Αλλαγή 4 panasonic 55vt50

chek2fire

AVClub Enthusiast
1 January 2011
896
polakis έτσι για την ενημέρωση στο αλλάξαν και το τελευταίο σου panel που είχε πρόβλημα. Αν ναι τότε μιλάμε για άψογη υποστίριξη από την αντιπροσωπεία εδώ.
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Re: Panasonic Plasma VT50 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Δύο εβδομάδες κι ακόμα περιμένω τηλέφωνο. Τους εστειλα 3 email αυτες τις 2 εβδομαδες. Απαντηση δεν πηρα. Τους αφησα λασκα να δω τι θα κανουν αλλα τιποτα μεχρι σημερα. Δευτερα δεν αντεχω αλλο αναμονη, θα τους παρω τηλ. Δεν ξερω τί απάντηση περιμενουν παλι απο τα κεντρικα. Δεν καταλαβαινω. Αφου η tv εχει προβλημα. Πλησιαζουν και οι γιορτες...
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Re: Panasonic Plasma VT50 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Καλησπέρα. Νομίζω οτι αρχισαν τα οργανα μετα τις 4 αλλαγες 55vt50.

Oριστε το σημερινο email του προισταμενου:

''Κύριε XXXXX καλημέρα και καλή εβδομάδα,

Ο λόγος της καθυστέρησης είναι ότι το εργοστάσιο κατ’αρχάς δεν αποδέχεται ότι υπάρχει πρόβλημα, λέγοντας ότι είναι μέσα στα όρια της τεχνολογίας. Εκεί έχουμε παρέμβει εμείς και ζητάμε μια διαφορετική μεταχείριση για μια εξαιρετική περίπτωση όπως η δικιά σας. Έχοντας στείλει και το βιντεο με τον αγωνα ποδοσφαιρου (που είχατε την καλοσύνη να μας στείλετε) στους τεχνικούς του εργοστασίου, αναμένουμε την απάντηση τους, ελπίζουμε θετική, για να προχωρήσουμε με τις όποιες ενέργειες θα χρειαστούν τελικά.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων''.

Οπως καταλαβαινετε, το πρωτο αρνητικο προμηνυμα οτι δεν δεχονται το προβλημα ηρθε. Δεν υπαρχει περιπτωση να μεινω με αυτη την τηλεοραση που κατεληξε χειροτερη και απο τις 3 προηγουμενες! Αν επιμεινουν στο οχι δεν την αλλαζουν κλπ, τοτε θα δουν την αλλη πλευρα μου. Αρκετη υπομονη και ευγενεια εδειξα. Θα γίνει κόλαση. Αρχίζουν οι δικηγόροι και το ΙΝΚΑ...

Αν θέλει καποιος ας μου προτεινει ποια σταση πρεπει να ακολουθησω. Η 4η 55vt50 τηλεοραση ηρθε στην αλλαγη με δελτιο αποστολης τον Σεπτεμβριο που περασε. Η εγγύηση ανανεώνεται;

Ο πόλεμος ξεκινά...
 
Last edited:

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Φυσικά και ανανεώνεται η εγγύηση. Όμως, είσαι ήδη στην τέταρτη αντικατάσταση, και αυτό δυσκολεύει τα πράγματα.
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Φυσικά και ανανεώνεται η εγγύηση. Όμως, είσαι ήδη στην τέταρτη αντικατάσταση, και αυτό δυσκολεύει τα πράγματα.

Που σημαίνει ότι τί πρέπει να κάνω; Δεν μπορώ να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω?
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Φυσικά και μπορείς να ζητήσεις τα χρήματά σου πίσω. Αναφέρομαι σε καταγγελία μέσω καταναλωτικών οργανώσεων που έλεγες πιο πριν. Το ότι σου έχουν αλλάξει ήδη 4, σίγουρα θα σηματοδοτήσει σε ένα δικαστήριο ότι η αντιπροσωπία έκανε ότι μπορούσε, και ότι το πρόβλημα (το οποίο το θεωρεί φυσιολογικό και εντός προδιαγραφών) υπάρχει σε όλες.
Και από την άλλη, ίσως να πρέπει να δικαιολογήσεις γιατί έκανες 4 αλλαγές, και δεν πήρες τα χρήματά σου πολύ πιο πριν.
Όλα αυτά σε ένα ενδεχόμενο δικαστήριο φυσικά.

Αν αυτή είναι η χειρότερη από τις 4, ίσως να ζητούσες την καλύτερη από τις 3 που είχες ήδη δει; Θυμάσαι ποια ήταν καλύτερη σε αυτό το πρόβλημα;
(Το λέω γιατί φαντάζομαι θα είναι ευκολότερο να το πετύχεις...)

Για αρχή, ίσως να δοκίμαζες να ζητήσεις τα χρήματά σου πίσω. Έχεις μιλήσει με το κατάστημα αγοράς;
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Με το καταστημα ειχα μιλησει τον Ιουνιο και μου εκανε την παπια τοτε οτι δεν δινει μετρητα πισω, μονο να παρω αλλη τηλεοραση απο το μαγαζι κλπ. Αν τους το πω τωρα 6 μηνες μετα αποκλειεται να παρω λεφτα. Μονο να παρω αλλη μαρκα στα 2500 ευρω που εχω δωσει...
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Για εμένα εφόσον ένα προϊόν έχει πρόβλημα είναι μεγάλο λάθος να επιμένεις στο ίδιο.

Έτσι την πάτησα με ένα VW Polo της γυναίκας μου 3ετίας που μου έβγαλε πρόβλημα στο τιμόνι και τα πίσω αμορτισέρ και πήγα σαν χαζός και πήρα ξανά Polo (είχε βγει πιο νέο μοντέλο στο μεταξύ) και αυτό μου έβγαλε ακόμη χειρότερα προβλήματα (καπάκι κινητήρα , ψυγείο AC κτλ).
 

jimitsis

Supreme Member
20 June 2011
3,371
Αν ποτέ πετύχεις "καθαρή" VT50, πρέπει να την δώσεις πίσω στα κεντρικά της Panasonic στην Ιαπωνία, να τη μελετήσουν και να λανσάρουν το νέο μοντέλο:
Panasonic VT50 "Polakis extreme edition-no vertical banding", το οποίο βέβαια θα πωλείται ακριβότερα.:beatnik2:
 

Jimmy

AVClub Enthusiast
25 August 2006
779
Για εμένα εφόσον ένα προϊόν έχει πρόβλημα είναι μεγάλο λάθος να επιμένεις στο ίδιο.

Έτσι την πάτησα με ένα VW Polo της γυναίκας μου 3ετίας που μου έβγαλε πρόβλημα στο τιμόνι και τα πίσω αμορτισέρ και πήγα σαν χαζός και πήρα ξανά Polo (είχε βγει πιο νέο μοντέλο στο μεταξύ) και αυτό μου έβγαλε ακόμη χειρότερα προβλήματα (καπάκι κινητήρα , ψυγείο AC κτλ).

Η πιο σωστη τοποθετηση εως τωρα που εχω διαβασει.

Ειναι κριμα να επιμενεις σε κατι που εχει προβλημα και να περνας ολο αυτο το ψυχολογικο στρες αντι να στραφεις καπου αλλου και να απολαυσεις την τηλεοραση σου φιλε Polakis.
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Δηλαδή λέτε ότι όπως έχει η κατάσταση αυτή την στιγμή, έχω δικαίωμα να πάρω τα χρήματα πίσω και να πάω σε άλλη μάρκα; Κι ας πέρασαν 6 μήνες από την πρώτη αγορά; Η 4η αλλαγή έγινε τον Σεπτέμβρη. Μπορώ μετά από 3 μήνες να ζητήσω χρήματα πίσω; Επειδή είναι προβληματική θεωρώ εγώ από την αρχή. Αυτοί μπορεί να μου πουν ότι επειδή δεν δέχονται το πρόβλημα, δεν μου δίνουν τα χρήματα;
 

vertical

Supreme Member
15 November 2011
3,344
Σε κάθε νέα αλλαγή τηλεόρασης, πρέπει να εκδίδεται και νέο παραστατικό. Τουλάχιστο, τα σοβαρά καταστήματα αυτό κάνουν. Εκδίδουν δελτίο επιστροφής, και μετά νέο δελτίο αγοράς με βάση την πίστωση από το δελτίο επιστροφής. Πρέπει να επιδιώξεις να πάρεις επιστροφή χρημάτων και να πάρεις κάτι άλλο.
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Σε κάθε νέα αλλαγή τηλεόρασης, πρέπει να εκδίδεται και νέο παραστατικό. Τουλάχιστο, τα σοβαρά καταστήματα αυτό κάνουν. Εκδίδουν δελτίο επιστροφής, και μετά νέο δελτίο αγοράς με βάση την πίστωση από το δελτίο επιστροφής. Πρέπει να επιδιώξεις να πάρεις επιστροφή χρημάτων και να πάρεις κάτι άλλο.

Φίλε vertical, μετά την πρώτη αλλαγή που έκανα μέσω καταστήματος (πήρα την δεύτερη απόδειξη αγοράς με ημερομηνία 4/6/12), στην 3η και 4η τηλεόραση-αλλαγή δεν μετείχε το κατάστημα και απλά μου έφερναν δελτίο αποστολής από την intertech με την καινούρια τηλεόραση. Η αιτιολογία τους ήταν να μην μπλέκουμε συνέχεια το κατάστημα και τους ταλαιπωρούμε. Είμαι καλλυμένος με το δελτίο αποστολής της intertech; Έχω πάτημα να πάρω τα χρήματα πίσω;
 
Last edited:

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,643
Ζητα, ευγενικα, απο την αντιπροσωπεια, να μεσολαβησει για να παρεις λεφτα πισω.
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Σας παραθετω το email που εστειλα σημερα το απογευμα:

Στην συνέχεια του email που μου στείλατε σήμερα, πρέπει να σας πω ότι η απάντησή σας με απογοήτευσε. Είναι αδιανόητο να λένε από τα κεντρικά ότι δεν δέχονται σαν πρόβλημα τις κάθετες γραμμές που εμφανίζονται σε όλο το πάνελ. Αν ήταν έτσι τα πράγματα, έπρεπε να το λένε από την αρχή όταν πουλούσαν τις τηλεοράσεις για να μην εκμεταλλεύονται την άγνοια των καταναλωτών. Είναι ουσιαστικά κοροιδία να λες σε κάποιον που έδωσε 2500 ευρώ μετρητά για να πάρει την υποτιθέμενη καλύτερη τηλεόραση βάσει reviews, ότι κοίταξε η τηλεόραση έχει γραμμές και αυτή είναι δέξου την. Απαράδεκτο! Δεν το λέω για εσάς φυσικά, αλλά για τους κυρίους στα κεντρικά. Εσείς αντίθετα ήσασταν εξυπηρετικότατοι με τις 4 αλλαγές που κάναμε και σας ευχαριστώ για αυτό. Είναι όμως αδιανόητο να απαντούν έτσι, άσχετα από την παρέμβαση που κάνατε εσείς και την νέα απάντηση που αναμένετε.

Μίλησα με τον δικηγόρο μου και με το ΙΝΚΑ για την περίπτωσή μου. Και οι δύο μου είπαν αρχικά πως προφανώς η εγγύησή μου ανανεώνεται κάθε φορά που έρχεται η νέα τηλεόραση από αλλαγή, και ότι εφόσον μετά από 4 αλλαγές το πρόβλημα παραμένει και δεν είμαι ικανοποιημένος, τότε θα πρέπει να ζητήσω τα χρήματά μου πίσω και να πάω σε κάποιο άλλο μοντέλο. Όπως είδατε, όλους αυτούς του μήνες, ήμουν απόλυτα συνεργάσιμος, έκανα υπομονή παρά την τεράστια και πρωτόγνωρη ταλαιπωρία που έχω υποστεί (ψυχολογική & οικονομική). Εφόσον όμως η κατάσταση έχει φτάσει σε αυτό το σημείο δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο δυστυχώς, εκτός από το να ζητήσω πλέον τα χρήματά μου πίσω. Δεν είμαι ικανοποιημένος από την ποιότητα του μοντέλου που αγόρασα, το θεωρώ προβληματικό και τίποτα δεν άλλαξε μετά τις 4 τηλεοράσεις που αλλάξαμε και προφανώς δεν θα αλλάξει κάτι και νέα αλλαγή να κάνουμε. Η σειρά 55vt50 είναι φανερά προβληματική στα μάτια των καταναλωτών, άσχετα με το τί λένε στα κεντρικά. Έχω μαρτυρίες δεκάδων άλλων αγοραστών που εμπιστεύτηκαν φέτος τις σειρές st50,gt50,vt50 και είναι απογοητευμένοι λογω ανομοιομορφιας των paneel.

Όπως είδατε όλο αυτό τον καιρό, εγώ προσωπικά στήριξα στο παρελθόν και στο παρόν την Panasonic αγοράζοντας μόνο Panasonic τηλεοράσεις. Μετά από 4 αλλαγές όμως, η υπομονή μου εξαντλήθηκε. Θα σας παρακαλέσω λοιπόν, να έρθετε σε συνεννόηση με το κατάστημα αγοράς για να προχωρήσουμε σε επιστροφη των χρημάτων μου για να ησυχάσω κι εγώ κι εσείς και να τελειώσει η ταλαιπωρία μου. Ελπίζω να γίνει αποδεκτό το αίτημά μου και να μην μπλέξουμε σε νομικές περιπέτειες.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Λογικα το πρωι της Τριτης θα το διαβασουν. Περιμενω απαντηση...
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Κύριε XXXXXX καλημέρα,



Θα έρθουμε σε συνεννόηση εντός της ημέρας με το κατάστημα του κ. XXXXXXXX στον XXXXXXX για την επιστροφή των χρημάτων σας.



Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που υποστήκατε τόσο καιρό και που τελικά δεν μπορέσαμε να σας ικανοποιήσουμε.



Σας εύχομαι καλές γιορτές!


Όλα πάνε καλά μέχρι τώρα! Αν τελειώσουν όλα σωστά, Samsung PS64E8000 here i come!!!
 

vertical

Supreme Member
15 November 2011
3,344
Μια χαρά...Τους τρέλανες τόσο που τώρα για να σε ξεφορτωθούν, θα σου έδιναν και 5η VT50 χωρίς δεύτερη κουβέντα! :laugh: Ελπίζω το κατάστημα να συνεργασθεί και να έχεις μια νέα TV όσο πιο σύντομα γίνεται.