Oτι θέλετε να μάθετε για τα drones και την τεχνολογία τους για τον κόσμο της εικόνας
Εδω και καιρο , ασχολουμενος με το βιντεο και τη φωτογραφηση σε ερασιτεχνικο αλλα και επαγγελματικο επιπεδο, ηταν εντονη η αναγκη για δυσκολες ληψεις, κυριως εναεριες και σε δυσκολα σημεια οπου η προσβαση ηταν δυσκολη και επικινδυνη !
Πχ σε ψηλα κτιρια και εκκλησιες, μοναστηρια και φαραγγια, πανω απο λιμνες , ποταμια και θαλασσα , σε κινουμενα οχηματα κλπ
Οι μεχρι τωρα αναγκες, καλυπτονταν εν μερη, με αΏΎγερανουςαΏΎ, αλλα οχι παντα με επιτυχια .
Επισης ηταν πολυ ακριβη η ενοικιαση τους , δυσκολη η μεταφορα και χρηση τους.
Δεν καλυπταν τελικα ολες τις χρησεις , γι αυτο και η αναγκη για κατι περισσοτερο ηταν στο κεφαλι μου πολυ καιρο.
Στο παρελθον, ειχα προσπαθησει να βαλω μια μικρη καμερα σε τηλ\νο ελικοπτερο, αλλα η δυσκολια στησιματος και κυριως η ασταθεια του ηταν απαγορευτικη για τετοιου ειδους αναγκες.
Προσφατα , γνωρισε μεγαλη ανθιση η αγορα των multicopter (πολυκοπτερων) , που ειναι πιο σταθερα και προσφερουν καποιες ευκολιες παραπανω.
Μια εταιρεια εκανε την αρχη , η freefly systems με το cinestar και εφερε πραγματικη επανασταση στο χωρο!
Φυσικα , απευθυνοταν αποκλειστικα σε μεγαλες παραγωγες , ηταν πολυ ακριβα , και σχετικα δυσχρηστα.
Δεν αργησαν καποιες εταιρεις ν αρπαξουν την ευκαιρεια για να μπουν κι αυτες στο χωρο, που ειχε πολυ αΏΎψωμιαΏΎβ¦
Μια απ αυτες, η dji - innovations, εβγαλε στην αγορα προσφατα μερικα οικονομικα μοντελα, για ολα τα βαλαντια.
Αρχη εκανε με το RTF( ready to fly - all in one) Dji Phantom http://www.dji-innovations.com/products/phantom/overview/
Eνα μικρο σχετικα τετρακοπτερο , που περιειχε σχεδον τα παντα για ν αρχισεις.
Ενα τετρακοπτερο, ετοιμο, συναρμολογημενο και ρυθμισμενο , μαζι με τη καταλληλη τηλ\νση .
ΜΑζι παρεχεται και ο φορτιστης και μπαταρια λιθιου, ικανη για περιπου 10 λεπτα πτησης.
Ειναι αποκλειστικα φτιαγμενο για Gopro καμερα , που ειναι και το στανταρ σε αυτη τη κατηγορια.
Στοιχιζει περιπου 600 ευρω.
Μετα εβγαλε , στη μεσαια κατηγορια, τα F330-450 (τετρακοπτερα) και το F550 - εξακοπτερο.
http://www.dji-innovations.com/products/flame-wheel-multi-rotor/overview/
Τα νουμερα δεν ειναι τυχαια και δηλωνουν το μεγεθος του πολυκοπτερουβ¦. πχ F450 = 45cm διαμετρο (απο κινητηρα σε κινητηρα).
Μαζι με τις ελικες, φτανει τα 55cm
Αντιστοιχα, το F500 = 55cm χωρις ελικες και 65cm μ αυτες.
Στοιχιζουν περιπου 600 εως 800 ευρω, χωρις τηλ\νση , μπαταριες , φορτιστη.
Μαζι μ αυτα , περιπου 1000-1400 ευρω.
Τελος, εβγαλε και το αντιπαλον δεος του cinestar, στην επαγγελματικη κατηγορια , το S800 , (80cm χωρις ελικες).
Το πληρες συστημα ξεπερναει τα 4000-5000 ευρω !
http://www.dji-innovations.com/products/spreading-wings-s800/overview/
Το phnatom και τα F330-450-550 ειναι κυριως για gopro καμερες , το F550 με το καταλληλο setup και ρυθμισεις μπορει να παρει και καποιες compact - mirrorles, μεχρι 500 gr περιπου .
Το στανταρ αποτελει η sony nex 5n, η gh2 και καποιες compact οπως η Sony RX100.
Εγω, αποφασισα να κινηθω στη μεσαια κατηγορια, και συγκεκριμενα στο μεγαλυτερο απ αυτα, το DJI F550 .
Ειχα απο πριν μπαταριες , φορτιστες και τηλ/νση , και τη gopro επισης.
Ιδου το καμαρι μου β¦..
Θ ακολουθησει ενα βιντεο απο τη πρωτη δοκιμαστικη πτηση που εκανα σημερα , κυριως για να δω πως στεκεται , να το ρυθμισω κλπ.
Ειχε αρκετο αερα (βασικο εχθρο των πολυκοπτερων), οποτε δε δοκιμασα πολλα πραγματα.
Αν υπαρξει ενδιαφερον, μπορω ν αναφερθω και σε λεπτομερειες, τεχνικες , κατασκευη - στησιμο κλπ.
Να τονισω, οτι ολα τα πολυκοπτερ, εκτος απο το βασικο-εισαγωγικο μοντελο Pahntom , ερχονατι σε μορφη κιτ , και πρεπει να τα συναρμολογησουμε μονοι μας.
Εδω και καιρο , ασχολουμενος με το βιντεο και τη φωτογραφηση σε ερασιτεχνικο αλλα και επαγγελματικο επιπεδο, ηταν εντονη η αναγκη για δυσκολες ληψεις, κυριως εναεριες και σε δυσκολα σημεια οπου η προσβαση ηταν δυσκολη και επικινδυνη !
Πχ σε ψηλα κτιρια και εκκλησιες, μοναστηρια και φαραγγια, πανω απο λιμνες , ποταμια και θαλασσα , σε κινουμενα οχηματα κλπ
Οι μεχρι τωρα αναγκες, καλυπτονταν εν μερη, με αΏΎγερανουςαΏΎ, αλλα οχι παντα με επιτυχια .
Επισης ηταν πολυ ακριβη η ενοικιαση τους , δυσκολη η μεταφορα και χρηση τους.
Δεν καλυπταν τελικα ολες τις χρησεις , γι αυτο και η αναγκη για κατι περισσοτερο ηταν στο κεφαλι μου πολυ καιρο.
Στο παρελθον, ειχα προσπαθησει να βαλω μια μικρη καμερα σε τηλ\νο ελικοπτερο, αλλα η δυσκολια στησιματος και κυριως η ασταθεια του ηταν απαγορευτικη για τετοιου ειδους αναγκες.
Προσφατα , γνωρισε μεγαλη ανθιση η αγορα των multicopter (πολυκοπτερων) , που ειναι πιο σταθερα και προσφερουν καποιες ευκολιες παραπανω.
Μια εταιρεια εκανε την αρχη , η freefly systems με το cinestar και εφερε πραγματικη επανασταση στο χωρο!
Φυσικα , απευθυνοταν αποκλειστικα σε μεγαλες παραγωγες , ηταν πολυ ακριβα , και σχετικα δυσχρηστα.
Δεν αργησαν καποιες εταιρεις ν αρπαξουν την ευκαιρεια για να μπουν κι αυτες στο χωρο, που ειχε πολυ αΏΎψωμιαΏΎβ¦
Μια απ αυτες, η dji - innovations, εβγαλε στην αγορα προσφατα μερικα οικονομικα μοντελα, για ολα τα βαλαντια.
Αρχη εκανε με το RTF( ready to fly - all in one) Dji Phantom http://www.dji-innovations.com/products/phantom/overview/
Eνα μικρο σχετικα τετρακοπτερο , που περιειχε σχεδον τα παντα για ν αρχισεις.
Ενα τετρακοπτερο, ετοιμο, συναρμολογημενο και ρυθμισμενο , μαζι με τη καταλληλη τηλ\νση .
ΜΑζι παρεχεται και ο φορτιστης και μπαταρια λιθιου, ικανη για περιπου 10 λεπτα πτησης.
Ειναι αποκλειστικα φτιαγμενο για Gopro καμερα , που ειναι και το στανταρ σε αυτη τη κατηγορια.
Στοιχιζει περιπου 600 ευρω.
Μετα εβγαλε , στη μεσαια κατηγορια, τα F330-450 (τετρακοπτερα) και το F550 - εξακοπτερο.
http://www.dji-innovations.com/products/flame-wheel-multi-rotor/overview/
Τα νουμερα δεν ειναι τυχαια και δηλωνουν το μεγεθος του πολυκοπτερουβ¦. πχ F450 = 45cm διαμετρο (απο κινητηρα σε κινητηρα).
Μαζι με τις ελικες, φτανει τα 55cm
Αντιστοιχα, το F500 = 55cm χωρις ελικες και 65cm μ αυτες.
Στοιχιζουν περιπου 600 εως 800 ευρω, χωρις τηλ\νση , μπαταριες , φορτιστη.
Μαζι μ αυτα , περιπου 1000-1400 ευρω.
Τελος, εβγαλε και το αντιπαλον δεος του cinestar, στην επαγγελματικη κατηγορια , το S800 , (80cm χωρις ελικες).
Το πληρες συστημα ξεπερναει τα 4000-5000 ευρω !
http://www.dji-innovations.com/products/spreading-wings-s800/overview/
Το phnatom και τα F330-450-550 ειναι κυριως για gopro καμερες , το F550 με το καταλληλο setup και ρυθμισεις μπορει να παρει και καποιες compact - mirrorles, μεχρι 500 gr περιπου .
Το στανταρ αποτελει η sony nex 5n, η gh2 και καποιες compact οπως η Sony RX100.
Εγω, αποφασισα να κινηθω στη μεσαια κατηγορια, και συγκεκριμενα στο μεγαλυτερο απ αυτα, το DJI F550 .
Ειχα απο πριν μπαταριες , φορτιστες και τηλ/νση , και τη gopro επισης.
Ιδου το καμαρι μου β¦..
Θ ακολουθησει ενα βιντεο απο τη πρωτη δοκιμαστικη πτηση που εκανα σημερα , κυριως για να δω πως στεκεται , να το ρυθμισω κλπ.
Ειχε αρκετο αερα (βασικο εχθρο των πολυκοπτερων), οποτε δε δοκιμασα πολλα πραγματα.
Αν υπαρξει ενδιαφερον, μπορω ν αναφερθω και σε λεπτομερειες, τεχνικες , κατασκευη - στησιμο κλπ.
Να τονισω, οτι ολα τα πολυκοπτερ, εκτος απο το βασικο-εισαγωγικο μοντελο Pahntom , ερχονατι σε μορφη κιτ , και πρεπει να τα συναρμολογησουμε μονοι μας.
Last edited by a moderator: