Καλά μίλάμε για τραγελαφική η κατάσταση, είμαι ήδη στην 19η ημέρα και ακόμα τίποτα ! Οι δε άνθρωποι τις intersys απλά τραγικοί. Από την μία θέλουν να βγάλουν την συσκευή εκτός εγγύησης επειδή τον αγόρασα από μη συμβεβλημένο κατάστημα (τελικά έχω συμφωνία με το κατάστημα που τον αγόρασα και θα πληρώσουν αυτοί το κόστος της επισκευής) από την άλλη στο service της Μανωλόπουλος Ε.Π.Ε δεν έχουν το ανταλλακτικό και σφυρίζουν με το δίκιο τους αδιάφορα ! Επιστολές στην Intersys με απαντήσεις του στυλ ´´δεν φταίμε εμείς, αλλά η pioneer που δεν εχει στείλει το ανταλλακτικό´´, επιστολές στην pioneer στο Βέλγιο με δικαιολογίες του στυλ ´´είχε πέσει το σύστημα με την intersys, ελπίζουμε να έχει διορθωθεί και να έχουν παραλάβει το ανταλλακτικό, στείλτε μας τον κωδικό της συσκευής και αφού έχετε την απόδειξη αγοράς ισχύει η εγγύηση´´, ξανά επιστολές στην intersys και ξανά απαντήσεις ´´δεν φταίμε εμείς, να επικοινωνήσετε με τους υπεύθυνους´´. Οι τύποι μιλάμε δεν παίζονται με τίποτα !!!! ΤΡΑΓΙΚΟΙ !!!!!!!
Με λίγα λόγια αγαπητοί φίλοι.....τόσα χρόνια καταναλωτής, έχουν περάσει από τα χέρια μου ότι είδους μπορείτε να φανταστείτε συσκευή, τέτοια αντιμετώπιση ούτε σε ψιλικατζήδικο σε γειτονιά της Καμπάλα δεν πρέπει να υπάρχει !!!!
Αλοίμονο μην πέσεις σε στραβή και είναι στην μέση η ΙΝΤΕRSYS, δεν ξέρω μπορεί να είναι τυχαίο γεγονός, αλλά εγώ προσωπικά από εδώ και πέρα ότι μηχανήμα διαθέτει στην Ελληνική αγορά δεν πρόκειται να το ακουμπήσω !