Κουβεντα να γινεται...

ilias

Supreme Member
18 June 2006
9,417
Bratislava
Ποιο απο τα παρακατω θεωρειτε ως σωστο ή σωστοτερο συστημα σε κροπ συστημα? Για καθαρα ερασιτεχνικη χρηση, που να μεταφερεται και σχετικα ευκολα...

Τι θα προσθετατε, αλλαζατε και γιατι (το συνολικο κοστος να μη φευγει πολυ πανω απο τα 1700Ε)? Να καλυπτει ευρυγωνιο*, νυχτερινα αφλασα, πορτραιτο, σπορ, τελε... (το μακρο δεν ειναι και τοσο απαραιτητο)...


1) Samyang 14 2,8 - canon 50 1,4 - canon 70-200 4 is

2) Samyang 14 2,8 - tokina 50-135 2,8 - canon 200 L 2,8

3) Samyang 14 2,8 - canon 50 1,8 - canon 100 2 - canon 200 L 2,8 ή 70-200 4 is


*Θα ηθελα να χωρεσω και τον τοκινα 11-16 καπου αντι για τον samyang αλλα μου φαινεται δυσκολο...(το ευρυ το εχω ως τελευταια προτεραιτοτητα, πρωτα θελω να καλυψω τα υπολοιπα).

Βασικο επισης τα μικρα και σταθερα διαφραγματα.
 
Last edited:
Φίλε Ηλία(;), canonικός είσαι απ' ότι φαίνεται αλλά με 36Χ24 ή 22.5Χ15 αισθητήρα; Δε συμφωνείς ότι παίζει ρόλο στην επιλογή φακών;
Γιώργος
 
Το εγραψα στην αρχη Γιωργο, οτι μιλαω για κροπ συστημα, 22,5χ15 αισθητηρα οπως λες κι εσυ και οχι FF.
 
Έχεις δίκιο, δεν τόπιασα! Εκείνο που βλέπω είναι ένα "κενό" μεταξύ του 14 και του 50 και που δεν νομίζω ότι καλύπτεται με κροπαρίσματα στο 14άρι κάδρο. Ο 14άρης της Samyang έχει αδύνατο σημείο τη αισθητή γεωμετρική παραμόρφωση, όμως είναι οικονομικός. Θα σού πρότεινα κάτι σαν τον sigma 30mm f1.4 γιά γεφύρωση του κενού 14 - 50, όμως καλύτερα και οικονομικότερα σίγουρα θα είναι να αναμείνεις τον νέο 35άρη f1.4 της Samyang. Κάποιοι μιλάνε για Φλεβάρη ή Μάρτη του 2011. Η προσθήκη αφορά το 2ο σενάριο!
 
Εγώ νομίζω πως θα σου λείψει το 17-35 αρκετά..Ταπεινή μου άποψη.
Δηλαδή καλύτερα ένας prime 24-28-35 (κάποιος από αυτούς) και ο 70-200, παρά από τα 14 στα 50..
Εγώ προσωπικά με συλλαμβάνω να βγάζω τις πιο ενδιαφέρουσες φωτός μου στα 24-35 (σε cropped)....
 
Αφου θελεις μεχρι το 200, το ενα σιγουρο ειναι ο 70-200/4is.

Για πιο κατω, θα κοιταζα και τον Canon 15-85 ωστε να μη χρειαζεται ο 14αρης. Toν εχει δουλεψει ο Βλασσης και τον προτεινει απο ο,τι εχω δει.

Αλλιως τον ΤΑΜΡΟΝ 17-50/2.8 συν Samyang 14 2,8 ή ενα καλο ευρυγωνιο (ΤΟΚΙΝΑ 11-16, CANON 10-22).

Εναν στανταρ ζουμ δηλαδη θα τον εβαζα σιγουρα μεσα. Ενας φωτεινος 50αρης σφηνωνεται ευκολα αν εχεις λυσει ολα τα αλλα. Και βεβαια ξεκινας απο τον 70-200/4is αβλεπι.
 
Την πρωτη επιλογη αν και ο 50αρης ειναι πολυ κοντα στα 70mm και πολυ μακρυα απο το 14mm , ειναι ομως πολυ καλος οπτικα και 1.4 .
Αν ο Τοκινα στην δευτερη επιλογη ειναι ο Πενταξ 50-135 χωρις αλλαγες στα οπτικα τοτε ειναι καταπληκτικος φακος αλλα 1) μπαινει βαθεια στα χωραφια του 70-200/4 L και 2) δεν θα εχεις το 1.4.
Εξαιρετικες οι επιλογες σου παντως οσο αφορα τα οπτικα γιατι για να παρεις το αποτελεσμα του 50αρη σε 35mm πας σε L οποτε μιλαμε για τρελλα χρηματα ... ισως αργοτερα με καποιον απο τους πολυ καλους Ταμρον 17-50 ,Sigma 17-70 καλυψεις το πολυ μεγαλο κενο απο τα 14mm εως τα 50mm.
 
Hλια για μενα κανεις ενα λαθος ...με τον 14αρη. Εχεις τρομακτικο κενο και θα σου λειψει.

Βγηκε ενα ζουμακι απο την Τοκινα το 16-28 στα 2.8.

Με εναν 50αρη sigma 1.4 και φυσικα τον Canon 70-200 f4 IS εχεις ενα εκπληκτικο συστημα και πληρες.


Οταν βγει και καινουργιος 28-80 και θες και τα υπολοιπα τον τσιμπας αλα γνωμη μου δεν χρειαζεται

Τοκινα 16-28mm f2.8
Sigma 50mm f1.4
Canon 70-200mm f4 IS.




The End.
 
φθηνό σετ με λογική canonian.

CANON 15-85, CANON 50 1.4 (respect!!), CANON 70-200 4.0 IS (επίσης respect!!!).

αλλιώς

TOKINA 11-16 2.8, TAMRON 17-50, CANON 50 1.8 (αλλά όχι για πορτρέτα), CANON 70-200 4.0 IS ή αν χρειάζεσαι το 2.8, τότε TAMRON 70-200 2.8 που ο φίλος μας ισχυρίζεται ότι πάνω στο νέο σώμα όλα τα παράπονά του για το αργό και χαζό AF δεν ισχύουν πλέον.
 
Πολυ χρησιμα ολα οσα σχολιασατε... με βοηθανε να μπω σε μια σειρα...

Για να γινω ομως λιγο πιο κατανοητος τι ψαχνω... ας πουμε οτι ηδη ειμαι κατοχος ενος βασικου/οικονομικου/σετ φακων που καλυπτουν το χρησιμο ευρος ενος ερασιτεχνη πχ κανον 18-55 και κανον 70-300 συν τον 50ρη 1,8 (που ολοι τον αγοραζουν πρωτο πρωτο).

Θελω τωρα να ξεκινησω να αγοραζω σταθερους (ή εστω ζουμ αλλα με το κατι παραπανω ή κατι μοναδικο*), ωστε να καλυψω πιο αποτελεσματικα συγκεκριμενες χρησεις με καλυτερη αποδοση απο τους ηδη υπαρχοντες ζουμ....

Γι αυτο ειπα οτι ψαχνω φακους σταθερου διαφραγματος και γρηγορους... (και δεν με πειραζει να εχω και καποια κενα στη γκαμα, οπως αυτο που οι περισσοτεροι πολυ σωστα σχολιαζετε απο τα 14 στα 50).

...αρα καλος ο κανον 15-85 αλλα οχι αυτο που ψαχνω και καλος πχ ενας κανον 17-55 2,8 αλλα οταν στα 50 μπορω να εχω τον 1,4 και στα 35 τον f2 και στα 14 εναν 2,8 εστω και χειροκινητο...δεν μου κανει...:guitarist:

Επισης, ο 70-200 is f4 δειχνει μονοδρομος αλλα τι λετε να αντικατασταθει με εναν 100ρη 2,8 μακρο και εναν 200ρη 2,8 L ?

Μην ξεχνατε, οτι υπαρχει το βασικο σετ των ζουμ που ανεφερα στην αρχη, οποτε ψαχνω κομματια πλεον, που να προσφερουν το κατι εξτρα, το κατι παραπανω και σε αποδοση και σε.... ευτυχια χρησης (ποιος δε θα θελε εναν 200ρη σταθερο L ????) :firstprize:

Επισης, παραπανω που εγραψα για ζουμ με κατι μοναδικο*, εννουσα τον τοκινα 50-135. Ο stgeo ανεφερε οτι ο 50-135 μπαινει στα χωραφια του 70-200... σε αυτο το σετ, δεν ειχα τον 70-200, αλλα μονο τον σταθερο 200ρη...
Με σταθερο 2,8 και τετοιο εστιακο μηκος τι αλλο μπορω να παρω στη θεση του και να καλυψω -στο περιπου φυσικα- το εστιακο μηκος που καλυπτει? Που να δινει και κατι παραπανω ομως... πχ ενας 50ρης 1,4 και ενας 100ρης 2? Συμφερει? Εχω μεν 2 στοπ στα 50 και 1 στοπ στα 100 κερδος, αλλα χανω την ευκολια του ζουμ, χανω τα 135mm και πληρωνω και παραπανω...:guitarist:

Δεν ξερω αν εγινα περισσοτερο κατανοητος τι ψαχνω... εβαλα κατω τους σταθερους που εχουν σχετικα γηινες τιμες, αριστα τεστ, σταθερα διαφραγματα και γρηγορα διαφραγματα, εβαλα και δυο ζουμ (70-200 is και 50-135) που επισης θεωρουνται καλοι....εψαξα την τσεπη μου (βρηκα κατι παλιοψιλά κοντα στα 1500Ε) και προσπαθω να ...κανω τον συνδυασμο της χρονιας !!!!!:flipout::flipout::flipout:


Ναθ, αυτος ο σιγμα που λες κυκλοφορησε η ακομη?
 
Last edited:
CANON 50 1.4 (respect!!), CANON 70-200 4.0 IS (επίσης respect!!!).

.


Βλαση, με βαση τα παραπανω που εγραψες

α) κανον 50 1,4 ή κανον 85 1,8 (και μετα βαλε και τον κανον 100 2)?

β) κανον 70-200 f4 is ή κανον 200 f 2,8 L? (εδω παρακαλειται ο vasada να μην απαντησει :flipout::flipout::a0210:)
 
- Εφοσον εψαξες στην τσεπη και βρηκες 1500 και οχι 10000
- Εφοσον κυκλοφορει φακος σαν τον 70-200/4

Τα πραγματα ειναι απλα: αλλαζεις τον 70-300 με τον 70-200/4 και δεν ξανασχολεισαι. Δεν εχουν σχεση οι δυο μεταξυ τους.
Κοστος κανα 700αρι λογικα. Οι καλοι σταθεροι (100, 85, 200) ειναι επιθυμητοι αλλα δεν ειναι απαραιτητοι. Οποτε θελησεις και μπορεις συμπληρωνεις το σετ με καποιον.

Σου μενει κενο το μεχρι 70 (ή μεχρι 50). Με εναν απο τους τροπους που συζητηθηκαν θα το καλυψεις ευκολα και καλα με τα υπολοιπα 800 ευρω.
 
φιλε Ηλια κανεις και συ οπως και γω οπως και ολοι
το βασικο λαθος.
το λαθος του 14-200
για σενα θα ηταν τελειο αν υπηρχε ενας τετοιος φακος
και μαλιστα με διαφραγμα 1.4 σταθερο,ετσι?
και να εχει και τα τελεια reviews ε?
Και μετα τι?χμ..
Πρωτα πρωτα εφοσον δεν κανεις γαμους-βαπτισεις-ντοκιμοντερ,
τι τον θελεις τον ζουμ?Ενα ειναι αυτο.
το δευτερο και σημαντικοτερο ειναι το καδραρισμα.
και αυτο μονο με σταθερους το μαθαινεις και το μυριζεσαι μετα
απο χιλιαδες κλικ και αρκετα χρονια.
Στο δια ταυτα.Εφοσον εχεις 40d ξεκινα με τον 28 1.8(η τον σιγκμα 30 1.4) πρωτιστως,
που θα εχει την νορμαλ προοπτικη.εχεις και τον 85αρι για πορτραιτα.
Μετα βλεποντας και κανοντας πας για ευρυγωνιο.
 
Ναθ, αυτος ο σιγμα που λες κυκλοφορησε η ακομη?



Ποιος ο 50αρης 1,4 ?

Κυκλοφορει εδω και καιρο και σκιζει....Μαζι με τον 24-70 ειναι η νεα αβαν γκαρντ σειρα φακων της σιγμα με προθεση να χτυπησει του Canon-Nikon. Για αυτο και ειναι ακριβοι φυσικα..
 
Ποιος ο 50αρης 1,4 ?
.

Γραψε λαθος... τον τοκινα 16-28 f2,8 εννοουσα... απο οτι ακουω, ακομα δεν κυκλοφορησε και θα ειναι καπου στο 800ρι... τσιμπημενο τον βλεπω...
 
ξεκινα με τον 28 1.8(η τον σιγκμα 30 1.4) πρωτιστως,

.
Μετα βλεποντας και κανοντας πας για ευρυγωνιο.


Ετσι το δρομολογησα κι εγω, προς το παρον. Σειρα εχει -μαλλον- ο 35ρης κανον η ο σιγμα 30 1,4 (που τον προτιμω αλλα τον θεωρω πολυ ακριβο).

Ο 28ρης που λες, εκτος απο παλιος ειναι και ακριβος και οι 2,8 δεν με ενθουσιαζουν.

Ευρυγωνιο, μεχρι στιγμης, κοιταω μονο τον σαμγιανγκ 14. Δεν εχω ασχοληθει με ευρυγωνιους ζουμ πολυ, αλλα τους θεωρω πολυ ακριβους (σαν τον τοκινα 11-16 στα 600Ε). Ισως κοιταξω -καποια στιγμη- κατι σε μεταχειρισμενο.
 
Ο 28ρης που λες, εκτος απο παλιος ειναι και ακριβος και οι 2,8 δεν με ενθουσιαζουν.

Eχω τον 28/1.8 και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

Τον ειχα παρει μεταχειρισμενο γυρω στα 250 ευρω.

28x1.6=45mm. Και το 1.8 κανει καλο παιχνιδι. Αφου εχεις τον 85, τα 50x1.6 ισως ειναι πολλα.

Και ο 30ρης Σιγμα ειναι καλος.
 
Aς συνεχισω εδω, να μη βγαλω το θεμα της D4 εντελως εκτος...

Λιγο οφ τοπικ, αλλα τα συστηματα AF των D700. 5DMkII και 7D πως ταξινομουνται μεταξυ τους απο αποψη ταχυτητας και ακριβειας?

d700, 7d, και λιγο πιο πισω η 5DMkII αλλα με μικρες διαφορες.

Της 5dII εινα σιγουρα το χειροτερο

Μπερδεway... η 7D ποτε περιμενουμε να αναβαθμιστει?
 
Last edited: