GT5 RACES in AVclub!

-ARIS-

Moderator
Staff member
23 October 2008
1,846
Αθήνα

fujispeedwayfcover.jpg



Βαθμολογία Οδηγών (Πόντοι / Νίκες)




gt5maniac (Τάσος)82
7
MARS__ATTACKS (Άρης)72
2
stathis_ers7 (Στάθης)53
1
kostashas (Κώστας) 44
0
TsAkira (Στέλιος)30
0
geopan973 (Γιώργος)23
0
Ringo13Star (Στέργιος)9
0
backousis (Γιώργος)70
dauel_ (Στράτος)50





 
Last edited:

-ARIS-

Moderator
Staff member
23 October 2008
1,846
Αθήνα
Αγωνιστική Δεοντολογία:

Είναι υποχρέωση του κάθε αγωνιζόμενου να γνωρίζει όλους τους κανόνες της αγωνιστικής δεοντολογίας πριν συμμετάσχει σε οποιονδήποτε αγώνα.

Στους ανεπίσημους αγώνες ίσως υπάρχει κάποια επιείκεια σε μη κακόβουλες παραβιάσεις αυτών των κανόνων αλλά πρέπει να ξέρετε ότι σε όλα τα σοβαρά πρωταθλήματα τηρούνται κατά γράμμα.


Στάσεις Ανεφοδιασμού (Pit Stops)

