Εγγυήσεις, επιστροφές, DOA κτλ.

greenking

New member
11 August 2013
34
Καλησπέρα σε όλους!
Πριν μια εβδομάδα αγόρασα απο eshop τον crypto 211D,απο την αρχή είχα προβλήματα στην λήψη και ξαφνικά σήμερα σταμάτησε εντελώς...
Τον επέστρεψα στο eshop Ελληνικού και εκπληκτος άκουσα οτι πρέπει πρώτα να ελεγθεί στο service και μετά να πιστωθεί ο λογαριαμός μου!!
Και θα πάρει,λόγω 15Αυγουστου μια βδομάδα!!Καταρχήν υπάρχει DOA 7 ημερων και κατά δευτερον Ευρωπαικη οδηγία για δοκιμαστική περιοδο 14 ημερών και επιστροφή χρημάτων,κάναν το κορόιδο...
Είμαι μεταξύ του crystal audio Premium HD και του Ferguson t650,ποιόν προτείνετε?
Ευχαριστώ πολύ!
 

Fanfaras

Established Member
19 July 2012
149
Re: Ποιον ψηφιακό δέκτη να επιλέξω...

κατά δευτερον Ευρωπαικη οδηγία για δοκιμαστική περιοδο 14 ημερών και επιστροφή χρημάτων,κάναν το κορόιδο...

Αυτό ρε παιδιά ισχύει? Δηλαδή μπορώ να πάρω ένα προϊόν, να το δοκιμάσω και αν δεν το γουστάρω να το επιστρέψω? Ξέρω ότι κανένα μαγαζί δεν το κάνει, αλλά ξέρω πως στην Αμερική γίνεται. Υπάρχει νόμος για κάτι τέτοιο???
 

greenking

New member
11 August 2013
34
Re: Ποιον ψηφιακό δέκτη να επιλέξω...

Αυτό ρε παιδιά ισχύει? Δηλαδή μπορώ να πάρω ένα προϊόν, να το δοκιμάσω και αν δεν το γουστάρω να το επιστρέψω? Ξέρω ότι κανένα μαγαζί δεν το κάνει, αλλά ξέρω πως στην Αμερική γίνεται. Υπάρχει νόμος για κάτι τέτοιο???


http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/returning-unwanted-goods/index_el.htm
 

Fanfaras

Established Member
19 July 2012
149
Re: Ποιον ψηφιακό δέκτη να επιλέξω...

Προσοχή!
Σημειώστε ότι δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε τα εμπορεύματα που παραλάβατε προτού αποφασίσετε να υπαναχωρήσετε από την αγορά. Το δικαίωμα υπαναχώρησης σας δίνει τη δυνατότητα να ελέγξετε το προϊόν όπως θα το κάνατε σε ένα κατάστημα, και όχι να το χρησιμοποιήσετε ελεύθερα για 14 ημέρες.


Που σημαίνει ότι ένα προϊόν που ανοίχτηκε από τη συσκευασία του, δεν μπορεί να επιστραφεί απλώς επειδή τελικά δεν μου κάνει...
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Απάντηση: Ποιον ψηφιακό δέκτη να επιλέξω...

Δεν ξέρω τι λέει ακριβώς ο νόμος, και τι μπορεί κάποιος να πετύχει αν πιέσει λίγο. Αλλά όλα τα μαγαζιά έχουν DOA μερικών ημερών (συνήθως 7) αν δεν ανοιχτεί καθόλου η συσκευασία και δεν χρησιμοποιηθεί το προιόν. Αν βγει από το κουτί του δεν επιστρέφεται με DOA, αλλά ως πιθανών προβληματικός. Οπότε μόνο μέσω service γίνεται. Έτσι δουλεύουν όλοι. Τώρα, αν έχουν το δικαίωμα να το κάνουν δεν ξέρω, αλλά έτσι γίνεται.
 

greenking

New member
11 August 2013
34
Re: Απάντηση: Ποιον ψηφιακό δέκτη να επιλέξω...

Δεν ξέρω τι λέει ακριβώς ο νόμος, και τι μπορεί κάποιος να πετύχει αν πιέσει λίγο. Αλλά όλα τα μαγαζιά έχουν DOA μερικών ημερών (συνήθως 7) αν δεν ανοιχτεί καθόλου η συσκευασία και δεν χρησιμοποιηθεί το προιόν. Αν βγει από το κουτί του δεν επιστρέφεται με DOA, αλλά ως πιθανών προβληματικός. Οπότε μόνο μέσω service γίνεται. Έτσι δουλεύουν όλοι. Τώρα, αν έχουν το δικαίωμα να το κάνουν δεν ξέρω, αλλά έτσι γίνεται.
Το DOA σημαίνει οτι αντικαθίσταται προβληματική συσκευή με καινούργια,άσχετα αν εχει ανοιχθεί η όχι η συσκευασία.
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Απάντηση: Ποιον ψηφιακό δέκτη να επιλέξω...

