Ηχεία για ενισχυτή Yamaha

notnoise

New member
1 March 2013
35
Καλησπέρα φίλοι...

1ο post εδώ και ήθελα την τεχνογνωσία σας:

Πριν από 2 εβδομάδες μου μπήκε το μικρόβιο του ήχου στο μυαλό και άρχισα να διαβάζω και να ψάχνω ενισχυτές,ηχεία,κλπ...
Μετά από διάβασμα αρκετών ωρών καθώς ήμουν και είμαι σχετικά άσχετος με το θέμα κατέληξα σε κάποιες οικονομικες επιλογές-->
σε γενικές γραμμές ενδιαφέρομαι για εικόνα-ηχο σε ποσοστό 50-50..(ένα αξιοπρεπή και για τα δύο θεματα και οικονομικο δυστυχως ενισχυτή)...ο λόγος που γράφω σε αυτο εδώ το post είναι γιατί κατέληξα στον Yamaha RX-V373 ή V473 και ψάχνω ηχεία για να τον παντρεψω...

Θα ήθελα τη γνώμη σας για τα εξής:

1.Crystal Audio TX-T2SE
2.YAMAHA NS-PC 210**
3.CAMBRIDGE AUDIO S70
4.Q ACOUSTICS 1030i
5.ENERGY CF-30
6.Ότι μου προτείνετε εσείς εδώ......(κάτι σε >=90db,8ohm,100-150watts)

**Για τα δαπέδου(εκτός από τα yamaha που ειναι 5.1) σκέφτηκα αρχικά να έπαιρνα δύο και σιγά-σιγά να προσέθετα τα υπόλοιπα για το 5.1
****Επίσης σαν εναλλακτικό ενισχυτή audio ομως σκέφτομαι τον Yamaha A-S500..

Όλες οι γνώμες ευπροσδεκτες...Ευχαριστώ θερμά!!
 

Cosmic Wonder

AVClub Addicted Member
24 October 2012
2,854
Ο A-S500 ειναι αρκετα ανωτερος σε δικαναλο προγραμα σε σχεση με τους πολλυκαναλους που αναφερεις.Αν εισαι 50-50,αποφασισε που θα ριξεις περισοτερο το βαρος.
 

leo1964

AVClub Fanatic
12 May 2010
10,381
Νησί των Φαιάκων
Κοίτα μην πάρεις αντιβίωση και σου φύγει το μικρόβιο!!:BDGBGDB55:
Προτείνω την Crystal που είναι και Ελληνική εταιρία
Πρέπει ν'ακούσεις πρώτα,γι'αυτό παραμάσχαλα τον ενισχυτή και ...τρέχεις!
Όχι γουρούνι στο σακί
 

THEOJJ

Senior Member
3 September 2008
376
Χαλάστρα
Αν καταλήξεις σε av ενισχυτή καλύτερα πάρε ηχεία βάσεις ,γιατί με τα δαπέδου θα ζορίζεται πιο πολύ ο ενισχυτής.

Από την άλλη μεριά ο as-500 με ένα ζευγάρι δαπέδου ή και με ένα βάσεις αντιστοιχεις τιμής θα σου δώσει πολύ καλά αποτελέσματα σε μουσική και μια καλή εικόνα για καμιά ταινία.