PE-1: Όσοι εισέρχονται στην πίστα από τα pits οφείλουν να επιδεικνύουν περισσή προσοχή ώστε να μην εμποδίσουν όσους κινούνται ήδη σε αυτήν.
PE-2: Όσοι κινούνται στην πίστα έχουν προτεραιότητα έναντι εκείνων που εξέρχονται από τα pits.
PE-3: Όσοι τελειώνουν τον ανεφοδιασμό/επιδιόρθωση ζημιών, οφείλουν να εγκαταλείψουν τον χώρο στάθμευσης που τους αναλογεί άμεσα και διαγώνια, χωρίς να παραβιάσουν τον χώρο του μπροστινού τους. Βγαίνοντας στη κεντρική λωρίδα των pits οφείλουν επίσης να ελέγξουν ώστε να μην παρεμποδίσουν οδηγούς που κινούνται ήδη σε αυτήν.
PE-4: Όσοι κινούνται στην κεντρική λωρίδα των pits, έχουν προτεραιότητα έναντι εκείνων που εξέρχονται από τους χώρους στάθμευσης.
Γενικά στους Αγώνες
Να είστε προσεκτικοί. Να σέβεστε πάντα τους άλλους αγωνιζομένους. Να δείχνετε υπομονή. Εξοικειωθείτε με τους περιορισμούς του προσομοιωτή και οδηγήστε ανάλογα. Η εικονική οδήγηση δεν ταυτίζεται σε όλους τους τομείς με την πραγματική αγωνιστική οδήγηση, που σημαίνει πως σε μερικές περιπτώσεις οι εικονικοί αγώνες χρειάζονται ακόμα περισσότερη προσοχή.
Υπαιτιότητες Σύγκρουσης
CC-1: Σε συγκρούσεις που δεν οδηγούν κανέναν σε εγκατάλειψη του αγώνα αλλά έχουν ως αποτέλεσμα ο υπαίτιος οδηγός να κερδίσει θέσεις, τότε αυτός οφείλει να αφήσει τους υπόλοιπους εμπλεκόμενους να ανακτήσουν τις θέσεις που έχασαν, ακόμα κι αν χρειαστεί να τον προσπεράσουν και οδηγοί που δεν ενεπλάκησαν στη σύγκρουση.
CC-2: Όταν ένας οδηγός προκαλέσει σύγκρουση που καταλήγει σε εγκατάλειψη ενός ή περισσοτέρων εμπλεκόμενων οδηγών, πλην του ίδιου, οφείλει να εγκαταλείψει προσεκτικά και αυτός τον αγώνα το συντομότερο δυνατόν.
CC-3: Αν μετά από συγκρούσεις οι υπαίτιοι οδηγοί προβούν στις παραχωρήσεις που περιγράφονται παραπάνω, τότε ενδέχεται να πετύχουν μείωση ή και απαλλαγή των σχετικών ποινών που προβλέπονται στην εκάστοτε διοργάνωση.
CC-4: Αν μετά από συγκρούσεις οι υπαίτιοι οδηγοί δεν προβούν στις παραχωρήσεις που περιγράφονται παραπάνω, τότε δεν υπάρχει κανένας μετριασμός στην επιβολή των σχετικών ποινών, όπως αυτές προβλέπονται στην εκάστοτε διοργάνωση.
Διεκδίκηση Στροφών
CR-1: Για να εξασφαλίσετε δικαίωμα κατοχής της εσωτερικής μιας στροφής, απαιτώντας να σας αφήσουν χώρο, πρέπει στην είσοδο της στροφής το όχημά σας να κινείται δίπλα στο προπορευόμενο, με τον μπροστινό σας προφυλακτήρα στο ύψος του οδηγού του προπορευόμενου οχήματος ή ακόμα πιο μπροστά. Σε αντίθετη περίπτωση ο προπορευόμενος έχει το δικαίωμα να ακολουθήσει την γραμμή της αρεσκείας του χωρίς καμιά μεταβολή.
CR-2: Αν στην είσοδο μιας στροφής έχετε εξασφαλίσει την απαιτούμενη επικάλυψη του προπορευμένου οχήματος, τότε ο προπορευόμενος οδηγός οφείλει να σας παραχωρήσει χώρο στην εσωτερική της στροφής.
CR-2A: Όποιος κινείται στην εξωτερική πλευρά της στροφής δικαιούται χώρο στην πλευρά του καθ’ όλη τη διάρκεια της στροφής, χωρίς να πιέζεται προς τα έξω από τον αντίπαλό του.
CR-2B: Όποιος κινείται στην εσωτερική πλευρά της στροφής δικαιούται χώρο στην πλευρά του καθ’ όλη τη διάρκεια της στροφής, χωρίς να πιέζεται προς τα μέσα από τον αντίπαλό του, ιδιαίτερα στο πρώτο μισό της στροφής. Ο αμυνόμενος οδηγός (στην εξωτερική) μπορεί να συνεχίσει να μάχεται για τη θέση του, αφήνοντας όμως χώρο στην εσωτερική για τον επιτιθέμενο. Η καθυστερημένη κατάληψη της εσωτερικής (μετά δηλαδή την είσοδο της στροφής) και χωρίς να έχει εξασφαλιστεί η απαιτούμενη επικάλυψη αυτοκινήτων από την πλευρά του επιτιθέμενου, ονομάζεται «σπρώξιμο» («σπρώχνεις» τον αντίπαλο εκτός αγωνιστικής γραμμής). Η πρακτική του «σπρωξίματος» είναι άκρως επικίνδυνη και αν σε περίπτωση επαφής ή σύγκρουσης ο αμυνόμενος υποβάλλει ένσταση και ο επιτιθέμενος μένει πλήρως εκτεθειμένος στις επιβαλλόμενες ποινές.
CR-3: Όταν ένας οδηγός υποπέσει σε εμφανές οδηγικό λάθος, τότε ο οδηγός που ακολουθεί δικαιούται να επιχειρήσει προσεκτικό προσπέρασμα, ανεξαρτήτως από το αν είχε επικαλύψει επαρκώς το όχημα του προπορευόμενου πριν την είσοδο της στροφής. Για παράδειγμα, ένα καθυστερημένο φρενάρισμα του προπορευόμενου οδηγού στην είσοδο μιας στροφής, που τον αναγκάζει να περάσει ανοιχτά από την κορυφή της και με μειωμένη ορμή για τη συνέχεια, είναι μια έγκυρη ευκαιρία προσπεράσματος για τον οδηγό που ακολουθεί, ανεξάρτητα από το αν προηγήθηκε ή όχι επρακής επικάλυψη των οχημάτων τους. Όμως η ευθύνη για την αποφυγή πιθανής επαφής (ή ακόμα και σύγκρουσης) βαραίνει κυρίως τον οδηγό που ακολουθεί. Μικρά λάθη και αστάθειες του προπορευόμενου οδηγού δεν σημαίνουν αυτόματα ευκαιρία για προσπέρασμα, ούτε σας δίνουν αυτόματα το δικαίωμα να το επιχειρήσετε. Είναι στη κρίση σας το πότε και το αν θα επιχειρήσετε να τον προσπεράσετε, διότι σε περίπτωση επαφής ή σύγκρουσης έχετε αυξημένες ευθύνες.
Αμυντική οδήγηση
DD-1: Στις ευθείες οι προπορευόμενοι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν όποια γραμμή επιθυμούν. Δικαιούνται επίσης να μπλοκάρουν μια φορά τη γραμμή όποιου αντιπάλου τους επιτίθεται, υποχρεούνται όμως να παραμείνουν εκεί μέχρι την επερχόμενη στροφή. Στο τέλος της ευθείας μπορούν φυσικά να επιστρέψουν σε όποια αγωνιστική γραμμή επιθυμούν για να περάσουν από τη στροφή.
DD-2: Στα περάσματά τους από τις στροφές οι προπορευόμενοι οδηγοί δικαιούνται να χρησιμοποιήσουν όποια γραμμή επιθυμούν. Μπορούν, για παράδειγμα, να επιλέξουν μια αμυντική γραμμή, κλείνοντας από νωρίς την εσωτερική της στροφής, αναγκάζοντας έτσι τον επιτιθέμενο οδηγό να επιχειρήσει προσπέρασμα από την εξωτερική. Είναι απόλυτα θεμιτή αγωνιστική συμπεριφορά.
Γενικώς, εκτός από τον περιορισμό DD-1, ο προπορευόμενος οδηγός δικαιούται να επιλέξει όποια αγωνιστική γραμμή επιθυμεί ή θεωρεί πως εμποδίζει τις προσπάθειες όσων επιχειρούν να τον προσπεράσουν.
Οδήγηση ενός σοβαρά χαλασμένου αυτοκινήτου
DC-1: Το βάρος είναι εξ ολοκλήρου στον οδηγό ενός σοβαρά χαλασμένου αυτοκινήτου να παίρνει όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις για την ελαχιστοποίηση κινδύνου ατυχήματος και την ευθύνη να μην παρεμποδίσει οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο. Ένα σοβαρά χαλασμένο αυτοκίνητο δεν έχει κανένα δικαίωμα σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα.
Ένα σοβαρά χαλασμένο αυτοκίνητο σε αυτόν τον κανόνα σημαίνει ένα αυτοκίνητο που για οποιοδήποτε λόγο αποδίδει ουσιαστικά κάτω από τις κανονικές προσδοκίες απόδοσής του. Αποτελεί ουσιαστικά ένα κινούμενο εμπόδιο. Η ζημία μπορεί να είναι μια μηχανική θραύση ή οποιαδήποτε αποτυχία στο αυτοκίνητο, ή μπορεί να οφείλεται σε πρόβλημα των χειριστηρίων του οδηγού, ή οτιδήποτε άλλο προκαλεί τα παραπάνω.
Δε θα έχετε κανένα ελαφρυντικό εάν προκαλέσετε ένα ατύχημα οδηγώντας ένα σοβαρά χαλασμένο αυτοκίνητο. Το βάρος είναι εξ ολοκλήρου στον οδηγό για να αξιολογήσει εάν ο κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος, λόγω της οδήγησης ενός τέτοιου αυτοκινητικού, είναι αρκετά υψηλός έτσι ώστε να εγκαταλείψει τον αγώνα. Εάν ο οδηγός επιλέξει να συνεχίσει θα πρέπει να έχει υπ όψη του τις ποινικές ρήτρες που ορίζουν οι κανόνες της διοργάνωσης, εάν προκαλέσει ένα ατύχημα λόγω της κατάστασης του αυτοκινήτου του.
Αρχικό λάθος
IF-1: Αν κάνετε ένα σημαντικό οδηγικο λάθος και κάποιος άλλος ή άλλοι οδηγοί προσπαθήσουν να το χρησιμοποιήσουν για να σας περάσουν, έχετε μειωμένα δικαιώματα στην αντιμετώπιση της επίθεσης τους. Αν ένας από τους δυο οδηγούς πρέπει να δώσει προτεραιότητα στον άλλο, τότε αυτός πρέπει να είναι ο οδηγός που έκανε αρχικό λάθος.
Παραδείγματος χάριν αν ανοίξει η τροχιά σας σε μια στροφή λόγω υπερβολικής ταχύτητας η λάθος γραμμής, και το κοντινό πίσω αυτοκίνητο προσπαθεί να επωφεληθεί από αυτό, ερχόμενο από την εσωτερική πλευρά της στροφής, θα πρέπει να του αφήσετε χώρο καθ όλη τη διάρκεια της, άσχετα αν είχε προλάβει η όχι να επικαλύψει ένα ουσιαστικό κομμάτι του αυτοκινήτου σας στην ευθεία πριν τη είσοδο της. Όπως επίσης πρέπει και οι άλλοι να αφήσουν χώρο για εσάς καθ όλη τη διάρκεια της στροφής.
Αυτή είναι μια γκρίζα περιοχή και απαιτεί καλή κρίση. Μικρά λάθη που δεν επηρεάζουν σημαντικά την ταχύτητα και την κατεύθυνση του αυτοκινήτου δεν μετρούν εδώ. Πχ Μια λίγο ανοιχτή γραμμή που παρ όλα αυτά διατηρεί μια αγωνιστική ταχύτητα καθώς καταλαμβάνει τη μισή αγωνιστική γραμμή δεν αποτελεί οδηγικο λάθος και φυσικά δε μπορούμε να περιμένουμε αυτόν τον κανόνα να ισχύσει.
Για τους πίσω οδηγούς αν έχετε αμφιβολία στο αν είχατε το δικαίωμα να περάσετε και να διεκδικήσετε χώρο στη στροφή μπορείτε πάντα να διαμαρτυρηθείτε μετά τον αγώνα αλλά από τη στιγμή που βρεθήκατε στον τοίχο είτε επρόκειτο για λάθος του μπροστινού, που σας έδινε το δικαίωμα να περάσετε, είτε όχι ο αγώνας έχει τελειώσει για εσάς.
Οπότε οι πίσω οδηγοί δε θα πρέπει να πιέζουν την τύχη τους με αυτόν τον κανόνα.
Επιστρέφοντας στον αγώνα μετά από ατύχημα
RI-1: Ο οδηγός που επιστρέφει στον αγώνα από οποιοδήποτε ατύχημα που τον αφήνει εκτεθειμένο σαν εμπόδιο για τους άλλους οδηγούς, έχει την ευθύνη να πάρει όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις για την ελαχιστοποίηση του κινδύνου και την ευθύνη να μη παρεμποδίσει τον αγώνα.
Αν βγείτε έξω από την πιστά τότε ισχύουν οι κανόνες «επιστρέφοντας στην πίστα μετά από έξοδο»
RI-2: Αν είστε στην πίστα μετά το ατύχημα, όση ώρα είστε στην κατάσταση ανάκτησης της πορείας σας, δεν έχετε κανένα δικαίωμα απέναντι στους άλλους οδηγούς. Θα πρέπει να κάνετε χώρο να περάσουν όλοι οι οδηγοί που δεν έχουν κάποια σχέση με το γεγονός, μέχρι να επανέλθετε κανονικά στον αγώνα. Ένα ατύχημα μπορεί να περιλαμβάνει, αλλά όχι να περιορίζεται στο, να έχεις χάσει τον έλεγχο και να έχεις βρεθεί στην πιστά κάθετος ή βλέποντας την λάθος κατεύθυνση ή να κινείσαι αφύσικα αργά.
RI-3: Πρέπει να κάνετε οτιδήποτε είναι δυνατό για να ελαχιστοποιήσετε τον κίνδυνο που αποτελεί το αυτοκίνητο σας σε περίπτωση που βρεθείτε σε ένα τέτοιο γεγονός όσο το δυνατόν ταχυτέρα. Αυτό μπορεί να απαιτεί οδήγηση εντελώς έξω από τη πιστά ή οδήγηση στην πλευρά του δρόμου που δε περνάει η αγωνιστική γραμμή.
Δε θα έχετε κανένα ελαφρυντικό αν προκαλέσετε κάποιο νέο ατύχημα προσπαθώντας να επανέλθετε από το δικό σας, ή αν κωλυσιεργείτε στην ελαχιστοποίηση των κινδύνων που μπορεί να προσκαλέσει το αυτοκίνητο σας μετά από ένα ατύχημα, ακόμα και αν το ατύχημα προκλήθηκε από δικό σας λάθος.
Όλοι οι οδηγοί που δεν έχουν σχέση με το ατύχημα έχουν προτεραιότητα σε σχέση με αυτούς που έχουν εμπλακεί σε αυτό.
Επιστρέφοντας στην πίστα μετά από έξοδο
RT-1: Η ευθύνη βαραίνει εξ ολοκλήρου τον οδηγό που επιστρέφει στην πίστα μετά από έξοδο, να πάρει όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις για να αποφευχθεί κάποιο ατύχημα όπως να μη παρεμποδίσει την διέλευση οποιωνδήποτε αυτοκινήτων είναι εκείνη τη στιγμή στη πίστα.
RT-2: Σε αυτές τις περιπτώσεις σοβαρό κτύπημα ή/και κόλλημα σε τοίχο ή κιγκλίδωμα αποτελεί έξοδο από την πίστα.
RT-3: Οι οδηγοί πάνω στην πιστά έχουν προτεραιότητα απέναντι σε κάθε έναν που μπαίνει σε αυτή. Δε θα έχετε ελαφρυντικά αν προκληθεί ένα ατύχημα από την είσοδο σας στην πιστά. Αν βγεις εκτός της πίστας χάνεις όλα τα δικαιώματα σου, ακόμα και αν βρήκες από αυτή εξ αιτίας κάποιου ατυχήματος που δε προκάλεσες εσύ.
RT-4: Η περίοδος επιστροφής στην πίστα περιλαμβάνει και την περίοδο ανάκτησης της αγωνιστικής πορείας σας, μετά την φυσική επιστροφή του αυτοκινήτου σας στη πίστα, αυτό ακόμα αποτελεί έναν κίνδυνο για την κυκλοφορία των άλλων οδηγών που κινούνται σε αγωνιστικούς ρυθμούς μέσα σε αυτή, ενώ εσείς αυξάνεται ταχύτητα και επιστρέφετε στους αγωνιστικούς ρυθμούς.
RT-5: Μη χρησιμοποιείται την οπισθεν κίνηση του αυτοκινήτου για να επιστρέψετε στην πιστά εκτός και αν αυτό είναι αναπόφευκτο. Είστε υπεύθυνοι για να μη προκαλέσετε ατύχημα όταν θα κινηθείτε με την οπισθεν μέσα στην πίστα.
Είναι προφανώς πάντα επιθυμητό να επανέρχεται κάποιος στην πίστα κινούμενος ήπια και προσεκτικά παράλληλα στον δρόμο. Αυτό δίνει την ευκαιρία να δεις τι έρχεται στην πίστα πίσω σου κι επίσης δίνει την ευκαιρία στους ερχόμενους οδηγούς να καταλάβουν τι γίνεται και να κινηθούν ανάλογα στην πίστα αποφεύγοντας κάποιο νέο ατύχημα.
Ειδική προσοχή απαιτεί και η επιστροφή στην πίστα μετά από κόλλημα σε ανώμαλο έδαφος έξω από αυτή. Μπορεί να έχεις στριμμένο το τιμόνι σε μια ακραία γωνία στην προσπάθεια σου να ξεκολλήσεις και όταν καταφέρεις να ξανά βγεις στο έδαφος κανονικής πρόσφυσης να βρεθείς γυρισμένος λόγω της υπερβολικής γωνιάς τιμονιού μέσα στην πίστα και να προκαλέσεις κάποιο ατύχημα στην προσπάθεια σου να τοποθετηθείς στην σωστή κατεύθυνση.
Σε περίπτωση που χτυπήσετε σε τοίχο πρώτα επιβραδύνετε ακόμα και στρίβοντας προς αυτόν για να είσαστε σίγουροι ότι κρατάτε το αυτοκίνητο όσο το δυνατόν έξω από τον δρόμο των άλλων. Κατόπιν ήπια ξαναμπείτε στην πιστά δίνοντας προτεραιότητα στα ταχυτέρα κινούμενα αυτοκίνητα.
Σύγκρουση στο προπορευόμενο αυτοκίνητο
RA-1: Οι οδηγοί υποχρεούνται να πάρουν όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις ώστε να αποφύγουν οποιαδήποτε σύγκρουση με το προπορευόμενο από αυτούς όχημα.
RA-2: Ο προπορευόμενος οδηγός δεν μπορεί να προβεί κακόβουλα σε ακατάλληλο φρενάρισμα ή επιβράδυνση. Δικαιούται όμως να κινείται με μειωμένη ταχύτητα και να χρησιμοποιεί μεγαλύτερες αποστάσεις φρεναρίσματος. Δικαιούται επίσης να μπαίνει νωρίτερα ή αργότερα από το κανονικό στις στροφές. Γενικά δικαιούται να είναι συνειδητά ασταθής στα περάσματά του από τα διάφορα σημεία της πίστας.
Οι οδηγοί υποχρεούνται να υπολογίζουν όλα τα παραπάνω ως ενδεχόμενες πρακτικές του προπορευόμενου οδηγού, και προσαρμόζοντας ανάλογα την οδήγηση τους να διατηρούν απόσταση ασφαλείας.
Με λίγα λόγια, όταν ακολουθείτε κάποιον οδηγό έχετε εσείς την ευθύνη να μην πέσετε πάνω του. Εκείνος δεν υποχρεούται να ελέγχει τη δική σας πορεία για να σας αποφύγει. Υποχρεούστε ακόμα και να βγάλετε συνειδητά εκτός πίστας το δικό σας αυτοκίνητο, αν δεν μπορείτε να κάνετε κάτι άλλο για να αποφύγετε μια τέτοια σύγκρουση.