Επαναλαμβάνω ότι δεν ξέρω τι λέει ο νόμος. Ξέρω τι γίνεται στα μαγαζιά που έχω πάει για κάποιο πρόβλημα της συσκευής. Εσύ μπορεί να λες ότι η συσκευή είναι προβληματική, αλλά πρέπει να το εξακριβώσουν και αυτοί. Εσύ μπορεί να το λες με πονηρό σκοπό, ή μπορεί η συσκευή να έγινε προβληματική μετά από κάποιο δικό σου λάθος. Γιαυτό όταν αναφέρεις την λέξη "προβληματικό", αμέσως γίνεται θέμα του service. Και αν η συσκευή είναι όντως προβληματική, γίνεται η αντικατάσταση. Αλλά μέσω service. Αντικατάσταση με καινούρια γίνεται αμέσως στα μαγαζιά, αν δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία. Δηλαδή όχι σαν προβληματική, αλλά γιατί εσύ μετάνιωσες. Οπότε το κατάστημα θα ξαναβάλει το εμπόρευμα στο ράφι. Αν έχει ανοιχτεί δεν μπορεί να το ξαναβάλει στο ράφι.
Αν θέλεις λοιπόν να τσακωθείς με το κατάστημα, εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου. Αλλά μετά θα πρέπει να τσακωθείς και με όλα τα υπόλοιπα μαγαζιά της αγοράς. Γιατί και οι άλλοι το ίδιο κάνουν. Αν λοιπόν καταφέρεις να τους πείσεις όλους, μπράβο σου και μαζί σου. Θα γλιτώνουμε και εμείς την ταλαιπωρία. Όπως εγώ που πήγα λίγες ώρες μετά την αγορά ενός στικ στο Πλαίσιο γιατί δεν δεχόταν format σε NTFS όπως τα υπόλοιπα στικ. Το ξέρουμε μου είπαν, το συγκεκριμένο δεν το δέχεται. Τα περίφημα Turbo-X μοντέλα του Πλαισίου. Ωραία λέω, δώστε μου ένα άλλο. Μόνο μέσω service μου είπαν. Μα αφού είναι γνωστό το πρόβλημα λέω γιατί να μπλέκουμε με το service; Το στικ μου είπαν έχει ανοιχτεί. Δεν μπορεί να μπει πάλι στο ράφι. Αν σου δώσω άλλο, κάπως θα πρέπει να δικαιολογηθεί στα χαρτιά. Αν στο δώσω έτσι επιτόπου θα πρέπει να το πληρώσω εγώ, μου είπε ο υπάλληλος.
Αν λοιπόν πείσεις το eshop, μετά πήγαινε πείσε και το Πλαίσιο. Γιατί μετά την εξήγηση του υπάλληλου κάθε διάθεση για κόντρα χάθηκε. Και έπρεπε να μπλέξω με το service, και δύο φορές μάλιστα γιατί το καινούριο μου το έδωσαν την επόμενη μέρα. Άρα δύο διαδρομές στο service. Αν τα καταφέρεις εσύ, καλό θα είναι και για εμάς.
 

greenking

New member
11 August 2013
34
Re: Ποιον ψηφιακό δέκτη να επιλέξω...

Χωρίς να το παίζω ξύπνιος εχω την εντύπωση οτι κατα την χρονική διάρκεια του DOA ειναι υποχρεωμένοι για άμεση αλλαγή άσχετα αν εχει ανοιχθεί η συσκεύη...
Δεν θέλω να βγω off topic αλλα με DOA μου είχαν αλλάξει 4 iphone 5 ,τα μαύρα που είχαν πρόβλημα βαφής..
Με εχουν αφήσει χωρίς tv για 5 μέρες ,λόγω 15Αυγουστου....
Σκέφτομαι αντί για αποκωδικοποιητή τώρα να πάρω το combo της Edision ,μαζί δορυφορικός και αποκωδικοποιητές,αξίζει να κάνω την χρηματική υπέρβαση;
Ευχαριστώ!
 

TR-909

New member
27 October 2012
66
Re: Ποιον ψηφιακό δέκτη να επιλέξω...

