Pioneer LX73 ... "ΚΑΠΛΑΜ και ΚΑΠΟΥΤ"

Balidor

Senior Member
15 January 2010
411
Γαϊδάρι....
Δυστυχώς πλέον θα γράψω και σε αυτό το κομμάτι του φόρουμ. :furious3:

Ας ξεκινήσω με την ιστορία μου:
Εχθές το βράδυ βλέπωντας το "Avengers", με το γυναικάκι παρέα, κάπου στα 20 λεπτά ακούγεται ένα απότομος ήχος.
Ο ενισχυτής έκλεισε απότομα και το λαμπάκι του "ipod' αναβόσβηνε σαν δαιμονισμένο.
Όταν πατήσω το "turn on" ανοίγει και μόλις εμφανίσει την πηγή, "καπλάααααμ" ξανασβήνει σε δευτερόλεπτα.


Ξέρουμε κάτι;
Ευτυχώς είναι εντός εγγύησης αλλά στο φορούμι για την Intersys έχω ακούσει τα χειρότερα και φοβάμαι ότι θα έρθει το φθινόπωρο και δεν θα έχω πάρει πίσω το receiverάκι μου.

Γιατρέ μου... πονάει η καρδιά μου!!!

(πάω να τον βάλω πίσω στο κουτί του. Σνίφ, κλάψ κάψ, σνίφ)





:afro:
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,569
Μεταμορφωση
Έχεις 3ετη εγγύηση?
Εστειλες το απόκομμα για τα έξτρα δυο χρόνια?
Αν οχι, ,ετοιμάσου για προβλήματα.
 

Balidor

Senior Member
15 January 2010
411
Γαϊδάρι....
Chprep, τα ιδια κι εδώ.... ελπίζω να τον πάρω κι εγώ στις 15 μέρες!

Vader είμαι μέσα στην εγγύηση. Την έβγαλαν και φωτ/ια μαζι με την απόδειξη αγοράς. Τον πήγα σαν άρχοντας μέσα στο κουτί του.
+2 χρόνια; Υπάρχει περίπτωση για να πάει στα 5 χρόνια η εγγύηση;

Σε πόσο καιρό λέτε οτι πρέπει να τους ξαναενοχλήσω;;;





:afro:
 

Chrpep

AVClub Enthusiast
18 June 2010
1,200
Μακάρι να τον πάρεις πίσω ακόμα πιο γρήγορα. Ο Χρήστος λέει για την εγγύηση της Intersys η οποία προσφέρει επιπλέον χρόνο εγγύησης (3 έτη συνολικά=βασική + Intersys) με τη συμπλήρωση του ειδικού εντύπου. Κανονικά θα σε έπαιρναν αυτοί όταν θα γινόταν η διάγνωση για να σου πουν κόστος πριν τον φτιάξουν, τώρα που είναι στην εγγύηση για να ξέρεις μια ώρα αρχύτερα θα έλεγα να τους πάρεις ένα τηλεφωνάκι μετά απο 5 εργάσιμες να δεις τι παίζει..
 
Last edited:

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,396
t3.large
Φίλος που του έσκασε ο lx του είχε καλά ξεμπερδεματα με την intersys στο Κορωπί αν θυμάμαι καλα . Τραγικό πάντως να σκάνε ένας ένας και η pioneer να μην έχει κανει μια ανάκληση...
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,825
Αθήνα
Κι ο δικος μου ο 83 παρέδωσε το πνεύμα ξαφνικά. Αλλαγή πλακέτας.
Από τότε έχω ένα θεματάκι που δεν ξέρω τι είναι και ούτε μπορώ να βρώ άκρη. Όταν παίζω υλικό με ήχο ΗD κάθε φορά που πατάω Pause, next ή οτιδήποτε άλλο, χάνει φια κλάσματα του δευτερολέπτου τον ήχο με αποτέλεσμα να ακούω συνεχώς "κλάκ" και "κλάκ" απ´τα ρελεδάκια που ανοιγοκλείνουν.
Εκτός του οτι είναι πολύ σπαστικό, φοβάμαι και για πιθανή βλάβη. Πόσο θα αντέξουν το κλέισε-άνοιξε;
Σε DTS και Dolby Digital ήχο όλα μια χαρά. :nounder:
 

Balidor

Senior Member
15 January 2010
411
Γαϊδάρι....
Με πήραν από τον Μανωλόπουλο και μου είπαν οτι είναι εκτός εγγύησης γιατι δεν εκανα κάποια διαδικασία σωστα λεει!
Τα χαρτιά τα είχα όλα και από τον Κοσμά που αγόρασα το μηχάνημα μου είπαν απλά να το κρατήσω (δεν ειπαν κάτι για διαδικασία)....

Εγω τι να κάνω τώρα που θεωρητικά είμαι εντός αλλά τυπικά όχι;
Είναι και 450 .
Πάνε οι διακοπές μου τώρα;;;
 
Last edited:

THEOJJ

Senior Member
3 September 2008
376
Χαλάστρα
Παντος αυτο το 1+2 χρονια ειναι μεγαλη πονηρια τι θα πει στειλε το χαρτι , απο τι στιγμη που το μηχανημα ειναι αγορασμενο απο επισημο Ελληνικο καταστημα τι παραπανω απο την αποδειξη αγορας.

Αντε καλημερα και καλα ξεμπερδεματα.
 

wynn

AVClub Enthusiast
20 September 2011
753
Δεν μπορώ να καταλάβω κάτι. Τα προιόντα τους τα διαφημίζουν με 3 χρόνια εγγύηση για προφανείς λόγους έτσι? Ας έλεγαν 1χρόνο και συν 2 αν θυμηθείς να μας στείλεις την απόδειξη έγκαιρα.Μου θυμίζει προθεσμία υποβολής εγγράφων σε δημόσια υπηρεσία. Το μηχάνημα δεν το έκλεψες έδωσες μία μικρή περιουσία για να το αγοράσεις από Ελλάδα. Πήγαινε με τα χαρτιά αγοράς από κοντά και απαίτησε το προφανές. Αν δεν κάνουν τίποτα στείλε email στην pioneer ευρώπης και πες την ιστορία σου . Προφανώς την επέκταση της εγγύησης την κάνουν εις γνώση της pioneer ,δε νομίζω να τη χαρίζουν έτσι .
 

paiktaras

Senior Member
Με πήραν από τον Μανωλόπουλο και μου είπαν οτι είναι εκτός εγγύησης γιατι δεν εκανα κάποια διαδικασία σωστα λεει!
Τα χαρτιά τα είχα όλα και από τον Κοσμά που αγόρασα το μηχάνημα μου είπαν απλά να το κρατήσω (δεν ειπαν κάτι για διαδικασία)....

Εγω τι να κάνω τώρα που θεωρητικά είμαι εντός αλλά τυπικά όχι;
Είναι και 450 .
Πάνε οι διακοπές μου τώρα;;;
σιγά μην σου έλεγαν κάτι άλλο ..... γνωστή η τακτική τους και λάβε υπόψη σου ότι το συγκεκριμένο τόπικ το παρακαλουθούν όπως και τα υπόλοιπα στα οποία χρήστες μιλάνε για προβλήματα.
Λοιπόν το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να προετοιμαστείς ψυχικά και να σταματήσεις κατά την γνώμη μου και για την ώρα την επικοινωνία μαζί τους και να ξεκινήσεις αρχικά μία επικοινωνία με το pioneer europe που εδρεύει στο Βέλγιο.
Mακάρι να βγω ψεύτης αλλά έχω την αίσθηση ότι το 1+2 είναι ελληνική πατέντα της intersys.
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,464
Θεσσαλονίκη
πάραυτα δεν είναι ούτως ή άλλως υποχρεωμένοι σε τουλάχιστον διετή εγγύηση βάσει Ευρωπαικών κανονισμών?
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,569
Μεταμορφωση
Οντως το 1+2 είναι ελληνικη προωθητική ενέργεια...
Με τις λαδιές που κάνουν όμως, πιο πολύ χαμένοι θα βγουν.
Εχε χάρη το class d ...
 

paiktaras

Senior Member
είναι τόσο μπερδεμένα τα πράγματα και χρονοβόρες οι διαδικασίες σχετικά με την χρονική διάρκεια των εγγυήσεων που πραγματικά πρέπει να έχεις γαϊδουρινή υπομονή και επιμονή για να βρεις άκρη. Εγώ τραβιόμουν κάτι μήνες μαζί τους

edit
Θα σου πρότεινα επίσης και μία επικοινωνία από κοντά με το κατάστημα που το αγόρασες......ίσως να βγει και από εκεί κάτι θετικό
 
Last edited:

paiktaras

Senior Member
Οντως το 1+2 είναι ελληνικη προωθητική ενέργεια...
Με τις λαδιές που κάνουν όμως, πιο πολύ χαμένοι θα βγουν.
Εχε χάρη το class d ...

ωραία το έγραψες...... προωθητκή ενέργεια.... εγώ θα το έλεγα ´´κλασσικό Ελληνικό παπατζηλίκι´´ :fahne90:
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,764
ΑΘΗΝΑ
οτι επαθαν και τα παιδια με την πλακετα της 5090.
οσοι εχουμε pioneer,κανουμε τον σταυρο μας μην και βγαλουν βλαβη...!!
η μονη σου ελπιδα,ειναι να επικοινωνησεις με την μαμα εταιρια και ο θεος βοηθος...
 

paiktaras

Senior Member
οτι επαθαν και τα παιδια με την πλακετα της 5090.
οσοι εχουμε pioneer,κανουμε τον σταυρο μας μην και βγαλουν βλαβη...!!
η μονη σου ελπιδα,ειναι να επικοινωνησεις με την μαμα εταιρια και ο θεος βοηθος...
εγώ τον ταπεινό μου 422 όταν πατάω το on κλέινω τα μάτια μου μέχρι να ακούσω τον ήχο λειτουργίας του :) :)
 

Chrpep

AVClub Enthusiast
18 June 2010
1,200
Με πήραν από τον Μανωλόπουλο και μου είπαν οτι είναι εκτός εγγύησης γιατι δεν εκανα κάποια διαδικασία σωστα λεει!
Τα χαρτιά τα είχα όλα και από τον Κοσμά που αγόρασα το μηχάνημα μου είπαν απλά να το κρατήσω (δεν ειπαν κάτι για διαδικασία)....

Εγω τι να κάνω τώρα που θεωρητικά είμαι εντός αλλά τυπικά όχι;
Είναι και 450 .
Πάνε οι διακοπές μου τώρα;;;

Να σου πω, επειδή θέλω να μάθω το λόγο που θα χάσεις τις διακοπές σου, πάρε στο άσχετο την Intersys και ρώτα αν ο σειριακός αριθμός του μηχανήματος σου ανταποκρίνεται σε προϊόν εισαγωγής της επίσημης αντιπροσωπείας. Αν θες επίσης πόσταρε τι σου είπαν.
 

Sorath

Senior Member
29 September 2010
648
Athens, Greece
Βρε παιδιά, επειδή πρόσφατα αγόρασα ενισχυτή Pioneer, και απο το μαγαζί που τον πήρα δεν μου είπαν τίποτα, τι πρέπει να κάνω για τα +2 χρόνια εγγύηση στην intersys;