Πηγή: http://en.lfsmanual.net/wiki/Clean_Racers_Club_Rules#Race_Rules


Τεχνικές Οδήγησης:


Αγωνιστική οδήγηση


DrivingFast

TurnFast

Race driving guide


.

 
Last edited:

-ARIS-

Moderator
Staff member
23 October 2008
1,846
Αθήνα
Πρόγραμμα - Αποτελέσματα Αγώνων - Ανοιξιάτικου Πρωταθλήματος

1) 20/ΜΑΡΤΙΟΥ 23:00 - Autumn Ring 2.95Χλμ. - Elise 111R '04 - 29 ΓΥΡΟΙ - Σπόρ Μαλακά/ΡΦ3 - Ολοκληρώθηκε

dsc02419i.jpg

2) 27/ΜΑΡΤΙΟΥ - Cape Ring 7.06Χλμ.- Murcielago LP 640 '09 (550Β.Α.)- 9 ΓΥΡΟΙ - ΛΑΣΤΙΧΑ RACING HARD/ρυθμός φθοράς - μέγιστος Ολοκληρώθηκε

gt5maniac (Τάσος)Murcielago LP 640 '091ος
stathis_ers7 (Στάθης)Murcielago LP 640 '092ος
MARS__ATTACKS (Άρης)Murcielago LP 640 '093ος
kostashas (Κώστας)Murcielago LP 640 '094ος
geopan973 (Γιώργος)Murcielago LP 640 '095ος
backousis (Γιώργος)Murcielago LP 640 '096ος
Ringo13Star (Στέργιος)Murcielago LP 640 '097ος


3)
04/ΑΠΡΙΛΙΟΥ 22:00 - Suzuka Circuit 5.808 Αλλαγή καιρικών συνθηκών 75% - S2000 '06 - ΓΥΡΟΙ 16- Σπόρ Μαλακά/ΡΦ3 (υγρό οδόστρωμα 70%) - Ολοκληρώθηκε

dsc02430t.jpg

4) 11/ΑΠΡΙΛΙΟΥ - Chamonix βασική - Lancia DELTA HF Integrale Evoluzione '91 - ΓΥΡΟΙ 6 - XIONOΛΑΣΤΙΧΑ/χωρίς φθορά- Ολοκληρώθηκε

dsc02444zj.jpg


5)
18/ΑΠΡΙΛΙΟΥ - Daytona Road Course 5.7Χλμ. - Dodge Viper SRT10 ACR '08 - ΓΥΡΟΙ 15 - Σπόρ Μαλακά/ρυθμός φθοράς - μέγιστος - Ολοκληρώθηκε

dsc02452nx.jpg




6) 25/ΑΠΡΙΛΙΟΥ - Autodromo Nazionale Monza 5,79Χλμ. (50%, πιθ. αλλ. καιρ. 10, υγρό οδόστρ. 60%) - Ferrari Enzo '02 - ΓΥΡΟΙ 14 - racing hard/ΡΦ3 - Ολοκληρώθηκε

dsc02454sq.jpg

7) 09/ΜΑΪΟΥ - Daytona Superspeedway 4.02Χλμ. - NASCAR - ΓΥΡΟΙ 36 - racing hard/ΡΦ3 - Ολοκληρώθηκε

dsc02531zs.jpg

8) 16/ΜΑΪΟΥ- Eiger Nordwand Short Track[R] 2.43Χλμ. - 2008 HPA Motorsports FT565 twin turbo Audi TT - ΓΥΡΟΙ 24 - Σπόρ Μαλακά/ΡΦ3 - φουλ ζημιές! - Ολοκληρώθηκε

apotelesmata.jpg

9) 23/ΜΑΪΟΥ - Circuit de la Sarthe 2009 13.63Χλμ. (αλλαγή ώρας) - Peugeot 908 HDi FAP - ΓΥΡΟΙ 6 - racing hard - χωρίς φθορά - Ολοκληρώθηκε

dsc02537qi.jpg

10) 30/ΜΑΪΟΥ -
Fuji Speedway F 4,57Χλμ. - Formula Gran Turismo - ΓΥΡΟΙ 15 - ΛΑΣΤΙΧΑ- ελεύθερο / ρυθμός φθοράς - μεσαίο - Ολοκληρώθηκε

dsc02540.jpg


(GT5 TRACK LIST - GT5 CAR LIST 1 - GT5 CAR LIST 2)



ΑΡΧΕΙΑ ΑΓΩΝΩΝ - REPLAYS (GT5)


 
Last edited:

-ARIS-

Moderator
Staff member
23 October 2008
1,846
Αθήνα
Συμμετοχές


  1. -ARIS-_________MARS__ATTACKS (πορτοκαλί)
  2. kostas1982_____kostashas (ασημί)
  3. glaros_________dauel_ (λαχανί)
  4. geopan973_____geopan973 (μπλε)
  5. racer__________gt5maniac (κόκκινο)
  6. Ringo13Star____Ringo13Star (μαύρο)
  7. backousis______ backousis (κίτρινο
  8. rebirthsp_______PSN stathis_ers7 (χρυσοπράσινο)
  9. FragoulisNaval__ FNaval
  10. PETRAN________???????????

Κανονισμοί

Ημέρα: Τετάρτη
Άνοιγμα αίθουσας: 23:00
Ξεκίνημα κατατακτηρίων: 23:05
Ξεκίνημα αγώνα: 23:30
Ελαστικά: ανάλογα με τον αγώνα
Βελτίωση οχημάτων: απαγορεύεται
Ποινή: ελαφριά (θα ισχύει και στους προκριματικούς)
Μηχανική βλάβη: ανάλογα με τον αγώνα
Ένταση Slipstream: ασθενές
Φθορά ελαστικών/καυσίμων: ενεργή (ανάλογα με τον αγώνα)
Ώθηση: απενεργοποιημένη
Δύναμη επαναφοράς ολίσθησης: απενεργοποιημένη
Χωρίς υποβοήθηση τιμονιού
Επιτρέπεται το ASM
Επιτρέπεται το TCS
Επιτρέπεται το ABS

Αυτοκίνητο: ανάλογα με τον αγώνα
Πίστα: ανάλογα με τον αγώνα
Γύροι: ανάλογα με τον αγώνα

Σύστημα βαθμολόγησης:


1ος = 10
2ος = 8
3ος = 6
4ος = 4
5ος = 3
6ος = 2
7ος = 1
8ος = 0

+1 βαθμό για τον γρηγορότερο γύρο (εάν πιστοποιηθεί)

Επίσης θα επιβάλω ποινή χρόνου ή βαθμού (βαθμών) σε περίπτωση που αδικηθεί κάποιος οδηγός κατά τη διάρκεια του αγώνα. (Θα μου αναφέρει μετά τον αγώνα τι έγινε και σε ποιο γύρο) Οι ποινές ισχύουν φυσικά και για τον αγωνοδίκη!:grandpa: Σημασία έχει για μένα όχι όποιος νικήσει τον αγώνα αλλά όποιος κερδίσει τον σεβασμό των συναθλητών του.
Αν ο server πετάξει μέσα στο πρώτο 20άλεπτο του αγώνα περισσότερους από 3 παίκτες τότε ο αγώνας θα επαναληφθεί. Κατά τη νέα εκκίνηση θα διατηρηθεί η σειρά των θέσεων κατά τη στιγμή που εμφανίστηκε το πρόβλημα και η εκκίνηση θα πραγματοποιηθεί εν κινήσει περνώντας από το σημείο εκκίνησης. Το πρώτο (γρηγορότερο) αυτοκίνητο θα αναλαμβάνει χρέη safety car μέχρι να παραταχθούν και τα υπόλοιπα με τη σωστή σειρά.
Σε αντίθετη περίπτωση (αν βγουν μόνο τρεις ή λιγότεροι ή βγουν περισσότεροι από τρεις μετά το 20άλεπτο) ο αγώνας θα συνεχίζεται κανονικά. Οι διαγωνιζόμενοι που αδικήθηκαν από τον server (και δεν εγκατέλειψαν μόνοι τους) θα λαμβάνουν μετά τον αγώνα τους βαθμούς που τους αναλογούσαν μέχρι τη στιγμή της εγκατάλειψης μείον 2 βαθμούς!
Αν μέσα σε διάστημα 15 λεπτών οι διαγωνιζόμενοι που εγκατέλειψαν δεν καταφέρουν να ξαναμπούν στο RaceRoom τότε ο αγώνας θα επαναληφθεί χωρίς αυτούς, ή ότι άλλο αποφασίσει η πλειοψηφία κατά τη διάρκεια της αναμονής για την επανάληψη του αγώνα, - ακόμη και τη παύση του αγώνα.
(Το σύστημα βαθμολόγησης και ποινών επιδέχεται κριτικής και αλλαγών μετά προτάσεων μέχρι της έναρξης του αγώνα. Μετά θα ισχύουν τα προσυμφωνημένα:damnyou:)

Δεν θα υπάρχει βελτίωση οχημάτων, άρα όλα στοκ, δηλ. αγοράζουμε το αυτοκίνητο (στο χρώμα που δηλώσαμε συμμετοχή) το εφοδιάζουμε με τα λάστιχα που απαιτεί ο αγώνας και αλλάζουμε απλώς τα λάδια του.
 
Last edited:

lakis 2

Senior Member
27 March 2010
379
φιλε -ARIS- μην με υπολογιζεις,οπως ειπα ηθελα αλλα δεν μπορω μιας και εχουμε καθημερινους αγωνες στο φιφα απο 22.00 μεχρι 02.00 περιπου και ειδικα πσκ μαζευονται ολα τα ατομα και γινεται ενας μικρος πανικος.

καλη συνεχεια στην προσπαθεια σας.
 

-ARIS-

Moderator
Staff member
23 October 2008
1,846
Αθήνα
Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

φιλε -ARIS- μην με υπολογιζεις,οπως ειπα ηθελα αλλα δεν μπορω μιας και εχουμε καθημερινους αγωνες στο φιφα απο 22.00 μεχρι 02.00 περιπου και ειδικα πσκ μαζευονται ολα τα ατομα και γινεται ενας μικρος πανικος.

καλη συνεχεια στην προσπαθεια σας.


Είσαι πάντα ευπρόσδεκτος! Κάποια στιγμή θα τελειώσει το φίφα...
 

kostas1982

Senior Member
21 May 2011
641
Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Mια ασημι σε μενα παρακαλω, κυριε διαχειριστα!!!
 

-ARIS-

Moderator
Staff member
23 October 2008
1,846
Αθήνα
Λοιπόν, η 458 μου, μετά την αλλαγή λαδιών, βγάζει 582Hp και 561pp(βαθμούς) / λάστιχα sport μαλακά / χωρίς βοήθειες, μόνο ABS.

Ο χρόνος μου:

1:30:730
 
Last edited:

kostas1982

Senior Member
21 May 2011
641
Εγω (δεν ντρεπομαι να δηλωσω πως.... ) εκανα καλυτερο χρονο 1:31.028 , χωρις καμια βοηθεια ενεργοποιημενη με λαστιχα sport μαλακα.Αυριο το πρωι εχει προπονηση!
 

Ringo13Star

New member
7 March 2013
5
Athens
Γεια σας και παλι παιδες! Εγω συνηθως ειμαι "μεσα" τα βραδια. Στην παρεα μου ειμαστε 5 ατομα και μαζευονται κι αλλοι τοσοι! Αν μπαινετε και φτιαχνετε room να στελνετε μηνυμα για να ερχομαι. Αν δεν εχετε room... να ερχεστε σε μας! :BDGBGDB55:
Οσοι δεν παιζουν πολυ καιρο στο on-line, θα τους βοηθησει αν διαβασουν τους κανονισμους που αναρτησε ο Αρης.
Μερικες συμβουλες που μου εδωσαν κι εμενα φιλοι αγωνιζομενοι και επιασαν!
Οταν ειστε πιο γρηγοροι απο καποιον αλλον, μεσα στον αγωνα παντα, μην εκβιαζετε το προσπερασμα. Ο πιο αργος οδηγος θα αφησει θελει-δεν θελει χωρο για να τον προσπερασεις.
Γιατι?
Γιατι ο αργος οδηγος δεν εχει την σωστη αγωνιστικη γραμμη. Στην προσπαθεια του να μην αφησει τον αλλον να τον προσπερασει, καθυστερει ακομα περισσοτερο και γινεται ακομα πιο αργος .
Επισης, το στρες που του προκαλει ο γρηγορος οδηγος που τον πλησιαζει τον ωθει στο να κανει επιπλεον λαθη.
Η Πρωτη Στροφη (του αγωνα).
Συνηθες φαινομενο το 50% τουλαχιστον των "αγωνιζομενων" να τρακαρει στην πρωτη στροφη.
Βαλτε σημαδι που φρεναρετε οταν βγαινετε απο τα pits (στα δοκιμαστικα)για να στριψετε στην πρωτη στροφη. Καπου σε εκεινο το σημειο-σημαδι θα φρεναρετε οταν θα ξεκινησετε τον αγωνα για να στριψετε στην πρωτη στροφη.
Μην εκβιαζετε το προσπερασμα εκει! Εχει πολλες στροφες ο αγωνας για να προσπερασετε ανετα!
Στους πραγματικους αγωνες, αν εισαι πιο αργος οδηγος, πρεπει να κρατησεις την αγωνιστικη γραμμη σου και να μην την αφηνεις, για να κλεισεις τον αλλον που θελει να προσπερασει. ΜΟΝΟ η σωστη αγωνιστικη γραμμη βοηθαει στην διατηρηση της θεσης σας. Ο πιο γρηγορος οδηγος, μπορει και θα σε προσπερασει εκτος της αγωνιστικης γραμμης που εσυ (σωστα) διατηρεις.

ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ:
Το σταθερο γυρολογιο και η σωστη αγωνιστικη γραμμη δινουν νικες και πρωταθληματα.
Ο αργος οδηγος οταν "κλεινει" τους αλλους, δεν γινεται πιο γρηγορος.... γινεται ......ς και χαλαει τον αγωνα και την διαθεση ολων ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ!
Ο ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΦΤΑΝΕΙ ΠΡΩΤΟΣ. Ο ΚΟΥΛΟΣ ΦΤΑΝΕΙ ΠΑΝΤΑ!!
Καλους αγωνες σε ολους και ΜΗΝ το βλεπετε παντα σαν αγωνα, αλλα και σαν παιχνιδι!
ΚΑΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ!
 
Last edited by a moderator:

-ARIS-

Moderator
Staff member
23 October 2008
1,846
Αθήνα
Πως πάει η προπόνηση?

Να σας θυμίσω ότι αύριο έχουμε αγώνα!! Έκανα κάποιες αλλαγές, δείτε εδώ στο σχετικό νήμα!

Θα τρέξουμε αγώνα 25 γύρων με pit stops - περίπου 45λεπτά. Με ελαφριά φθορά ελαστικών - καυσίμου θα χρειαστεί ένα pit stop ενώ με υψηλή, 2 ίσως και 3! Μπορούμε να το αποφασίσουμε πριν τον αγώνα.

Να προσέξετε ιδιαίτερα όταν θα μπείτε στα pits και σας ζητηθεί η ποσότητα ανεφοδιασμού καυσίμου! Αν δεν ζητήσετε καύσιμο - θα ξεμείνετε από καύσιμο στους επόμενους γύρους και θα χάσετε τον αγώνα!
Επίσης κάποιο μικρό ρόλο, όσον αφορά την επίδοση του αυτοκινήτου, θα παίξει η ποσότητα του καυσίμου με την οποία θα ανεφοδιαστείτε, αφού θα επηρεάσει το βάρος του αυτοκινήτου. Μην κουβαλάτε περιττό βάρος! Παρατηρήστε τον ρυθμό κατανάλωσης πριν μπείτε στα pits!:antlers:

Την επίδοση του αυτοκινήτου μπορείτε να επηρεάσετε - προς το καλό - κάνοντας όσο περισσότερη προπόνηση μπορέσετε! Γιατί?
- Μα γιατί τα αυτοκίνητά μας είναι καινούργια και όσο θα γράφετε χιλιόμετρα τόσο θα στρώνει ο κινητήρας και θα ανεβαίνει η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου (μικρή αύξηση με κάποιο όριο).
- Εκτός από αυτό θα γνωρίσετε καλύτερα και την πίστα!

Θέλω ο αγώνας να γίνει όσο ποιο ρεαλιστικός γίνεται γι' αυτό προτείνω να απενεργοποιήσουμε την ώθηση και τη δύναμη επαναφοράς ολίσθησης καθώς τα βοηθήματα αυτά δεν υφίστανται στην πραγματικότητα...
Αντίθετα τα ASM, TCS και ABS είναι μέρος του ρεαλισμού και έγκειται στην κρίση του οδηγού αν θα τα ενεργοποιήσει.
Η υψηλή φθορά ελαστικών και καυσίμου ίσως να μην είναι τόσο ρεαλιστική, θα μας δώσει όμως την χαρά να κάνουμε άλλο ένα pit stop!

Ένα άλλο θέμα είναι η ρυθμίσεις των:
- Πρόσφυση εκτός ασφάλτου (χαμηλή ή πραγματική). Στην πρώτη βαθμίδα τα ελαστικά που θα πατήσουν το γρασίδι ή την άμμο θα έχουν μέτρια έως κακή πρόσφυση ενώ στη δεύτερη πολύ κακή! Προτείνω "χαμηλή"
- Ένταση Slipstream (ασθενής ή ισχυρή). Προτείνω την ασθενή καθώς ανταποκρίνεται περισσότερο στην πραγματικότητα.
- Μηχανική βλάβη (ασθενής ή ισχυρή). Κανονικά θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε ισχυρή μηχανική βλάβη αλλά πιστεύω ότι είναι καλύτερα να μην την ενεργοποιήσουμε ακόμα σ' αυτόν τον αγώνα και να παίξουμε με την ασθενή προς το παρών. Φοβάμαι ότι κατά τις σοβαρές συγκρούσεις θα αδικηθούν αρκετά και οι μη ιθύνοντες. Από την άλλη θα μου πείτε ότι αυτό συμβαίνει και στους κανονικούς αγώνες! Εκεί υπάρχουν όμως και ποινές για τους απρόσεχτους οδηγούς! Εμείς δεν έχουμε μιλήσει ακόμα για βαθμούς και ποινές...
Υπάρχει μία ρύθμιση - που δεν ξέρω τι ακριβώς κάνει. Λέγεται, νομίζω, απενεργοποίηση συγκρούσεων, και υποθέτω ότι έχει να κάνει με το ότι όλα τα αυτοκίνητα στην πίστα εμφανίζονται ως :hahaha:"φαντάσματα" - μπου:flipout:
-Ποινές (μικρές ή μεγάλες). Προτείνω τη μικρή. Θα ισχύει και στους γύρους των κατατακτηρίων!

Όσων αφορά τα παραπάνω για τις ρυθμίσεις και συνθήκες του αγώνα είναι υπό συζήτηση φυσικά και θα ασπαστούμε τη θέληση της πλειοψηφίας. Αν δεν υπάρξει αντίρρηση θα ισχύσουν τα παραπάνω:deal:.


Καλή επιτυχία σε όλους! Ας νικήσει όμως ο καλύτερος!!!:SFGSFGSF:
 
Last edited:

-ARIS-

Moderator
Staff member
23 October 2008
1,846
Αθήνα
Να προσθέσω ότι θα χαρούμε να έχουμε, έστω, ως θεατές στο raceroom όσους δεν θα μπορέσουν να πάρουν μέρος! (Με μια μικρή επιφύλαξη όσον αφορά το lag - θα το δούμε επί τόπου)
 

geopan973

AVClub Enthusiast
26 October 2009
1,184
Πειραιάς
Re: Απάντηση: GT5 RACES in AVclub!

Υπάρχει μία ρύθμιση - που δεν ξέρω τι ακριβώς κάνει. Λέγεται, νομίζω, απενεργοποίηση συγκρούσεων, και υποθέτω ότι έχει να κάνει με το ότι όλα τα αυτοκίνητα στην πίστα εμφανίζονται ως "φαντάσματα" - μπου

Αν το βάλεις αυτό εγώ κρεμάω γάντια και κράνος ΤΩΡΑ!:violent-smiley-008:

Εγώ προπόνηση δεν έχω κάνει, και επίσης έχω ένα πάρα πολύ σοβαρό πρόβλημα... Δεν ξέρω τι μπλε χρώμα να βάψω την Ferrari μου ...:BDGBGDB55: