Πρόβλημα με Pioneer VSX-422?

paiktaras

Senior Member
Ο ενισχυτής είναι 3 μηνών,σήμερα το μεσημέρι ενώ ήταν σε σύνδεση με την tv εντελώς ξαφνικά και χωρίς καμιά ένδειξη ( πτώση τάσης κλπ ) σταμάτησε να λειτουργεί και όταν λέμε σταμάτησε, δεν ανοίγει καθόλου, τον έβγαλα και από την μπρίζα αλλά τίποτα!!!
Ξέρω ότι η απάντηση σας θα είναι να τον πας μέσα στα πλαίσια εγγύησης στο service και θα το κάνω την Δευτέρα, αλλά τι μπορεί να φταίει, λέτε να κάηκε το τροφοδοτικό
 

paiktaras

Senior Member
Πήγε τελικά στον Μανωλοπουλο για service και ή διάγνωση είναι καμένο τροφοδοτικό! Το θέμα είναι πως διάολο το έκαψε χωρίς να υπάρχει κάποιο "ορατό" πρόβλημα με το ρεύμα στο σπιτι
 

paiktaras

Senior Member
Μπλεξαμε τα μπούτια μας, το κατά τα αλλά ετοιμοπαραδοτο ανταλλακτικό δεν έχει έρθει ακόμα από το Βέλγιο..... τώρα πως είναι κάτι ετοιμοπαραδοτο αλλά δεν είναι στην αποθήκη τους στην Αθήνα δεν ξέρω..... οι όροι μάλλον έχουν χάσει κάθε έννοια πλέον. Αναμονή μέχρι την Παρασκευή για να μου πουν ποτέ θα είναι έτοιμος.....από την επόμενη εβδομάδα φυσικα
 

paiktaras

Senior Member
Και η αναζήτηση του σπάνιου αλλά κατά τα άλλα Ετοιμοπαράδοτου τροφοδοτικου στις αχανείς στέπες του Βελγίου ακόμα συνεχίζεται.......ουδέν νεότερο λοιπόν, περιμένω από Δευτέρα και βλέπουμε
 

paiktaras

Senior Member
Η τραγωδία συνεχίζεται ......έπειτα από τηλέφωνα σε έντονο ύφος κλπ αποφάσισα να στείλω επιστολή στην intersys ώστε να μεριμνήσουν για το θέμα μου, να μην πολυλογώ τελικά διαπίστωσαν ότι το ετοιμοπαραδοτο δεν είναι και τόσο και ότι τελικά περιμένουν ενημέρωση από την Ιαπωνία για το πότε θα είναι στο Βέλγιο. Μιλάμε για οργάνωση εντελώς της πλάκας αν αληθεύει όλο αυτό και το μόνο που μπορώ να πω αυτή την στιγμή είναι ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ PIONEER, μπορεί να ακούγεται υπερβολικό αλλά το να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν σε τόσο απλά πράγματα όπως ή αντικατάσταση ενός τροφοδοτικό και χρειάζονται επιστολές και καμμιά δεκαριά τηλεφωνήματα για να πάρουν μπροστά φταίνε το ίδιο και αυτοί για τις εταιρίες που δίνουν την αντιπροσωπεία τους.
Φυσικά για το πότε θα το έχουν, κανένας λόγος.
Αυτά τα ολίγα ........
 

paiktaras

Senior Member
Καλά μίλάμε για τραγελαφική η κατάσταση, είμαι ήδη στην 19η ημέρα και ακόμα τίποτα ! Οι δε άνθρωποι τις intersys απλά τραγικοί. Από την μία θέλουν να βγάλουν την συσκευή εκτός εγγύησης επειδή τον αγόρασα από μη συμβεβλημένο κατάστημα (τελικά έχω συμφωνία με το κατάστημα που τον αγόρασα και θα πληρώσουν αυτοί το κόστος της επισκευής) από την άλλη στο service της Μανωλόπουλος Ε.Π.Ε δεν έχουν το ανταλλακτικό και σφυρίζουν με το δίκιο τους αδιάφορα ! Επιστολές στην Intersys με απαντήσεις του στυλ ´´δεν φταίμε εμείς, αλλά η pioneer που δεν εχει στείλει το ανταλλακτικό´´, επιστολές στην pioneer στο Βέλγιο με δικαιολογίες του στυλ ´´είχε πέσει το σύστημα με την intersys, ελπίζουμε να έχει διορθωθεί και να έχουν παραλάβει το ανταλλακτικό, στείλτε μας τον κωδικό της συσκευής και αφού έχετε την απόδειξη αγοράς ισχύει η εγγύηση´´, ξανά επιστολές στην intersys και ξανά απαντήσεις ´´δεν φταίμε εμείς, να επικοινωνήσετε με τους υπεύθυνους´´. Οι τύποι μιλάμε δεν παίζονται με τίποτα !!!! ΤΡΑΓΙΚΟΙ !!!!!!!
Με λίγα λόγια αγαπητοί φίλοι.....τόσα χρόνια καταναλωτής, έχουν περάσει από τα χέρια μου ότι είδους μπορείτε να φανταστείτε συσκευή, τέτοια αντιμετώπιση ούτε σε ψιλικατζήδικο σε γειτονιά της Καμπάλα δεν πρέπει να υπάρχει !!!!
Αλοίμονο μην πέσεις σε στραβή και είναι στην μέση η ΙΝΤΕRSYS, δεν ξέρω μπορεί να είναι τυχαίο γεγονός, αλλά εγώ προσωπικά από εδώ και πέρα ότι μηχανήμα διαθέτει στην Ελληνική αγορά δεν πρόκειται να το ακουμπήσω !
 

Cosmic Wonder

AVClub Addicted Member
24 October 2012
2,854
Καλά μίλάμε για τραγελαφική η κατάσταση, είμαι ήδη στην 19η ημέρα και ακόμα τίποτα ! Οι δε άνθρωποι τις intersys απλά τραγικοί. Από την μία θέλουν να βγάλουν την συσκευή εκτός εγγύησης επειδή τον αγόρασα από μη συμβεβλημένο κατάστημα (τελικά έχω συμφωνία με το κατάστημα που τον αγόρασα και θα πληρώσουν αυτοί το κόστος της επισκευής) από την άλλη στο service της Μανωλόπουλος Ε.Π.Ε δεν έχουν το ανταλλακτικό και σφυρίζουν με το δίκιο τους αδιάφορα ! Επιστολές στην Intersys με απαντήσεις του στυλ ´´δεν φταίμε εμείς, αλλά η pioneer που δεν εχει στείλει το ανταλλακτικό´´, επιστολές στην pioneer στο Βέλγιο με δικαιολογίες του στυλ ´´είχε πέσει το σύστημα με την intersys, ελπίζουμε να έχει διορθωθεί και να έχουν παραλάβει το ανταλλακτικό, στείλτε μας τον κωδικό της συσκευής και αφού έχετε την απόδειξη αγοράς ισχύει η εγγύηση´´, ξανά επιστολές στην intersys και ξανά απαντήσεις ´´δεν φταίμε εμείς, να επικοινωνήσετε με τους υπεύθυνους´´. Οι τύποι μιλάμε δεν παίζονται με τίποτα !!!! ΤΡΑΓΙΚΟΙ !!!!!!!
Με λίγα λόγια αγαπητοί φίλοι.....τόσα χρόνια καταναλωτής, έχουν περάσει από τα χέρια μου ότι είδους μπορείτε να φανταστείτε συσκευή, τέτοια αντιμετώπιση ούτε σε ψιλικατζήδικο σε γειτονιά της Καμπάλα δεν πρέπει να υπάρχει !!!!
Αλοίμονο μην πέσεις σε στραβή και είναι στην μέση η ΙΝΤΕRSYS, δεν ξέρω μπορεί να είναι τυχαίο γεγονός, αλλά εγώ προσωπικά από εδώ και πέρα ότι μηχανήμα διαθέτει στην Ελληνική αγορά δεν πρόκειται να το ακουμπήσω !

Kαι με το δικιο σου!!!
 

paiktaras

Senior Member
Η ξεφτίλα συνεχίζεται για 25η μέρα.....οι Βέλγοι δεν έχουν τι να απαντήσουν και οι Έλληνες συνεχίζουν τα καραγκιοζιλίκια τους.....Πολύ σύντομα με βλέπω στα κανάλια αρχικά και στο αυτόφωρο τελικά:)
 

paiktaras

Senior Member
Η ξεφτίλα τελικά τελείωσε σήμερα, τον παρέλαβα και η διάγνωση ηταν καμένη πλακέτα εξόδου, το πως και το γιατί κανείς δεν ήξερε να μου πει! Η πλάκα είναι ότι μέχρι την Παρασκευή η pioneer Βελγίου μου έδινε απαντήσεις του στυλ ´´ συγνώμη για την ταλαιπωρία, θα επικοινωνήσουμε με την intersys για να λύσουμε το θέμα της εγγύησης σας´´ από την Δευτέρα κάνουν την πάπια όπως οι Ελληνες συνεργάτες τους, συμπέρασμα, εκτός από δικούς μας καραγκιόζηδες μπορείς να συναντήσεις και κεντροευρωπαίους :)
Φυσικά δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι, θα φτάσω με email μέχρι τα κεντρικά τους, έτσι για το γαμώτο αν και δεν πλήρωσα κάτι εκτός από το ότι χάλασα την ζαχαρένια μου!!!
 

paiktaras

Senior Member
Χα χα χα!
Έλεγα ότι η ταλαιπωρία μου έλαβε τέλος, αμ δε......πήγα στο shop center (Κηφισού 147_ Ρέντης) , το κατάστημα από όπου είχα αγοράσει τον ενισχυτή να πάρω τα χρήματα της επισκευής, την Τρίτη, οκ μου λένε θα σας δώσουμε τα χρήματα αλλά επειδή είναι πρωί και δεν έχουμε μετρητά δώστε μας έναν αριθμό λογαριασμού να σας τα καταθέσουμε το αργότερο αύριο. Χτες λοιπόν κοιτάω τον λογαριασμό μου και δεν είχαν κατατεθεί τα χρήματα, περνώ τηλ στο μαγαζί και δεν σηκώνει κανείς το τηλ, στέλνω έναν φίλο μου που δουλεύει εκεί κοντά και διαπιστώνει ότι το μαγαζί ΈΚΛΕΙΣΕ και μέσα είναι άδειο από εμπορεύματα!!!
Σήμερα βλέπω email από pioneer Βελγίου ότι έχουν συνεννοηθεί με την intersys και δεν θα πληρώσω για την επισκευή!!
Όπως καταλαβαίνετε το τσίρκο συνεχίζει τις παραστάσεις και εγώ συνεχίζω το θέμα μέχρι τέλους!
 

stargr

Senior Member
8 March 2009
477
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ-ΔΡΑΜΑ
Κουράγιο φίλε μου! Απο κάποια στιγμή και μετά απλά είσαι θεατής στη τσίρκο τους και γελάς με τα χάλια τους. Στο κάτω κάτω αν είναι να μην έχουμε εγγύηση τα παίρνουμε απο εξωτερικό και να δούμε τι θα κάνουνε αυτοί μετά!
 

paiktaras

Senior Member
Ενημέρωση 1ης Φεβρουαρίου .......η φαρσοκωμωδία της φοβερής εταιρείας με τα εκατομμύρια τζίρο intersys συνεχίζεται....η Βέλγοι τυπικοί όπως πάντα μου απάντησαν και σήμερα στο μήνυμα μου ότι πρέπει να μου επιστραφούν τα χρήματα και ότι έχουν ενημέρωσει την εταιρειαρα στην χώρα μας για αυτό, βέβαια οι δικοί μας κάνουν το παπί....καμία απάντηση στο μήνυμα μου και φυσικά ούτε απάντησαν στην τηλεφωνική μου κλήση Αφού άφησα και μήνυμα να με καλέσει ο after sales manager ραδιτσος (τρομάρα του για μάνατζερ). Και όλα αυτά για 100 ευρώ ! Η γελοιότητα έχει λοιπόν συνέχεια και την Δευτέρα θα έχουμε συνέχεια και μάλιστα θα έχει κατάληξη με ομορφιές.'........
 

paiktaras

Senior Member
Αθήνα 4/2
Το κρυφτούλι με τους επαγγελματίες της intersys συνεχίζεται......καμία απάντηση ούτε στα email μου και φυσικά πλήρη άρνηση να απαντήσουν στα τηλεφωνήματα μου! Οι του Βελγίου μου ζητάνε υπομονή και ότι θα το φτάσουν ψηλά το θέμα, οι εδώ Ελληναρες όμως δεν μασάνε, συνεχίζουν να λειτουργούν ως συνοικιακό μπακάλικο !
Στο μεταξύ εμείς ως καταναλωτές μπορούμε ήρεμα και συνειδητά να αγοράζουμε προϊόντα της pioneer με την υπεύθυνη και ουσιαστική εγγύηση της INTERSYS :):):):)