Συνέντευξη Daniel Weiss προς το Alpha Audio

Gojakla

Supreme Member
20 May 2009
5,856
Χωρίς να πολυλογώ... αξίζει να το δείτε όλο.
Μιλάει για αναλύσεις, bitrates, DSD... αλλά (στο τέλος) κάνει και αναφορά σε asynchronous USB vs Firewire...
Ωραίος... :SFGSFGSF:


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

















Είναι καταπληκτικό να ακούς να λέει πώς λόγω downloads "κόλλησε" στο DSD... σαν να λέει πως κόλλησε στα σκ@τ@.... :flipout::flipout::flipout:
 
Απάντηση: Συνέντευξη Daniel Weiss

Χωρίς να πολυλογώ... αξίζει να το δείτε όλο.
Μιλάει για αναλύσεις, bitrates, DSD... αλλά (στο τέλος) κάνει και αναφορά σε asynchronous USB vs Firewire...
Ωραίος... :SFGSFGSF:


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

















Είναι καταπληκτικό να ακούς να λέει πώς λόγω downloads "κόλλησε" στο DSD... σαν να λέει πως κόλλησε στα σκ@τ@.... :flipout::flipout::flipout:

Και λέει και πολλά άλλα χρήσιμα.
Το θέμα είναι όμως το ΠΩΣ τα λέει...
Αυτό το ανθυπομειδίαμα όταν μιλάει για τα DSD λέει πολλά κατά την γνώμη μου.
Και είναι εξαιρετικά χρήσιμο το ότι αναλύει την χρησιμότητα αυτών των ρυθμών μετάδοσης.
 
Re: Συνέντευξη Daniel Weiss

Καταρχήν συγχαρhτήρια για το πιό ενδιαφέρον βιντεάκι που έχω δεί εδώ και πολύ καιρό να ποστάρεται στο forum.

Δέν είναι μυστικό οτι στον επαγγελματικό κόσμο το DSD δεν έχει τύχει και ιδιαίτερα θερμής υποδοχής.Όσο για την ποιότητα του όντως δεν υπάρχουν διαφορές απο το 96/24 στο αυτί, υπάρχουν όμως διαφορές απο την μετατροπή του σε pcm και κυρίως το πώς αυτή γίνεται όπως τουλάχιστο έχω παρατηρήσει με την μικρή μου εμπειρία.Nαι και εγώ πιστεύω οτι το 192/24 πλασάρεται κυρίως για λόγους marketing και δεν υπάρχει κανένας λόγος κάποιος να πληρώσει τα έξτρα χρήμματα για να το προτιμήσει σαν αγορά download.

Τέλος και εγώ έχω διαπιστώσει οτι με εξαίρεση τα ακραία δυναμικά (που λίγα ηχοσυστήματα παίζουν και ακόμα λιγότερες παραγωγές περιέχουν) σε όλα τα άλλα το ποιοτικά γραμμένο 44/16 υπερκαλύπτει το 99% των απαιτήσεων. Το πρόβλημα για εμένα είναι οτι στις προηγούμενες δεκαετίες υπήρχαν πολλά αρπα κόλα γραμμένα cd κυρίως απο παλαιότερα αναλογικά master που έκαναν την "ζημιά" ως προς τι εντυπώσεις που άφησε το Red Book στην πορεία και όπως λέει η παροιμία "καλύτερα να σου βγεί το μάτι παρά το όνομα".

Mε την οριστική μετάβαση στα ψηφιακά φορματ που έχει πλέον ξεκινήσει (και εκτιμώ οτι θα ολοκλρωθεί στην προσεχή δεκαετία) είναι άξιο παρατήρησης το πώς ο χώρος του hi end δημιουργεί νέα στεγανά και φετίχ είτε προς το ένα είτε προς το άλλο άκρο αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά τις μαζοχιστικές μας τάσεις σαν χομπίστες αφού πολλές φορές εκεί πατάνε αυτοί που τις αντιλαμβάνονται και ενίοτε τις καλλιεργούν κιόλας με στόχο τι άλλο.. τις όσο το δυνατόν υψηλότερες χρεώσεις..
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Συνέντευξη Daniel Weiss

