Re: LENCO
το τεμάχιο φαινόταν σε πολύ καλή κατάσταση,
από έναν γρήγορο έλεγχο παρατήρησα οτι υπήρχε χαλάρωση στην ένωση του armtube με το stub, με αποτέλεσμα το πίσω μέρος του βραχίονα να "κρεμάει", η λύση σε αυτό το πρόβλημα έχει αναφερθεί και δοκιμαστεί με επιτυχία από πολλούς στο lencoheaven.net, τυλίγεις στο άνοιγμα οδοντικό νήμα - σταθεροποιείται ο βραχίονας και με 1-2 σταγόνες super glue γίνεται μασίφ, αυτό έγινε και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό ....
αφού έλεγξα την καλωδίωση μπήκε στο ρεύμα, δούλευε και ήταν και πολύ ήσυχο .... αλλά δεν δούλευε ο μηχανισμός του auto stop, και εδώ η λύση είναι απλή, θέλει αλλαγή ένα μικρό σωληνάκι σιλικόνης που με τον καιρό ξεραίνεται και χάνει τις ιδιότητες του, αναλυτικά το "χέριασμα" περιγράφεται εδώ (
http://bornin50.webs.com/l78.htm), έτσι διορθώθηκε και το autostop ...
ένα άλλο πρόβλημα είναι τα φθαρμένα
v-blocks (συμβαίνει σε όλα τα Lenco), οι λύσεις που έχουν δοκιμαστεί από τους χρήστες είναι είτε αλλαγή τους - είτε κάποια πατέντα με
ρουλεμάν - είτε άλλη diy λύση ....
προτίμησα να ξεκινήσω με "πατέντα", πήρα λοιπόν ένα
stand off spacer από αυτά που είχα και ταίριαζε ακριβώς στις διαστάσεις - άνοιξα το πάνω μέρος για να εισχωρεί το knife-blade shaft του βραχίονα και τέλος,
οι δοκιμές έδειξαν οτι δουλεύει μια χαρά, ωστόσο θα δοκιμάσω και νέα v-blocks αλλά και ρουλεμάν μινιατούρες (μοντελισμός) για να δω διαφορές ....
το μοτέρ όπως είπα παραπάνω είναι πολύ ήσυχο ενώ κρατάει μια χαρά τις στροφές ....
του έβαλα μια AT95E και γύρισε δίσκος για πρώτη φορά στο σπίτι μετά από 20 σχεδόν χρόνια ....
με τον μαμά πλίνθο και χωρίς (προς το παρόν) καμία άλλη περιποίηση (λάδωμα κλπ) το πικάπιον παίζει πάρα πολύ καλά ....
βρέθηκα να ακούω μουσική όλο το βράδυ και να αλλάζω απανωτά δίσκους ......
σε αυτή τη φάση δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα παίζει με άλλον πλίνθο (οι γνώστες λένε οτι μεταμορφώνεται) ή με μια καθώς πρέπει ολοκληρωμένη περιποίηση .... για να μην πάμε σε αλλαγή βραχίονα - σε καλύτερη κεφαλή κλπ κλπ κλπ