Σας παραθετω το email που εστειλα σημερα το απογευμα:
Στην συνέχεια του email που μου στείλατε σήμερα, πρέπει να σας πω ότι η απάντησή σας με απογοήτευσε. Είναι αδιανόητο να λένε από τα κεντρικά ότι δεν δέχονται σαν πρόβλημα τις κάθετες γραμμές που εμφανίζονται σε όλο το πάνελ. Αν ήταν έτσι τα πράγματα, έπρεπε να το λένε από την αρχή όταν πουλούσαν τις τηλεοράσεις για να μην εκμεταλλεύονται την άγνοια των καταναλωτών. Είναι ουσιαστικά κοροιδία να λες σε κάποιον που έδωσε 2500 ευρώ μετρητά για να πάρει την υποτιθέμενη καλύτερη τηλεόραση βάσει reviews, ότι κοίταξε η τηλεόραση έχει γραμμές και αυτή είναι δέξου την. Απαράδεκτο! Δεν το λέω για εσάς φυσικά, αλλά για τους κυρίους στα κεντρικά. Εσείς αντίθετα ήσασταν εξυπηρετικότατοι με τις 4 αλλαγές που κάναμε και σας ευχαριστώ για αυτό. Είναι όμως αδιανόητο να απαντούν έτσι, άσχετα από την παρέμβαση που κάνατε εσείς και την νέα απάντηση που αναμένετε.
Μίλησα με τον δικηγόρο μου και με το ΙΝΚΑ για την περίπτωσή μου. Και οι δύο μου είπαν αρχικά πως προφανώς η εγγύησή μου ανανεώνεται κάθε φορά που έρχεται η νέα τηλεόραση από αλλαγή, και ότι εφόσον μετά από 4 αλλαγές το πρόβλημα παραμένει και δεν είμαι ικανοποιημένος, τότε θα πρέπει να ζητήσω τα χρήματά μου πίσω και να πάω σε κάποιο άλλο μοντέλο. Όπως είδατε, όλους αυτούς του μήνες, ήμουν απόλυτα συνεργάσιμος, έκανα υπομονή παρά την τεράστια και πρωτόγνωρη ταλαιπωρία που έχω υποστεί (ψυχολογική & οικονομική). Εφόσον όμως η κατάσταση έχει φτάσει σε αυτό το σημείο δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο δυστυχώς, εκτός από το να ζητήσω πλέον τα χρήματά μου πίσω. Δεν είμαι ικανοποιημένος από την ποιότητα του μοντέλου που αγόρασα, το θεωρώ προβληματικό και τίποτα δεν άλλαξε μετά τις 4 τηλεοράσεις που αλλάξαμε και προφανώς δεν θα αλλάξει κάτι και νέα αλλαγή να κάνουμε. Η σειρά 55vt50 είναι φανερά προβληματική στα μάτια των καταναλωτών, άσχετα με το τί λένε στα κεντρικά. Έχω μαρτυρίες δεκάδων άλλων αγοραστών που εμπιστεύτηκαν φέτος τις σειρές st50,gt50,vt50 και είναι απογοητευμένοι λογω ανομοιομορφιας των paneel.
Όπως είδατε όλο αυτό τον καιρό, εγώ προσωπικά στήριξα στο παρελθόν και στο παρόν την Panasonic αγοράζοντας μόνο Panasonic τηλεοράσεις. Μετά από 4 αλλαγές όμως, η υπομονή μου εξαντλήθηκε. Θα σας παρακαλέσω λοιπόν, να έρθετε σε συνεννόηση με το κατάστημα αγοράς για να προχωρήσουμε σε επιστροφη των χρημάτων μου για να ησυχάσω κι εγώ κι εσείς και να τελειώσει η ταλαιπωρία μου. Ελπίζω να γίνει αποδεκτό το αίτημά μου και να μην μπλέξουμε σε νομικές περιπέτειες.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Λογικα το πρωι της Τριτης θα το διαβασουν. Περιμενω απαντηση...