Xbox 360 Kinect

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
07-204GBBundle_lg.jpg


Την προηγούμενη εβδομάδα κατά τη διάρκεια του Tokyo Game Show (TGS), η Microsoft Corp. και οι κορυφαίοι Ιάπωνες δημιουργοί του κλάδου, παρουσίασαν 10 παιχνίδια που θα ταράξουν τα νερά, συμπεριλαμβανομένων 5 αποκλειστικών τίτλων για το Kinect για Xbox 360, την εμπειρία ψυχαγωγίας χωρίς χειριστήριο, που θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά για Xbox 360, φέτος το Νοέμβριο.

Ο Phil Spencer, Corporate Vice President για την Microsoft Game Studios, και ο Takashi Sensui, Γενικός Διευθυντής του Home & Entertainment Division της Microsoft, ήταν οι κεντρικοί ομιλητές κατά τη διάρκεια της έκθεσης μαζί με θρυλικούς Ιάπωνες δημιουργούς, όπως ο Goichi Suda, γνωστός επίσης ως «SUDA 51»,

Γενικός Εκτελεστικός Διευθυντής της Grasshopper Manufacture Inc., ο Keiji Inafune, Επικεφαλής Παγκόσμιας Παραγωγής των Capcom και From Software, ο Yukio Futatsugi, Διευθυντής Παιχνιδιών της Grounding, ο Shigenobu Matsuyama, παραγωγός του «METAL GEAR SOLID: RISING», και ο Masaya Matsuura, Πρόεδρος της Nana On-Sha Co. Ltd., ο οποίος μίλησε μέσω βίντεο.

Η Capcom και η SEGA μάγεψαν το κοινό της TGS με δύο παιχνίδια αποκλειστικά για το Kinect για τοXbox 360: το «Steel Battalion Heavy Armor», μία μοναδική εμπειρία μάχης, και την περιπέτεια τρόμου πρώτου προσώπου, «Rise of Nightmares».

Η Microsoft έδωσε επίσης στο κοινό μία πρώτη γεύση από το νέο πακέτο παιχνιδιών για το Kinect για τοXbox 360, συμπεριλαμβανομένου του τρομακτικού θρίλερ «codename D» από την Grasshopper Manufacture, που διαδραματίζεται σε ένα λούνα παρκ,, του τρισδιάστατου παιχνιδιού περιπέτειας «Project Draco» από την Grounding, και του παιχνιδιού μυστηρίου που κόβει την ανάσα «Haunt», από την Nana On-Sha.

«Ποτέ άλλοτε η Microsoft δεν ήταν πιο «κοντά» σε Ιάπωνες δημιουργούς, οι οποίοι και αποτελούν τον πυρήνα της καινοτομίας στα παιχνίδια, στις ιστορίες τρόμου και στους ήρωες-είδωλα», δήλωσε ο Phil Spencer. «Έως τώρα, τα ιαπωνικά παιχνίδια έχουν σημειώσει κέρδη άνω των 2 δις Δολαρίων για τοXbox 360 και οι σημερινές ανακοινώσεις συνεπάγονται άπειρες δυνατότητες που προσφέρονται στους Ιάπωνες δημιουργούς, αφού μπορούν πλέον να συμβάλουν στο μέλλον των παιχνιδιών με το Kinect.»

«Αυτή είναι η καλύτερη χρονιά στην ιστορία μας, με ψυχαγωγία χωρίς χειριστήρια, τους καλύτερουςblockbusterτίτλους παιχνιδιών, ταινιών, τηλεόραση, μουσική και σπορ, όλα για Xbox 360», δήλωσε ο Takashi Sensui. «Χάρη στο ταλέντο των καλύτερων δημιουργών από την Ιαπωνία, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε ακόμα πιο φρέσκιες και απροσδόκητες εμπειρίες σε εκατομμύρια ανθρώπους ανά τον κόσμο.»

Πέντε αποκλειστικοί τίτλοι για το Kinect του Xbox 360

Αναζητάτε περιπέτεια και γερές δόσεις αδρεναλίνης; Η Microsoft παρουσίασε 5 συγκλονιστικά παιχνίδια αποκλειστικά για το Kinect για το Xbox 360 που θα είναι διαθέσιμα το 2011:



* «codename D» (Grasshopper Manufacture, Microsoft Game Studios).Από τους φημισμένους δημιουργούς του «killer7» και της σειράς «NO MORE HEROES» έρχεται το «codename D» του SUDA 51 για το Microsoft Game Studios. Εδώ καλείστε να παλέψετε για τη ζωή σας σε ένα διαβολικό λούνα παρκ γεμάτο με τρομακτικά και απόκοσμα πλάσματα. Με το «codename D» για το Kinect για το Xbox 360 μεταμορφώνεστε εσείς οι ίδιοι σε χειριστήριο καθώς ξεδιπλώνετε τις καταστροφικές σας ικανότητες για να εξουδετερώσετε εχθρούς και αντικείμενα.
* «Project Draco» (Grounding, Microsoft Game Studios).Ο άνθρωπος που ευθύνεται για την επιτυχία των cult hits «Phantom Dust» και «Panzer Dragoon», Διευθυντής Παιχνιδιών Yukio Futatsugi, σας παρουσιάζει ένα επικό τρισδιάστατο flying shooter. Με τα μαγικά του Kinect για τοXbox 360, θα έχετε την ευκαιρία να γαλουχήσετε και να εξασκηθείτε στην επικοινωνία με τον δικό σας δράκο, καθώς βελτιώνετε τις ικανότητες του και τον εκπαιδεύετε για να μπορεί να σταθεί στο πλάι σας στη μάχη. Στη συνέχεια, μπορείτε να μοιραστείτε μαζί με τους φίλους* σας στο Xbox LIVE την έξαψη της απογείωσης στους αιθέρες, βιώνοντας θεάματα που κόβουν την ανάσα καθώς συμμετέχετε σε ανεπανάληπτες μάχες.
* «Haunt» (Nana On-Sha, Microsoft Game Studios).Μαζέψτε συγγενείς και φίλους και μπείτε στα άδυτα ενός στοιχειωμένου σπιτιού γεμάτου μυστήριο – θα χρειαστεί να εφαρμόσετε όλη σας την ευστροφία και πονηριά για να μπορέσετε να ξεσκεπάσετε το πιο σκοτεινό μυστικό του. Αποφύγετε τις παγίδες και ξεγελάστε τα φαντάσματα, τους δαίμονες και τα τερατόμορφα πλάσματα που καραδοκούν χαιρέκακα πίσω από κάθε γωνιά. Πάρτε μια βαθιά ανάσα και βυθιστείτε στην ανατριχίλα του «Haunt» παρέα με το Kinect για Xbox 360.
* «Steel Battalion Heavy Armor» (Capcom, From Software).Αυτό το ολοκαίνουριο παιχνίδι έρχεται να αναβιώσει την αγαπημένη σειρά όλων, το «Steel Battalion». Με την υποστήριξη της Microsoft, οι Capcom και From Software ενώνουν τις δυνάμεις τους και σας προσφέρουν αυτή την πρωτοποριακή συνεργασία μέσα από το Xbox 360. Μανχάταν, 2082: Σε ένα κόσμο όπου οι υπολογιστές και σχεδόν η πλειοψηφία της σύγχρονης τεχνολογίας έχουν χαθεί, τα ισχυρότερα κράτη στον κόσμο εξακολουθούν να μάχονται με στόχο το πάλαι ποτέ απόλυτο έπαθλο: την κυριαρχία. Ο αμερικανικός στρατός αποβαίνει στη Νέα Υόρκη για να εξαπολύσει την πρώτη του μεγάλη επίθεση σε αυτό που πρόκειται να αποτελέσει ένα μακρύ πόλεμο από ξηράς. Στρατιώτες πυροβολούν από τα χαρακώματα καθώς καιγόμενα σκέπαστρα εκτοξεύουν σύννεφα μαύρου καπνού. Ενώ οι comrades επιδίδονται συνεχώς σε έναν καταιγισμό διασταυρούμενων πυρών, οι Vertical Tanks προελαύνουν αδυσώπητα. Γευτείτε τον πυρετό της μάχης όπως ποτέ άλλοτε, με το Kinect για Xbox 360.
* «Rise of Nightmares» (SEGA).Το «Rise of Nightmares» προσφέρει μία ανατριχιαστική εμπειρία τρόμου που αξιοποιεί τα καινοτόμα νέα εργαλεία του Kinect για Xbox 360, και κυριεύει τους παίκτες από τον υπέρτατο πανικό. Χρησιμοποιώντας όλο τους το σώμα, οι παίκτες θα νιώσουν απαράμιλλο φόβο και ένταση σε αυτή την περιπέτεια τρόμου αποκλειστικά για το Kinect για τοXbox 360.

Στοχεύστε και μπείτε στο Ρινγκ με το Xbox LIVE Arcade για Xbox 360

Οι Ιάπωνες developers Treasure και Spike ανακοίνωσαν την αναβίωση δύο αγαπημένων downloadable εμπειριών με χειριστήριο για το Xbox LIVE Arcade σε Xbox 360 –βάζοντας το avatar σας απευθείας μέσα στο ρινγκ και προσφέροντας για πρώτη φορά σε ένα παγκόσμιο κοινό ένα από τα καλύτερα – και δικαιολογημένα – δισδιάστατα παιχνίδια βολών:

* «Fire Pro Wrestling» (Spike, Microsoft Game Studios).Το avatar σας κάνει το ντεμπούτο του ως επαγγελματίας παλαιστής! Η Spike, δημιουργός της σειράς «Fire Pro Wrestling», σας παρουσιάζει αυτό το παιχνίδι επαγγελματικής πάλης που απευθύνεται σε όλους. Ρυθμίστε το avatarσας, επιλέγοντας από μία τεράστια γκάμα στολών, προτού ξεχυθείτε στην αρένα και αρχίσετε να τα «σπάτε». Ξεκλειδώστε νέες κινήσεις καθώς η καριέρα σας θα εκτοξεύεται. Παλέψτε με συγγενείς και φίλους σε offline και online αγώνες, είτε μόνοι σας (single match) είτε σε ζευγάρια (tag team). Το καμπανάκι ήχησε: πρώτος γύρος!
* «Radiant Silvergun» (Treasure, Microsoft Game Studios).Το κλασικό scrolling shooterαπό την Ιαπωνία και ο πνευματικός διάδοχος του «Ikaruga», που έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές, κυκλοφορεί σε παγκόσμια κλίμακα σε Xbox LIVE Arcade για Xbox 360, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά μετά το SEGA Saturn. Το «Radiant Silvergun» θα σημάνει την επιστροφή του μοναδικού συστήματος των επτά όπλων, μεταξύ άλλων χαρακτηριστικών που αγαπούν οι φίλοι του παιχνιδιού, καθώς και βελτιώσεων, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης ενός νέου συστήματος που έρχεται να αναβαθμίσει το αρχικό – γεμάτο προκλήσεις– chainsystem.

Εδώ θα βρίσκονται τα καλύτερα παιχνίδια του 2010 και του μέλλοντος

Η προοπτική των μεγαλύτερων εμπορικών επιτυχιών, όπως «Dead Rising 2», «Fable III»και «Halo: Reach», το Xbox 360, ενισχύθηκε και από τα ακόλουθα previews:

* «Body and Brain Connection» (NAMCO BANDAI Games).Το «Body and Brain Connection» προκαλεί τους παίκτες να γυμνάσουν τόσο το μυαλό όσο και το σώμα τους, στο πιο εγκεφαλικό και δυναμικό party game της ιστορίας, από τους ίδιους ανθρώπους που πυροδότησαν τη μαζική μανία με τα βιντεοπαιχνίδια γυμναστικής εγκεφάλου. Παίκτες όλων των ηλικιών καλούνται να σκεφτούν γρήγορα και να δράσουν ακόμα πιο γρήγορα απαντώντας σε ερωτήσεις μαθηματικών, λογικής, μνήμης, δοκιμάζοντας τα αντανακλαστικά τους και τη φυσική τους κατάσταση, με τη βοήθεια των εργαλείων πλήρους κίνησης του Kinect για το Xbox360. Με περισσότερες από 20 διαφορετικές δραστηριότητες στις λειτουργίες τόσο ενός παίκτη, όσο και πολλών παικτών, το παιχνίδι επιτρέπει έως και σε τέσσερις φίλους να ανταγωνιστούν ο ένας τον άλλο σε διασκεδαστικές και συναρπαστικές δραστηριότητες, καθώς και να ανακηρυχθούν νικητές: η μικρότερη ηλικία εγκεφάλου κερδίζει. Ένα εργαλείο καταγραφής της καθημερινής σας προόδου εξασφαλίζει ότι οι παίκτες είναι ενήμεροι για την τρέχουσα ηλικία του εγκεφάλου τους καθώς συνεχίζουν να γυμνάζουν τόσο το μυαλό όσο και το σώμα.
* «Child of Eden» (Ubisoft).Το «Child of Eden»είναι ένα «multi-sensory shooter» που θα ωθήσει τους παίκτες σε ένα καλειδοσκοπικό ψηφιδωτό μουσικής και καταπληκτικών οπτικών εφέ και θα φέρει μέσα στο ίδιο σας το σπίτι άλλη μία εμπειρία-σταθμό από τον ξακουστό σχεδιαστή παιχνιδιών Tetsuya Mizuguchi. Το «Child of Eden» βυθίζει τους παίκτες στην καρδιά της μάχης όπου καλούνται να σώσουν το Project Lumi, μία αποστολή αναπαραγωγής της ανθρώπινης προσωπικότητας εντός του Eden, του αρχείου όλων των ανθρώπινων αναμνήσεων. Καθώς ο στόχος κοντεύει να επιτευχθεί, το αρχείο προσβάλλεται από έναν άγνωστο ιό. Αποστολή του παίκτη είναι να σώσει το Eden από τον ιό και να αποκαταστήσει την ελπίδα και την ειρήνη.
* «METAL GEAR SOLID: RISING» (Kojima Productions).Το «METAL GEAR SOLID: RISING» για Xbox 360, αποτελεί το πολύ-αναμενόμενο ντεμπούτο της σειράς «METAL GEAR SOLID» του Hideo Kojima, η οποία έχει ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις των κριτικών.. Πρωταγωνιστικό ρόλο στο «METAL GEAR SOLID: RISING»θα έχει ο Raiden, ένας από τους δημοφιλέστερους χαρακτήρες του σύμπαντος του «METAL GEAR SOLID», σε μία νέα, εντελώς διαφορετική περιπέτεια, όπως μαρτυρά και ο όρος lightning bolt action adventure για Xbox 360.


http://www.fullhd.gr/multimedia/5056-xbox-360-kinect-.html
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)



 
Last edited:

johny1989

AVClub Addicted Member
17 December 2007
2,573
και με το προβολεα τι θα κανω?
ειναι πισω μου
αν σηκωθω θα βλεπω τη σκια μου στην οθονη! :/
 
Στο βιντεάκι με τον τύπο που χοροπηδάει παρατηρώ ένα τρελό lag...??? Παίζει να φταίει η γιγαντοοθόνη ή όντως να περιμένουμε αργή απόκριση...?

Γενικά δεν με έχει πείσει, όπως και το αντίστοιχο της Sony. Η χρήση του είναι σε τελείως χαζοχαρούμενα πλαίσια... θα δείξει το μέλλον με το πως θα λειτουργούν τα σοβαρά παιχνίδια...
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Το χειριστηριο της Sony ειναι απλα αντιγραφη απο Wii.

Εδω μιλαμε για ανιχνευση κινησης , ειναι πολυ πιο προηγμενο.

Οπως συμβαινει με οτιδηποτε εχει σχεση με το ΧΒΟΧ σε σχεση με το PS3 δηλαδη.:p
 

axidous

Established Member
26 April 2007
130
εχετε δουλεψει το move της sony ?? καμια σχεση με το Wii
Και οσο για ανταποκριση ειναι τελειο και σε γρηγορες κινησεις

Οσο για το 360 kinect δεν το εχω δουλεψει για να πω την αποψη μου
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Δεν εχει κυκλοφορησει ακομη οποτε ειναι λογικο να μην το εχεις δει.

Δεν εχει σχεση με τα move/wii παντως γιατι δεν κρατας τιποτα. Ανιχνευει την κινηση των χεριων και του σωματος.
 

xamurabi

AVClub Addicted Member
9 February 2007
1,650
By the Lake
Δεν εχει κυκλοφορησει ακομη οποτε ειναι λογικο να μην το εχεις δει.

Δεν εχει σχεση με τα move/wii παντως γιατι δεν κρατας τιποτα. Ανιχνευει την κινηση των χεριων και του σωματος.

Εξαιρετική σύλληψη το kinetic αλλά μένει να αποδειχθεί το πόσο πετυχημένο θα είναι στην πράξη! Όχι τόσο γιατί δεν είναι πολλά υποσχόμενο αλλά γιατί μπορεί μεν η έλλειψη χειριστηρίου να αποτελεί ΤΗΝ ιδέα αλλά η πρακτικότητα αυτής ίσως περιορίσει το εύρος των παιχνιδιών στα οποία θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Μιλάω για παιχνίδια που απαιτούν μεγάλη ακρίβεια κινήσεων όπως τα FPS και simulation! Σε αυτά η απουσία χειριστηρίου δηλαδή πιστολιού ή τιμονιού θα μπορόύσε να αποτελέσει ΚΑΙ μειονέκτημα! Ίσως τελικά και να το λύσουν κάπως με το να κρατάς ίσως ένα οποιοδήποτε πιστόλι ή οποιοδήποτε τιμόνι, αλλά τότε θα χαθεί το νόημα της αρχικής ιδέας, ως καινοτομία, και μοιραία το kinetic θα είναι άμεσα συγκρίσιμο στην πράξη με το Move ή το Wii και τότε τα πράγματα θα είναι διαφορετικά!
Προς το παρόν και εκ πρώτης όψεως το kinetic "παίζει" σε ένα άλλο γήπεδο από εκείνα των Move και Wii!

Θα δούμε σύντομα πως θα τα πάει!
 

NassosT

Supreme Member
17 June 2006
4,694
Κίνηση ματ από τη M$. Το Kinect είναι ΠΟΛΥ μπροστά και πραγματικά απορώ πώς είναι δυνατόν να έφαγε τέτοιο γκολ η Sony. Είναι δυνατόν να παρουσιάζεις με το Move μια βελτιωμένη έκδοση του Wiimote και να έρχεται ο ανταγωνιστής σου 2 μήνες μετά και να σου κολλάει στη μούρη πραγματικό next gen χειρισμό; Η πλάκα, δε, ειναι ότι το project Natal είναι γνωστό πόσο, εδώ και κανα χρόνο+; Κοιμούνται εκεί στη sony;
Anyway, το σύστημα της M$ τα σπάει κυριολεκτικά! Πάρα πολύ καλή απόκριση, αναγνώριση των κινήσεων ολόκληρου του σώματος, μερικοί τίτλοι πολύ δυνατοί (your shape fitness evolved, kinect adventures, motionsports, kinect sports), κάποιοι άλλοι πολύ κακοφτιαγμένοι (sonics free riders, με επιφύλαξη fighters uncaged, game party in motion), face recognition για sign in (πολύ μπροστά λέμε!) και κυρίως η φοβερή δυνατότητα να παίζεις με τα χέρια λαδωμένα από την πίτσα χωρίς να σκέφτεσαι μη λερώσεις το χειριστήριο!! Αρκετά ακριβό βέβαια αλλά με cutting edge technology!
 

xamurabi

AVClub Addicted Member
9 February 2007
1,650
By the Lake
Κίνηση ματ από τη M$. Το Kinect είναι ΠΟΛΥ μπροστά και πραγματικά απορώ πώς είναι δυνατόν να έφαγε τέτοιο γκολ η Sony. Είναι δυνατόν να παρουσιάζεις με το Move μια βελτιωμένη έκδοση του Wiimote και να έρχεται ο ανταγωνιστής σου 2 μήνες μετά και να σου κολλάει στη μούρη πραγματικό next gen χειρισμό; Η πλάκα, δε, ειναι ότι το project Natal είναι γνωστό πόσο, εδώ και κανα χρόνο+; Κοιμούνται εκεί στη sony;
Anyway, το σύστημα της M$ τα σπάει κυριολεκτικά! Πάρα πολύ καλή απόκριση, αναγνώριση των κινήσεων ολόκληρου του σώματος, μερικοί τίτλοι πολύ δυνατοί (your shape fitness evolved, kinect adventures, motionsports, kinect sports), κάποιοι άλλοι πολύ κακοφτιαγμένοι (sonics free riders, με επιφύλαξη fighters uncaged, game party in motion), face recognition για sign in (πολύ μπροστά λέμε!) και κυρίως η φοβερή δυνατότητα να παίζεις με τα χέρια λαδωμένα από την πίτσα χωρίς να σκέφτεσαι μη λερώσεις το χειριστήριο!! Αρκετά ακριβό βέβαια αλλά με cutting edge technology!

Δε νομίζω πως κοιμούνται εκεί στη Sony! Απλά ελπίζουν πως η δικιά τους υλοποίηση (move) θα "πιάσει" καλύτερα στην αγορά από το kinect! Ο χρόνος θα δείξει!!!
Πάντως έχω την αίσθηση πως η sony δεν έχει πει την τελευταία της λέξη στον τομέα του χειρισμού με το move!
 

NassosT

Supreme Member
17 June 2006
4,694
Δε νομίζω πως κοιμούνται εκεί στη Sony! Απλά ελπίζουν πως η δικιά τους υλοποίηση (move) θα "πιάσει" καλύτερα στην αγορά από το kinect! Ο χρόνος θα δείξει!!!
Πάντως έχω την αίσθηση πως η sony δεν έχει πει την τελευταία της λέξη στον τομέα του χειρισμού με το move!

Σίγουρα ο χρόνος και τα παιχνίδια που θα βγουν για να στηρίξουν το κάθε σύστημα. Αλλά όπως και να χει μιλάμε για τεχνολογικό breakthrough!
 

xamurabi

AVClub Addicted Member
9 February 2007
1,650
By the Lake
Σίγουρα ο χρόνος και τα παιχνίδια που θα βγουν για να στηρίξουν το κάθε σύστημα. Αλλά όπως και να χει μιλάμε για τεχνολογικό breakthrough!

Όχι απλά τεχνολογικό breakthrough αλλά .... minority report!
 

xamurabi

AVClub Addicted Member
9 February 2007
1,650
By the Lake
Τελικά παιδιά το έχει κανείς δοκιμάσει να μας πει εντυπώσεις? Ρωτώ γιατί κυκλοφορούν πολλές αναφορές για προβληματάκια με καθυστερημένη απόκριση εντολών (κινήσεων) και πρόβλημα αντίληψης της τρίτης διάστασης (βάθους)!
Το move που έχω μπορώ να πω πως με βεβαιότητα πως έχει μεγάλο βαθμό ακρίβειας στην απόκριση και πολύ καλή ανάγνωση βάθους στην κίνηση. Εξαρτάται βέβαια και από τα παιχνίδια!
 

NassosT

Supreme Member
17 June 2006
4,694
Ό,τι έγραψα είναι από προσωπική εμπειρία. Εχουν δοκιμαστεί εντατικά τόσο το move, όσο και το Kinect!