Σε συνέχεια του θεματος γυρω απο την βλάβη του Pioneer lx82, με καλεσαν απο την intersys για να με ενημερώσουν οτι δεν ειμαι εντος της εγγυησης.
Το μηχανημα υποστηριζοταν απο 3ετη εγγυηση, αν και εφοσον (εδω ειναι το ολο το θεμα) ειχες στειλει το αποκομμα της εγγυησης ταχυδρομικα.
Παρόλο που είχα κάνει κανονικά όλες τις ενέργειες, με μόνη διαφορά ότι αντί για απόδειξη (την οποία είχα καταθέσει στην εφορία), τους κατέθεσα το δελτιο αποστολής, με κάλεσαν λοιπόν για να μου αναφέρουν ότι δεν εχουν λάβει κανένα απόκομμα απο το ταχυδρομείο.
Τους λέω λοιπόν ότι αυτό ειναι δικό τους θέμα, μπορεί να φταίει ή το ταχυδρομείο ή κάποια ανθρώπινη αμέλεια υπαλλήλου της Intersys και δεν το έχει αρχειοθετήσει.
Τους ρωτάω πως προστατεύετε τον πελάτη σας; Ας ειχατε μία φορμα στο internet (2013 εχουμε ημαρτον !!!) οπου θα καταχωρούσα τα στοιχεία μου και παει τελείωσε να μην μπλέκω με ταχυδρομεία να μην υπάρχει κάποια ανθρωπινο λαθος τελος παντων.
Η απάντηση ηταν αφοπλιστικη βέβαια. Μου λέει οτι εσείς οφείλατε να ελέγξετε αν εχουν φτάσει το απόκομμα, καλώντας μας στο τηλέφωνο !!!!!!!!!
Αντε τωρα να κάνεις διάλογο ακουγοντας τετοια πράγματα.
Εγω δηλαδη ως πελάτης που πλήρωσα 2000 ευρω για την αγορα ενος προιον, θα πρέπει να φτιάξω και το after sale της εταιρείας.
Τελος για μένα τα προιοντα της pioneer και ότι άλλο φέρνει η intersys.
Δεν φτάνει που μου χάλασε τοσο γρηγορα που υποτίθεται είναι και απο την primary σειρα της ο ενισχυτης, επεσα και στην αθλια εξυπηρετηση της intersys
Το μηχανημα υποστηριζοταν απο 3ετη εγγυηση, αν και εφοσον (εδω ειναι το ολο το θεμα) ειχες στειλει το αποκομμα της εγγυησης ταχυδρομικα.
Παρόλο που είχα κάνει κανονικά όλες τις ενέργειες, με μόνη διαφορά ότι αντί για απόδειξη (την οποία είχα καταθέσει στην εφορία), τους κατέθεσα το δελτιο αποστολής, με κάλεσαν λοιπόν για να μου αναφέρουν ότι δεν εχουν λάβει κανένα απόκομμα απο το ταχυδρομείο.
Τους λέω λοιπόν ότι αυτό ειναι δικό τους θέμα, μπορεί να φταίει ή το ταχυδρομείο ή κάποια ανθρώπινη αμέλεια υπαλλήλου της Intersys και δεν το έχει αρχειοθετήσει.
Τους ρωτάω πως προστατεύετε τον πελάτη σας; Ας ειχατε μία φορμα στο internet (2013 εχουμε ημαρτον !!!) οπου θα καταχωρούσα τα στοιχεία μου και παει τελείωσε να μην μπλέκω με ταχυδρομεία να μην υπάρχει κάποια ανθρωπινο λαθος τελος παντων.
Η απάντηση ηταν αφοπλιστικη βέβαια. Μου λέει οτι εσείς οφείλατε να ελέγξετε αν εχουν φτάσει το απόκομμα, καλώντας μας στο τηλέφωνο !!!!!!!!!
Αντε τωρα να κάνεις διάλογο ακουγοντας τετοια πράγματα.
Εγω δηλαδη ως πελάτης που πλήρωσα 2000 ευρω για την αγορα ενος προιον, θα πρέπει να φτιάξω και το after sale της εταιρείας.
Τελος για μένα τα προιοντα της pioneer και ότι άλλο φέρνει η intersys.
Δεν φτάνει που μου χάλασε τοσο γρηγορα που υποτίθεται είναι και απο την primary σειρα της ο ενισχυτης, επεσα και στην αθλια εξυπηρετηση της intersys