Όπως έχω ξαναγράψει στο παρελθόν για τα τυχών λάθη στην τιμολόγηση.....
Οι εταιρείες μπορούν να γράφουν ότι θέλουν για να καλύψουν τον πισινό τους.
Δεν είναι τυχαίο ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων οι όροι χρήσης είναι πανομοιότυποι.
Σε περίπτωση που μια εταιρεία αποδεχθεί την συναλλαγή,π.χ. με e-mail επιβεβαίωσης, είναι υποχρεωμένη να εκτελέσει την παραγγελία.
Ο νόμος,για κάποιον που θέλει να το κυνηγήσει,είναι σαφέστατος.
Η διάθεση ενός προϊόντος μέσο μιας ιστοσελίδας,αν θυμάμαι καλά αναφέρεται και σαν συναλλαγή εξ αποστάσεως, αποτελεί διαφήμιση με σκοπό την πρόκληση ενδοιαφέροντος από τον καταναλωτή, με απώτερο σκοπό την αγορά αυτού.
Όταν ο ένας συμβαλλόμενος,στην προκειμένη περίπτωση πωλητής,προχωράει στην μονομερή ακύρωση της παραγγελίας με την δικαιολογία του λάθους στην τιμολόγηση, ή ακόμα και στην διάθεση του προϊόντος, αυτομάτως η συναλλαγή κατατάσσεται στις περιπτώσεις των παραπλανητικών εμπορικών πρακτικών και εφόσον λοιπόν περιλαμβάνει εσφαλμένες πληροφορίες χαρακτηρίζεται ως αναληθής.
Με αυτόν το τρόπο λοιπόν ,ο καταναλωτής οδηγήθηκε σε μια συναλλαγή την οποία κάτω από διαφορετικές συνθήκες, δεν θα ελάμβανε.
Επαναλαμβάνω,το θέμα είναι κατά το πόσο είναι διατεθειμένος κάποιος να το κυνηγήσει
http://www.avclub.gr/forum/showthre...ρασεις?p=1056475016&viewfull=1#post1056475016