Αυτό είναι το νόημα του DOA (Dead On Arrival) άλλο βέβαια που πολλοί "επαγγελματίες" το ερμηνεύουν κατά το δοκούν. Και στο παράδειγμα που αναφέρεις φίλε tolias θα έπρεπε να έιναι δύο φορές ευαίσθητοι γιατί σου πούλησαν προϊόν που δεν ανταποκρίνεται στα βασικά (format σε NTFS εν έτει 2014 !?) και σε υπέβαλλαν σε κόπο και έξοδα για να σου δώσουν κάτι άλλο. Υπό νορμάλ συνθήκες βέβαια τέτοιες συμπεριφορές τις τιμωρεί η ίδια η αγορά αλλά έλα που σαν κοινό στερούμαστε στοιχειώδους καταναλωτικής παιδείας. =)

ΥΓ - Sorry για το Off-topic
 

Fanfaras

Established Member
19 July 2012
149
Re: Ποιον ψηφιακό δέκτη να επιλέξω...

Γνωστός μου από Αμερική μου έχει πει πως στα μεγάλα μαγαζιά μπορείς για κάποιες μέρες να επιστρέψεις ένα προϊόν το οποίο το άνοιξες, το δοκιμασες και δεν σε ικανοποίησε. Εννοείται πως δεν θα το έχεις...κακοποιήσει!
Δεν ξέρω αν ισχύει.
Πάντως έχει νόημα ειδικά σε μαγαζιά τύπου e-shop που αγοράζουμε συχνά προϊόντα που βλέπουμε σε μια... φωτογραφία, χωρίς ούτε οι ίδιοι να ξέρουν τα χαρακτηριστικά τους.
Πήρα για παράδειγμα πρόσφατα ένα φορητό ραδιοCD που δεν ήξεραν να μου πουν αν το ραδιόφωνο ήταν ψηφιακό ή αναλογικό!
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Απάντηση: Ποιον ψηφιακό δέκτη να επιλέξω...

Χρήσιμη η κουβέντα περί DOA, και μου έδωσε την ευκαιρία να το ψάξω λίγο.
Όντως το DOA είναι εγγύηση, και δεν αφορά μόνο το οπτικό μέρος. Για παράδειγμα, μετάνιωσα και πάρτε το πίσω. Αφορά σαφώς και συσκευές που έχουν ανοιχτεί και δοκιμαστεί, οπότε δεν είναι θέμα ανέπαφης συσκευασίας.
Είναι μία προσφορά (ας πούμε) των καταστημάτων να γίνεται μία γρήγορη αντικατάσταση προβληματικών συσκευών χωρίς να χρειαστεί να τρέχεις στην αντιπροσωπεία της συσκευής. Προσφέρεται μέσα σε μερικές μέρες από την αγορά γιατί αν περάσουν οι μερικές μέρες υπεύθυνη μετά είναι η αντιπροσωπεία. Δηλαδή πλασάρεται σαν έξτρα βοήθεια των καταστημάτων.
Αλλά δεν ξέρω αν είναι υποχρεωμένοι από τον νόμο να την προσφέρουν, και αν υπάρχει νόμος που ορίζει τον κανόνα λειτουργίας του DOA.
Οπότε ίσως να πρέπει να ακολουθήσουμε την διαδικασία των καταστημάτων.
Πάντως το eshop έχει σαφείς οδηγίες για το πως δουλεύεται το DOA, και περιλαμβάνει υποχρεωτικό έλεγχο από το τεχνικό τμήμα της εταιρίας. Οπότε σου λένε, ναι DOA, αλλά μέσω service, και το γράφει ρητά.
http://www.e-shop.gr/support
Το παράδειγμα του Πλαισίου που ανέφερα δεν είναι το ίδιο. H Turbo-X είναι φίρμα του Πλαισίου, και εκεί δεν υπάρχει DOA. Το Πλαίσιο είναι το ίδιο η αντιπροσωπεία. Και φυσικά ότι επιστρέφεται σαν προβληματικό αναγκαστικά πάει από το service που στην ουσία είναι το service της αντιπροσωπείας.
http://corporate.plaisio.gr/CorporateService.aspx?show=08.Warranty
Πάντως εμένα μου φαίνεται λογικό. Εμείς μπορούμε να λέμε ότι κάτι είναι προβληματικό, αλλά πρέπει και κάποιος από το κατάστημα να το πιστοποιήσει. Μου φαίνεται λογική η παραπομπή στο service. Κανένας υπάλληλος δεν θα πρέπει να έχει την ευθύνη να ελέγχει μία συσκευή αν είναι όντως προβληματική ή όχι. Και μπέρδεμα μες στο κατάστημα (άνοιξε τον δέκτη, βρες μπρίζα και τηλεόραση να τον δοκιμάσουμε ή βάλε το στικ σε υπολογιστή για να το δοκιμάσουμε, και ο υπόλοιπος κόσμος να περιμένει), και ευθύνη σε έναν υπάλληλο που δεν θα έχει τις τεχνικές γνώσεις να κάνει τον έλεγχο.
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι ζητάτε να μην γίνεται έλεγχος και να γίνεται η αντικατάσταση αμέσως, αλλά δεν ξέρω αν μπορούμε να το απαιτήσουμε.
 

greenking

New member
11 August 2013
34
Καλά για την <εξυπηρέτηση> του πλαισίου δεν το συζητάω,ούτε απέξω..
Αλλά για το eshop απο την στιγμή που αναφέρει τον όρο DOA η επεξήγηση που κάνει μου θυμίζει τον ρίζο που όπως θέλω τα γυρίζω ...
Εχουν αφήσει κάποιον χωρίς αποκωδικοποιητη,ήδη τρεις μέρες (άσχετα αν υπάρχει άλλη tv) ,φεύγω διακοπές αλλιώς θα το τράβαγα όσο πάει(εχω νομική προστασία). ..
 

bilste1965

Established Member
20 February 2011
165
Κατερίνη
Καλά για την <εξυπηρέτηση> του πλαισίου δεν το συζητάω,ούτε απέξω..
Αλλά για το eshop απο την στιγμή που αναφέρει τον όρο DOA η επεξήγηση που κάνει μου θυμίζει τον ρίζο που όπως θέλω τα γυρίζω ...
Εχουν αφήσει κάποιον χωρίς αποκωδικοποιητη,ήδη τρεις μέρες (άσχετα αν υπάρχει άλλη tv) ,φεύγω διακοπές αλλιώς θα το τράβαγα όσο πάει(εχω νομική προστασία). ..

Θα αναφέρω τις δύο περιπτώσεις που αντιμετώπισα με τα συγκεκριμένα καταστήματα .
1)Αγόρασα ένα λάπτοπ Toshiba από το πλαίσιο. Σε διάστημα 10 ημερών (6 εργάσιμων) και ενώ λειτουργούσε κανονικά ακουγόταν ένα κουδουνισμό από το εσωτερικό του (σαν βίδα που έπεσε). Το πηγαίνω στο κατάστημα που το αγόρασα και αφού με στέλνουν στο τμήμα του service και διαπιστώνουν το πρόβλημα που τους αναφέρω. Δίνουν αμέσως εντολή για αντικατάστασή με ίδιο ή πίστωσή του ποσού. Επειδή δεν είχαν το ίδιο μοντέλο διαθέσιμό(θα το είχαν την επόμενη) με έστειλαν για παραλαβή από άλλο κατάστημα που ήταν διαθέσιμό.
2) Από το eshop αγόρασα on Line τον ψηφιακό δέκτη της fergyson T650ι + wifi USB stick . Μετά από 3-4 μήνες λειτουργίας το wifi usb stick άρχισε τα προβλήματα. Το στέλνω πίσω και αφού διαπιστώνουν ότι εχει θέμα το αντικαθιστούν με καινούργιο .Και το καινούργιο-σε 15 ημέρες- όμως είχε παρόμοια προβλήματα οπότε ξαναφεύγει στο service. Αυτή την φορά στέλνω μαζί και τον δέκτη. Αφού τον έλενξαν αποφάνθηκαν ότι έφταιγε η αναβάθμισή του δέκτη όποτε πέρασαν εκ νέου το firmware και μου τον έστειλαν πίσω . Αφού τον παρακολουθώ για καμιά εβδομάδα διαπιστώνω νέα προβλήματα και επανεκκινήσεις του δέκτη, οπότε αποστέλλεται εκ νέου πίσω. Λόγω έλλειψης του wifi USB stick με πιστώνανε με την αξία του και αντικαθιστούσαν τον δέκτη, Πράγμα που δεν δέχτηκα μια και τo συγκεκριμένο σύνολο fergyson T650ι + wifi USB stick το θεωρώ κορυφαίο, πήρα τα χρήματά μου πίσω . Μπορεί να κράτησε πολύ το όλο σκηνικό (Αρχές Ιανουαριου η αγορά - Ιούλιο η επιστορφή χρημάτων ) όμως δεν υποχώρησα - συμβιβάστηκα, και στο τέλος δικαιώθηκα. Αυτά για να ξέρουμε τα δικαιώματά μας αλλά και την δύναμή μας σας καταναλωτές .