, για επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος, ή για
αντικατάσταση, επισκευή ή φροντίδα καθ' οιονδήποτε τρόπο
του καταναλωτικού αγαθού σε περίπτωση που το καταναλω-
τικό αγαθό δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά που αναφέ-
ρονται στη δήλωση της εγγύησης ή στη σχετική διαφήμιση·



Θα ήθελα λοιπόν μια τοποθέτηση στο συγκεκριμένο θέμα για να γνωρίζουν και τα μέλη του AVCLUB τι θα έχουν να αντιμετωπίσουν στο θέμα της εγγύησης.
 

Attachments

  • odigia eggiisi .pdf
    173 KB · Views: 34
  • ENGLISH.pdf
    139.4 KB · Views: 3

Balidor

Senior Member
15 January 2010
411
Γαϊδάρι....
Άψογοι και οι δυο και για την προσφορά και για την ενημέρωση σχετικά με την εγγύηση!!!

:)
 

dibo7

Established Member
21 November 2007
270
Lyngby,Denmark
Καλησπερα σας. Ευχαριστω πολυ για τα συνημενα κειμενα τα οποια θα μελετησω το ταχυτερο δυνατο. Θα μιλησω στον Ανδρεα για το συγκεκριμενο ζητημα και θα μεταφρασω και αναρτησω την σχετικη απαντηση.
Καλη συνεχεια σε ολους. Για τα υπολοιπα εδω ειμαι.
Φιλικα, Δημητρης
 

dibo7

Established Member
21 November 2007
270
Lyngby,Denmark
Καλησπερα σε ολους.
Επειτα απο λιγο καιρο, λογω φορτου εργασιας ερχεται και η απαντηση του Καταστηματος στο ζητημα της εγγυησης.
Οπως αναμενοταν και εξηγησε και το μελος rebelos, το καταστημα καλυπτει εξοδα εγγυησης στην Γερμανια αλλα οχι το κοστος αποστολης απο Ελλαδα.
Αντι αυτου προσφερει μια φθηνοτερη χρεωση μεσω UPS παραδοση προιοντων απο Ελλαδα προς Γερμανια.
το πληρες κειμενο του ειναι το ακολουθο:

Εγγύηση και την εφαρμογή της εγγύησης

Οι πελάτες μπορούν να χρεώνουν το SCHLAUERSHOPPEN με την υποχρέωση να εφαρμόζει την εγγύηση του κατασκευαστή στη Γερμανία. Για να είναι φθηνότερα για να επιστρέψουν τα εμπορεύματα, προσφέρουμε μία παράδοση μέσω UPS (αυτό είναι κανονικά πολύ φθηνότερα από ό, τι στην περίπτωση που στέλνουν οι ίδιοι). Μπορούμε επομένως να φροντίζουμε για την εφαρμογή της εγγύησης στη Γερμανία χωρίς χρέωση, και να πληρώνουμε όλα τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των επισκευασμένων προϊόντων στην Ελλάδα (Ζημίες που προκαλούνται από την ακατάλληλη χρήση των εμπορευμάτων εξαιρείται από αυτή τη συμφωνία).

Εμπειρικα μου εθεσε οτι περιπου το κοστος του Ελληνα καταναλωτη σε περιπτωση που χρειαστει να στειλει το μηχανημα του ανερχεται σε 50 ευρω, αναλογα φυσικα και με το βαρος και την τοποθεσια.

Αυτα απο εμενα,
Φιλικα
Δημητρης
 

mr_rebelos

Μέλος Σωματείου
10 July 2006
11,507
Κερατσίνι
Δημήτρη θα μου επιτρέψεις να επιμείνω λίγο.

Να επισημάνω πρώτα ότι στο Άρθρο 3 παράγραφο 4 αναφέρει:

"Ό όρος <δωρεάν> στις παραγράφους 2 και 3 αναφέρεται στα απαραίτητα έξοδα που συνεπάγεται η αποκατάσταση της συμμόρφωσης του αγαθού ΙΔΙΩΣ ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ , το εργατικό κόστος και το κόστος των αγαθών."


Θα ήθελα λοιπόν να ζητήσεις να σου αναφέρουν συγκεκριμένο κομμάτι της οδηγίας του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου που να νομιμοποιεί την θέση του καταστήματος.
Όπως καταλαβαίνεις αν δεν αναφέρεται στην οδηγία μέσα και είναι απλά θέση του καταστήματος, τότε μιλάμε για άρνηση συμμόρφωσης απέναντι στην οδηγία (με ότι συνέπειες μπορεί να συνεπάγεται αυτό πχ καταγγελια στο Ευρωπαικο κεντρο καταναλωτη).

Ξαναγράφω εδώ κάτι που έγραψα και παραπάνω. Ακόμα και αν η Γερμανική νομοθεσία δεν του επιβάλει (προφανώς μέσα στην Γερμανία) την κάλυψη αυτών των εξόδων, είναι υποχρεωμένος να εναρμονιστει πληρως με την Ευρωπαικη οδηγια (από τη στιγμή που επιθυμεί να πουλάει σε όλη την Ευρώπη και να μην περιορίζετε εντός Γερμανικών συνόρων) η οποια υπερισχύει.
 

svellinis

AVClub Addicted Member
1 January 2008
1,850
Νομος Αττικης
Καλησπερα και απο εμενα ο mr rebelos εχει απολυτο δικιο σε αυτα που αναφερει.
Η κοινοτικη οδηγια εχει εναρμονιστει πληρως τοσο στην Ελληνικη οσο και στην Γερμανικη νομοθεσια.
Απλα ο φιλος ο Ανδρεας κανει τον Κινεζο και μιλαω εκ πειρας καθως σε προβλημα που υπηρξε με τον ενισχυτη του κουμπαρου δεν ανελαβε τα εξοδα αποστολης αλλα μονο τα εξοδα του επαναπατρισμου .
Ο Ανδρεας ισχυριστηκε οτι αφου αναγραφεται στο site οτι δεν αναλαμβανει τα εξοδα και εμεις αφου το διαβασαμε προχωρησαμε στην αγορα τοτε αποδεχθηκαμε οτι δεν θα μας καλυψει και παραιτηθηκαμε των δικαιωματων μας.
Η νομοθεσια ομως αναφερει οτι ακομα και εαν ο πωλητης αναγραφει οτι ο αγοραστης παραλαμβανει ανεπιφυλακτα το προιον συμφωνα με τους ορους του πωλητη τα δικαιωματα του οπως οριζονται στην οδηγια εξακολουθουν να ισχυουν .
Τοτε ο χρονος μας πιεζε σημαντικα καθως το μηχανημα κινδυνευε για λιγες μερες να βγει εκτος εγγυησης και δεν εκανα αναφορα στο κεντρο προστασιας του Ευρωπαιου καταναλωτη .
Το κεντρο αναλαμβανει οταν υπαρχει διαφωνια ως προς την εφαρμογη των νομων να κανει συστασεις στον πωλητη .
 

svellinis

AVClub Addicted Member
1 January 2008
1,850
Νομος Αττικης
Και κατι αλλο στους ενισχυτες που μας στελνει δεν βαζει μεσα τους ορους της εγγυησης .
Γιατι ?
 
Last edited:

dibo7

Established Member
21 November 2007
270
Lyngby,Denmark
Φιλε Στεργιο Καλησπερα. γενικα πολυ σημαντικα ολα αυτα που ειπες και θα μπορεσω να τα μεταφερω στον Ανδρεα και να κανω τις σχετικες παρατηρησεις. Αυτο που σε διαβεβαιω ειναι οτι δεν κανει τον κινεζο οπως χαρακτηριστικα ειπες, απλα αυτο ξερει αυτο κανει. Μην ξεχναμε οτι και αυτο μαγαζι ειναι σαν ολα τα αλλα και κοιταω να εχει κερδος.Αλλα επανελημενως με ρωταει αν οι πελατες στην Ελλαδα ειναι ικανοποιημενοι και μεσω αυτης της κουβεντας ξεκινησε και η δικη μου πρωτοβουλια, ωστε να εχει ενα feedback απο την κατασταση εδω και πως μπορει να βοηθησει, με σκοπο να αυξησει τις πωλησεις του βεβαιως, δεν αντιλεγω σε αυτο. Εγω μετα χαρας θα του μιλησω και θα του εξηγησω τα καθεκαστα, και απο εκει και μετα βλεπουμε. Εαν βεβαιως δεν αλλαξει αποψη και θεωρει οτι εχει δικιο η οτιδηποτε, απο εκει και μετα ο καθενας ειναι υπευθηνος για τις πραξεις του, και ο αγοραστης και ο πωλητης.
Σας ευχαριστω πολυ για τις παρατησεις σας, νεωτερα συντομα.
Φιλικα, Δημητρης
 

dibo7

Established Member
21 November 2007
270
Lyngby,Denmark
Συγνωμη ξεχασα να σου απαντησω στην δευτερη ερωτηση σου. Δυστηχως δεν εχω ιδεα αν και γιατι δεν βαζει μεσα τους ορους της εγγυησης. Θα μεταφερθει και αυτο.
 

dibo7

Established Member
21 November 2007
270
Lyngby,Denmark
Καλησπερα.
Επειδη αυτες τις μερες παραδιδω την διπλωματικη του μεταπτυχιακου μου ειμαι πολυ πιεσμενος.
Θα σας ενημερωσω το ταχυτερο δυνατο.
Συγνωμη για την καθυστερηση.
Δημητρης