Καταρχήν συγχαρhτήρια για το πιό ενδιαφέρον βιντεάκι που έχω δεί εδώ και πολύ καιρό να ποστάρεται στο forum.Δέν είναι μυστικό οτι στον επαγγελματικό κόσμο το DSD δεν έχει τύχει και ιδιαίτερα θερμής υποδοχής.Όσο για την ποιότητα του όντως δεν υπάρχουν διαφορές απο το 96/24 στο αυτί, υπάρχουν όμως διαφορές απο την μετατροπή του σε pcm και κυρίως το πώς αυτή γίνεται όπως τουλάχιστο έχω παρατηρήσει με την μικρή μου εμπειρία.Nαι και εγώ πιστεύω οτι το 192/24 πλασάρεται κυρίως για λόγους marketing και δεν υπάρχει κανένας λόγος κάποιος να πληρώσει τα έξτρα χρήμματα για να το προτιμήσει σαν αγορά download.Τέλος και εγώ έχω διαπιστώσει οτι με εξαίρεση τα ακραία δυναμικά (που λίγα ηχοσυστήματα παίζουν και ακόμα λιγότερες παραγωγές περιέχουν) σε όλα τα άλλα το ποιοτικά γραμμένο 44/16 υπερκαλύπτει το 99% των απαιτήσεων. Το πρόβλημα για εμένα είναι οτι στις προηγούμενες δεκαετίες υπήρχαν πολλά αρπα κόλα γραμμένα cd κυρίως απο παλαιότερα αναλογικά master που έκαναν την "ζημιά" ως προς τι εντυπώσεις που άφησε το Red Book στην πορεία και όπως λέει η παροιμία "καλύτερα να σου βγεί το μάτι παρά το όνομα".Mε την οριστική μετάβαση στα ψηφιακά φορματ που έχει πλέον ξεκινήσει (και εκτιμώ οτι θα ολοκλρωθεί στην προσεχή δεκαετία) είναι άξιο παρατήρησης το πώς ο χώρος του hi end δημιουργεί νέα στεγανά και φετίχ είτε προς το ένα είτε προς το άλλο άκρο αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά τις μαζοχιστικές μας τάσεις σαν χομπίστες αφού πολλές φορές εκεί πατάνε αυτοί που τις αντιλαμβάνονται και ενίοτε τις καλλιεργούν κιόλας με στόχο τι άλλο.. τις όσο το δυνατόν υψηλότερες χρεώσεις..

Συμφωνώ απολύτως.
Απ' την δική μου μεριά-πιο πολύ μουσικόφιλος παρά χομπίστας- θεωρώ πως οι πολύ υψηλές δειγματοληψίες έχουν λίγα να προσφέρουν στην συγκίνηση του ακούσματος.
Δεν αντιλέγω πως ένα ΠΟΛΥ εκπαιδευμένο αυτί με ένα σούπερ σύστημα που είναι στημένο με βάση την ανάλυση και την πιστότητα ίσως ακούσει διαφορές.
Το θέμα είναι όμως πως τα σούπερ συστήματα συνήθως είναι στημένα με βάση την συγκίνηση-γούστο-άποψη-συγκυρία.Οπότε πάλι λίγο ευνοούνται.
Απ'την άλλη ο Weiss υπονοεί συμβιβασμούς σε άλλα επίπεδα ώστε να επιτευχθούν αυτές οι υψηλέ δειγματοληψίες.
Μάλλον οι διανομείς έχουν έχουν μυριστεί ψητό κατά την άποψή μου.
Δεν είναι άσχημο για αυτούς να ξαναπουλήσουν τα ίδια κομμάτια τρίτη φορά υποθέτω...
 
Re: Συνέντευξη Daniel Weiss

Ο κ. Ντανιελ είπε μια μαγική κουβέντα... "πάμε προς το DSD λόγω των downloads"
To χλευάζει εώς εκείνο το σημείο αλλά παραδέχεται πώς για να πουλήσει πρέπει να ακολουθήσει.

Μερικές φορές τα θέλει κι' εμάς ο λωλός μας εν ολίγεις...
Πάντως στην πλειοψηφία όσων λέει, συμφωνούμε οι περισσότεροι από τα όσα διαβάζω εδώ στο forum...
Υπέρηχας, sonus, chris και πολλοί πολλοί άλλοι φωνάζουν καιρό για την παγίδα των υπερ-υψηλών αναλύσεων και DSD και klein mein.... και αυτό λέει πολλά για το χώρο μας.... :2thumb22sup:
 
Re: Απάντηση: Re: Συνέντευξη Daniel Weiss

Δεν είναι άσχημο για αυτούς να ξαναπουλήσουν τα ίδια κομμάτια τρίτη φορά υποθέτω...

Toυλάχιστον ένα 96/24 remaster download στοιχίζει 15/17 ευρώ και όσα επιχειρήματα να έχει αυτός που λέει οτι "πληρώνεις για αέρα κοπανιστό" και τα 35 εώς και 70 ζητάει το αντίστοιχο SACD νομίζω οτι είναι πολύ μεγαλύτερη "κλεψιά" για δυό χαρτάκια και μερικά κομμάτια πλαστικό. Προσωπικά βίωσα οδυνηρές χαρές τις λίγες φορές που αγόρασα κάποιο τέτοιο διακάκι γεμμάτος αμφιβολίες και τύψεις και πιστεύω οτι αν και θα μπορούσαν να είναι και φτηνότερα τα HD downloads είναι πολύ τιμιότερα και απείρως πρακτικότερα και γιαυτό είναι το μέλλον..
 
Re: Συνέντευξη Daniel Weiss

Ας μην γινόμαστε όμως κυνηγοί μαγισσών χωρία ουσιαστικό λόγο.

Μιλάω για το DSD το οποίο καλώς η κακώς συνυπάρχει με τα υπόλοιπα εδώ και δέκα χρόνια και άσχετο με το οτι όντως είναι η νέα μόδα (για αρπαχτές και μάλιστα παράλογες) η τις απόψεις την μεγαλύτερης πλειοψηφίας των μηχανικών ήχου ακούγεται εξαιρετικά και το ίδιο καλά με το 96/24 και λόγω του πλήθους των δισκακίων που έχουν κυκλοφορήσει και ριπαριστεί απο τους ιδικτήτες τους αλλα και των σπιτικών εγγραφών που σιγά σιγά δημιουργούνται πρέπει να υπάρχει κάποιος τρόπος να αναπαραχθεί ατόφιο και χωρίς μετατροπές και τυχόν αλλοιώσεις στο σπίτι όσων ενδιαφέρονται.

Αναγνωρίζοντας οτι το dsd όντως δεν είναι το "φαρμακο του καρκίνου" στον ήχο αλλα και το ότι είναι εξίσου καλό με τα υπόλοιπα αντίστοιχα formats και το γεγονός οτι ένα απο τα βασικά πλεονεκτήματα στην τελεταία σύγχρονη μέθοδο αναπαραγωγής στο σπίτι (την άυλη) είναι ο πλουραλισμός ως πρός το format. Πιστεύω οτι η νέα τάση προς το dsd είναι ένα σημάδι ωριμότητας και προόδου και ένα ακόμα βήμα πιο κοντά στο θαυμαστό ψηφιακό μέλλον του ήχου.
 
Re: Απάντηση: Re: Συνέντευξη Daniel Weiss

...τα 35 εώς και 70 ζητάει το αντίστοιχο SACD νομίζω οτι είναι πολύ μεγαλύτερη "κλεψιά" για δυό χαρτάκια και μερικά κομμάτια πλαστικό....



Είσαι φάουλ.
Τα φυσικά LP / CD / SACD ή ότι άλλο έχουν απο πίσω πολύ δουλειά, πολλούς ανθρώπους.
Το artwork και μόνο είναι φοβερή υπόθεση και κοστίζει και σε χρόνο και σε ανθρώπους. Μετά έχουμε εκτύπωση, χαρτί... ολόκληρη σειρά παραγωγής...
Για να μην μιλήσουμε για τα πολυσέλιδα που έχουν πλέον τα περισσότερα μέσα... μιλάμε για πραγματικό mini-έντυπο.

Είναι κρίμα να εξευτελίζουμε τόση δουλειά... καλή η πρακτικότητα αλλά σαν το φυσικό μέσο ΔΕΝ.
Και στο λέει κάποιος που πρόσφατα αποφάσισε να το γυρίσει αποκλειστικά στο computer audio.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Συνέντευξη Daniel Weiss

Toυλάχιστον ένα 96/24 remaster download στοιχίζει 15/17 ευρώ και όσα επιχειρήματα να έχει αυτός που λέει οτι "πληρώνεις για αέρα κοπανιστό" και τα 35 εώς και 70 ζητάει το αντίστοιχο SACD νομίζω οτι είναι πολύ μεγαλύτερη "κλεψιά" για δυό χαρτάκια και μερικά κομμάτια πλαστικό. Προσωπικά βίωσα οδυνηρές χαρές τις λίγες φορές που αγόρασα κάποιο τέτοιο διακάκι γεμμάτος αμφιβολίες και τύψεις και πιστεύω οτι αν και θα μπορούσαν να είναι και φτηνότερα τα HD downloads είναι πολύ τιμιότερα και απείρως πρακτικότερα και γιαυτό είναι το μέλλον..

Έχω SACD player (όχι κάτι ιδιαίτερο,παλιό και φτηνό,Pioneer DV-656a) και SACD δεν έχω αγοράσει.(2 έχω,δώρο ήταν.)Και ούτε πρόκειται να αποκτήσω,αυτό είναι σίγουρο.
Αν σου λέει κάτι αυτό...
Και κάτι ακόμα για τις υψηλές δειγματοληψίες.
Η EMU που έχω υποστηρίζει 24/192 εδώ και μια επταετία νομίζω περίπου.Πριν αρχίσουν τα όργανα και οι διαμάχες.
Αυτό όμως επειδή είναι ημιεπαγγελματική κι εκεί χρειάζεται.Και πολλές ακόμα της εποχής της.Δεν ανακάλυψε κανείς την Αμερική την τελευταία διετία,ούτε είναι τα bitrates απόδειξη ποιότητας,hype,ή υψηλής τιμής.Πάρα-πάρα πολλές επαγγελματικές κάρτες που το αποτέλεσμα τους ακούμε εμείς ως προϊόν,επιμένουν στο 24/96.(Τώρα αν κάποιος αυτό θέλει να το ακούει σε dsd,σεβαστό....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Συνέντευξη Daniel Weiss

Είσαι φάουλ.
Τα φυσικά LP / CD / SACD ή ότι άλλο έχουν απο πίσω πολύ δουλειά, πολλούς ανθρώπους.
Το artwork και μόνο είναι φοβερή υπόθεση και κοστίζει και σε χρόνο και σε ανθρώπους. Μετά έχουμε εκτύπωση, χαρτί... ολόκληρη σειρά παραγωγής...
Για να μην μιλήσουμε για τα πολυσέλιδα που έχουν πλέον τα περισσότερα μέσα... μιλάμε για πραγματικό mini-έντυπο.

Είναι κρίμα να εξευτελίζουμε τόση δουλειά... καλή η πρακτικότητα αλλά σαν το φυσικό μέσο ΔΕΝ.
Και στο λέει κάποιος που πρόσφατα αποφάσισε να το γυρίσει αποκλειστικά στο computer audio.

Φυσικά και δεν πρέπει να εξευτελίζουμε την δουλειά των άλλων,με τίποτα!
Η διαφορά μας είναι η πολύ μεγάλη διαφορά τιμής απ' το απλό CD.
To 95;% από τα SACD είναι επανεκδόσεις και τα εξώφυλλα και τα λοιπά υπήρχαν ήδη.
Με αυτή την λογική λοιπόν θα έπρεπε να ήταν και λίγο φθηνότερα απ' την αρχική έκδοση.
Λάθος τα λέω;
 
Re: Συνέντευξη Daniel Weiss

Είσαι φάουλ.
Τα φυσικά LP / CD / SACD ή ότι άλλο έχουν απο πίσω πολύ δουλειά, πολλούς ανθρώπους.
Το artwork και μόνο είναι φοβερή υπόθεση και κοστίζει και σε χρόνο και σε ανθρώπους. Μετά έχουμε εκτύπωση, χαρτί... ολόκληρη σειρά παραγωγής...
Για να μην μιλήσουμε για τα πολυσέλιδα που έχουν πλέον τα περισσότερα μέσα... μιλάμε για πραγματικό mini-έντυπο.


Είναι κρίμα να εξευτελίζουμε τόση δουλειά... καλή η πρακτικότητα αλλά σαν το φυσικό μέσο ΔΕΝ.
Και στο λέει κάποιος που πρόσφατα αποφάσισε να το γυρίσει αποκλειστικά στο computer audio.


Φίλε μου δεν έχεις άδικο να υπερασπίζεσαι τον κόπο των ανθρώπων και την ενίοτε ποιότητα της δουλειάς τους που απαξιώνεται με τον νεο τρόπο διανομής της μουσικής.

Κατ αρχάς οσον αφορά το βινύλιο το οποίο πλέον μπορεί να αναπαυθεί στις δάφνες του ως niche αγορά στις οποίες θα παραμείνει για αρκετά χρόνια ακόμα πιστεύω λόγω της ομορφιάς του και του φετίχ που το περιβάλλει.
Όντως ο κόπος και οι πρώτες ύλες που χρειάζεται για να παραχθεί σωστά είναι συγκριτικά πολύ μεγαλύτερες.
Μήπως δεν το πληρώνεις αυτό αγοράζοντας ένα σωστό αναλογικό βινύλιο 40 με 50 ευρώ; (δεν μιλάω για μτχ) για να μην πώ για κάτι διπλά σαρανταπεντάρια..

Για τα sacd ας μην αρχίσω καλύτερα.. Κόστος παραγωγής υποδεκαπλάσιο του βινυλίου και τιμές στο θεό.. απο 35 εως 70 ευρώ!!!

Όκ δεχομαι οτι με τα downloads πολοί άνθρωποι χάνουν την δουλειά τους όμως αυτό που εμένα με ενδιαφέρει σαν καταναλωτή είναι να έχω την δυνατότητα πρόσβασης στην καλύτερη δυνατή ποιότητα στην καλύτερη τιμή και όταν αυτό ισχύει όπως με τα άυλα τότε αυτό θα προτιμήσω και ας με κλέβουν το ίδιο σαν κέρδος.

Σε αυτήν την τελευταία φράση που έκανα bold συνοψίζεται όλη η κινητήρια δύναμη και μεγάλο μέρος του νοήματος του καπιταλισμού στον οποίο καλώς η μάλλον.. ..κακώς.. ζούμε.

Και με τα την μακρά είσαγωγή καταλήγω..

Μπορεί να ακούγεται κυνικό αλλα ο κόσμος αλλάζει και δυστυχώς νικάει ο καλύτερος παρασύροντας τους υπόλοιπους στην άβυσσο. Οκ αν δεν είχαν τρελαθεί τελείως οι εταιρίες που πουλάνε sacd θα συμφωνούσα μαζί σου αλλα δυστυχώς το αντίθετο συμβαίνει όλο και περισσότερο..
 
Last edited:
Re: Συνέντευξη Daniel Weiss

η σωτηρία των εταιρειών (λόγω των ελάχιστων πωλήσεων, ανεξάρτητων προωθήσεων μουσικής και παράνομου downloading) είναι ΜΟΝΟ τα αρχεία υπερυψηλής ανάλυσης και φυσικά το τυράκι για να πιάσουν είναι αρχικά οι ηχογραφήσεις των προηγουμένων δεκαετιών.
Μπήκα στο τριπ ίσως πιό νωρίς απ όλους εδώ μέσα. Το 2002 ή 2003 αν θυμάμαι καλά.
Αγόραζα τα sacd και τα dav-audio ή και τα δυό μαζί με ταυτόχρονα τις ίδιες εκδόσεις να τις έχω σε redbook ή ακόμα και βινύλιο.
Σήμερα, μετά από αρκετά πειράματα και άσκοπες αγορές, και μετά από στήσιμο δισκοθήκης σε βάθος 40ετίας έχω καταλήξει ότι μας δουλεύουν κανονικά.
Οι διαφορές σε υπάρχον υλικό ή μήτρες δεκαετιών από το 16/44.1 σε 24/96 ή 24/192 δεν ακούγονται ούτε με τα ψαγμένα συστήματα. Μόνο σε αυστηρά επαγγελματικό επίπεδο και ιδιαίτερα εξεζητημένα συστήματα που κοστίζουν ένα βουνό λεφτά. Δεν είναι για μας.
Οι νέες ηχογραφήσεις ναι.
Αλλά προσωπικά έχω κάνει τις μουσικές μου επιλογές την προηγούμενη 40ετία και οι συνθήκες ηχογράφησης και παραγωγής δεν μπορούν να φτιασιδωθούν με υψηλή ανάλυση.
Αν ήμουν σήμερα 15 χρονών θα έβλεπα την κίνηση με ενδιαφέρον.
Επίσης θεωρώ ότι σήμερα οι αναλύσεις αυτές δεν διακρίνονται από μιά μέση η έστω ποιοτική spdif όταν μιλάμε για εξωτερικό dac ή για πάρα πολύ ακριβές υλοποιήσεις ολοκληρωμένων players που είναι σπάνια σήμερα.
Και πάλι η φθορά στις μαγνητοταινίες του 1970 δεν γιατρεύεται με πολλά bits.
Ίσα ίσα θα την ακούς πιό έντονη.
Μου έχει τύχει να προτιμώ να ακούσω εγγραφές μέτριας ποιότητας που αγοράστηκαν πίσω στη δεκαετία του 70 ή 80 ή εκδόσεις cd πρώτης γενιάς του 90 και να παίρνω τις πολυδιαφημισμένες επανεκδόσεις του 2010 και να είναι σκέτη απογοήτευση αν όχι σκουπίδια.

no thanks
 
Εγώ έχω κταλάβει οτι σε παλιό υλικό όταν έχει προηγηθεί κάποιο σοβαρό remastering υπάρχει νόημα να γινει επανέκδοση και σε κάποια 24μπιτη βερσιόν όχι απαραίτητα σε megaherz.. Aν η προετοιμασία του υλικού είναι απο ανύπαρκτη εώς κακή τότε μιλάμε για κυριολεκτικά μια τρύπα στο νερό στην καλύτερη περίπτωση.

Όπως όμως δεν είναι απαραίτητο το hd για ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα δεν είναι και όλα τα hd ριμαστερ απο τα παλιά χαμένος κόπος. Διαφορά υπάρχει και μάλιστα ξεκάθαρα ακουστή (τουλάχιστον για εμένα) αρκεί να έχει γίνει σωστή και επιμελημένη επεξεργασία στην επανέκδοση που είναι το Α και το Ω.
 
εξαιρετικός!!!!!!!
λητος, χωρίς φανφάρες...

οφτοπικ: αυτά τα τριδρομα βασης πισω του τι ηχεια ειναι ξέρει κανεις;
 
Εγώ έχω κταλάβει οτι σε παλιό υλικό όταν έχει προηγηθεί κάποιο σοβαρό remastering υπάρχει νόημα να γινει επανέκδοση και σε κάποια 24μπιτη βερσιόν όχι απαραίτητα σε megaherz.. Aν η προετοιμασία του υλικού είναι απο ανύπαρκτη εώς κακή τότε μιλάμε για κυριολεκτικά μια τρύπα στο νερό στην καλύτερη περίπτωση.

Όπως όμως δεν είναι απαραίτητο το hd για ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα δεν είναι και όλα τα hd ριμαστερ απο τα παλιά χαμένος κόπος. Διαφορά υπάρχει και μάλιστα ξεκάθαρα ακουστή (τουλάχιστον για εμένα) αρκεί να έχει γίνει σωστή και επιμελημένη επεξεργασία στην επανέκδοση που είναι το Α και το Ω.

θα σου κάνω μια ερώτηση:
ένα remaster μιας ηχογράφησης του 1966 που έγινε το 1996 και ένα που έγινε το 2006 και ένα που θα γίνει το 2016.
Ποιό έχει πιθανότητες να είναι καλύτερο αν υποθέσουμε ότι εξοπλισμός και μέθοδος είναι ίδιες?
 
πριν από λίγες μέρες ακούγοντας αυτό

20121127-beatles-picture-x306-1354049177.jpg


σε καλό φίλο και ξεφυλλίζοντας το αξιοζήλευτο σε σπάνιο υλικό ένθετο βιβλίο (μιλάμε για βιβλίο όχι αστεία) κυριολεκτικά τρόμαξα βλέποντας μια φωτογραφία από το Logbook που τηρείται για τα ταξίδια μιας τυχαίας και μόνο μήτρας (ίσως του help ή του revolver - θα σας γελάσω) σε διάφορους τόπους και τις ημερομηνίες που ανοίχτηκε, χρησιμοποιήθηκε και ξανασφραγίστηκε. Ζάλη....
 
Re: Συνέντευξη Daniel Weiss

Καταρχήν συγχαρhτήρια για το πιό ενδιαφέρον βιντεάκι που έχω δεί εδώ και πολύ καιρό να ποστάρεται στο forum.

Δέν είναι μυστικό οτι στον επαγγελματικό κόσμο το DSD δεν έχει τύχει και ιδιαίτερα θερμής υποδοχής.Όσο για την ποιότητα του όντως δεν υπάρχουν διαφορές απο το 96/24 στο αυτί, υπάρχουν όμως διαφορές απο την μετατροπή του σε pcm και κυρίως το πώς αυτή γίνεται όπως τουλάχιστο έχω παρατηρήσει με την μικρή μου εμπειρία.Nαι και εγώ πιστεύω οτι το 192/24 πλασάρεται κυρίως για λόγους marketing και δεν υπάρχει κανένας λόγος κάποιος να πληρώσει τα έξτρα χρήμματα για να το προτιμήσει σαν αγορά download.

Τέλος και εγώ έχω διαπιστώσει οτι με εξαίρεση τα ακραία δυναμικά (που λίγα ηχοσυστήματα παίζουν και ακόμα λιγότερες παραγωγές περιέχουν) σε όλα τα άλλα το ποιοτικά γραμμένο 44/16 υπερκαλύπτει το 99% των απαιτήσεων. Το πρόβλημα για εμένα είναι οτι στις προηγούμενες δεκαετίες υπήρχαν πολλά αρπα κόλα γραμμένα cd κυρίως απο παλαιότερα αναλογικά master που έκαναν την "ζημιά" ως προς τι εντυπώσεις που άφησε το Red Book στην πορεία και όπως λέει η παροιμία "καλύτερα να σου βγεί το μάτι παρά το όνομα".

Mε την οριστική μετάβαση στα ψηφιακά φορματ που έχει πλέον ξεκινήσει (και εκτιμώ οτι θα ολοκλρωθεί στην προσεχή δεκαετία) είναι άξιο παρατήρησης το πώς ο χώρος του hi end δημιουργεί νέα στεγανά και φετίχ είτε προς το ένα είτε προς το άλλο άκρο αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά τις μαζοχιστικές μας τάσεις σαν χομπίστες αφού πολλές φορές εκεί πατάνε αυτοί που τις αντιλαμβάνονται και ενίοτε τις καλλιεργούν κιόλας με στόχο τι άλλο.. τις όσο το δυνατόν υψηλότερες χρεώσεις..
+1!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Εγώ θα άκουγα ευχαρίστως ένα remaster,μόνο αν στην παραγωγή του εμπλεκόταν ο ίδιος ο καλλιτέχνης και οι μηχανικοί ήχου του.
Για τον πολύ απλό λόγο μόνο αυτός μπορεί να αποφασίζει την ατμόσφαιρα μιας ηχογράφησης.
Και ακόμα και οι ατέλειες ή το φύσημα,ατμόσφαιρα είναι κατά την γνώμη μου.
 
Re: Απάντηση: Συνέντευξη Daniel Weiss προς το Alpha Audio

Εγώ θα άκουγα ευχαρίστως ένα remaster,μόνο αν στην παραγωγή του εμπλεκόταν ο ίδιος ο καλλιτέχνης και οι μηχανικοί ήχου του.
Για τον πολύ απλό λόγο μόνο αυτός μπορεί να αποφασίζει την ατμόσφαιρα μιας ηχογράφησης.
Και ακόμα και οι ατέλειες ή το φύσημα,ατμόσφαιρα είναι κατά την γνώμη μου.

τί να το κάνεις αν δεν είναι εγγυημένη η ποιότητα του αρχικού υλικού.
Δεν πάει να είναι ο γκραν πάπας που λενε....
Και στα remasters των beatles ενεπλάκη (αν και δεν αναφέρεται ο Martin και ο Emmerick) αλλά το υλικό γερνάει.
Και για μένα η μουσική που με ενδιαφέρει και θα συνεχίσει να με ενδιαφέρει στο εξής κατά μεγάλο ποσοστό είναι καταγεγραμμένη σε μαγνητικό υλικό πάνω σε acetate.
Κυριολεκτικά χέστηκα για παραγωγές μετά την μαγνητική εποχή μουσικές.
 
Κατά 60% κι εγώ.Το υπόλοιπο 40 είτε είναι πολύ καινούργιοι είτε μας έχουν γραμμένους κι εμάς και τις υπερυψηλές αναλύσεις μας.